SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Gliwice oferta pracy 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: do 4 028 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe; doświadczenie w podobnych pracach min. 2 lata; obsługa komputera Ms Office, Excel; umiejętność przygotowania i prowadzenia postępowań zgodnie z ustawą "prawo zamówień publicznych", umiejętność publikacji ogłoszeń w Biuletynie zamówień Publicznych i w Dzienniku Urzędowym UE; zakres obowiązków: przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego ( w tym przygotowanie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień), udział w pracach Komisji Przetargowych, analiza ofert pod względem kompletności, spełniania warunków udziału w postępowaniu itp., przygotowanie zapytań ofertowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2019-08-20
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Władysława Andersa 47, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie w podobnych pracach min. 2 lata; obsługa komputera Ms Office, Excel; umiejętność przygotowania i prowadzenia postępowań zgodnie z ustawą "prawo zamówień publicznych", umiejętność publikacji ogłoszeń w Biuletynie zamówień Publicznych i w Dzienniku Urzędowym UE; zakres obowiązków: przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego ( w tym przygotowanie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień), udział w pracach Komisji Przetargowych, analiza ofert pod względem kompletności, spełniania warunków udziału w postępowaniu itp., przygotowanie zapytań ofertowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 028 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + 5 % premii+ ew. wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 028 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu Ms Office
Nazwa pracodawcy: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Gen. Władysława Andersa 47, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty z dokumentami w Kancelarii Jawnej, telefoniczny lub dok. wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 07:00-10:25, 10:55-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Gen. Władysława Andersa
Numer budynku pracodawcy: 47
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 20.08.2019
Oferta pracy ważna do: 19.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6a49aea846823d717025af9ae2b767a8
Podobne oferty pracy
-1/2 etatu
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie kontrahentów dla firm, z którymi współpracuje pracodawca,obsługa klienta pozyskanego, dbałość o wizerunek firmy, przestrzeganie zasad firmy.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Szymon Wesołowski CORPORATION - outsourcing & event service - 2016-09-15 - Zabrze (śląskie)
Brak danych
MiS Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
Pozyskiwanie klientów, kontrola dokumentów, organizacja imprez, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Barlinek (zachodniopomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowanie ofert, kontakt z klientem, wysyłanie zamówień, obsługa programu magazynowego, fakturowanie; WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie, chęć pracy, znajomość podstaw techniki
SCHWER FITTINGS Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Lubliniec (śląskie)
wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych, zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami, okreslenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami, praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych, wsparcie kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego oraz wsparcie zespołów rekrutacyjnych, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2019-07-11 - Kraków (małopolskie)
Obowiązki :- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,- planowanie i realizację celów sprzedażowych,- fachowe doradztwo techniczne,- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,- ofertowanie, - reprezentowanie firmy podczas targów, konferencji,- współpraca z pozostałymi działami w firmie.CV prosimy przesyłać na adres: praca (at) secespol.pl lub dostarczyć pod adres: SECESPOL Sp. z o.o. ul. Warszawska 50, 82-100 Nowy Dwór Gdański.
SECESPOL Sp. zoo - 2017-05-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Prowadzenie indywidualnych zajęć terapeutycznych
Zespół Szkół w Kołczygłowach - 2016-12-01 - Kołczygłowy (pomorskie)
- Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji zus, urzędu skarbowego. Ewidencja zwolnień lekarskich. Nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi pracowników. Znajomość języka angielskiego wymagana ze względu na różną narodowość pracowników firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 13:00-21:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek rachunkowość). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagany certyfikat ukończenia kursu obsługi programu Płatnik. Wymagana biegła obsługa pakietów WORD, EXCEL. Wymagana zaawansowana znajomość języka Angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Katowice (śląskie)
Poszukiwanie kontrahentów i klientów, realizacja planu sprzedażowego, obsługa zamówień, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Śrem (wielkopolskie)
