SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI BIUROWEJ Gdańsk oferta pracy PHONEDECOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI BIUROWEJ
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kancelarii, ewidencja korespondencji firmowej, nadzór nad obiegiem dokumentacji, organizacja przesyłek, kontakt z kontrahentami, organizacja zaopatrzenia, redagowanie i kompletowanie dokumentacji, tworzenie materiałów ofertowych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
Data publikacji: 2019-12-12
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: PHONEDECOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawla II 20, 80-462 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kancelarii, ewidencja korespondencji firmowej, nadzór nad obiegiem dokumentacji, organizacja przesyłek, kontakt z kontrahentami, organizacja zaopatrzenia, redagowanie i kompletowanie dokumentacji, tworzenie materiałów ofertowych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16 lub 9-17.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI BIUROWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doskonała organizacja pracy własnej, wysokie zdolności komunikacyjne, język angielski w stopniu komunikatywnym, doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17.
Nazwa pracodawcy:
PHONEDECOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Mściwoja II 13, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kartuski
Gmina pracodawcy: Kartuzy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kartuzy
Ulica pracodawcy: Mściwoja II
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 12.12.2019
Oferta pracy ważna do: 10.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1bc05ac5f912551f7338b39d78472914
Podobne oferty pracy
Sprzedaż artykułów będących w ofercie spółki, sprzedaż internetowa.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Częstochowa (śląskie)
Przygotowywanie programów turystycznych i ich sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie listy płac oraz administracji kadrowej, rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzne dokumentacji na potrzeby intytucji zewnętrznych (ZUS, GUS, US...)
GRUPA PROFAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Sprzedaż odzieży. Mile widziane doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku
Firma Handlowo-Usługowa "TRAPEZ" Małgorzta Siniakiewicz - 2016-04-22 - Racibórz (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Zduńska Wola (łódzkie)
Realizacja załozonych celów ilosciowych i jakościowych, obsługa maszyn do produkcji żarówek i komponentów do żarówek, dbanie o właściwy stan techniczny maszyn - konserwacja i przeprowadzanie drobnych napraw, prowadzenie pomiarów i kontroli oraz koordynacja procesów, aktywny udział w programach poprawiających efektywność i bezpieczeństwo pracy.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Pabianice (łódzkie)
Kreowanie wydarzeń przybliżających dziedzictwo Solidarności w kraju i za granicą, współpraca z osobami i instytucjami zajmującym się tematyką Solidarności, kompleksowa koordynacja prac nad organizacją różnego typu wydarzeń: debaty, konferencje naukowe i popularnonaukowe, pokazy filmów, promocje książek, wizyty studyjne krajowe i zagraniczne i inne, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z patronami, podwykonawcami, sponsorami, uczestnikami, uczestnictwo i udzielanie pomocy w pracach związanych z działalnością Instytutu Dziedzictwa Solidarności.
Instytut Dziedzictwa Solidarności - 2019-10-18 - Gdańsk (pomorskie)
Telefoniczna sprzedaż powierzchni reklamowej,praca przy komputerze,kontakt z klientem.Osoby zainteresowane proszone są o składanie cv na adres e:mail:pracatrzebnica (at) slowowroclawian.plWysokość wynagrodzenia:1.750 zl(brutto)+premia
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Trzebnica (dolnośląskie)
- realizacja założonych planów sprzedaży- bieżące kontakty z klientem- prezentacja oferty produktów- opracowywanie ofert handlowych- odpowiedzialność za realizacje zamówień klienta- współpraca ze spedycjami w zakresie frachtów eksportowych i importowych;okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony; godz. pracy 8-16; wynagrodzenie 3500 zł brutto plus premia kwartalna
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE " GRAS " PIOTR GRABOWSKI - 2019-06-10 - Korzybie (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
- przyjmowanie zamówień od klientów i ich optymalizacja - kompletacja zamówień - przygotowanie surowców zgodnie z zapotrzebowaniem na produkcję - rozliczanie kierowców - praca przy komputerze (wypisywanie zamówień, przygotowywanie zbiorczego zestawienia na produkcję)
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Września (wielkopolskie)
Zgodny z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Korycin (podlaskie)
- Praca w biurze polegająca na sporządzaniu ofert i kalkulacji w firmie z sektora energetycznego (opracowywanie ofert przetargowych, wykonywanie kalkulacji, współpraca z innymi działami w zakresie wykonywanych zadań, analizowanie kosztów, kontakt z klientami i dostawcami). Praca w Katowicach, ul. Żelazna 9.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (kierunek energetyka lub budownictwo). Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata. Czytanie rysunku i dokumentacji technicznej (warunek konieczny), dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (Microsoft Excel wymagany). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym lub biegłym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-28 - Katowice (śląskie)
