SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - realizowanie strategii działu zakupów- optymalizacja kosztów- prowadzenie dokumentacji zamówień- wybór nowych dostawców i utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi- negocjowanie warunków umów, analizowanie i porównywanie cen, warunków i terminów dostaw- budowanie partnerskich relacji ze strategicznymi dostawcami- na stanowisku agenta do spraw zakupów konieczna jest znajomość języka chińskiego w mowie i piśmie, gdyż dostawcami są tajwańskie firmy, gdzie komunikacja pisemna i werbalna przebiega w tym właśnie języku, właściciel firmy to też Chińczyk i wszelkie sprawozdania i raporty należy sporządzać w języku chińskim
Data publikacji: 2020-10-29
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- realizowanie strategii działu zakupów- optymalizacja kosztów- prowadzenie dokumentacji zamówień- wybór nowych dostawców i utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi- negocjowanie warunków umów, analizowanie i porównywanie cen, warunków i terminów dostaw- budowanie partnerskich relacji ze strategicznymi dostawcami- na stanowisku agenta do spraw zakupów konieczna jest znajomość języka chińskiego w mowie i piśmie, gdyż dostawcami są tajwańskie firmy, gdzie komunikacja pisemna i werbalna przebiega w tym właśnie języku, właściciel firmy to też Chińczyk i wszelkie sprawozdania i raporty należy sporządzać w języku chińskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: agent do spraw zakupów
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.11.2020
Data zakończenia pracy: 22.11.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
chiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7010241134
danePracodawcy_regon: 364888992
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332301
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 29.10.2020
Oferta pracy ważna do: 12.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a1d62c50be0520692c4c77e2117ce6d1
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
- Tworzenie analiz i raportów efektywności działań marketingowych i handlowych. Napisanie artykułów oraz przygotowanie opracowań w języku rosyjskim i angielskim z zakresu marketingu i handlu. Kreowanie rozpoznawalności marki na rynku rosyjskim oraz rynku Brytyjskim.- Wynagrodzenie: nie niższe niż 30 złotych brutto za godzinę, tj. 2400 zł brutto miesięcznie. Praca na umowę o dzieło od 20.09.2019 r. do 19.09.2022 r. Dzieło wykonywane 80 godzin miesięcznie, tj. 20 godzin tygodniowo.- Wymagane wykształcenie min. średnie ogólnokształcące. Wymagane doświadczenie zawodowe: min. 3 miesiące w zawodzie. Wymagana znajomość języka rosyjskiego w mowie w stopniu C1, w piśmie w stopniu C2. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu C1 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Katowice (śląskie)
uzyskiwanie ofert, składanie zamówień, monitorowanie zamówienia do realizacji, dokumentacja
KART-MAP Krzysztof Łachacz Sp. Jawna - 2016-05-11 - Nikielkowo (warmińsko-mazurskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego - promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-12-10 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie kampaniami marketingowymi klienta, odpisywanie na zapytania klientów w języku angielskim, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów, obsługa live czatów w języku angielskim
MEDIAMINT INC. (SPÓŁKA AKCYJNA) ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-10-10 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów w saloniku prasowym, sprzedaż książek, prasy, składanie zamówień, obsługa kasy fiskalnej.
HD PLUS Jerzy ŻURAWSKI - 2018-03-22 - Jarosław (podkarpackie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); – sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; – sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; – sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; – rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; – sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; – współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach, współuczestnictwo w procesie rekrutacji);
Belosrevel Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
Organizuje, nadzoruje, realizuje i kontroluje działalność przedsiębiorstwa związaną z ochroną środowiska stosując przepisy prawa w tej dziedzinie.
OŚRODEK HODOWLI ZWIERZĄT ZARODOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Chodeczek (kujawsko-pomorskie)
nawiązywanie kontaktów krajowych i zagranicznych w zakresie poszukiwania klientów i asortymentów z branży spożywczo- przemysłowej; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia- uzależniona od kompetencji i doświadczenia
Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne - NOVIS-Export-Import Chludzińska Anna - 2016-11-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie produktów KFC zgodnie ze standardami oraz dbanie o ich jak najwyższą jakość, utrzymywanie czystości w miejscu pracy, współpraca w zespole i wsparcie w realizacji celów restauracji
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Zielona Góra (lubuskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż studiów podyplomowych i wynajem sal, obsługa telefoniczna i osobista słuchaczy, przyjmowanie dokumentów, rekrutacja, czynności administracyjne
KRAFC CONSULTING Radosław Ciaś - 2017-05-22 - Tychy (śląskie)
Rekrutacja personelu opiekuńczego. Praca w Kołobrzegu w godz. 8-16
PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Rozwój sieci agencyjnej banku oraz jej obsługa, realizacja planów sprzedazowych, przeprowadzanie szkoleń produktowych w podległej sieci agencyjnej, dbałośc o dobra jakość dokumentacji kredytowej i jkość portfela kredytowego. Konieczność posiadania własnego samochodu. Oosby komunikatywne, zaangazowane, samodzielne z inicjatywą
PLUS BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-15 - Częstochowa (śląskie)
Regularne organizowanie i przygotowanie raportów dotyczących analiz biznesowych w oparciu o obowiązki poszczególnych departamentów i planów pracy. Nadzorowanie głównych, kluczowych projektów operacyjnych Spółki w oparciu o wzorce korporacji chińskich w ścisłej współracy z jednostką dominującą w Chinach.
