SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Radymno oferta pracy RAJOS CONSULTING RAFAŁ STELMASIK

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Przygotowywanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówień publicznych, prace i obowiązki z zakresu zamówień publicznych, wykonywanie prac biurowych, kontakt z klientami.WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie, 6 m-cy doświadczenia, znajomość przepisów dot. zamówień publicznych, procedur przetargowych.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: szkoleniapodk (at) gmail.com

Data publikacji: 2018-01-12

Lokalizacja: Radymno (podkarpackie)

Pracodawca: RAJOS CONSULTING RAFAŁ STELMASIK

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Cypriana Kamila Norwida 1, 37-550 Radymno, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówień publicznych, prace i obowiązki z zakresu zamówień publicznych, wykonywanie prac biurowych, kontakt z klientami.WYMAGANIA: wykształcenie min. średnie, 6 m-cy doświadczenia, znajomość przepisów dot. zamówień publicznych, procedur przetargowych.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: szkoleniapodk (at) gmail.com

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radymno

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radymno

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy: RAJOS CONSULTING RAFAŁ STELMASIK

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

Adres pracodawcy:
Cypriana Kamila Norwida 1, 37-550 Radymno, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: jarosławski

Gmina pracodawcy: Radymno

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Radymno

Ulica pracodawcy: Cypriana Kamila Norwida

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

Data dodania oferty pracy: 12.01.2018

Oferta pracy ważna do: 26.01.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 1 100 PLN

obsługa klientów firmy, poszukiwanie nowych klientów i inwestorów, utrzymanie relacji handlowych, działania sprzedażowe, prowadzenie spotkań negocjacyjnych
"ZODCHIY" Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Poznań (wielkopolskie)

POMOCNIK MECHANIKA - od 1 850 PLN

drobne naprawy samochodów ,przygotowywanie do lakierowania
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Samoklęski (lubelskie)

SPECJALISTA DS. KADR Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - do 2 000

- obsługa kadrowa pracowników: przygotowywanie umów, zaświadczeń i innych dokumentów kadrowych, nadzór nad dokumentacją administracyjną i personalną pracowników - prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich - przygotowywanie danych płacowych - współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi
Synerte Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za procesowanie zamówień sprzedaży, kontakt z klientem krajowym i zagranicznym oraz serwis posprzedażny. Godziny pracy:8.00- 16.00
MGA ENTERTAINMENT POLAND SPÓŁKA Z O.O. - 2018-04-26 - Słupsk (pomorskie)

INFORMATYK - od 2 700 PLN

Budowa i administrowanie sieciami teleinformatycznymi. Doświadczenie zawodowe mile widziane.
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-08-23 - Nisko (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW PŁACOWO-KADROWYCH - 2 500 - 3 500 PLN

sporządzanie list płac, zasiłków, deklaracji ZUS oraz podatkowych.
Uzdrowisko Połczyn Grupa PGU S.A. - 2016-11-09 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. MONTAŻU PANELI SIP - od 1 850 PLN

Montaż domów jednorodzinnych w systemie SIP,praca na terenie Rzeszowa + delegacje na teren całej Polski
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Rzeszów (podkarpackie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

Pomoc przy przygotowaniu posiłków.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSIĘGOWYM - od 4 300 PLN

Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zarządu, nadzorowanie wypłat pracowników; bezpośredni kontakt z klientem w języku urdu.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łódź (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 2 300 PLN

Odpowiedzialność za prawidłowe przyjęcie i wydanie towaru zgodnie z ustaloną dokumentacją, ręczny załadunek i rozładunek towarów, przygotowywanie i komisjonowanie towarów w oparciu o ustalone dokumenty, przestrzeganie i stosowanie procedur związanych z magazynowaniem i wysyłką i przyjmowaniem towarów, zabezpieczenie wyrobów przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub kradzieżą, kontrola stanów w magazynie, kontrola wydawanych towarów, dbanie o wysoki standard usług. Wymagane są: umiejętność pracy w zespole, elastyczność i otwartość na zmiany, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność oraz sumienność. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, na jedną zmianę, system wynagrodzenia czasowy ze stawką miesięczną.
Firma Handlowo Usługowa Zoo-Dragon Hurt - Detal - 2016-02-04 - Koleczkowo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH [ SAMOCHODY UŻYWANE ] - od 3 500 PLN

budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2c,b2b, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca w godzianch 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-05-30 - Opole (opolskie)

