SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Gierałtowice oferta pracy GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe; min. roczne doświadczenie w dziale administracji, bardzo dobra znajomość pakietu office, doświadczenie w prowadzeniu i tworzeniu dokumentacji w programie Excel, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: tworzenie i archiwizowanie dokumentacji firmy (księgowej, kadrowej, przetargowej), zarządzanie biurem: prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, klientów; nadzór nad obiegiem poczty i właściwym przepływem informacji w firmie, bieżąca obsługa klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gierałtowice;
Data publikacji: 2019-01-08
Lokalizacja: Gierałtowice (śląskie)
Pracodawca: GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Księdza Roboty, 44-186 Gierałtowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe; min. roczne doświadczenie w dziale administracji, bardzo dobra znajomość pakietu office, doświadczenie w prowadzeniu i tworzeniu dokumentacji w programie Excel, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: tworzenie i archiwizowanie dokumentacji firmy (księgowej, kadrowej, przetargowej), zarządzanie biurem: prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, klientów; nadzór nad obiegiem poczty i właściwym przepływem informacji w firmie, bieżąca obsługa klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gierałtowice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gierałtowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gierałtowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy: GEOINVEST KRZYSZTOF GAJDZIK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-186 Gierałtowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Gierałtowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gierałtowice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: roboty związane z budową dróg i autostrad
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 08.01.2019
Oferta pracy ważna do: 07.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Samodzielne prowadzenie wszelkich spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w dużym zakładzie produkcyjnym z branży budowlanej (szkolenia pracowników, rejestr wypadków, prowadzenie kontroli warunków pracy, udział w spotkaniach służb tj.: Sanepid, PIP, Straż Pożarna itp., przydział odzieży roboczej pracownikom etc.) Praca w wymiarze 1/2 etatu.
Comfort S.A. - 2016-02-16 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
"HORT - CAFE" Teresa i Stanisław Komar Spółka Jawna - 2018-07-05 - Białystok (podlaskie)
Celem pracy jest rozwój nowych systemów oprogramowania i wsparcie istniejących systemów oprogramowania Taikitech sp.z o.o (Erlang/OTPservices and game servers, Formulator MathML Editor, Machine Learning systems), aby systemy oprogramowania Taikitech sp. z o.o spełniały określone wymagania pod względem efektywności. Specjalista programuje, testuje, integruje i optymalizuje oprogramowania. Do ważniejszych zadań wykonywanych przez specjalistę zalicza się również komunikacja i współpraca z projektantami, analitykami i specjalistami do spraw rozwoju oprogramowania systemów informatycznych z Ukrainy, gdzie również odbywa się rozwój oprogramowania Taikitech sp. z o.o. Dla potrzeb niezbędnych do realizacji takiego procesu potrzebna jest osoba posługująca się językiem ukraińskim i rosyjskim na bardzo wysokim poziomie. Specjalista analizuje wymagania do rozwoju, obsługi, konfiguracji i utrzymania oprogramowania Taikitech sp. z o.o. wobec czego potrzebna jest osoba posługująca się językiem angielskim na bardzo dobrym poziomie.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Opole (opolskie)
Rozwijanie kontaktów handlowych z istniejącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów w kraju i zagranicą,aktywne pozyskiwanie nowych rynków zagranicznych, negocjacie handlowe zapewnienie wsparcia klienta oraz budowanie długofalowych kontaktów biznesowych, realizacja założonych planów sprzedaży,kompleksowa realizacja procesu sprzedaży: konstruowanie, prezentacja ofert, realizacja celów zgodnie z założeniami firmy,przygotowanie dokumentacji rejestracyjnej dla produktów na rynkach zagranicznych.WYMAGANIA: wykształcenie: średnie /wyższe dobra znajomośc j. angielskiego,zdolności analityczne oraz organizacyjne, dobra znajomość MS Office. KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 508 382 505
REH4MAT Sławomir Wroński - 2017-08-10 - Widna Góra (podkarpackie)
•wprowadzanie danych do panelu sprzedażowego, zarządzanie ofertą produktową•obsługa sprzedażowa klientów hurtowych •przyjmowanie, realizacja i koordynacja zamówień internetowych•bieżący kontakt z klientami •analizy sprzedaży realizowanej poprzez sklep internetowy•realizacja kampanii e-marketingowych, analiza efektywności oraz optymalizacja realizowanych akcji marketingowych,•działania promocyjne w sektorze mediów społecznościowych,•analizowanie trendów, konkurencji i nowości w zakresie rozwiązań e-commerce,
Firma Odzieżowa "BARBARAS" Marcin Skowron - 2017-05-04 - Staszów (świętokrzyskie)
Bieżący kontakt z biurem rachunkowym, organizowanie dokumentacji kadrowo- płacowej, fakturowanie, wnioskowania do ZUS, US, Urząd Celny, załatwianie spraw związanych z naliczaniem koncesji, uzyskaniem zezwoleń.Załatwianie spraw związanych z naliczeniem koncesji na sprzedaż alkoholu.