kontakt przez PUP - 2020-12-03 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zapoznanie się z przepisami BHP i regulaminem w firmie, analizowanie dokumentacji technicznej wyrobu do wykonania obróbki na maszynach sterowanych numerycznie (CNC), dobieranie uchwytów, oprawek, narzędzi skrawających do obróki, ustalanie parametrów technologinczych obróbki, dobieranie i przygotowanie surowca do obróbki, przygoowywanie obrabiarki do realizacji procesu technologicznego, wczytywanie lub wpisywanie programu obróbkowego do sterownika obrabiarki, kontrolowanie jakości wykonanego wyrobu i weryfikacja jego zgodnosci z dokumentacją technologiczną, nadzorowanie pracy obrabiarki i przebiegu procesu produkcyjnego
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Łuków (lubelskie)
przygotowywanie ofert dla klienta, archiwizacja dokumentów, prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż internetowa, Social Media, moda ciekawostki z sieci.
Firma Handlowa "ILSCY" Sp. Jawna - 2017-02-09 - Wschowa (lubuskie)
Pomoc w montażu konstrukcji stalowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ANI-TECH Wiśniewski Sławomir - 2017-03-01 - Płock (mazowieckie)
wykonywanie prac porotetycznych
MAGDALENA WYPYCH FHU "EUROMED" MAGDALENA WYPYCH - 2017-02-07 - Kłodzko (dolnośląskie)
Nadzór nad sprawnym i bezpiecznym działaniem maszyn i urządzeń, nadzór nad sprawnym działaniem agregatów prądotwórczych, nadzór stanu technicznego aparatów.Miejsce pracy: wylęgarnia piskląt w Skarżynku lub docelowo wylęgarnia piskląt w Kossobudach.
CEDROB S.A. w Ciechanowie - 2018-02-13 - Kossobudy (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe, spec. gospodarka wodna, inżynieria wodna, środowiska, bud. Hydrotechniczne, energetyka; doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku; znajomość prawa budowlanego, ochrony środowiska; zakres obowiązków: koordynacja i monitoring realizacji inwestycji w regionie wodnym dotyczącym powodzi i suszy, prowadzenie działań związanych z rozpoznaniem możliwości i warunków pozyskiwania środków finansowych z funduszy krajowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, teren budów woj. śląskie i opolskie;Szczegóły na stronie internetowej: http://www.gliwice.rzgw.gov.pl
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-08-06 - Gliwice (śląskie)
Prace biurowe, prowadzenie spraw kadrowych.
W. I J. WYKOWSKI - SPÓŁKA JAWNA - 2020-07-09 - Łomża (podlaskie)
- wystawienie faktur sprzedaży i dokumentów magazynowych -nadzór nad gospodarką magazynową - prowadzenie korespondencjihandlowej - obsługa kontrahentów zagranicznych Spółki
B.S.K. "RETURN " S.A. - 2015-12-09 - Zawiercie (śląskie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-05-10 - Lubin (dolnośląskie)
realizacja planów sprzedaży, monitorowanie sytuacji rynkowej, poszukiwanie nowych klientów prowadzenie rozmów i korespondencji w j.angielskim; mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, gotowość do wyjazdów służbowych
PPO PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE STRZELCE OPOLSKIE - 2017-06-20 - Strzelce Opolskie (opolskie)
prace naprawcze na sprzęcie wojskowym zgodnie z dokumentacją remontową i procesem technologicznym, analizy uszkodzeń naprawianych urzadzeń na podt. schematów eksploatacyjnych, wykonywanie kompleksowego sprawdzenia i strojenia naprawianego sprzętu
I Regionalna Baza Logistyczna Jednostka Wojskowa 4224 - 2019-05-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników
HWASUNG CORPORATION SP. Z O.O. - 2016-08-02 - Cieszyn (śląskie)
Kontrola i nadzór nad jakością produkcji. Kontrolowanie wysyłanego i odbieranego towaru. Nadzór nad dokumentacja. Prowadzenie ksiąg HACCP GMP GHP. Aktualizacja procedur, instrukcji, specyfikacji wyrobów, surowca i opakowań. Planowanie i realizowanie działań korygujących. Reprezentowanie zakładu pracy przed komisją weterynaryjną i inspekcja sanitarną (sanepid). Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych. Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur panujących w strefie produkcyjno-magazynowej. Prowadzenie rzetelnej dokumentacji. Szkolenie pracowników produkcyjnych. Godz. pracy 7-15.
INLETTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-03 - Krzywań (pomorskie)
sprzedaż artykulów, obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów - Białoruś, Rosja, Ukraina, załatwianie spraw reklamacji, opracowywanie ofert sprzedaży, reklamy na Białorusi, Rosji i Ukrainie(godziny pracy 8-16)
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Biała Podlaska (lubelskie)