SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ Stargard oferta pracy DURKOWSKA ELWIRA"TAX" BIURO RACHUNKOWE
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ
Wynagrodzenie: 3 300 - 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń.Przygotowywanie list płac.Sporządzanie deklaracji PIT,PFRON,ZUS.Praca w godzinach od 08:00 do 16:00.
Data publikacji: 2020-02-04
Lokalizacja: Stargard (zachodniopomorskie)
Pracodawca: DURKOWSKA ELWIRA"TAX" BIURO RACHUNKOWE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 44/3, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń.Przygotowywanie list płac.Sporządzanie deklaracji PIT,PFRON,ZUS.Praca w godzinach od 08:00 do 16:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stargard
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stargardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stargard
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Ekonomia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
ZNAJOMOŚĆ SAMODZIELNEGO SPORZĄDZENIA DEKLARACJI PIT,PFRON,ZUS. (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość zagadnień kadrowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość prawa pracy,ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,PFRON,ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych.Dokumenty wymagane przez pracodawcę: CV + list motywacyjny.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: DURKOWSKA ELWIRA"TAX" BIURO RACHUNKOWE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 44/3, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + LIST MOTYWACYJNY
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: stargardzki
Gmina pracodawcy: Stargard
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stargard
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 44
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 04.02.2020
Oferta pracy ważna do: 04.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?987e7bfac8ea5e777e71142c877820ef
Podobne oferty pracy
Praca na terenie Dolnego Śląska.
"DK Contracting" S.C. Zofia Ubrban-Dudek, Przemysław Dudek - 2017-03-17 - Wałbrzych (dolnośląskie)
wykonywanie rysunku wg. szablonuna tkaninach Przekrawanie układu części nacinanie warstwy układu wg wzoru, znaków umiwszczonych na rysunku za pomoca nożyc
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Bisztynek (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad wszystkimi zagadnieniami z obszaru BHP i ochrony środowiska w zakładzie przemysłowym, oraz nad aktualnością posiadanych pozwoleń prawa środowiskowego; przygotowywanie niezbędnych raportów i statystyk; prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska, prowadzenie kompleksowej dokumentacji i korespondencji w zakresie emisji zanieczyszczeń do powietrza, gospodarki odpadami, ilości i jakości odprowadzanych ścieków, poboru wody, koordynowania tematów związanych z opłatą produktową; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP; nadzór nad oceną ryzyka zawodowego; przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP; prowadzenie ciągłych działań związanych z poprawą warunków pracy oraz bezpiecznej organizacji pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy - tworzenie dokumentacji powypadkowej; kontakt z zewnętrznymi organizacjami administracyjnymi i kontrolnymi oraz reprezentowanie firmy podczas kontroli z państwowymi inspekcjami kontrolnymi; opracowywanie oraz opiniowanie instrukcji BHP na stanowiskach pracy, ciągach technologicznych oraz maszyn i urządzeń
D&R DISPERSIONS&RESINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-Obsługa kadrowo-płacowo-Prowadzenie akt osobowych-Prawidłowe obliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń-Obsługa kadrowo-płacowa zleceniobiorców- Raporty do ZUS, US, GUS, PFRON-Rozliczanie czasu pracy i delegacji kierowców-Nadzorowanie spraw związanych z transportem
MTB sp. z o.o. - 2017-09-26 - Sulechów (lubuskie)
wykonywania podstawowych czynnosci produkcyjnych/magazynowych
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Wola Krzysztoporska (łódzkie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, ułożenie towaru na półkach, przyjęcie towaru - dostawy, dbałość o porządek i funkcjonowanie sklepu,
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Kowanówko (wielkopolskie)
Praca biurowa
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-08-22 - Oława (dolnośląskie)
praca w szpitalu tymczasowym
Uniwersytecki Szpital Kliniczny - 2020-11-13 - Białystok (podlaskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
nauczanie matematyki w szkole podstawowej
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 84 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI - 2018-09-25 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc w opracowaniu planów marketingowych, wsparcie w procesie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Lublin (lubelskie)
prace wod-kan,CO
DALMINE Krzysztof Więcek - 2020-02-20 - Siedliska (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego,- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,- prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji płacowej,- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem pracownika oraz rozwiązaniem umowy o pracę);- rozliczanie czasu pracy,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzebywewnętrzne,- praktyczna znajomość prawa pracy, ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień płacowych, ubezpieczeńspołecznych i zdrowotnych oraz podatkowych, -dokładność, wnikliwość i terminowość w podejściu do realizowanych zadań
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-11-10 - Blękwit (wielkopolskie)
kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych,prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi,nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,uzgadnianie kont podatkowych i księgowych, obsługa kontroli zewnętrznych, wewnętrznych oraz audytów,współpraca z pozostałymi Działami firmy, odpowiadanie na pytania dotyczące kwestii związanych z rozliczaniem podatku akcyzowego,prowadzenie ewidencji akcyzowych i sporządzanie raportów,proponowanie działań usprawniających przygotowywanie deklaracji podatkowych.Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności,Możliwość rozwoju zawodowego.Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie CV wraz z nazwą stanowiska pracy w tytule maila bezpośrednio na adres kadry (at) igbpiast.pl Nr kontaktowy DZIAŁ KADR 509 029 678Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883).Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Zachodnia Instytucja Gospodarki Budżetowej PIAST - 2018-02-15 - Strzelin (dolnośląskie)
Ścinanie i pakowanie pieczarek
kontakt przez OHP - 2019-05-16 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta zagranicznego, tłumaczenia
MK OKNO Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Pleśna (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
wsparcie dla działu sprzedaży, rozwoj sprzedaży , kontakt z kluczowymi klientami
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o. - 2018-07-04 - Lębork (pomorskie)
INSTALACJA, WDRAŻANIE, SERWISOWANIE OPROGRAMOWANIA WSPIERAJĄCEGO DZIAŁALNOŚĆ FIRMY, DBANIE O ZAPAS SPRZĘTU W FIRMIE , WYSZUKIWANIE SPRZĘTU POTRZEBNEGO DO ZAKUPU, ZAMAWIANIE I DYSTRYBUCJA WEWNĄTRZ FIRMY, NADZÓR NAD NAPRAWAMI, SERWISOWANIE, NADZÓR NAD CIĄGŁOŚCIĄ PRACY SYSTEMÓW I URZĄDZEŃ IT PRACOWNIKÓW W SZCZEGÓLNOŚCI: REALIZACJA ZADAŃ INSTALACJI, NAPRAWY/PODEJMOWANIA ZGŁASZANYCH INCYDENTÓW, SERWISOWANIA I ARCHIWIZOWANIA.
