SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI NOŚNIKAMI REKLAMOWYMI Wrocław oferta pracy ARW FOCUS K.Wojtiuk Spółka Jawna Wrocław

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI NOŚNIKAMI REKLAMOWYMI

Wynagrodzenie: 2 600 - 2 900 PLN

Zakres obowiązków: Wyszukiwanie lokalizacji w terenie w celu umieszczenia reklam, kontakt z klientem, załatwianie spraw w urzędach, negocjacja cen. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: monika.rudolf (at) arwfocus.pl

Data publikacji: 2020-02-07

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: ARW FOCUS K.Wojtiuk Spółka Jawna Wrocław

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Klimasa 6, 50-515 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wyszukiwanie lokalizacji w terenie w celu umieszczenia reklam, kontakt z klientem, załatwianie spraw w urzędach, negocjacja cen. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: monika.rudolf (at) arwfocus.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 2 900 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI NOŚNIKAMI REKLAMOWYMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 2 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe, staż pracy - brak wymagań, prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi komputera: Microsoft Windows, Microsoft Office, program InDesign mile widziany, obsługa urządzeń biurowych, komunikatywność,dyspozycyjność,umiejętność pracy w zespole,doświadczenie w załatwianiu spraw urzędowych

Nazwa pracodawcy: ARW FOCUS K.Wojtiuk Spółka Jawna Wrocław

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Klimasa 6, 50-515 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Klimasa

Numer budynku pracodawcy: 6

Profil działalności pracodawcy: RP.411-149/09

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu

Data dodania oferty pracy: 10.02.2020

Oferta pracy ważna do: 10.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eb633dd0fac482fc0d89d00eb38098d8

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Śrem (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY W BRANŻY MEBLOWEJ - od 1 850 PLN

Pełen zakres obowiązków w zakresie organizacji zakupu i sprzedaży w salonie meblowym: analizowanie wyników sprzedaży; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
OTEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-22 - Lublin (lubelskie)

OPERATOR ŻURAWI WIEŻOWYCH - od 5 000 PLN

Obsługa żurawi wieżowych. Miejsce wykonywania pracy cała Polska. Początkowo umowa zlecenie docelowo umowa na czas nieokreślony.
CORLEONIS Sp. z o.o. S.K.A. - 2019-09-03 - Rumia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY RPO - od 2 100 PLN

Obsługa klientów dbanie o porządek na witrynach oraz ladach.
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Łódź (łódzkie)

KOSMETYCZKA - od 2 000 PLN

PROGRAM-ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA.Wykonywanie zabiegów kosmetycznych.
Artur Bobrucki - 2017-03-24 - Rumia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - od 1 980 PLN

obsługa klienta w zakresie sprzedazy ofert turystycznych, systemu rezerwacyjnego,
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. RYNKU NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNYCH ORAZ GRUNTÓW - od 2 057 PLN

Doradztwo w zakresie gruntów i nieruchomości komercyjnych, obsługa klientów w zakresie transakcji kupna, sprzedaży, najmu, wynajmu, koordynowanie aspektów formalno-prawnych transakcji, pozyskiwanie nowych klientów i ofert z rynku. Praca jednozmianowa. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-amil (CV): sekretariat (at) jot-be.pl
JOT-BE Nieruchomości Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI MATERIAŁÓW BIUROWYCH - od 1 900 PLN

MONTAŻ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH (SEGREGATORY, TECZKI, SKOROSZYTY, NOTATNIKI, IDENTYFIKATORY ITP.)MIEJSCE PRACY PRZECŁAW - DOJAZD AUTOBUSEM PRACOWNICZYM Z CENTRUM MIASTA
ANTIDOTUM IRENEUSZ MARZOCH - 2016-07-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - 997,4 PLN

zadania:projektowanie i wyklejanie reklam: montaż reklam, okejanie samochodów, i innych pojazdówwycinanie i wyklejanie reklam świetlnych, projektowanie, montaż szyb reklamowych, ubrań gadżetówOferta stażowa realizowana w ramach projektu EFS PO WER -30
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Ruda Śląska (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 300 PLN

aktywna sprzedaż produktów chińskich, dostarczanie klientom informacji o produktach firmy, zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw, współpraca z handlowcami chińskimi
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Jabłonowo (mazowieckie)

MONTER INSTALACJI SANITARNYCH - od 2 600 PLN

montowanie przewodów kanalizacyjnych, montowanie urządzeń sanitarnych, przeprowadzanie konserwacji instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych, montaż i wymiana uszkodzonych urządzeń, usuwanie awarii wodociągowych, praca na terenie gminy Ustka i Sławno; Godziny pracy: 7.00- 15.00
ZAKŁAD USŁUG WODNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-05 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I PŁAC - od 1 500 PLN

1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS KONTROLI JAKOŚCI PRODUKTU (1071J) - od 3 000 PLN

Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-12-07 - Karczew (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. WYCEN - od 4 000 PLN

- przygotowywanie wycen i kalkulacji handlowych- sporządzanie ofert- budowanie bazy klientów
ŚWIEBODZIN FABRYKA OKIEN DREWNIANYCH LINE SP. Z O. O. - 2020-01-08 - Wilkowo (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - do 2 000 PLN

aktywna stacjonarna sprzedaż kursów językowych, obsługa przed i po sprzedażowa klientów, pozyskiwanie klientów w oparciu o utrzymana bazę danych
kontakt przez OHP - 2016-02-22 - Żory (śląskie)

