SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH Toruń oferta pracy GAMET S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: realizacja zakupów na potrzeby własne Spółki zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi; odpowiedzialność za terminową i optymalną kosztowo realizację zamówień od dostawców, analiza rynku dostawców i ich ocena, stały kontakt i utrzymywanie dobrych relacji, pozyskiwanie nowych dostawców, współudział w negocjacjach cen i warunków dostawy, bieżący monitoring przebiegu procesu zakupowego i reagowanie w przypadku nieprawidłowości, ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi, monitorowanie i analiza poziomu zapasów surowców i materiałów do zapewnienia ciągłości produkcji, przygotowywanie raportów.
Data publikacji: 2020-11-25
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: GAMET S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chrzanowskiego 33, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja zakupów na potrzeby własne Spółki zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi; odpowiedzialność za terminową i optymalną kosztowo realizację zamówień od dostawców, analiza rynku dostawców i ich ocena, stały kontakt i utrzymywanie dobrych relacji, pozyskiwanie nowych dostawców, współudział w negocjacjach cen i warunków dostawy, bieżący monitoring przebiegu procesu zakupowego i reagowanie w przypadku nieprawidłowości, ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi, monitorowanie i analiza poziomu zapasów surowców i materiałów do zapewnienia ciągłości produkcji, przygotowywanie raportów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godzinach 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0463
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.11.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: MS Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność analitycznego myślenia oraz samodzielności w działaniu, odpowiedzialność, dokładność w wykonywaniu zadań, mile widziana znajomość systemów MS Axapta, Lotus Notes
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: GAMET S.A.
danePracodawcy_nip: 7792140771
danePracodawcy_regon: 634055674
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Chrzanowskiego 33, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv należy wysłać na adres:rekrutacja (at) gamet.eu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Toruń
danePracodawcy_kodPowiatu: 0463
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Toruń
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0982724
Ulica pracodawcy: Chrzanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy:
produkcja akcesoriów meblowych; www.gamet.eu; gamet (at) gamet.eu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 25.11.2020
Oferta pracy ważna do: 25.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?541c152ed6d0612dc4deaaea74e72896
Podobne oferty pracy
obsługa programów MERCALYS oraz STORELINE , obsługa klientów.
UMBERTO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-11-13 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
....
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Kościelec (wielkopolskie)
kontakty z klientami, organizacje szkoleń,przygotowanie materiałów szkoleniowych
QUALITY AUSTRIA-POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Mikołów (śląskie)
doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta min. 1 rok, dobra znajomość obsługi komputera, wykształcenie wyższe lub średnie, uprawnienia do sprzedaży ubezpieczeń znajomość języka angielskiego, umowa zlecenie, wynagrodzenie: 1850 zł + prowizja,
Agencja Ubezpieczeniowa Daniel Urban - 2016-06-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przetwarzanie wniosków i zapytań zgodnie ze źródłem kontroli i dokumentacją, prowadzenie ewidencji i dokumentacji sprawozdawczej
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Kraków (małopolskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- gromadzenie dokumentacji o dostarczanych surowcach,- opracowywanie instrukcji kontroli,- opracowywanie/tłumaczenie dokumentów jakościowych,- nadzór urządzeń kontrolno-pomiarowych,- opracowywanie dokumentacji jakościowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Zgierz (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu-staż FP
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Września (wielkopolskie)
Pomoc w obsłudze biura turystycznego
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
sprawdzanie wyrobów pod względem szycia, prasowanie i apkowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Łódź (łódzkie)
planowanie, organizowanie, kierowanie i kontrolowanie przemieszczania towarów; dostarczanie towaru zgodnie z zamówieniem klienta we wskazane miejsce i czas,opytymalizowanie kosztów dostawy,dokonywanie wyboru procedury zakupów i analiza ich stanu; obsługiwanie zamówienia i organizowanie transportu za pomocą system. informatycznych, współpraca ze spedycjami i firmami transportowymi, komunikacja z klientami w tym zagranicznymi, opracowanie rozwiązań w obszarze logistyki, analiza i kontrola kosztów logistycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Hornówek (mazowieckie)
Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrfowo-płacowej,tworzenie raportów oraz zestawień kadrowych i płacowych naliczanie składek ZUS, i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.
