SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH/KIEROWNIK DZIAŁU UTRZYMANIA ULIC I ZIELENI Kargowa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH/KIEROWNIK DZIAŁU UTRZYMANIA ULIC I ZIELENI
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: W zakresie zamówien publicznych:-wybór właściwego trybu udzielenia zamówienia publicznego,-weryfikacja zgodności opisu przedmiotu zamówienia,-kompleksowa obsługa zgodnie z przepisami prawa zamówień publ.W zakresie działu utrzymania ulic i zieleni:-nadzorowanie całości spraw i pracowników.
Data publikacji: 2021-03-04
Lokalizacja: Kargowa (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kargowa, powiat: zielonogórski, woj: lubuskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
W zakresie zamówien publicznych:-wybór właściwego trybu udzielenia zamówienia publicznego,-weryfikacja zgodności opisu przedmiotu zamówienia,-kompleksowa obsługa zgodnie z przepisami prawa zamówień publ.W zakresie działu utrzymania ulic i zieleni:-nadzorowanie całości spraw i pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH/KIEROWNIK DZIAŁU UTRZYMANIA ULIC I ZIELENI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kargowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0809
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo zamówień publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: **Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych, umiejętność obsługi komputera i internetu, komunikatywność, umiejętność organizacji pracy i rozwiązywania problemów
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 9230025764
danePracodawcy_regon: 080971856
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Al. Niepodległości 15, 66-100 Sulechów, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: zielonogórski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0809
Gmina pracodawcy: Sulechów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Sulechów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988595
Ulica pracodawcy: Al. Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 04.03.2021
Oferta pracy ważna do: 31.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3f4161389743067b26a1eb938aa44e05
Podobne oferty pracy
- sporządzanie list płac- naliczanie i odprowadzanie należnych podatków, składek ZUS- prowadzenie dokumentacji płacowo-kadrowej- sporządzanie deklaracji podatkowych od osób fizycznych- obsługa programu PŁATNIK
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-06-10 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne poszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,wraz z weryfikacją poziomu znajomości języka niemieckiego, przygotowywanie ofert, ogłoszeń i aplikacji, również w języku niemieckim, utrzymywanie stałegokontaktu z pracownikami, prace administracyjne, dbanie o dobry wizerunek firmy.
Premium Work Sp. z o.o - 2016-12-15 - Opole (opolskie)
1. Obsługa klientów. 2. Wykonywanie połączeń telefonicznych.3. Pozyskiwanie klientów.4. Opracowywanie baz marketingowych.5. Realizacja celów sprzedażowych.6. Pozyskiwanie partnerów biznesowych.
kontakt przez PUP - 2021-03-08 - Zalasowa (małopolskie)
Prace biurowo-organizacyjne związane z obsługą klienta (grup wycieczkowych, biwakowych, osób dorosłych, imprez eventowych oraz okolicznościowych) - zapewnienie najwyższej jakości obsługiWspomaganie działań reklamowo-promocyjnych firmyDbanie o pozytywny wizerunek firmyBudowanie i rozwijanie działu sprzedaży i innych komórek firmy; praca w godz. 8-16; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-18
"TAX" s.c. - 2016-09-07 - Runowo (pomorskie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych z kontrahentami, inicjowanie i przeprowadzanie transakcji handlowych z nowymi i istniejącymi klientami na Ukrainie, oraz na terenie Europy, Afryki i Azji.
AGROLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-03-13 - Sopot (pomorskie)
rejestracja faktur w systemie magazynowym, obsługa klienta
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2017-08-14 - Ługi (pomorskie)
-Dbanie o flotę samochodów,-Zaopatrywanie pracowników w niezbędne narzędzia pracy,-Kontakt z Urzędem Wojewódzkim, Powiatowym Urzędem Pracy oraz Urzędem Skarbowym,-Przygotowywanie wniosków o zezwolenia na pracę dla cudzoziemców
MOSTY RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-01 - Rzeszów (podkarpackie)
STAZ W firmie EUROWORKER Sp. zo. o.Program stażu do zapoznania w pokoju 35
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kielce (świętokrzyskie)
rekrutacja pracowników z krajów wszchodnich dla polskich pracodawców, kierowanie zespołem pracowników
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe - Świtaj Artur - 2016-11-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
telefoniczna sprzedaż produktów i usług (branża telekomunikacyjna)obsługa klienta w formie telefonicznejprezentacja nowych ofert, przedłużanie umówgodz. pracy: 8.00-16.00
COB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-11-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace porządkowe na zakładzie produkcyjnym.Kontakt: Lewandowski Maciej tel. 502 346 724, e-mail:rekrutacja (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-13 - Sulęcin (lubuskie)
kierowca samochodu dostawczego
OLIMET Dariusz Bieganek - 2018-11-27 - Tarnowa (wielkopolskie)
Specjalista Służby Celno-Skarbowej w komórkach organizacyjnych zlkalizowanych we Wrocławiu. Komórki Realizacji:zakres zadań służbowych:- zwalczanie przestępstw skarbowych i wykroczeń skarbowych, przestępstw i wykroczeń oraz ściganie ich sprawców w zakresie określonym w przepisach odrębnych,- kontrola przestrzegania przepisów prawa celnego oraz innych przepisów związanych z przywozem i wywozem towarów w obrocie między obszarem celnym Unii Europejskiej a państwami trzecimi,- kontrola przestrzegania przepisów prawa podatkowego w zakresie produkcji, przemieszczenia i zużycia wyrobów akcyzowych oraz w zakresie stosowania i oznaczania tych wyrobów znakami akcyzy,- kontrola przestrzegania przepisów regulujących urządzanie i prowadzenie gier hazardowych,- kontrola transportu drogowego na zasadach określonych w przepisach odrębnych,- kontrola wywozu i przywozu na terytorium RP towarów podlegających ograniczeniom lub zakazom,- kontrola paliw w zbiornikach pojazdów samochodowych lub innych środków przewozowych,- prowadzenie postępowania mandatowego,- przygotowywanie danych i opracowywanie analiz w zakresie właściwości komórki,- kontrola ruchu drogowego w trybie i przypadkach określonych w ustawie - Prawo o ruchu drogowym,- wykonywanie czynności procesowych w sprawach o przestępstwa w przypadkach konieczności udzielania wsparcia komórkom dochodzeniowo-śledczym,- wszczynanie postępowań w sprawach o przestępstwa skarbowe i wykroczenia skarbowe oraz realizowanie niezbędnych czynności procesowych w granicach koniecznych dla zabezpieczenia śladów i dowodów przestępstwa skarbowego, wykroczenia skarbowego, przestępstwa lub wykroczenia,- realizowanie czynności zatrzymania osoby w trybie i przypadkach określonych w ustawie Kodeks postępowania karnego i ustawie o Krajowej Administracji Skarbowej,- organizowanie i koordynacja czynności kontroli w ramach zespołów kontrolnych,- współpraca z innymi służbami i organami w zakresie przeciwdziałania i zwalczania przestępczości, - podejmowanie wspólnych działań z innymi organami i instytucjami zmierzających do przeciwdziałania i zwalczania przestępczości. Oddziały Celne:zakres zadań służbowych:- monitorowanie kontroli celnych bezpośrednich, w tym zatwierdzanie wykonanych kontroli celnych na potrzeby wymaganych progów; - obsługa zgłoszeń celnych, zgłoszeń do powrotnego wywozu, powiadomień o powrotnym wywozie i deklaracji skróconych; - obejmowanie towaru wnioskowaną procedurą celną oraz określanie kwoty długu celnego; - potwierdzanie dokumentów zamykających procedurę tranzytu; - kontrola celno-skarbowa warunków i wymogów określonych w przepisach odrębnych dotyczących