SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI NOŚNIKAMI REKLAMOWYMI Wrocław oferta pracy ARW FOCUS K.Wojtiuk Spółka Jawna Wrocław
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI NOŚNIKAMI REKLAMOWYMI
Wynagrodzenie: 2 600 - 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Wyszukiwanie lokalizacji w terenie w celu umieszczenia reklam, kontakt z klientem, załatwianie spraw w urzędach, negocjacja cen. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: monika.rudolf (at) arwfocus.pl
Data publikacji: 2020-02-07
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: ARW FOCUS K.Wojtiuk Spółka Jawna Wrocław
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Klimasa 6, 50-515 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wyszukiwanie lokalizacji w terenie w celu umieszczenia reklam, kontakt z klientem, załatwianie spraw w urzędach, negocjacja cen. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: monika.rudolf (at) arwfocus.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI NOŚNIKAMI REKLAMOWYMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe, staż pracy - brak wymagań, prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi komputera: Microsoft Windows, Microsoft Office, program InDesign mile widziany, obsługa urządzeń biurowych, komunikatywność,dyspozycyjność,umiejętność pracy w zespole,doświadczenie w załatwianiu spraw urzędowych
Nazwa pracodawcy: ARW FOCUS K.Wojtiuk Spółka Jawna Wrocław
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Klimasa 6, 50-515 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Klimasa
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: RP.411-149/09
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data dodania oferty pracy: 10.02.2020
Oferta pracy ważna do: 10.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eb633dd0fac482fc0d89d00eb38098d8
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Śrem (wielkopolskie)
Pełen zakres obowiązków w zakresie organizacji zakupu i sprzedaży w salonie meblowym: analizowanie wyników sprzedaży; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
OTEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-22 - Lublin (lubelskie)
Obsługa żurawi wieżowych. Miejsce wykonywania pracy cała Polska. Początkowo umowa zlecenie docelowo umowa na czas nieokreślony.
CORLEONIS Sp. z o.o. S.K.A. - 2019-09-03 - Rumia (pomorskie)
Obsługa klientów dbanie o porządek na witrynach oraz ladach.
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Łódź (łódzkie)
PROGRAM-ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA.Wykonywanie zabiegów kosmetycznych.
Artur Bobrucki - 2017-03-24 - Rumia (pomorskie)
obsługa klienta w zakresie sprzedazy ofert turystycznych, systemu rezerwacyjnego,
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Kraków (małopolskie)
Doradztwo w zakresie gruntów i nieruchomości komercyjnych, obsługa klientów w zakresie transakcji kupna, sprzedaży, najmu, wynajmu, koordynowanie aspektów formalno-prawnych transakcji, pozyskiwanie nowych klientów i ofert z rynku. Praca jednozmianowa. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-amil (CV): sekretariat (at) jot-be.pl
JOT-BE Nieruchomości Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Wrocław (dolnośląskie)
MONTAŻ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH (SEGREGATORY, TECZKI, SKOROSZYTY, NOTATNIKI, IDENTYFIKATORY ITP.)MIEJSCE PRACY PRZECŁAW - DOJAZD AUTOBUSEM PRACOWNICZYM Z CENTRUM MIASTA
ANTIDOTUM IRENEUSZ MARZOCH - 2016-07-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zadania:projektowanie i wyklejanie reklam: montaż reklam, okejanie samochodów, i innych pojazdówwycinanie i wyklejanie reklam świetlnych, projektowanie, montaż szyb reklamowych, ubrań gadżetówOferta stażowa realizowana w ramach projektu EFS PO WER -30
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Ruda Śląska (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów chińskich, dostarczanie klientom informacji o produktach firmy, zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw, współpraca z handlowcami chińskimi
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Jabłonowo (mazowieckie)
montowanie przewodów kanalizacyjnych, montowanie urządzeń sanitarnych, przeprowadzanie konserwacji instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych, montaż i wymiana uszkodzonych urządzeń, usuwanie awarii wodociągowych, praca na terenie gminy Ustka i Sławno; Godziny pracy: 7.00- 15.00
ZAKŁAD USŁUG WODNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-05 - Słupsk (pomorskie)
1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-12-07 - Karczew (mazowieckie)
- przygotowywanie wycen i kalkulacji handlowych- sporządzanie ofert- budowanie bazy klientów
ŚWIEBODZIN FABRYKA OKIEN DREWNIANYCH LINE SP. Z O. O. - 2020-01-08 - Wilkowo (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
aktywna stacjonarna sprzedaż kursów językowych, obsługa przed i po sprzedażowa klientów, pozyskiwanie klientów w oparciu o utrzymana bazę danych
kontakt przez OHP - 2016-02-22 - Żory (śląskie)
1. Prowadzenie i obsługa spraw zw. z opłatami stałymi i zmiennymi zausługi wodne 2. Prowadzenie i obsługa spraw zw. z pozostałymiopłatami za usługi wodne 3. Wystawianie decyzji dot. opłat za usługiwodne i należności z tyt. usług wodnych 4. Obsługa systemu poboruopłat i należności 5. Prowadzenie bazy podmiotów korzystających zusług wodnych
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2018-10-24 - Opole (opolskie)
Osoba na samodzielne stanowisko do pracy w Biurze Rachunkowym, w dziale kadry-płace. Kompleksowa obsługa pracowników, zleceniobiorców, przedsiębiorców. Prowadzenie spraw pracowniczych, doradztwo.
