SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Kielce oferta pracy AV Multimedia Małysz i Spółka, Sp.j
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 500 PLN
Zakres obowiązków: realizacja postępowań w ramach projektu "Utworzenie świetlicy środowiskowej z filiami w Gminie Pawłów"
Data publikacji: 2020-09-10
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: AV Multimedia Małysz i Spółka, Sp.j
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Głowackiego 7/7, 25-368 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja postępowań w ramach projektu "Utworzenie świetlicy środowiskowej z filiami w Gminie Pawłów"
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|23
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 500 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 26
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2661
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 7
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
bardzo dobra zanajomość obsługi komputera i internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: administracyjno-biurowa obsługa firm
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: EXCEL
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: AV Multimedia Małysz i Spółka, Sp.j
danePracodawcy_nip: 6572506821
danePracodawcy_regon: 292801570
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach
Adres pracodawcy:
Głowackiego 7/7, 25-368 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 26
Powiat pracodawcy: m. Kielce
danePracodawcy_kodPowiatu: 2661
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kielce
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0945930
Ulica pracodawcy: Głowackiego
Numer budynku pracodawcy: 7
danePracodawcy_nrLokalu: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 10.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0717622532d72cc14759569c78d92908
Podobne oferty pracy
- prowadzenie negocjacji z kontrahentami oraz przygotowywanie ofert,- zarządzanie sprzedażą,- organizowanie przedstawień repertuarowych i zapewnienie teatrowi widzów poprzez stały kontakt z przedszkolami i szkołami na terenie Łomży i regionu
Teatr Lalki i Aktora - 2019-09-02 - Łomża (podlaskie)
Specjalista do spraw finansowo-księgowych (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Tychy (śląskie)
Obsługa klientów, przyjmowanie zleceń, przekazywanie zleceń do realizacji na dział produkcji, pilnowanie terminów realizacji zleceń.
PPHU LAMGI MICHAŁ GIBOWSKI - 2018-03-29 - Nowa Sól (lubuskie)
Wsparcie działu sprzedaży w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych i systemów telewizji dozorowej.Sprzedaż urządzeń i systemów poprzez nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami w branży Security. Uczestniczenie i współdziałanie z innymi działami w procesie sprzedaży rozwiązań przez przygotowywanie ofert handlowych i wycen, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych klientów oraz doradzanie klientom w zakresie modelu urządzenia, sposobu kompletowania urządzeń i ich instalacji oraz harmonogramu dostaw i montażu.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie całości spraw kadrowych dla pracowników Okręgowego Inspektoratu Pracy, jak przede wszystkim: - sprawy związane z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników oraz sprawy wynikające ze stosunku pracy osób zatrudnionych i innych świadczących pracę w OIP, - sprawozdania i zestawienia dot. stanu zatrudnienia dla potrzeb GIP i GUS, - obowiązki wynikające z przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych. Praca w godz.: 7:30-15:30. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie BIP Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu - link poniżej: http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/o_inspektoraty_pracy/oip_wroclaw/oferty_pracy/ogloszenia_o_naborze/16_20_07_nabor_kadry/px_16_20_07_ogloszenie_o_naborze_pracownik_kadr.pdfTermin składania dokumentów i oświadczeń: 11.12.2020 r.O ważności oferty kandydata decyduje data wpływu do Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu.Dokumenty otrzymane po terminie lub nie spełniające wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane.Miejsce składania dokumentów i oświadczeń:Państwowa Inspekcja PracyOkręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiuul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocławz dopiskiem: oferta pracy - kadry,tel. 71 37 10 467Inne informacje:Do składania ofert pracy zachęcamy również osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które nie mają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na podanym stanowisku.Wyłącznie wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o czym zostanąpoinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Oferty pracy niewykorzystane w procesie naboru są niszczone niezwłocznie po zakończeniu rekrutacji, jednak nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia publikacji ogłoszenia o naborze.Informację o zakończeniu naboru publikuje się na okres 14 dni, na stronie internetowej Biuletynu InformacjiPublicznej Państwowej Inspekcji Pracy w terminie 30 dni od dnia jego zakończenia.Oferta dostępna w sali E, C, A. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 37 10 467, e-mail: maria.puchala (at) wroclaw.pip.gov.pl
PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY WE WROCŁAWIU - 2020-11-27 - Wrocław (dolnośląskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2017-09-13 - Kielce (świętokrzyskie)
rekrutacja i szkolenie pracowników na terenie Polski i Ukrainy, częste wyjazdy w delegacje na Ukrainę i do Rosji, koordynacja spraw pracowniczych związanych z zatrudnieniem
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Ukraina (Ukraina)
Wg złożonego wniosku
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Czerteż (podkarpackie)
sprzątanie klas, korytarzy,
ZESPÓŁ SZKÓŁ PUBLICZNYCH - 2018-08-14 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
Przygotowywanie dokumentów, pozyskiwanie klientów, spedycja, kontrola.