SPECJALISTA W DZIALE OPŁAT - od 2 100 PLN

1. Prowadzenie i obsługa spraw zw. z opłatami stałymi i zmiennymi zausługi wodne 2. Prowadzenie i obsługa spraw zw. z pozostałymiopłatami za usługi wodne 3. Wystawianie decyzji dot. opłat za usługiwodne i należności z tyt. usług wodnych 4. Obsługa systemu poboruopłat i należności 5. Prowadzenie bazy podmiotów korzystających zusług wodnych
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2018-10-24 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA D/S KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

Osoba na samodzielne stanowisko do pracy w Biurze Rachunkowym, w dziale kadry-płace. Kompleksowa obsługa pracowników, zleceniobiorców, przedsiębiorców. Prowadzenie spraw pracowniczych, doradztwo.
BIURO RACHUNKOWE S.C. ALICJA ZABŁOCKA-KWIECIEŃ ALEKSANDRA SZANIAWSKA - 2018-05-14 - Lublin (lubelskie)

REFERANT - od 1 900 PLN

prowadzenie ewidencji materiałów i środkow trwalych w oparciu o systemy informatyczne, terminowe i rzetelne udzielanie informacji jak również wykonywanie i wysyłanie obowiązujących sprawozdań i meldunków, rozdział sprzętów i materiałów medycznych, prowadzenie rejestru dowodów urządzeń oraz paszportów technicznych, prowadzenie ewidencji rzeczowych aktywów trwalych środków obrotowych oraz pozostałych środków w systemach informatycznych, prowadzenie ewidencji materiałów i środków trwałych w oparciu o JIM oraz KŚT , opisywannie faktór, ksiegowanie zrealizowanych dokumentów przychodowych i rozchodowych, prowadzenie sprawozdawczości
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-02-08 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI W PRZETWÓRSTWIE RYBNYM - od 2 500 PLN

praca w zakresie jakości produkcji dot.przetwórstwa rybnego
"REKIN" JAN MOZOLEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2019-07-18 - Grajewo (podlaskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNEGO NADZORU NIERUCHOMOŚCI (NR 0447) - 4 200 - 6 000 PLN

wykonywanie przeglądów technicznych,dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO,nadzór nad realizacją/odbieranie prac remontowych i usług wykonywanych na zasobie,sporządzanie ocen technicznych usterek występujących na zarządzanym zasobie,przygotowywanie dokumentacji technicznej niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości w ramach procedur zamówień publicznych.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-24 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNO-KSIĘGOWYCH (ACCOUNTING TECHNICAL SPECIALIST) - od 6 208,33 PLN

Opracowywanie nowych szablonów raportu, który będzie używany przez klientów do tworzenia sprawozdań finansowych. Utrzymywanie istniejących szablonów dla innych krajów (przy użyciu języka portugalskiego).Udział w testowaniu szablonów raportowania, aby zapewnić zgodność standardów jakości i protokołów programistycznych.Udział w testowaniu systemów platformy, aby zapewnić spełnienie wymagań.Pomoc w przygotowaniu wydania publikacji, w tym informacji o wersji, klienta i komunikacji wewnętrznej.Pomaganie klientom w ich zapytaniach.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH K/M - 3 500 - 4 000 PLN

- wykonywanie zadań w zakresie przeprowadzania zamówień usług, robót i dostaw, w tym monitoring realizacji umów zawartych- współpraca ze specjalistą ds. promocji projektu w zakresie realizacji zadań PR- współpraca z Samodzielnym Stanowiskiem ds. Zamówień publicznych w zakresie postępowań z Projektu- współpraca z kancelarią prawną świadczącą usługi na rzecz Instytutu Badawczego Leśnictwa- monitorowanie i nadzorowanie udostępniania danych projektowych we współpracy z Zespołem projektowym - współtworzenie dokumentacji projektowej inne prace administracyjne związane z prowadzeniem Projektu LIFE+
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2020-01-31 - Raszyn (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. BIOLOGICZNEJ I INTEGROWANEJ OCHRONY UPRAW POD OSŁONAMI - od 3 550 PLN

doradztwo w zakresie ochrony roślin, wizytacja upraw szklarniowych
BIOPARTNER SPÓŁKA Z O.O. - 2018-10-08 - Plewiska (wielkopolskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 600 PLN

naprawa podzespołów i układu hamulcowego,układu kierowniczego,silnika,przedniego zawieszenia
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

Koordynowanie procesu sprzedaży,analizarynku,spotkania z potencjalnymi klientami w Polsce i za granicą,przygotowywanie ofert w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Przemyśl (podkarpackie)

SPECJALISTA DS LOGISTYKI - od 3 500 PLN

Opis stanowiska: -efektywna organizacja pracy własnej pod presją czasu, -nadzór nad zapewnieniem prawidłowości składanych zamówień -odpowiedzialność za dostępność towaru w jednostce -monitorowanie statusu zamówień towarowych -nadzór nad prawidłowością przesunięć i zwrotówNasze oczekiwania: wykształcenie wyższe (mile widziani tegoroczni absolwenci), wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, konsekwencja w działaniu.
Merkury Market Spółka z ograniczononą odpowiedzilanością sp.k. - 2018-10-04 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONSULTINGU - od 1 850 PLN

wg. umowy
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Radomsko (łódzkie)


Wybierz powiat