prowadzenie sekretariatu firmy, obsługa klientów i spotkań biznesowych, obsługa centrali telefonicznej, tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego, prowadzenie spraw związanych z zaganieniami prawnymi, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łomża (podlaskie)
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: wyższe, spe.: techniczno - mechaniczna; staż pracy: 2-3 lata; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego; zakres obowiązków: tworzenie, nadzór i realizacja planu przeglądowego maszyn i urządzeń, odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń, wprowadzanie zasad TPM w zakładzie, tworzenie, nadzór i realizacja planów remontowych maszyn i urządzeń, prowadzenie działań z zakresu Preventive Maintenance, prowadzenie i udział w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury, zarządzanie dokumentacją techniczną dotyczącą Utrzymania Ruchu, obsługi i zarządzania danymi w systemie SAP; praca w ruchu ciągłym; miejsce pracy: Ujazd
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Ujazd (opolskie)
prowadzenie wykładów na kursach zawodowych, sporządzanie dokumentacji pedagogicznejpraca w godz. 7.30-15.30
TARBONUS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Opis stanowiska: - przygotowywanie, preparowanie i likwidacja próbek gleb, podłoży, osadów, materiału roślinnego oraz nawozów do badań,- wykonywanie analiz chemicznych gleb, roślin, pasz, nawozów, osadów ściekowych, wód i ścieków zgodnie z obowiązującymi normami, procedurami badawczymi lub zaleceniami resortowych instytutów naukowo-badawczych,- organizowanie prac związanych z doskonaleniem metod badawczych,- nadzorowanie opracowywania i stosowania procedur badawczych i instrukcji,- sprawowanie nadzoru nad wyposażeniem pomiarowym, badawczym i materiałami pomocniczymi, - zapewnienie odpowiednich warunków technicznych do wykonywania badań,- dokonywanie oceny kompetencji technicznych podwykonawców,- opracowywanie harmonogramu wzorcowań i sprawdzeń przyrządów pomiarowych,- uczestniczenie w przeglądach zarządzania,- uczestniczenie w rozpatrywaniu skarg, w działaniach korygujących i zapobiegawczych i w auditach,- nadzorowanie działań niezgodnych z wymaganiami,- prowadzenie i/lub nadzorowanie szkoleń w zakresie obsługi wyposażenia, technik i metod badawczych.
OKRĘGOWA STACJA CHEMICZNO ROLNICZA - 2019-03-26 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie danych, sporządzanie raportów i baz danych klientów indyjskich, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami indyjskimi, obsługa poczty elektronicznej w języku hindi
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Prowadzenie procesu przygotowywania oferty zgodnie z procedurami firmy i zasadami rynku. Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych. Wysyłanie zapytań ofertowych. Analiza ofert i sporządzanie zestawień. Prowadzenie i uczestniczenie we wstępnych negocjacjach techniczno - handlowych. Kalkulacja kosztów pośrednich projektu. kompleksowe scalanie wyceny całego projektu i opracowywanie budżetu.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny z klientem, umawianie spotkań, przygotowanie ofert
kontakt przez OHP - 2016-10-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Piła (wielkopolskie)
Rozpatrywanie wniosków o treści dla obsługiwanych rynków za pośrednictwem platformy opinii. Wspieranie lokalnych zespołów lokalnego rynku w sprawach zadańod Centralnego zespołu ds. Treści: korekta, recenzje procesów,analizy, tłumaczenia itp. Zbieranie informacji zwrotnych odagentów pomocy technicznej w celu usprawnienia procesów iprzeprowadzenia sesji dyskusyjnych w celu ustalenia, jakuwzględnić procesy. Edytowanie istniejących treści w celuuwzględnienia lokalnych aktualizacji lub ulepszeń. Tłumaczeniekomunikatów, artykułów w Centrum pomocy, przetwarzanie stronna lokalny język w razie potrzeby. Regularna weryfikacja HC wcelu terminowego zgłaszania wszelkich problemów. Obsługa zlokalnymi treściami
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Kraków (małopolskie)
Rozliczania list płac, sporządzanie umów o prace, zakladanie akt osobowych.
KANCELARIA FINANSOWO-KSIĘGOWA "SALDO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Poszukiwanie i rekrutacja pracowników w języku ukraińskim, Tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, Planowanie strategii rekrutacji danej firmy
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Goleniów (zachodniopomorskie)
sprzedaż ciągników i maszyn rolniczych, praca w siedzibie firmy i w terenie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe FINO Sp. z o.o. - 2016-06-15 - Chełm (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt osobisty,umowa na okres próbny w pełnym wymiarze czasu pracy,praca w godz.6:00-14:00,wynagrodzenie 2300,00 zł brutto w systemie godzinowym,załadunek produktów,prace porządkowe na magazynie
PLAFOR sp. z o.o. - 2016-05-25 - Andrychów (małopolskie)
Nadzorowanie i eksploatacja systemów wentylacji i klimatyzacji w o. produkcyjnych.
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-18 - Białka (małopolskie)
wg pr. stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Marki (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)