SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI-ŚRODOWISKOWYCH -207 Świdnica oferta pracy Przedsiębiorstwo Utylizacji Odpadów Sp z o.o.
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na umywalki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI-ŚRODOWISKOWYCH -207
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji odpadowej;Sporządzaniem raportów środowiskowych;Sporządzanie i komunikowanie raportów, analiz i zestawień;Tworzenie i opiniowanie instrukcji oraz procedur;Udział we wdrażaniu inwestycji i rozwiązań technicznych;Udział we wdrażaniu decyzji/pozwoleń dotyczących odpadów, emisji oraz ich aktualizowanie zgodnie z potrzebami przedsiębiorstwa;Uczestnictwo w audytach wewnętrznych;Doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów;Uczestniczenie w kontrolach prowadzanych przez organy administracji państwowej.
Data publikacji: 2020-03-04
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Utylizacji Odpadów Sp z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zawiszów 5, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji odpadowej;Sporządzaniem raportów środowiskowych;Sporządzanie i komunikowanie raportów, analiz i zestawień;Tworzenie i opiniowanie instrukcji oraz procedur;Udział we wdrażaniu inwestycji i rozwiązań technicznych;Udział we wdrażaniu decyzji/pozwoleń dotyczących odpadów, emisji oraz ich aktualizowanie zgodnie z potrzebami przedsiębiorstwa;Uczestnictwo w audytach wewnętrznych;Doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów;Uczestniczenie w kontrolach prowadzanych przez organy administracji państwowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI-ŚRODOWISKOWYCH -207
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: **Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska, inżynierii środowiska lub pokrewne;Znajomość przepisów prawnych z zakresu gospodarki odpadami i ochrony środowiska;Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 1 rok - mile widziane Doświadczenie w kontaktach z urzędami publicznymi i organami audytującymi w zakresie ochrony środowiska;Umiejętność komunikacji i współpracy w zespole;Umiejętność obsługi komputera, pakietu MS Office (Word, Excel).
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Utylizacji Odpadów Sp z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Zawiszów 5, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Zawiszów
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 04.03.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?314dc37599058a6d649a108ab3f12be3
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedawca w sklepie spożywczo-monopolowym.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Zgórsko (świętokrzyskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników etatowych oraz dla zleceniobiorców, naliczanie składek ZUS od wynagrodzeń i sporządzanie deklaracji rozliczeniowych z ZUS.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Zamość (lubelskie)
sortowanie odziezy, ważenie, pranie, suszenie itp.
Firma Konfekcyjno - Handlowa "Solo" Czapla Kiezik Małgorzata - 2017-07-27 - Białystok (podlaskie)
Praca zdalna gdzie można ją wykonywać w swoim domu. Zakres obowiązków: redagowanie tekstów na stronę internetową, wysyłanie e-mail z ofertą sprzedażową, prowadzenie firmowego fun page'a
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA MAXIMUS - 2017-12-01 - Dzierzgów (świętokrzyskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG Krzysztof Buszko Kielce - 2017-09-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów. Stosowanie właściwych technik oraz procedur wyboru i doboru pracowników. Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów. Zarządzanie obrotem dokumentów związanych z procesem rekrutacyjnym. Pracownik będzie rekrutował pracowników z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie kadr, przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, zgłaszanie, wyrejestrowywanie oraz rozliczanie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych w systemie "Płatnik", rozliczanie podatku dochodowego od wynagrodzeń.
Audyt-BT Biegły Rewident Bogumiła Tołoczko - 2020-05-13 - Białystok (podlaskie)
zamawianie towarów, kontakt bezpośredne z dostawcami, hurtowniami i klientami, obsługa programu KC FIRMA oraz KOLOKTORA
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Gniezno (wielkopolskie)
utrzymywanie stałych relacji z klientami z Ukrainy, Rosji i Białorusi, sporządzanie i tłumaczenie w jęz. ukraińskim i rosyjskim ofert handlowych, pism , umów, prowadzenie korespondencji w jęz. ukraińskim, rosyjskim , organizacja podrózy służbowych zagranicznych
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Wysoka Głogowska (podkarpackie)
Sprzątanie i utrzymanie czystości w przydzielonym rejonie (odkurzanie wykładzin, ścieranie kurzu, mycie umywalek, kabin i prysznicowych, toalet, podłóg i schodów w ciągach komunikacyjnych). Praca w godz.: 5-12, około 35 godzin tygodniowoKontakt pracodawcą : tel.: 605 360 390.