Badanie zakupionego surowca pod względem jakościowym, prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towarów (rejestr dostaw, atesty), Kontrola procesu produkcji, HACCP - aktualizacja księgi, doradztwo przy znakowaniu opakowań, nadzór nad pracownikami produkcyjnymi, szkolenie pracowników z zakresu GMP i GHP, obsługa kontroli zewnętrznych (Sanepid, Wijhars, Wag). Kontrola produktu - wagi, daty, opakowania, jakości. Sporządzanie specyfikacji produktu. Test identyfikalności.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Kros Sp. z o.o. - 2019-04-26 - Iłownica (pomorskie)
organizuje testy aplikacji i oprogramowania, aktualizuje i naprawia sprzęt, instalacja systemów
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Żywiec (śląskie)
- Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem oraz kandydatami ubiegającymi się o prace u naszego Klienta. Wsparcie dla kandydatów, w przypadku problemów technicznych z wypełnianiem aplikacji. Odpowiedzi na zapytania kandydatów i Klientów. Praca na systemie EVS. Sporządzanie raportów i prezentowanie ich naszym Klientom. Praca w języku niemieckim i angielskim: Praca jest w języku niemieckim i angielskim z uwagi na pracę z klientem i kandydatem niemieckojęzycznym i angielskojęzycznym. Znajomość języka angielskiego i niemieckiego jest wymagana do kontaktu z kandydatami i klientami w krajach, w których mówi się po angielsku lub po niemiecku.- Wynagrodzenie: 4767,40 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + praca w dni wolne od pracy (w polskie święta). Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok i 6 miesięcy w obsłudze klientów. Wymagana bardzo dobra znajomość systemu EVS. Wymagana znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu bardzo dobrym (C1) w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Katowice (śląskie)
telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa llientów firmy, realizacja planów sprzedażowych poprzez obsługę stałych klientów, pozyskiwanie nowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Tychy (śląskie)
Przygotowywanie danych do list płac, prowadzenie książki przychodów i rozchodów, obsługa programu Płatnik, przygotowywanie deklaracji ZUS, GUZ, Urząd Skarbowy
Firma Handlowo-Usługowo- Budowlana"DORBUD"s.c. - 2017-03-16 - Niepołomice (małopolskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów tureckojęzycznych i anglojęzycznych zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klientów biznes, obsługa infolini telefonicznej i email
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
Analiza rynku oraz przemysłu. Przygotowywanie profilu i folderów banku oraz dokumentów dla działu marketingu. Pomoc w opracowywaniu dokumentów, raportów, memorandum informacyjnych oraz innych danych. Wsparcie procesu wyceny firm oraz benchmarkingu. Koordynacja i współpraca z innymi placówkami banku w państwach Europy Środkowej i Centralnej
kontakt przez OHP - 2017-07-13 - Austria (Austria)
PROWADZENIE SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH, POMOC KSIĘGOWEJ
FIRNES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
współpraca z przedsiębiowstawmi, które dostarczają towar, obsługa klinetów, zarządzanie kosztami związanymi z towarem
GIREJ Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta, układanie towaru i sprawdzanie dat ważności, sporządzanie list zapotrzebowania towarów, obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminalu płatniczego
"DELIKATESY" S.C. GRZEGORZ PROFASKA, ŁUKASZ PROFASKA - 2016-07-18 - Ruda Śląska (śląskie)
Realizacja zadań przewidzianych dla specjalisty do spraw ochrony przyrody, krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych Krajeńskiego Parku Krajobrazowego w Statucie Parku, w ustawie o ochronie przyrody oraz w innych obowiązujących aktach prawa, w tym m.in.:-realizacja zadań związanych z ochroną przyrody w granicach parku,-informowanie o przepisach o ochronie przyrody osób przebywających na obszarach podlegających ochronie oraz w miejscach, w których znajdują się twory i składniki przyrody objęte formami ochrony przyrody,-prowadzenie edukacji przyrodniczej w szkołach i wśród miejscowego społeczeństwa, a także promowanie wartości przyrodniczych, historycznych, kulturowych i turystycznych parku krajobrazowego,-współpraca z samorządami, zarządcami obszarów parku krajobrazowego, organizacjami ekologicznymi i innymi podmiotami mającymi związek z ochroną parku krajobrazowego.Praca w siedzibie oraz na terenie Krajeńskiego Parku Krajobrazowego.
Krajeński Park Krajobrazowy Więcbork - 2016-12-27 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem przez DOM-y dokumentacji lokali mieszkalnych, kontrola prawidłowości zawieranych umów najmu/aneksów do umów najmu lokali mieszkalnych i pomieszczeń tymczasowych, prawidłowości naliczenia wysokości czynszu najmu i opłat niezależnych od właściciela, nadzorowanie postępowań zmierzających do wypowiedzenia najmu oraz opróżniania lokali mieszkalnych z terenu DOM, prowadzenie rejestru dokonywanych wypowiedzeń, nadzór nad pracą DOM w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na terenach do nich przyległych, przeprowadzanie okresowych kontroli sanitarno-porządkowych budynków i zarządzanych terenów, projektowanie warunków umów na dostawę mediów do lokali oraz umów z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz zarządzanych nieruchomości takich jak: sprzątanie, usługi opróżniania pustostanów, dezynsekcja, deratyzacja, dezynfekcja, inne w zależności od potrzeb oraz przygotowanie postępowań o zamówienia publiczne w zakresie tych umów, rozpatrywanie i załatwianie wniosków oraz interwencji mieszkańców, urzędów i instytucji, współpraca i korespondencja z Wydziałem Zasobów Lokalowych w zakresie spraw dotyczących budynków i lokali.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie albumów cyfrowych w języku hiszpańskim, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2017-04-11 - Bielsko-Biała (śląskie)