POZOSTALI SPRZEDAWCY SKLEPOWI (EKSPEDIENCI) - 997,4 PLN

praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Medyka (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU TRANSPORTU - do 2 800 PLN

Przygotowywanie projektów transportowych, kooordynacja badań marketingowych, tworzenie map i schematów w programach QGIS, COREL XDRAW, edycja i tworzenie rozkładów jazdy.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLINGU - 3 500 - 4 000 PLN

energetyka opracowywanie planów i prognoz budżetowych, raportów i sprawozdań finansowych, analiz ekonomicznych, rozliczenie kosztów w systemie SAP
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-05-15 - Zgierz (łódzkie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 4 000 PLN

obsługa klienta francuskojęzycznego, tworzenie ofert, weryfikscja zleceń, nadzór nad realizacją i przebiegiem zlecenia
JM EXIM FENETRES SP. Z O.O. - 2017-01-20 - Przeźmierowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS MONITORINGU, KONTROLI I BIEŻĄCEJ OBSŁUGI UCZESTNIKÓW PROJEKTU - od 2 470 PLN

Wykonywanie zadań związanych z procesem monitoringu i ewaluacji, przygotowanie niezbędnej dokumentacji.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Busku-Zdroju - 2018-03-12 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

obsługa klientów krajowych i zagranicznych (ofertowanie,przyjmowanie, ewidencja i rozpisywanie zamówień, fakturowanie);odpowiadanie na bieżące potrzeby odbiorców, windykacja należności, nadzór nad prawidłowym obiegiem reklamacji; mile widziane zainteresowanie tematyką mody i wzornictwa; pracodawca oferuje stabilne zatrudnienie w firmie z kilkunastoletnią tradycją oraz możliwość realizacji własnych ambicji; wynagrodzenie 2000zł brutto +500zł premia uznaniowa; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-01-29 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU - od 2 350 PLN

specjalista ds. handlu i marketingu
ELKOPOL Sp. z o.o. w Płońsku - 2017-08-04 - Płońsk (mazowieckie)

SPECJALISTA INFORMATYK - od 2 900 PLN

utrzymanie w ciągłej sprawności oraz monitorowanie systemów i urządzen teleinformatycznych
Region Wsparcia Teleinformatycznego - 2017-10-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 000 PLN

- rekrutowanie pracowników- wyznaczanie spotkań- prowadzenie korespondencji e-mail
RTC Robert Capała - 2017-10-23 - Dęblin (lubelskie)

KOORDYNATOR DS. ADMINISTRACJI I REKRUTACJI - 3 000 - 3 500 PLN

koordynowanie procesem rekrutacji, zapewnienie prawidłowej realizacji wszystkich procesów związanych z administracją personalną, nadzór nad prawidłowym stosowaniem przepisów prawa pracy, wsparcie kadry menedżerskiej w zakresie zrozumienia procesów i narzędzi hr, przygotowywanie raportów oraz prezentacji na potrzeby kadry zarządzającej, prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
AGENCJA PRACY JOB4YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENYPRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 1 146,79 PLN

Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA OPON CIĘŻAROWYCH - od 2 000 PLN

obsługa całej gamy samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Świętochłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS NADZORU NAD GOSPODARKĄ LEŚNĄ - od 1 750 PLN

Zarządzanie i organizacja prac z zakresu gospodarki leśnej
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Niechcice (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 3 000 PLN

obsługa zamówień realizowanych przez dział sprzedaży eksportowej
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2017-12-14 - Żory (śląskie)


Wybierz powiat