Agronomik Polska Sp. z o.o. - 2016-08-10 - Borów Wielki (lubuskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
Kompletowanie i archiwizacja dokumentów, wystawianie faktur zbiorczych
BAKOMA S.A. - 2017-10-10 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
•kompletowanie dokumentacji•pozyskiwanie ofert cenowych•redagowanie dokumentów
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Klucze (małopolskie)
zarządzanie przedmiarami i obmiarami robót w ramach projektu w zakresie prac elektrycznych i oprzyrządowania, zarówno dla celów księgowych, jak i mierzenia postępu projektu; zapewnianie prawidłowości i dokładności danych zgodnie z wewnętrznymi procedurami i wymogami projektu; tworzenie i aktualizacja wykazu materiałów projektowych i przedmiarów/obmiarów w księdze obmiarów, zgodnie z procedurami fakturowania aktywnego i pasywnego; aktualizacja bazy danych zarządzania projektem, wprowadzanie danych rzeczywistych; sprawdzanie rzeczywistych obmiarów w celu oceny i pomiaru postępu aktywnego i pasywnego zgodnie z zawartymi umowami
SAIPEM S.P.A. S.A. Oddział w Polsce - 2015-11-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
prowadzenie kopmleksowej obsługi administracyjnej, dokumentacji personalnej pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców
Progres HR Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Mszczonów (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi i Rosji; pomoc w legalizacji pracy w RP;organizacja przyjazdu i zakwaterowania; przeprowadzenie testów j.polskiego;tłumaczenie dokumentów z języka ukraińskiego oraz rosyjskiego na język polski;
Time2work sp. z o.o. - 2017-05-16 - Opole (opolskie)
rozwijanie sprzedaży produktów i usług na rynku europejskim oraz krajowym, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi kontrahentami, działania marketingowe, znajdowanie kierunków ekspancji, uczestnictwo w targach i spotkaniach z Klientem
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "HEGARD" SYLWIA FRYCA - 2018-01-24 - Chojnice (pomorskie)
Sprzątanie biura, sanitariatów, półek magazynowych-składanie gier.Godziny pracy dowolne pomiędzy 7.30-16.30. Praca 2 h codziennie lub dłużej a mniej razy w tygodniu.
L. Pańkowski Labopak system - 2016-09-05 - Otwock (mazowieckie)
-Analiza rynku-Działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów -Prezentacja Oferty Produktu oraz przyg i przed umów --Utrzymywanie istniejących więzi
kontakt przez OHP - 2018-07-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy, umieszczanie ogłoszeń w internecie w języku ukraińskim i rosyjskim, prowadzenie rozmów z kandydatami, aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy, raportowanie o wynikach.
SYMETRICUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
zakup materiałów, surowców wg zapotrzebowania, zapewnianie transportu, prowadzenie dokumentacji, wyjazdy po zaopatrzenie, tłumaczenie dokumentów obcojęzycznych
METAL-GUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-25 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa elektronicznych wag spedycyjnych (samochodowej i kolejowej)sporządzanie dokumentacji wysyłkowej oraz raportowanie ekspedycji wyrobów gotowych,rozliczanie oraz fakturowanie zrealizowanych wysyłek
CIECH Soda Polska s.a. - 2018-05-04 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
w/g potrzeb
Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach - 2018-09-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 2020. Przygotowywanie opracowań,analiz finansowych wg zapotrzebowania Biura LGD. Prowadzenie procedury badania ceny,rozeznania rynku, przygotowywanie umów zwykonawcami. Monitoring realizacji umów i rozliczeń, Współpraca z bankami współpracującymi ze stowarzyszeniem i prowadzenie spraw z tym związanych.Sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo- księgową Stowarzyszenia. Przygotowanie wniosków o płatność wraz z załącznikami. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków owsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innychwydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkami LGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej, Wsparcie Biura LGD w zakresie doradztwa finansowego związanego z wdrażaniem programu. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacji operacji/ powierzeniegrantu, wniosków o płatność w ramach LSR w szczególności w zakresie spraw finansowych i przepisów podatkowych. Prowadzenie innych spraw na polecenie Dyrektora Biura.
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-05-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
znajomość obsługi komputera i kasy fiskalnej, zainteresowanie tematyką GSM
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
utrzymanie w sprawności oraz monitorowanie sieci teletechnicznych i teleinformatycznych, wsparcie techniczne.Godziny pracy: od 7.30 do 15.30
Regionalne Centrum Informatyki Olsztyn - 2018-01-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- obsługa frezarki,- wykonywanie części zamiennych do maszyn i urządzeń, - regeneracja zużytych części zamiennych,- wykonywanie zadań w ramach przeglądów i remontów,- udział w montażach i rozruchach nowych linii produkcyjnych,- wykonywanie nowych urządzeń linii produkcyjnych,- modernizacja istniejących urządzeń na liniach.
CAN-PACK S.A. w Krakowie Fabryka Puszek Napojowych w Bydgoszczy - 2016-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
• właściwa obsługa maszyn produkcyjnych: prasy, klipsiarki, flokownie, wytłaczarki. • zapewnienie produkcji zgodnie z wyznaczonymi standardami ilościowymi i jakościowymi • pakowanie komponentu zgodnie z wyznaczonymi standardami • utrzymywanie standardów 6S
kontakt przez OHP - 2016-07-28 - Bielsko-Biała (śląskie)
MIN. KOORDYNACJA I WDRAŻANIE PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UNIJNYCH I POZABUDŻETOWYCH W RAMACH DZIAŁAŃ USTAWOWYCH OHP
kontakt przez OHP - 2016-07-22 - Gdańsk (pomorskie)
Wspieranie zespołu w obsłudze Klientów na wysokim poziomie, zapewnienie realizacji celów firmy, koordynowanie rutynowych działań handlowych obowiązujących w sklepie. Praca w równoważnym systemie czasu pracy (tylko na zmianę nocną w godz. 21.45-6.00 lub 21.15-6.30) od poniedziałku do niedzieli według ustalonego grafiku.
TESCO POLSKA SP. Z O. O. - 2016-07-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa klienta w zakresie sprzedaży, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, ofert, udział w targach i innych imprezach marketingowych
YACHT POL Anna Kotlicka - 2016-08-30 - Międzylesie (warmińsko-mazurskie)
projektowanie etykiet
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "SHINE" Artur Kowalski - 2016-07-05 - Jarocin (wielkopolskie)