SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Gliwice oferta pracy 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: do 4 028 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie w podobnych pracach min. 2 lata; obsługa komputera Ms Office, Excel; umiejętność przygotowania i prowadzenia postępowań zgodnie z ustawą "prawo zamówień publicznych", umiejętność publikacji ogłoszeń w Biuletynie zamówień Publicznych i w Dzienniku Urzędowym UE; zakres obowiązków: przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego ( w tym przygotowanie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień), udział w pracach Komisji Przetargowych, analiza ofert pod względem kompletności, spełniania warunków udziału w postępowaniu itp., przygotowanie zapytań ofertowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2019-10-02
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Władysława Andersa 47, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie lub wyższe; doświadczenie w podobnych pracach min. 2 lata; obsługa komputera Ms Office, Excel; umiejętność przygotowania i prowadzenia postępowań zgodnie z ustawą "prawo zamówień publicznych", umiejętność publikacji ogłoszeń w Biuletynie zamówień Publicznych i w Dzienniku Urzędowym UE; zakres obowiązków: przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego ( w tym przygotowanie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówień), udział w pracach Komisji Przetargowych, analiza ofert pod względem kompletności, spełniania warunków udziału w postępowaniu itp., przygotowanie zapytań ofertowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 028 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + 5 % premii+ ew. wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 028 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu Ms Office
Nazwa pracodawcy: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Gen. Władysława Andersa 47, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty z dokumentami w Kancelarii Jawnej, telefoniczny lub dok. wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 07:00-10:25, 10:55-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Gen. Władysława Andersa
Numer budynku pracodawcy: 47
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 02.10.2019
Oferta pracy ważna do: 31.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?65a07fe99e113ecad45de5c44c190423
Podobne oferty pracy
PRZESTRZEGANIE PRAWA I WEWNĘTRZNYCH AKTÓW NORMATYWNYCH, PROWADZENIE BIURA, PROWADZENIE DZIENNIKA KORESPONDENCJI, UDZIAŁ W PRZYGOTOWANIU OFERT, REALIZOWANIE POLITYKI JAKOŚCI, PRZESTRZEGANIE BHP;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, PRAWO JAZDY KAT.B, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ASERTWNOŚĆ, BRADZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL biuro (at) termall.pl
TERMALL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ROZRUCH MOC EKOLOGIA - 2017-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Zabrze (śląskie)
zgodnie z zakresem obowiazków
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie klientów do branż ślusarkich, branży technicznej, mechanicznej, obróbki skrawaniem, hydrauliki siłowej, konstrukcji stalowych
ZS MARINE SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie pracowników z Europy Wschodniej
VITWORKER Vitalii Kutsyi - 2016-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Kontrola i ocena przyjmowanej makulatury podczas rozładunku,2. Uruchamianie procesu reklamacji dostawy w przypadku uwag jakościowych,3. Kontakt i współpraca z kierownikami zmian dla prowadzenia optymalnego procesu produkcji,4. Stały kontakt z dostawcami,5. Potwierdzenie zgodności wartości faktury z dostawcami makulatury,6. Potwierdzenie kart przekazanie odpadu,7. Bieżąca kontrola stanu zapasów makulatury w stosunku do realizacji produkcji.
TEKTURA OPAKOWANIA PAPIER SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-12 - Tychy (śląskie)
Tworzenie bazy danych,prace biurowe,nadzorowanie,możliwość projektowania.
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Lublin (lubelskie)
Zadania: - wykonywanie dokumentacji technicznych i prowadzenie uzgodnień do projektów,- charakter pracy: na powierzchni przy pracach projektowych, rozwojowych i okresowo pod ziemią podczas wizji lokalnych, przeprowadzaniu testów i uzgodnień.
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-05-10 - Lubin (dolnośląskie)
Sprzedaż materiałów wykończeniowych, budowlanych, drzwi, podłóg, ścian. Wydawanie towaru oraz dostarczanie do klienta.
