SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Nowy Bedoń oferta pracy Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowanie dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji w trakcie postępowania przetargowego;- publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowania;- pełnienie funkcji Przewodniczącego/cej stałej Komisji Przetargowej i realizowanie zadańwynikających z tej funkcji;- reprezentowanie zamawiającego w procedurze kontrolnej udzielonych zamówień;- sporządzanie dokumentacji, planów i sprawozdań o udzielonych zamówieniach;- monitorowanie realizacji planów zamówień publicznych;- prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych przy wykorzystaniu Elektronicznego Systemu Zarządzania dokumentacją obowiązującego w ORWLP w Bedoniu (EZD PUW);- archiwizacja dokumentacji przetargowej;
Data publikacji: 2019-12-31
Lokalizacja: Nowy Bedoń (łódzkie)
Pracodawca: Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 19, 95-020 Nowy Bedoń, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowanie dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji w trakcie postępowania przetargowego;- publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowania;- pełnienie funkcji Przewodniczącego/cej stałej Komisji Przetargowej i realizowanie zadańwynikających z tej funkcji;- reprezentowanie zamawiającego w procedurze kontrolnej udzielonych zamówień;- sporządzanie dokumentacji, planów i sprawozdań o udzielonych zamówieniach;- monitorowanie realizacji planów zamówień publicznych;- prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych przy wykorzystaniu Elektronicznego Systemu Zarządzania dokumentacją obowiązującego w ORWLP w Bedoniu (EZD PUW);- archiwizacja dokumentacji przetargowej;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do negocjacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Bedoń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łódzki wschodni
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Andrespol
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), prawnicze, specjalizacja: prawo, administracja, zarządzanie, finanse
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
sprawne posługiwanie się oprogramowaniem MS Office (szczególnie Word i Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zaświadczenie o niekaralności
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność analizowania przepisów prawa oraz ich stosowania (m.in. Kodeks cywilny)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat.B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, sumienność i dobra organizacja czasu pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: co najmniej 4-letni staż pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 19, 95-020 Nowy Bedoń, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny i CV z opisem przebiegu pracy zawodowej;- kserokopie potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe- kursy, szkolenia, itp.;- zaświadczenie o niekaralności;- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji oraz Klauzula Informacyjna dla kandydatów do pracy;- dane do kontaktu: adres, telefon, e-mail;
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: łódzki wschodni
Gmina pracodawcy: Andrespol
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Bedoń
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 01.02.2019
Oferta pracy ważna do: 24.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ed9f28289edf809452326a29c1a0ebeb
Podobne oferty pracy
-profesjonalna telefoniczna obsługa klienta -praca w trybie połączeń przychodzących-realizacja indywidualnego planu sprzedaży -przedstawianie ofert oraz warunków współpracy dopsaowanych do potrzeb klienta
kontakt przez OHP - 2019-05-24 - Łódź (łódzkie)
Obsługa procesu sprzedaży przez Internet
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych,weryfikacja i selekcja kandydatów i umawianie spotkań,realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla,udzielanie informacji o projektach rekrutacyjnych,tworzenie oraz publikowanie ogłoszeń o pracę,działania administracyjne związane z procesem rekrutacji
kontakt przez OHP - 2019-07-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Lubowidz (mazowieckie)
Utrzymanie i eksploatacja oświetlenia miejsc publicznych na terenie miasta,wydawanie warunków i dokonywanie uzgodnień dotyczących infrastruktury technicznej na terenie miasta (wydawanie warunków dla budowy, przebudowy oświetlenia miejskiego i uzgadnianie dokumentacji projektowej na podstawie wydanych warunków),przygotowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy i usługi w zakresie utrzymania i eksploatacji sieci oświetlenia miejsc publicznych,zawieranie i realizacja umów łącznie z ich rozliczeniem na dostawy i usługi w zakresie utrzymania i eksploatacji sieci oświetlenia miejsc publicznych, prowadzenie ewidencji infrastruktury technicznej,współudział w opracowywaniu programów rozwoju infrastruktury technicznej miasta.