Wrocławski Teatr Współczesny - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
aktualizacja księgi jakości - przeprowadzanie wymaganych przezSZJ audytów - rozliczanie czasu pracy kierowców, prowadzenieewidencji czasu pracy na podstawie tarcz tacho i elektronicznychkatr w programie 4Trans
Międzynarodowy Transport Drogowy - Kazimierz Skuratowicz - 2017-09-18 - Niemodlin (opolskie)
Wspieranie procesu wyceny funduszy inwestycyjnych poprzez dokładną i kompetentną wycenę papierów wartościowych wchodzących w skład funduszy inwestycyjnych; Wycena akcji, które pozostają w obrocie giełdowym oraz weryfikacja tych danych w źródłach, takich jak: Bloomberg, Reuters i FTID; Codzienna weryfikacja cen papierów wartościowych, których cena przekroczyła zakres tolerancji; Weryfikowanie zapytań z innych działów; Sprawdzanie wyceny dla szerokiej gamy instrumentów finansowych w zakresie funduszy inwestycyjnych, wykonanych przez innych członków zespołu.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-12-23 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Tworzenie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)
DEKRETOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH (FAKTURY, LISTY WYPŁAT, WYCIĄGI BANKOWE, INNE) WPROWADZANIE DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO (BUDŻET GROSZKÓW), SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ, SPORZĄDZANIE TABELI AMORTYZACYJNEJ, OGÓLNA WIEDZA Z ZAKRESU KADR I PŁAC.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Izabelin (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
reklama tworzenie strategi promocyjnej
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Gdynia (pomorskie)
Tworzenie bazy klientów, wysyłanie ofert do klientów, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, uzyskiwanie pozwolenia na wywóz towaru za granice, udział w oficjalnych spotkaniach. Kontakt z kontrahentami z Mołdawii, Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Częstochowa (śląskie)
odpowiedzialność za posprzedażową obslugę klienta, głównie zagranicznego, opracowywanie analiz i raportów na potrzeby zespołu, udział w uzgadnianiu i wdrażaniu nowych produktów i procedur
KARES ŚWIĘTOCHOWSCY Sp. j. - 2016-05-20 - Węgrów (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, Efektywną współpracę z zagranicznymi klientami , Negocjacje handlowe w zakresie warunków współpracy , Sprawną koordynację procesu prezentacji oferty oraz samej sprzedaży, Monitorowanie konkurencji oraz optymalizacja prowadzonych działań, Analiza podległych rynków oraz panujących trendów, Udział w targach branżowych.
SEKO S.A. - 2015-11-20 - Chojnice (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
-profesjonalna obsługa klientów na rynku polskim oraz niemieckim-analiza potrzeb klienta-przygotowywanie ofert klienta-realizowanie założonych planów sprzedaży i tworzenie analiz z ich wykonania -sporządzanie i aktualizacja dokumentacji handlowej
Perla Polska Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-09-28 - Głobino (pomorskie)
praca w biurze przy komputerze
Dalc i Ochocki-Doradcy Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Poznań (wielkopolskie)
Produkcja kebabu; kontakt z klientem w języku tureckim.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Duszniki (wielkopolskie)
- Poszukiwanie klientów i ich obsługa. Przygotowywanie ofert. Koordynacja produkcji projektów wydarzeń.- Wynagrodzenie: od 2050 zł/brutto na okresie próbnym. Następnie: 2775 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Znajomość branży Eventów. Znajomość social mediów. Prawo jazdy kategoria B. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cv (at) eventconcept.pl
EVENT CONCEPT KAJETAN DOMAGAŁA-ROLEWICZ - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
Monitorowanie kont w celu identyfikacji zaległych płatności. Kontaktowanie isę z dłużnikami, aby uzyskać zaległe pieniądze.Budowanie i utrzymywnaie pozystywnych relacji z klientami.Ścisła współpraca z innymi zespołami w ramach procesu AR.Współpraca z zewnętrznym i wewnętrznym klientem. Kontakt z pracodawcą: monika.obojska (at) cognizant.com
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND Sp. z o.o. - 2020-01-14 - Wrocław (dolnośląskie)
- analiza rynku i ofert konkurencji - prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku,- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,- realizowanie planów sprzedażowych, - pozyskiwanie nowych klientów,- monitorowanie stanów magazynowych.Umowa zlecenie, ilość godzin miesięcznie ok. 110.Dyspozycyjność w godzinach: 9:00 - 15:00Proponowany okres zatrudnienia: 3 lataMiejsce wykonywania pracy: Wrocław ul.Grabskiego + według zleceń.
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z Rosji i rynku wschodniego (suplementy diety, kosmetyki).
Naturomed Sp. z o. o. - 2017-12-29 - Gdynia (pomorskie)
Sporządzanie dokumentów i pism w zakresie BHP, prowadzenie rejestrów, prowadzenie szkoleń w zakresie BHP.Kontakt z pracodawcą: kadry (at) 4wsk.pl
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2019-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)