SMS FOOD Industries Poland Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
- aktywne poszukiwanie i oferowanie produktów firmy klientom z obszaru B2B w krajach niemieckojęzycznych (warsztaty lakiernicze, serwisy samochodowe, hurtownie) - stały kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami zagranicznymi - budowanie długofalowych relacji biznesowych, rozszerzanie asortymentu sprzedawanych produktów - przygotowywanie ofert sprzedażowych - nadzór nad realizacją zamówień klienta - uczestnictwo w polskich i zagranicznych targach branżowych
XS Sp z o.o. - 2017-03-27 - Września (wielkopolskie)
Mapowanie procesów i ich analiza.Monitorowanie rezultatów wdrożeń i wprowadzonych rozwiązań.Tworzenie dokumentacji projektowej i procesowej.Audyty procesów.Udział w działaniach związanych z ciągłym doskonaleniem procesowym.Definiowanie i analiza miar procesów (KPIs: procesowych, biznesowych, dot. jakości danych itp. i wskazywanie obszarów do zmiany).Przeprowadzanie przeglądów procesów.Projektowanie rozwiązań i wymagań do rozwoju nowych lub modyfikacji istniejących procesów.Samodzielne prowadzenie inicjatyw i projektów od fazy analizy do wdrożenia.Monitorowanie projektów, tworzenie harmonogramów i dokumentacji projektowej.Prowadzenie warsztatów i spotkań projektowych.
Wealth Voice Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Wrocław (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
sporządzanie listy płac, kontrolowanie jej poprawności i dokonywanie przelewów wynagrodzeń, obsługa kadrowa pracowników, zakładanie dokumentacji osobowej i uzupełnianie jej prowadzenie dokumentacji w sprawach personalnych, rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników z ubezpieczeń społecznych, roliczanie zaliczek na podatek dochodowy, skłądanie raportów do ZUS, GUS i PFRON, nadzór nad systemem rejestracji czasu pracy, wdrożenie i ciągłe doskonalenie systemu komputerowego do zarządzania danymi pracowników, ciągłe doskonalenie systemu komputerowego do zarządzania danymi pracowników, ciągłe doskonalenie procesów administracyjnych w dziale HR
MUBEA AUTOMOTIVE POLAND SP. Z O.O. ZIMNA WÓDKA - 2016-07-26 - Zimna Wódka (opolskie)
analiza rynku pod względem możliwości kooperacyjnych w zakresie realizacji prac remontowych; nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i budowanie trwałych relacji z potencjalnymi kontrahentami; weryfikacja dostawców usług pod katem m.in. posiadanych uprawnień ,certyfikatów jakości oraz terminowości; obsługa transportów kooperacyjnych; przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej
REMSOD SP Z O O - 2017-02-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sprzedaży internetowej
FOREVER s.c. Tomasz Rydz i Szymon Myrlak - 2016-08-02 - Przyborów (małopolskie)
Telefoniczny kontakt z klientem portalu turystycznego (rezerwacje hoteli, wycieczek, zmiany w rejestracjach itp.)
kontakt przez OHP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
Konserwacje i przeglądy urządzeń klimatyzacyjnych objętych kontraktem według harmonogramu. Bieżące naprawy oraz usuwa awarie urządzeń klimatyzacyjnych objętych kontraktem. Montaże oraz wymiany urządzeń klimatyzacyjnych. Zgłaszanie zapotrzebowania na wymieniane części urządzeń klimatyzacyjnych objętych kontraktem. Wykonywanie rysunków technicznych instalacji klimatyzacyjnych. Raportowanie o przeglądach, konserwacjach, naprawach oraz stanie technicznym urządzeń klimatyzacyjnych. Wykonywanie poleceń pracy zgodnie z dokumentacją techniczną. Miejsce pracy: GliwiceFirma oferuje: stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji, możliwość ciągłego doskonalenia swoich umiejętności, bogaty pakiet socjalny w tym MultiSport, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenie grupowe.
MAINTPARTNER ASI Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Gliwice (śląskie)
wykonywanie pomiarów u klienta, kontakt z klientem,projektowanie konstrukcji ślusarki aluminiowej,zamówienia materiałów
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca w meblu twardym, dbałość o miejsce pracy.
N.A.M. Nadiya Mishchyshyn - 2016-02-22 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, opracowanie raportów, analiz i reklamacji, nadzór nad wdrażanym systemem zarządzania
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-06-14 - Mława (mazowieckie)
- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi naich zapytania w j. niemieckim i angielskim- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów- wsparcie przy wdrażaniu i realiacji planów sprzedażowych i marketingowych- zapewnianie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zabierzów (małopolskie)
Obsługa klienta w procesie sprzedaży.
Sunreef Venture S.A. - 2020-09-14 - Gdańsk (pomorskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
-zbieranie, sortowanie pieczarek-prace wykonuje się na stojąco na platformie
LTO Arbeidskracht - 2017-10-06 - Holandia (Holandia)