SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Poznań oferta pracy Workasistpoland Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: bieżące prace administracyjno - biurowe, codzienny kontakt z pracownikami z Ukrainy, Mołdawii, Gruzji itp. w języku ukraińskim lub rosyjskim, wypełnianie wszystkich niezbędnych dokumentów z pracownikami z zagranicy.
Data publikacji: 2020-06-12
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Workasistpoland Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TACZAKA 24, 61-819 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżące prace administracyjno - biurowe, codzienny kontakt z pracownikami z Ukrainy, Mołdawii, Gruzji itp. w języku ukraińskim lub rosyjskim, wypełnianie wszystkich niezbędnych dokumentów z pracownikami z zagranicy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/mies.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie w branży - mile widziane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dokładność, komunikatywność, sumienność
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość języka polskiego w mowie i piśmie - biegły, 2 miesięcy na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 2
Nazwa pracodawcy: Workasistpoland Sp. z o. o.
danePracodawcy_nip: 5272841331
danePracodawcy_regon: 369647566
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
ŁAGIEWNICKA 54/56/4.21, 91-463 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać na e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: ŁAGIEWNICKA
Numer budynku pracodawcy: 54/56
danePracodawcy_nrLokalu: 4.21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242290
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.06.2020
Oferta pracy ważna do: 26.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d522dab5f21fab42f262d008672cbfc1
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw związanych z projektowaniem i bieżąca aktualizacja strony własnej w sieci internetowej i strony BIP ŚWK OHP, administrowanie sieci komputerowej wraz z serwerem, prowadzenie spraw związanych z obsługą sprzętu komputerowego ŚWK OHP, ochrona systemów i sieci informatycznych, administrowanie systemem i siecią komputerową, aktualizowanie programów komputerowych użytkowanych w ŚWK OHP, okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerze, dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników, administrowanie programem antywirusowym. Wdrażanie nowych aplikacji zgodnie z potrzebami, zabezpieczenie baz danych systemów kadrowo - finansowych.
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2020-07-28 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca w Kutnie-tworzenie działu kontroli jakości,czuwanie nad zapewnieniem wysokich standardów produktów, wykonywanie pomiarów i kontroli,nadzór nad audytami procesu i produktu,wdrażanie zmian,obsługa recylkulacji,mile widziane osoby niepełnosprawne,doświadczenie na podobnym stanowisku-mile widziane
Idea Sp. z o.o. Łódź Oddział w Kutnie - 2016-01-25 - Kutno (łódzkie)
1.Nadzór i czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego Komendzie OHP oraz w jednostkach podległych.2.Stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach informatycznych.3.Czuwanie nad bezpieczeństwem systemu informatycznego.4.Dbanie o odpowiednią ochronę przed utratą danych zapisanych w poszczególnych jednostkach.5.Instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego oraz bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego.6.Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiej WK OHP.7.Okresowe przeprowadzanie prac konserwacyjnych nad programami (archiwizacja, kompresacja, tworzenie katalogów, kopiowanie, uruchomienie programów antywirusowych itp.).8.Okresowe testowanie jakości nośników informacji (dyski twarde, dyskietki) za pomocą programów narzędziowych. 9.Konfigurowanie systemu komputerowego PC zgodnie z zainstalowanymi urządzeniami i ich uruchamianie.10.Okresowe testowanie za pomocą odpowiednio dobranych programów narzędziowych wszystkich urządzeń systemu komputerowego. 11. Obsługiwanie urządzeń peryferyjnych systemu komputerowego (drukarki, plotery, skanery itp.).12. Usuwanie uszkodzeń powstających w obszarach logicznych dysków systemowych w skutek działania wirusów lub niewłaściwej eksploatacji.13.Usuwanie prostych uszkodzeń mechanicznych wykrytych w czasie okresowych przeglądów.14.Prowadzenie konserwacji programów systemowych i aplikacyjnych.15.Prowadzenie okresowych testowań wszystkich podzespołów systemu komputerowego PC.16.Przeprowadzanie okresowych przeglądów programów systemowych i aplikacyjnych na obecność wirusów komputerowych, instalowanie i uruchamianie programów aplikacyjnych.17.Nadzór nad bieżącą eksploatacją sprzętu komputerowego, wdrażanie nowych programów.18.Szkolenie i pomoc pracownikom w zakresie eksploatacji i obsługi sprzętu komputerowego.19.Sprawowanie nadzoru technicznego dotyczącego prowadzenia witryny internetowej.