Urząd Miasta - 2016-07-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- rozliczanie zleceń produkcyjnych w systemie ERP- pomoc w realizacji zamówień- prowadzenie dokumentacji współpraca z innymi działami
KH-KIPPER Sp. z o.o. - 2018-10-31 - Kajetanów (świętokrzyskie)
- Utrzymywania w ciągłej sprawności technicznej eksploatowanych technicznych środków łączności i informatyki wspomagających działalność bieżącą 25 WOG oraz terminowe prowadzenie (nadzorowanie) przeglądów, konserwacji, napraw i remontów w serwisach eksploatowanych systemów, urządzeń łączności i informatyki oraz prowadzenie ewidencji tych czynności zgodnie z przepisami;- Reagowanie na wszystkie przypadki naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego, wystąpienia awarii, klęsk żywiołowych oraz inne tego typu zdarzenia mające wpływ na funkcjonowanie eksploatowanych systemów i sieci teleinformatycznych;- Współudział w opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji związanej z eksploatacją systemów i sieci teleinformatycznych, w tym: prowadzenia przeglądów, konserwacji, napraw i remontów zainstalowanych systemówteleinformatycznych urządzeń alarmowania i powiadamiania, a także innych dokumentów określających zadania mające wpływ na organizację i eksploatację systemów i sieci teleinformatycznych.Wynagrodzenie 2.955,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat(wynagrodzenie dla osoby z wymaganymi kwalifikacjami na danym stanowisku pracy)
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-11-28 - Białystok (podlaskie)
wydawanie opini w sprawach rodzinnych
Sąd Okręgowy w Przemyślu - 2019-07-09 - Przemyśl (podkarpackie)
- Pozyskiwanie nowych klientów z rynków niemieckojęzycznych oraz budowanie stałych relacji z klientami obsługiwanymi w terenie- Udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy oraz poszczególnych produktów- Ustalanie szczegółowych warunków współpracy i nadzorowanie jej prawidłowego przebiegu- Monitorowanie rynku i działań konkurencji-
Metalpol Sp.zo.o. - 2016-04-01 - Węgierska Górka (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, spotkania z klientami, przygotowanie projektów umów, zleceń, utrzymanie relacji handlowych z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Legnica (dolnośląskie)
Rozmowy z klientami,wizytacje zakładów,zdobywanie nowych rynków i kontrahentów,wyjazdy zagraniczne,prezentacja towaru,uczestniczenie w targach zagranicznych,sporzadzanie sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Chełm (lubelskie)
Specjalista ds. transportu odpowiedzialny jest za ustalanie tras przejazdu pojazdów, zajmuje się również rozliczaniem i ewidencją paliwa, odpowiedzialny jest za terminowe wykonywanie przeglądów technicznych i napraw samochodów znajdujących się w firmie. Do jego obowiązków będzie należało również optymalizacja, i kontrola kosztów i prowadzenie niezbędnej dokumentacji
Zakład Miesny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2017-11-22 - Mościbrody (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIAZKÓW: mycie jadalni, mycie naczyń po posiłkach, sprzątanie kuchni; WYMAGANIA: brak; MIEJSCE PRACY: Kokotek-Leśnica Ośrodek Obozowy Bytomskiego Hufca ZHP, pracodawca zapewnia zakwaterowanie+ wyżywienie (4 posilki dziennie)
ZHP Komenda Śląskiej Chorągwi - 2017-08-09 - Lubliniec (śląskie)
- przygotowywanie wniosków o dotacje unijne- kontrola zarządcza- prowadzenie archiwum
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. im. J. Garści w Jeleniej Górze - 2019-01-23 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
PRACA W SKLEPIE DELIKATESY CENTRUMODBIERANIE I WYKŁADANIE TOWARU, ORAZ INNE OBOWIĄZKI
"FOLRES-BIS" SPÓŁKA JAWNA CZESŁAW I ROMAN KALISZTAN - 2019-08-13 - Boguchwała (podkarpackie)
Kontrola stanu BHP i ochrony PP, organizacja szkoleń, opracowywanie instrukcji oraz dokumentacji powypadkowej. Praca na 1/4 etatu w przedziale godz. 6-14, 14-22, 22-6 w Gościnie.