przywozu i wywozu towarów; - obsługa powiadomień w procedurze uproszczonej; - kontrola celna zgłoszeń celnych uzupełniających; - wykonywanie czynności związanych ze stosowaniem środków polityki handlowej oraz zakazów i ograniczeń wynikających z przepisów odrębnych; - zlecanie przez urząd nadzoru i wykonywanie przez urząd przedstawienia czynności kontrolnych, w przypadku odprawy scentralizowanej; - wystawianie, na wniosek podmiotu, który otrzymał certyfikat importowy, certyfikatu weryfikacji dostawy; - wymiar należności celnych i podatkowych oraz innych opłat, związanych z przywozem i wywozem towarów; - weryfikacja realizacji przez zgłaszającego obowiązku, o którym mowa w art. 21b ustawy o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa oraz podejmowanie stosownych działań w razie stwierdzenia jego niewykonania; - pozyskiwanie, przetwarzanie i dystrybucja informacji niezbędnych do oceny ryzyka; - prowadzenie analizy ryzyka, w szczególności pod względem bezpieczeństwa i ochrony; - obsługa/saldowanie dokumentów stanowiących załącznik do zgłoszeń celnych przedkładanych przez zgłaszającego w formie papierowej (INF, AGREX, AGRIM, pozwoleń i zezwoleń związanych z wywozem i przywozem towarów); - prowadzenie stanowiskowej analizy ryzyka z decydowaniem o przystąpieniu lub odstąpieniu od kontroli zgłoszenia, jak również pozyskiwanie, przetwarzanie i dystrybucja informacji niezbędnych do oceny ryzyka; - prowadzenie weryfikacji w obszarze badania dokumentów u oceny wyników fizycznej kontroli towarów; - obsługa systemów wspierających obsługę systemów zgłoszeniowych; - obsługa zgłoszeń celnych, zgłoszeń do powrotnego wywozu, powiadomień o powrotnym wywozie i deklaracji do czasowego składowania w ramach procedury awaryjnej w systemach zgłoszeniowych. Kontrola Celno-Skarbowa:zakres zadań służbowych:- wykonywanie kontroli celno-skarbowej przestrzegania przepisów prawa podatkowego w zakresie produkcji, przemieszczania i zużycia wyrobów akcyzowych, w szczególności ich wytwarzania, uszlachetniania, przerabiania, skażania, rozlewu, przyjmowania, magazynowania, wydawania, przewozu i niszczenia, oraz w zakresie stosowania i oznaczania tych wyrobów znakami akcyzy, - wykonywanie kontroli celno-skarbowej przestrzegania przepisów prawa podatkowego w zakresie regulującym urządzanie i prowadzenie gier hazardowych,- wykonywanie kontroli celno-skarbowej przestrzegania przepisów prawa podatkowego w zakresie wydobycia urobku rudy miedzi, produkcji koncentratu, wydobycia gazu ziemnego lub ropy naftowej, o których mowa w ustawie o podatku od wydobycia niektórych kopalin, - wykonywanie kontroli celno-skarbowej rodzaju paliwa, o którym mowa w ustawie Prawo Energetyczne,- wykonywanie kontroli celno-skarbowej sprzedaży detalicznej, w tym kontroli ewidencjonowania obrotu z wykorzystaniem kas rejestrujących,- wykonywanie kontroli celno-skarbowej przestrzegania przepisów prawa celnego w zakresie zadań komórki,- prowadzenie postępowania mandatowego, nakładanie grzywien w drodze mandatu karnego za wykroczenia skarbowe, - wszczynanie postępowań w sprawach o przestępstwa skarbowe i wykroczenia skarbowe oraz realizowanie niezbędnych czynności procesowych w granicach koniecznych dla zabezpieczenia śladów i dowodów przestępstwa skarbowego, wykroczenia skarbowego, przestępstwa lub wykroczenia,, - współpraca z innymi izbami, służbami i organami w zakresie przeciwdziałania i zwalczania przestępczości w zakresie właściwości KAS, - przygotowywanie danych i opracowywanie analiz w zakresie właściwości komórki,- obsługa systemów informatycznych zgodnie z nadanymi uprawnieniami i rolami. Komórki dochodzeniowo-śledcze:zakres zadań służbowych:- prowadzenie postępowań przygotowawczych w sprawach o przestępstwa skarbowe i wykroczenia skarbowe,- prowadzenie postępowań przygotowawczych w sprawach o przestępstwa pozostające we właściwości KAS,- nakładanie grzywien w drodze mandatu karnego za wykroczenia i wykroczenia skarbowe,- wnoszenie do sądów aktów oskarżenia w sprawach o przestępstwa skarbowe, wykroczenia skarbowe oraz wniosków o ukaranie w sprawach o wykroczenia,- wnoszenie do sądów środków