kontakt przez PUP - 2020-01-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- zbieranie, gromadzenie, konsolidowanie, terminowe i dokładne analizowanie informacji dla wyznaczonych osób prawnych. - zapewnianie analiz i raportów dotyczących prognoz budżetowych i finansowych - przygotowywanie pełnych i terminowych miesięcznych i rocznych rozliczeń - utrzymywanie i prowadzenie globalnej administracji TABS dla PM na całym świecie - aktywne wspieranie i uczestniczenie w realizacji ulepszeń systemów i metodologii pracy, aby zapewnić, że procesy sprawozdawczości finansowej działają skutecznie - działanie jako punkt kontaktowy dla klientów we wszystkich kwestiach związanych z partnerami i funkcjami - utrzymywanie dobrej komunikacji i relacji z klientami PMI SCE i partnerami
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)
koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów, związanych z eksportem towarów, monitoring rynku w poszukiwaniu potencjalnych kontrahentów zagranicznych, analiza wydajności działań eksportowych przedsiębiorstwa, eksport i ekspansja na rynki wschodnie, koordynowanie i logistyka związana ze znajomością ukraińskich i rosyjskich firm spedycyjnych
kontakt przez PUP - 2019-08-16 - Swadzim (wielkopolskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie projektów graficznych, przygotowanie tresci ogłoszeń, publikowanie materiałów na stronie internetowej,
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie wyższe; doświadczenie w pracy z klientem; obsługa komputera (Word, Excel); zakres obowiązków: spisywanie umów i ich elektroniczna rejestracja zgodnie z wymogami obsługi rynku abonenckiego, przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń i reklamacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Gliwice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku rumuńskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
Głównym zadaniem kandydata będzie sprzedaż specjalistycznych maszyn i pojazdów dla firm z branży budowlanej, pozyskiwanie nowych odbiorców, opieka nad gronem dotychczasowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Fasty (podlaskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
tworzenie marketingu medialnego firmy, współpraca z klientami
GLORIO PIOTR KOWALCZYK - 2017-06-23 - Modlikowice (dolnośląskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pozsykiwanie klientów dla branży turystycznej
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Kraków (małopolskie)
Praca z Programem REWIZOR.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
obsługa klientów biura podróży
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Żory (śląskie)
obsługa odstawy urobku oraz drążenie przodków(miejsce pracy: KWK Pniówek, KWK Borynia-Zofiówka-Jastrzębie, Ruch "Borynia", Ruch Zofiówka")
LINTER MINING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa biura, obsługa klientów, obsługa transportu – kierowanie samochodem firmowym, prace warsztatowe (naprawa urządzeń magazynowych, wózki paletowe), inne prace zlecone przez przełożonego. Praca na pół etatu, w godzinach 8:-00 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Wynagrodzenie 1500zł brutto. Praca w Raszynie.
Lift-Pol Spółka Cywilna Filip Koniuch, Leokadia Koniuch - 2020-09-09 - Rybie (mazowieckie)
wykonywanie na zlecenie lekarskie zabiegów z zakresu fizjoterapii, kinezyterapii i masażu
Podlaskie Centrum Sercowo - Naczyniowe sp. z o.o - 2018-06-22 - Augustów (podlaskie)
Kontakt z klientem, analiza reklamacji i wdrażanie działań poreklamacyjnych, przygotowanie dokumentacji jakościowej do poszczególnych produkcji., przygotowanie planów kontroli, analiza występujących błędów jakościowych i proponowanie rozwiązań naprawczych, weryfikacja produkcji zatrzymanych z powodów jakościowych, współpraca z Działem Produkcji.
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2018-03-24 - Psarskie (wielkopolskie)
Specjalista do spraw public relations
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Grodków (opolskie)
prowadzenie stanu taboru, zamawianie części do napraw, prowadzenie zleceń napraw, opieka nad maszynami i urządzeniami
PODLASKA KOMUNIKACJA SAMOCHODOWA NOVA SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-09-09 - Zambrów (podlaskie)
Realizacja zadań związanych z ewidencją zdarzeń gospodarczych i prezentacją jej wyników. Zatrudnienie od lutego 2021 roku na podstawie umowy o pracę na okres próbny, praca na jedną zmianę 7.30-15.30.
SZKOŁA POLICJI W PILE - 2020-11-16 - Piła (wielkopolskie)