Mleczarnia Gościno Sp. z o.o. - 2019-03-29 - Gościno (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Pieńki (podlaskie)
w/g stanowiska
Zakłady Zbożowo-Młynarskie PZZ w Kielcach - 2018-06-13 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
praca na recepcji;
TOMASZ JĘDRZEJEWSKI TJ - 2016-04-04 - Gryżyna (lubuskie)
CV proszę przesłać na adres: bartosz.lancucki (at) agroartim.plZakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji działu handlowego, nadzór i prowadzenie rozliczeń zawartych umów, wystawianie faktur RR i VAT, wsparcie logistyczne w realizacji zawartych umów, wsparcie działu handlowego.
AGRO ARTIM Sp.zo.o - 2017-04-10 - Stawiec (pomorskie)
jw.
RAF.TRANS.SP.ZO.O. - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola jakości produktów, owoców i warzyw wyjeżdżających i wjeżdzających z magazynu, kontakt z odbiorcami zagranicznymi, dostawcami, wprowadzanie i wystawianie dkumentów magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Ostrowiec (mazowieckie)
Przygotowywanie i nadzorowanie dokumantcji BHP, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, opracowywanie instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy, czynny udział we wdrażaniu optymalizacji procesów produkcyjnych i pomocniczych z wykorzystaniem narzędzi Lean, udział w analizie ryzyka na stanowiskach pracy, ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków oraz prowadzenie rejestru dokunetacji wypadkowej, kontrola warunków pracy, stanu BHP i PPOŻ, raportowanie stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do ich usuwania, współpraca z poszczególnymi działami wewnętrznymi w zakresie BHP, prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska
INTER- METAL S.C - 2018-02-16 - Bonin (zachodniopomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach opłat za usługi wodne, w których dyrektor regionalnego zarządu gospodarki wodnej pełni funkcję organu wyższego stopnia w rozumieniu przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w stosunku do dyrektorów zarządów zlewni;- koordynacja i monitoring działań realizowanych przez zarządy zlewni w sprawach dotyczących opłat za usługi wodne;- merytoryczne wsparcie zarządów zlewni w sprawach dotyczących opłat za usługi wodne.Miejsce pracy: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy.Oferujemy:Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.Opiekę medyczną oraz bogaty pakiet socjalny.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane min. średnie wykształcenie, umiejętność pracy w zespole. Charakterystyka pracy: budowa sieci teletechnicznych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
MAX-INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Rybnik (śląskie)
Przygotowywanie zamówień do dostawców, nadzorowanie spedycji krajowej i zagranicznej, organizowanie wysyłek towarów
"AR-POL" Sikorska i Sikorska Spółka Jawna - 2019-06-06 - Zgierz (łódzkie)
PROWADZENIE SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ I INTERNETOWEJ, WYSZUKIWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OFERT, SPOTKANIA Z KLIENTAMI,
EMCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Polkowice (dolnośląskie)
przygotowanie materiałów do organizacji kursów, prowadzenie dokumentacji konkursowej, prowadzenie naboru słuchaczy. Współpraca z wykllładowcami i instytucjami zlecającymi kursy, szkolenia. Przygotowywanie reklam związanych z działalnością Ośrodka Kształcenia Zawodowego w Mysliborzu. Uczestnictwo w organizowaniu egzaminów wewnętrznych i zewnętrznych. Obsługa komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
KONTROLA JAKOŚCI DOSTARCZANYCH OWOCÓW I WARZYW, KONTROLA PROCESU KOMPLETACJI I WYSYŁKI PRODUKTÓW ŚWIEŻYCH, TWORZENIE BIEŻĄCYCH RAPORTÓW Z PRZEPROWADZONYCH KONTROLI.
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Grójec (mazowieckie)