"BAS" S.C., BEATA I ANDRZEJ SMOGORZEWSCY - 2019-05-15 - Michałów-Reginów (mazowieckie)
Fizjoterapeuta
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Zawoi - 2018-12-14 - Juszczyn (małopolskie)
prace biurowe, obsługa klienta; sprzedaż bram garażowych i ogrodzeń
"PH PODHALE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-14 - Chrzanów (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Świętochłowice (śląskie)
Obsługa procesów płacowych,Przygotowywanie oraz kontrola poprawności naliczeń listy płac,Weryfikacja, ewidencja dokumentów płacowych oraz zapewnienie zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego,Przygotowanie raportów płacowych oraz deklaracji dla ZUS, US, GUS, PFRONŚcisła i efektywna współpraca z zespołem ds. pracowniczych.
Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno- Torowe Sp. z o.o. - 2018-01-10 - Gdańsk (pomorskie)
- Sporządzanie list płac w zakresie wynagrodzeń krajowych i zagranicznych oraz umów cywilno-prawnych dla ok 200 osób. Przygotowywanie danych płacowych do zaświadczeń dla pracowników. Sporządzanie deklaracji PIT wynikających z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych obowiązującej w Polsce. Sporządzanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych z ZUS i innej niezbędnej dokumentacji dla celów rozliczeń z ZUS. Księgowanie list płac. Archiwizacja dokumentacji płacowej. Sporządzanie doraźnych analiz i zestawień związanych z wskazanymi powyżej czynnościami.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wykształenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość podstaw prawnych i procedur w zakresie zatrudniania pracowników za granicą. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziana obsługa programu SYMFONIA Kadry i Płace oraz Symfonia Finanse i Księgowość. Kontakt telefoniczny (694-485-152) (8:00-16:00) lub e-mail: izabela.jakubiec (at) partner-firm.pl
SUPPORT AND SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Katowice (śląskie)
Tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w Firmie, koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb, aktywny udział wrealizacji procesów w zespole.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
Przyjmowanie zamówień sprzedażowych, wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego,wystawianie faktur dla klientów
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-06-08 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, współpraca z innymi działami firmy,sterowanie procesu adaptacji nowego pracownika.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Kraków (małopolskie)
współpraca handlowa z Rosją,Białorusią i Ukrainą
BIO - ESTER Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Rejowiec Fabryczny (lubelskie)
Obsługa korespondencji urzędowej, kancelarii i sądowo- administracyjnej, administrowanie kontaktów z klientami, wprowadzanie dokumentów księgowych, administrowanie wierzytelności klientów kancelarii ( wezwania do zapłaty, wyliczanie odsetek), kontakt z Urzędami i ZUS
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
rozliczanie kierowców z podróży służbowych,- nadzór i prowadzenie dokumentacji operacyjnej,- analiza oraz raportowanie powierzonych zadań,- kontakt z przewoźnikami i kierowcami w celu zapewnienia właściwej koordynacji dostaw.
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Zambrów (podlaskie)
- przygotowanie materiałów marketingowych do opublikowania w mediach społecznościowych skierowanych do rosyjskojęzycznych odbiorców- przygotowanie polityki i strategii marketingowej skierowanych na rozpoznawalność firmy w mediach społecznościowych wśród rosyjskojęzycznych odbiorców- przygotowanie raportów z realizacji strategii marketingowej
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Łódź (łódzkie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu, obsługa klienta w zakresie sprzedaży ubezpieczeń.
"Boro" Ubezpieczenia-Finanse Łukasz Borowicz - 2017-01-20 - Dynów (podkarpackie)
Wykształcenie średnie, mile widziany staż w agencji zatrudnienia oraz znajomość języka niemieckiego umiejętność pracy w zespole, obsługa komputera. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, pozyskiwanie osób zainteresowanych pracą w charakterze opiekuna/opiekunki, publikację ogłoszeń o pracę, badanie profili osobowościowych. Kontakt z pracodawcą mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Rybnik (śląskie)
Prezentacja ofert usług firmy, przyjmowanie zamówień, obsluga biurowa.
Zakład Usługowo-Handlowy KAMIL PASZEK - 2016-04-04 - Kęty (małopolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
Bixen Sp. z o.o. - 2019-07-26 - Gdańsk (pomorskie)
- - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach IV Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów. Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godz.: 7:30. - Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8. co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-06 - Katowice (śląskie)
czynności pomocnicze w autoryzowanym salonie samochodowym z wykazaniem umiejętności obsługi maszyny ciśnieniowej KRANZ K 2175, maszyny podciśnieniowej oraz urządzeń typu KRAN F10
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Łódź (łódzkie)
sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-18 - Warszawa (mazowieckie)