BIURO RACHUNKOWE S.C. ALICJA ZABŁOCKA-KWIECIEŃ ALEKSANDRA SZANIAWSKA - 2018-05-14 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie ewidencji materiałów i środkow trwalych w oparciu o systemy informatyczne, terminowe i rzetelne udzielanie informacji jak również wykonywanie i wysyłanie obowiązujących sprawozdań i meldunków, rozdział sprzętów i materiałów medycznych, prowadzenie rejestru dowodów urządzeń oraz paszportów technicznych, prowadzenie ewidencji rzeczowych aktywów trwalych środków obrotowych oraz pozostałych środków w systemach informatycznych, prowadzenie ewidencji materiałów i środków trwałych w oparciu o JIM oraz KŚT , opisywannie faktór, ksiegowanie zrealizowanych dokumentów przychodowych i rozchodowych, prowadzenie sprawozdawczości
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-02-08 - Białystok (podlaskie)
praca w zakresie jakości produkcji dot.przetwórstwa rybnego
"REKIN" JAN MOZOLEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2019-07-18 - Grajewo (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Złotów (wielkopolskie)
wykonywanie przeglądów technicznych,dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO,nadzór nad realizacją/odbieranie prac remontowych i usług wykonywanych na zasobie,sporządzanie ocen technicznych usterek występujących na zarządzanym zasobie,przygotowywanie dokumentacji technicznej niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości w ramach procedur zamówień publicznych.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-24 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie nowych szablonów raportu, który będzie używany przez klientów do tworzenia sprawozdań finansowych. Utrzymywanie istniejących szablonów dla innych krajów (przy użyciu języka portugalskiego).Udział w testowaniu szablonów raportowania, aby zapewnić zgodność standardów jakości i protokołów programistycznych.Udział w testowaniu systemów platformy, aby zapewnić spełnienie wymagań.Pomoc w przygotowaniu wydania publikacji, w tym informacji o wersji, klienta i komunikacji wewnętrznej.Pomaganie klientom w ich zapytaniach.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Gdynia (pomorskie)
- wykonywanie zadań w zakresie przeprowadzania zamówień usług, robót i dostaw, w tym monitoring realizacji umów zawartych- współpraca ze specjalistą ds. promocji projektu w zakresie realizacji zadań PR- współpraca z Samodzielnym Stanowiskiem ds. Zamówień publicznych w zakresie postępowań z Projektu- współpraca z kancelarią prawną świadczącą usługi na rzecz Instytutu Badawczego Leśnictwa- monitorowanie i nadzorowanie udostępniania danych projektowych we współpracy z Zespołem projektowym - współtworzenie dokumentacji projektowej inne prace administracyjne związane z prowadzeniem Projektu LIFE+
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2020-01-31 - Raszyn (mazowieckie)
doradztwo w zakresie ochrony roślin, wizytacja upraw szklarniowych
BIOPARTNER SPÓŁKA Z O.O. - 2018-10-08 - Plewiska (wielkopolskie)
naprawa podzespołów i układu hamulcowego,układu kierowniczego,silnika,przedniego zawieszenia
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Częstochowa (śląskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży,analizarynku,spotkania z potencjalnymi klientami w Polsce i za granicą,przygotowywanie ofert w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Przemyśl (podkarpackie)
Opis stanowiska: -efektywna organizacja pracy własnej pod presją czasu, -nadzór nad zapewnieniem prawidłowości składanych zamówień -odpowiedzialność za dostępność towaru w jednostce -monitorowanie statusu zamówień towarowych -nadzór nad prawidłowością przesunięć i zwrotówNasze oczekiwania: wykształcenie wyższe (mile widziani tegoroczni absolwenci), wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, konsekwencja w działaniu.
Merkury Market Spółka z ograniczononą odpowiedzilanością sp.k. - 2018-10-04 - Krosno (podkarpackie)
wg. umowy
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Radomsko (łódzkie)