zaskarżenia od orzeczeń wydanych przez sądy w sprawach o przestępstwa skarbowe i wykroczenia skarbowe,- wnoszenie do sądów wniosków o udzielenia zezwolenia na dobrowolne poddanie się odpowiedzialności karnej sprawy przestępstwa skarbowego lub wykroczenia skarbowego,- współpraca z sądami, prokuraturą oraz organami ścigania. Adresy komórek organizacyjnych DUCS: - Dolnośląski Urząd Celno-Skarbowy we Wrocławiu - ul. Stacyjna 10, 53-613 Wrocław;- Delegatura UCS we Wrocławiu - ul. Cichociemnych 11, 54-530 Wrocław;- Oddział Celny I we Wrocławiu (CUDO) - ul. Karmelkowa 31, 52-437 Wrocław;- Oddział Celny II we Wrocławiu - ul. Karmelkowa 31, 52-437 Wrocław;- Oddział Celny Towarowy Port Lotniczy Wrocław-Strachowice - ul. Zarembowicza 40, 54-530 Wrocław;- Oddział Celny Osobowy Port Lotniczy Wrocław-Strachowice - ul. Graniczna 190, 54-530 Wrocław;Praca na jedną lub dwie zmiany. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 36 52 639. Dokumenty można przesyłać na adres: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu,ul. Powstańców Śląskich 24, 26,53-333 Wrocław lub składać osobiście w kancalarii Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 24, 26 pokój 5. Na kopercie należy zaznaczyć "postępowanie kwalifikacyjne do Służby Celno-Skarbowej nr 2/2021"
IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ WE WROCŁAWIU - 2021-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Bolków (dolnośląskie)
Zbiór jaj; Kontrola nad obsługą paszociągów, poideł i wentylacji; Obsługa sortownicy; Obsługa drukarki do jaj.
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Żuromin (mazowieckie)
- prowadzenie działań marketingowych- obsługa klientów - obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2021-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
1. Przeprowadzenie wstępnej diagnozy potencjału i funkcjonowania społecznego.2. Kwalifikowanie uczestnika do preferowanej ścieżki wsparcia (1. Społecznej lub 2. Społ.- zawodowej).3. Wydawanie opinii dla uczestnika ścieżki reintegracji społeczno-zawodowej (po pierwszym miesiącu uczestnictwa) w zakresie kierowania uczestnika do WCI i wyboru zewnętrznego kursu zawodowego i praktyk, badania predyspozycji udziału i określanie formy wsparcia udziału w projekcie dla każdego uczestnika.4. Prowadzenie monitoringu postępów w zakresie reintegracji społecznej (wszystkich uczestników, przez cały okres ich udziału w projekcie).5. Opracowywanie raportu końcowego dla każdego uczestnika.6. Badanie postępu efektywności społecznej i zatrudnieniowej na zakończenie udziału w projekcie.7. Pełnienie roli opiekuna wsparcia przez cały okres udziału w projekcie.8. Prowadzenie konsultacji indywidualnych w zależności od potrzeb uczestnika.9. Współpraca ze Stowarzyszeniem KARAN oraz MOPS w zakresie reintegracji każdego uczestnika.10. Inne czynności związane z zadaniami projektu zlecone przez zwierzchnika.11. Współpraca z kadrą projektu i udział w spotkaniach kadryForma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista wsparcia, w terminie do dnia 18.05.2020 r. do godziny 12:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: Dyrektor Wrocławskiego Centrum Integracji - Róża Szerement, tel. 504 799 565. Oferta dostępna w sali C.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2020-05-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista sprzedaży internetowej ze znajomością jezyka niemieckiegoZakres zadań:- obsłukga zamówieńhttp://www.instalco-tech.pl/
Heating - Instal Piotr Wolański, Stanisław Wolański, Czesława Wolańska - 2019-04-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa ruchu towaru pomiędzy Produkcją i Magazynem. Dokumentacja przepływu i rozmieszczenia towaru w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami, Zapewnienie płynnej pracy maszyn produkcyjnych poprzez sprawne zapewnienie towaru na Produkcji wydawanym z Magazynu, Wystawienie dokumentacji magazynowej, Obsługa ruchu towaru podczas przyjęcia do Zakładu i wydania towaru z ZakładuSpotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Ziębice (dolnośląskie)
Przyjmowanie zamówień i ich rejestracja, wystawianie dokumentów wysyłkowych.