OCHOTNICZE HUFCE PRACY PODKARPACKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2019-06-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Koordynacja projektów z zakresu BPO i SSC, kontakt z klientem arabskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta w zakresie zakładów bukmacherskich oraz sprzedaż w punkcie (gazety, karty telefoniczne, zdrapki, inne); prace porządkowe i inne bieżące prace na danym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Gostynin (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klientów - sprzedaż usług porządkowych. Praca stacjonarna i praca w terenie. Prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych. Jedna zmiana 7:00-15:00, umowa o pracę.Kontakt z pracodawcą 71 367 80 06 w.15
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Usługowe Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż, serwis klimatyzacji i wentylacji
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Piwniczna-Zdrój (małopolskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa sekretariatu, koordynacja korespondencji, organizowanie wyjazdów i spotkań służbowych, prowadzenie dokumentacji związanej z samochodami służbowymi, gospodarka drukami ścisłego zarachowania.
kontakt przez PUP - 2020-09-09 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- analiza dokumentacji PO WER,- analiza dokumentacji RPO WŁ,- zapoznanie się z procedurami aplikacji o fundusze UE,- zapoznanie sie z dokumentacją dotyczącą realizacji projektów.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Łódź (łódzkie)
Rekrutacja oraz znajdowanie kontrahentów zajmujących się rekrutacją na rynkach wschodnich.Miejsce pracy: pl. Powstańców Śląskich 16-18 m. 27, 53-314 WrocławKontakt z pracodawcą: email: praca (at) leaseandwork.com, tel. 502407930Sala C
LEASE AND WORK SP Z O.O. - 2017-11-21 - Wrocław (dolnośląskie)
- przygotowywanie ofert,- przygotowywanie produkcji,- kosztorysowanie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "POL-REM"Sp zo.o - 2016-06-03 - Myszków (śląskie)
Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z ustawy o służbie BHP- Nadzór nad systemami: OHSAS 18001, ISO 14001 - Nadzór nad Oceną Ryzyka Zawodowego- Tworzenie wewnątrzzakładowych instrukcji bezpieczeństwa- Odbiory maszyn i stanowisk pracy pod kątem BHP,- Przeprowadzanie audytów BHP, ergonomicznych i systemowych- Przeprowadzanie szkoleń wstępnych,- Nadzór nad firmami zewnętrznymi oraz przeprowadzanie szkoleń dla firm zewnętrznych
Indesit Company Polska Sp.z o.o. - 2016-03-25 - Radomsko (łódzkie)
wsparcie kadry administracyjnej i dydaktycznej / badawczo-dydaktycznej w realizacji projektów finansowanych z funduszy strukturalnych,realizacja projektu oraz wsparcie kierownika działu projektów w realizacji poszczególnych projektów (realizacja poszczególnych działań merytorycznych, związanych z zamówieniami publicznymi, promocją projektu, rekrutacją beneficjentów etc. zgodnie z wytycznymi umowy finansowej oraz zasadami poszczególnych programów), przygotowywanie wniosków o płatność oraz wsparcie w przygotowywaniu raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów, udział w przygotowywaniu dokumentacji do postępowań – zasada konkurencyjności, rozeznanie rynku, zapewnienie zgodności realizacji projektów z zasadami Programów, wytycznymi Instytucji Pośredniczących
POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA - 2020-02-20 - Kwidzyn (pomorskie)
Krojenie i szycie dekoracji okiennych typu firany, zasłony oraz obrusy, poduchy itp.
DOMO-SYSTEM BOŻENA I ZBIGNIEW LISOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-12-07 - Lublin (lubelskie)
sortowanie i kontrola jakości produktów,wprowadzanie towarów na stan magazynowy,redagowanie poczty elektronicznej,procesowanie towarów luksusowych,procesowanie artykułów bez kodu,obsługa programu Return Client
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Świebodzin (lubuskie)
kontakt z klientem, przyjmowanie zamówień i reklamacji, współpraca z firmami kurierskimi, analiza konkurencji,
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Jawor (dolnośląskie)
- Koordynowanie gospodarki finansowej prowadzonej przez pracowników Wydziału. Sprawdzanie dokumentów finansowych opracowywanych przez pracowników Wydziału pod kątem zgodności z przepisami oraz planem finansowym. Koordynowanie czynności realizowanych przez pracowników Wydziału w zakresie planowania zamówień publicznych oraz opracowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy i usługi. Opracowywanie planów i sprawozdań finansowych. Opracowywanie planu zamówień publicznych WZ oraz wniosków o jego zmianę. Inicjowanie i prowadzenie procesu przeklasyfikowania i wybrakowania zbędnych i zużytych rzeczowych składników majątku Szkoły.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy lub wyższe i co najmniej roczny staż pracy. Umiejętności: analizowania, planowania, organizowania, komunikowania. Preferowane doświadczenie w prowadzeniu gospodarki materiałowo-technicznej. Kontakt osobisty lub telefoniczny (32-606-92-32) w godzinach: 8:00-14:30.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2018-10-18 - Katowice (śląskie)
Zamieszczanie ofert pracy. Rozmowy z kandydatami. Tworzenie systemu rekrutacji pracowników. Budowanie wizerunku zgodnie z employer branding. Tworzenie raportu o pracy. Wykonywanie tłumaczeń ukraińskich, rosyjskich potrzebnych do rekrutacji pracowników z Europy Wschodniej (głównie z Ukrainy i Białorusi).
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Starogard Gdański (pomorskie)
Obsługa klienta, odbieranie telefonów, odpisywanie na e-maile, przygotowywanie ofert sprzedażowych.
"FARGOTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-07 - Łomża (podlaskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac zgodnie z regulaminem, przekazywanie wynagrodzeń pracownikom na konta bankowe ROR, na podstawie zatwierdzonych przez dyrektora i głównego księgowego list płac, obliczanie zasiłków pielęgnacyjnych i chorobowych, dla wszystkich pracowników oraz dokonywanie z tego tytułu terminowych i prawidłowych rozliczeń z ZUS, sporządzanie list wypłat umów zleceń, prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań dotyczących płac, prawidłowe i terminowe rozliczanie z ZUS za pomocą programu Płatnik, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS, powiadamianie ZUS o wysokości osiągniętych zarobków przez emerytów i rencistów po zakończeniu każdego roku, rozliczenie podatkowe pracowników, przygotowanie dokumentów związanych ze zmianami wynagrodzeń pracowników, wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracowników, sporządzanie dokumentacji do kapitału początkowego i z tytułu przejścia na emeryturę pracowników, prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Optivum pozostałych środków trwałych, kompletowanie oświadczeń od osób materialnie odpowiedzialnych za sprzęt szkolny i pomoce naukowe, rozliczanie inwentaryzacji, wykonywanie innych czynności na polecenie dyrektora szkoły i głównego księgowego, przekazywanie informacji do systemu informacji oświatowej, zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności. Praca w systemie jednozmianowym w wymairze 1/2 etatu. Proponowane wynagrodzenie: 1400 zł płaca zasadnicza + dodatek za wysługę lat (brutto).
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: znajomość lokalnych rynków w krajach UE, arabskich, prawo jazdy kat.B, doświadczenie: łatwość nawiązywania kontaktów, zdolności negocjacyjne, znajomość j. angielskiego, hiszpańskiego, francuskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: nawiązywanie kontaktów z firmami z powierzonego obszaru, zbieranie informacji o sprzedaży danego produktu, negocjowanie umów i warunków handlowych, obsługa klientów przez cały okres procesu sprzedażowego. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, UE, kraje arabskie.
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Lublin (lubelskie)
wg stanowiska
RAFAŁ LELONKIEWICZ "ERA WAKACJI" - 2019-07-08 - Marki (mazowieckie)
- poszukiwanie nowych dostawców- prowadzenie negocjacji cenowo-terminowych- zapewnienie dostępności materiałów- przygotowywanie zamówień i kontrola ich terminowej realizacji- współpraca z pozostałymi działami
KAPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad realizacją zamówień, kontrola jakości surowców, półproduktów i produktów, przygotowanie i nadzór nad dokumentacją, nadzór nad procedurami jakości w przedsiębiorstwie, praca nad jakością wyrobów gotowych ich oznakowaniem.
PERINO Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Nowy Konik (mazowieckie)
specjalista ds. sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- Przyjmowanie zamówień: sprawdzanie rodzaju zamówionego towaru i ceny- Monitoring procesu realizacji zamówień,- Kompletowanie dokumentacji klientów (potwierdzenia zamówień, korespondencja, dokumenty transportowe)- Zbieranie danych od klientów odnośnie przyszłych zamówień - Kontrola wyników sprzedaży (częstotliwość w zależności od potrzeb)- Rejestrowanie reklamacji i informowanie działu kontroli jakości (wystawianie faktur korekt)- Stały kontakt elektroniczny i telefoniczny z klientami.
Ilpea Sp. z o.o. - 2020-10-22 - Chełstówek (dolnośląskie)
- wykonywanie prac elektro - montażowych i mechanicznych - naprawa urządzeń elektrycznych- konserwacja urządzeń elektrycznych
PSMS Sp. o o.o. - 2019-11-12 - Polkowice (dolnośląskie)
kprofesjonalna Obsługa klienta zagranicznego nawiązywanie współpracy z zagranicznymi kontrahentami , poszukiwanie nowych rozwiązań w zakresie pozyskiwania klientów praca w godz. 8-16.Dodatkowo do wynagrodzenia premia. uznaniowa
BTG SP.Z O.O - 2017-11-02 - Opole (opolskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji księgowej i kadrowej.
Przedsiębiorstwo Transportowo - Spedycyjne "Anita" Sroka Anita - 2019-09-16 - Lubichowo (pomorskie)
Ocena złożoności procesów i zatwierdzanie zależności językowych procesów, identyfikacja potrzeb szkoleń wstępnych w pracy (we współpracy z innymi menadżerami), zbieranie podstawowych danych i interpretacja danych, analiza wydajności podczas stopniowego wzrostu i planowanie działań naprawczych, zbieranie danych do sprawdzania poprawności SLA (Service Level Agreement - umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) oraz kluczowych wskaźników efektywności, prowadzenie skutecznych zamknięć procesów finansowych, zwiększenie wiarygodności sprawozdań finansowych, identyfikacja ryzyka i ograniczanie procesów i rozwiązań projektowych, tworzenie narzędzi do diagnostyki i analizy porównawczej, zapewnienie wsparcia w zakresie procesów operacyjnych oraz innych pilnych projektów, przyczynianie się do ciągłego doskonalenia poprzez przedstawianie pomysłów i stosowanie wszelkich uzgodnionych zmian w procesach
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Kraków (małopolskie)