SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA I ORGANIZACJI Olchowiec oferta pracy POLBERRY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA I ORGANIZACJI
Wynagrodzenie: od 2 470 PLN
Zakres obowiązków: Nadzorowanie innych pracowników , rozwiązywanie probglemów organizacyjnych, pomoc w określaniu strategii i planów, analizowanie i ocenianie systemów zarządzania
Data publikacji: 2018-11-30
Lokalizacja: Olchowiec (lubelskie)
Pracodawca: POLBERRY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:23-413 Olchowiec 117, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzorowanie innych pracowników , rozwiązywanie probglemów organizacyjnych, pomoc w określaniu strategii i planów, analizowanie i ocenianie systemów zarządzania
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 470 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZARZĄDZANIA I ORGANIZACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olchowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Obsza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 470 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Data zakończenia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Praca przy zarządzaniu i organizacji min. 1 rok
Nazwa pracodawcy:
POLBERRY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
23-413 Olchowiec 117, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Obsza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olchowiec
Numer budynku pracodawcy: 117
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 30.11.2018
Oferta pracy ważna do: 19.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa kasy.
CARREFOUR POLSKA Sp zo.o. - 2018-09-25 - Stojadła (mazowieckie)
1) Opracowywanie projektów wniosków organizacyjno - etatowych jednostek wojskowych;2) Uaktualnianie i opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych oraz zakresów obowiązków na stanowiskach służbowych;3) Nanoszenie zmian w dokumentach etatowych jednostek wojskowych;4) Znajomość, przestrzeganie i właściwe stosowanie aktów prawnych;5) Udział w szkoleniach uzupełniających oraz specjalistycznych;6) Systematyczne pogłębianie wiedzy i kwalifikacji zawodowych;7) Przestrzeganie:- dyscypliny pracy- przepisów o ochronie informacji niejawnych- przepisów o ochronie przeciwpożarowej-przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy- przepisów o ochronie środowiska- innych wewnętrznych uregulowań dotyczących działalności jednostki wojskowej
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2018-08-28 - Powidz (wielkopolskie)
1. Przygotowywanie i aktualizacja Harmonogramu Realizacji Projektu oraz Planów Płatności, Harmonogramu rzeczowo- finansowego,2. Sprawdzanie faktur i rachunków pod względem rachunkowym oraz opisywanie zgodnie z wytycznymi MRR,3. Przygotowanie sprawozdań oraz raportów finansowych w ramach Projektu;
Miejski Zakład Komunikacji - 2018-10-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca przy zakupie żywca.
Zakład Mięsny MOŚCIBRODY Spółka z o.o. - 2016-01-25 - Mościbrody (mazowieckie)
obsługa sprzedazy w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Nowa Sól (lubuskie)
- Obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach bliskowschodnich, administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 6000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży środków czystości i chemii gospodarczej na rynkach bliskowschodnich. Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
jw.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2018-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmyna rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Grójec (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
osoby do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Zabrze (śląskie)
sortowanie owoców, praca na chłodni
KAZIMIERZ KOŁODZIEJCZYK "KABAKO-GRUPPE" - 2016-06-01 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Osoba do działu eksportu, kontakt z klientem, praca biurowa, obsługa klienta od przyjęcia zamówień do wysyłki towaru, mile widziane doświadczenie w branży meblowej.
MYSOFA Spółka Akcyjna - 2016-02-19 - Królewska Wola (dolnośląskie)
Specjalista ds. zakupów drewna
Silva Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-12-08 - Mielec (podkarpackie)
Praca na budowach, wznoszenie, remontowanie budynków.
PHU"POLNORD"Czesław Werkmiller - 2017-08-07 - Gdańsk (pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków o płatność, kontrola wydatkowania środków finansowych projektu pod kątem kwalifikowalności kosztów w oparciu o wytyczne, opisywanie i przygotowywanie dokumentów księgowych i rozliczeniowych, prowadzenie monitoringu stanu subkonta projektowego i poziomu wydatkowania transz dotacji, ewidencja dokumentów projektowych w systemie księgowym, współpraca z pozostałym personelem zatrudnionym przy realizacji projektu.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Lublin (lubelskie)
Mapowanie procesów i ich analiza.Monitorowanie rezultatów wdrożeń i wprowadzonych rozwiązań.Tworzenie dokumentacji projektowej i procesowej.Audyty procesów.Udział w działaniach związanych z ciągłym doskonaleniem procesowym.Definiowanie i analiza miar procesów (KPIs: procesowych, biznesowych, dot. jakości danych itp. i wskazywanie obszarów do zmiany).Przeprowadzanie przeglądów procesów.Projektowanie rozwiązań i wymagań do rozwoju nowych lub modyfikacji istniejących procesów.Samodzielne prowadzenie inicjatyw i projektów od fazy analizy do wdrożenia.Monitorowanie projektów, tworzenie harmonogramów i dokumentacji projektowej.Prowadzenie warsztatów i spotkań projektowych.
Wealth Voice Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Wrocław (dolnośląskie)
- Udział w kreowaniu realizowanie strategii marketingowej. Tworzenie zasad promocji produktów. Tworzenie konceptu i nadzór nad wykonaniem materiałów reklamowych. Organizacja eventów. Dobór dostawców usług marketingowych. Kreowanie wizerunku firmy w Internecie. Działania z zakresu PR. Nadzór nad komunikacją wewnętrzną w firmie.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (marketing i zarządzanie). Wymagane 2 - letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku, idealnie w firmie o profilu handlowym. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Samodzielność w działaniu i gotowość do wsparcia zarządu w podejmowaniu decyzji w zakresie marketingu. Aasertywność w kontaktach biznesowych. Umiejętność poszukiwania rozwiązań w oparciu o cele firmy i założenia ekonomiczne. Kreatywność i pasja z zakresu działań marketingowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
do uzgdn.
"Grosar" Spółka Z. O. O - 2017-11-07 - Sanok (podkarpackie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży
"Made of Wood Group" Surmiak Mateusz - 2017-12-21 - Świnna Poręba (małopolskie)
analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetworzonych informacji i ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad produkcją, kontrola jakości, realizacja zamówień, programowanie maszyn CNC
PPH DEMEX mgr inż. Jerzy Demiańczuk - 2017-07-11 - Augustów (podlaskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie kosztorysów w programie Norma Pro, weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej, przygotwanie i nadzór nad czynnościami okresowych kontroli budynków, uczestnictwo w wizjach technicznych. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - 71 777 84 36.
Zarząd Zasobu Komunalnego - 2018-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów firmy, poszukiwanie nowych klientów i inwestorów, utrzymanie relacji handlowych, działania sprzedażowe, prowadzenie spotkań negocjacyjnych
"ZODCHIY" Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej
PPHU DOLUX-M Lubiejewski Leszek Boreczno - 2016-04-28 - Boreczno (warmińsko-mazurskie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Grójec (mazowieckie)