GRZEGORZ MORDALSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO "ANITA" - 2020-07-10 - Działoszyn (łódzkie)
- rozwijanie sprzedaży na rynkach zagranicznych-przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie kontraktów i umów- przygotowywanie dokumentów i realizacja wysyłek eksportowych do klientów - budowa trwałych relacji biznesowych z nowymi klientami- uczestnictwo w targach branżowych na świecie - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy - 2018-04-03 - Łomża (podlaskie)
- wyszukiwanie przetargów właściwych dla profilu firmy- przygotowywanie, kompletowanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej niezbędnej do udziału w przetargach zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych - prowadzenie dokumentacji postępowania przetargowego wg norm ISO 9001- kontrola nad terminami zadawania pytań do Zamawiającego, składania ofert, wysyłka grupy kapitałowej- sporządzanie odpowiedzi na wezwanie, przygotowywanie dokumentacji uzupełniającej - aktualizacja dokumentów przetargowych: zaświadczenie z ZUS, US, KRK, KRS- monitorowanie wyników postępowań przetargowych- koordynowanie i nadzorowanie wpłat/wypłat wadium i zabezpieczeń- archiwizacja dokumentacji przetargowej- sporadyczny kontakt z Klientem- kontrola nad kalendarzem spotkań handlowców- uczestnictwo w szkoleniach- zarządzanie umowami i protokołami- weryfikacja umów
OPTA-TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
-terminowe zamawianie i nadzór nad realizacją dostaw materiałów do produkcji - przyjmowanie dostaw, weryfikacja ilościowa, jakościowa oraz zgodności towaru z dokumentami - terminowe przygotowanie planów produkcyjnych i ich właściwa optymalizacja - prowadzenie dokumentacji dotyczącej rozlicze magazynowo-księgowych.Oferujemy:-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, -motywacyjny system wynagrodzeń - pracę w zgranym zespole oraz możliwość rozwoju zawodoweg.
OKNO-PIAST WOŁÓW SP. Z O.O. - 2020-02-24 - Wołów (dolnośląskie)
organizacja, dokonywanie zakupów, nadzór nad zakupami, negocjowanie cen i warunków dostaw, poszukiwanie nowych dostawców, koordynacja i kontrola dostaw, nadzór nad realizacją reklamacji
GJH-KOŁO H.JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - KOŁO - 2019-06-04 - Zawadzkie (opolskie)
Negocjowanie cen komponentów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców w oparciu o istniejący biznes plan, opieka nad istniejącymi dostawcami.
KLGS Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Myślenice (małopolskie)
Rekrutacja pracowników, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.[Godzina zakończenia pracy] : 17:00[Inna umowa] : Umowa o pracę na czas nieokreślony
TRION sp z o o - 2020-07-24 - Kraków (małopolskie)
1. Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy, w tym utrzymywanie w aktualnym stanie ewidencji i teczek akt osobowych pracowników 2. Prowadzenie ewidencji legitymacji PKP oraz kart dostępu3. Prowadzenie kart ewidencji czasu pracy oraz sporządzanie miesięcznych list obecności pracowników i ich rozliczanie 4. Przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz sporządzanie projektów dokumentów w sprawach personalnych i wynagrodzeń pracowników5. Gromadzenie danych o stanie zatrudnienia pracowników oraz bieżące aktualizowanie tych danych w obowiązujących programach ewidencyjnych6. Prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zatrudnienia7. Przygotowywanie projektów i propozycji dotyczących polityki zatrudnienia zgodnie ze strukturą organizacyjną DEW, planem finansowym oraz poleceniami dyrektora8. Przygotowywanie projektów zarządzeń i pism okólnych Dyrektora DEW9. Prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z Pracowniczym Planem Kapitałowym
Dom Emeryta Wojskowego - 2020-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)