Piotr Szczerbiński TRANS-LOGISTIC DĘBICA - 2020-09-23 - Dębica (podkarpackie)
Specjalista ds. obsługi klienta/fakturzysta. Reklamacje, przyjęcia i zwroty towarów, inwentaryzacje, obsługa systemu ratalnego, kontrola dokumentów przyjęć. Wymagane wykształcenie min. średnie, dokładność, sumienność, dobra organizacja pracy, obsługa komputera. Tel. 692 442 095 Bogdan Łankowski
"JABOT" LUCYNA ŁANKOWSKA, BOGDAN ŁANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-20 - Sulęcin (lubuskie)
Księgowanie dokumentów WRDiZFSŚ; Wystawienie faktur ; Współpraca przysporządzaniu aneksów do arkusza organizacji szkoły; Współpraca przysporządzaniu projektów i planów finansowych ; Rozliczanie podatku VAT;Sprządzanie i elektroniczne przekazywanie deklaracji i planów finansowych ;
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Opolu - 2018-09-10 - Opole (opolskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWO PŁACOWA PRACOWNIKÓW FIRMY, SPORZĄDZANIE ORAZ PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ ZWIĄZANEJ Z NAWIĄZYWANIEM, PRZEBIEGIEM ORAZ ROZWIĄZYWANIEM STOSUNKU PRACY, SPORZĄDZANIEM ORAZ PROWADZENIEM UMÓW CYWILNOPRAWNYCH, ROZLICZANIE I PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, PROWADZENIE REJESTRÓW Z PRZEPROWADZONYCH SZKOLEŃ I BADAŃ LEKARSKICH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS, PFRON, PIT, SPRAWOZDAŃ GUS, OBSŁUGA SYSTEMU KADROWO-PŁACOWEGO GRATYFIKANT NEXO ORAZ PROGRAMU PŁATNIK;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE, 1 ROK STAŻU PRACY,
MATMAX SYSTEMY SPRZĄTAJĄCE SP. Z O.O. SP. K. - 2016-04-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Opis stanowiska:- penetrowanie rynku pod kątem potrzeb danego zakładu i wyszukiwanie potencjalnych dostawców;- analizowanie cen, warunków i terminów dostaw;- negocjowanie ogólnych warunków dostaw z wybranymi kontrahentami;- zamawianie potrzebnej ilości artykułów;- czuwanie nad terminową realizacją złożonych zamówień do dostawców;- załatwianie spraw związanych z ewentualnymi reklamacjami w zakresie jakości i ilości dostarczonego towaru;- dokonywanie zakupów gotówkowych mniejszych partii towarów i ew. dostarczanie ich do zakładu;- dokonywanie zakupu artykułów związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy (odzież ochronna, środki czystości), biurowych oraz artykułów żywnościowych dla stołówki.
AFPRO FILTERS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-01-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
prace pomocnicze
EKORYNIEC S.C. MARZENA DARIUSZ RYNIEC - 2020-04-30 - Siutkówek (kujawsko-pomorskie)
komunikatywna znajomość języka niemieckiego, angielskiego lub francuskiego
ATLANTIS Sp.zo.o. - 2018-03-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Planowanie produkcji, wspólpraca z działem logistyki, magazynem
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Głupice-Parcela (łódzkie)
Reklama firmy na portalach z nieruchomościami, przygotowywanie ofert nieruchomości, obsługa klientów w języku albańskim, włoskim, angielskim i niemieckim, realizacja projektów informatycznych. Umowa o pracę, jedna zmiana, praca na 1/4 etatu, wynagrodzenie 600 zł brutto.Informacja o ofercie w sali H.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta ważna do: 27 grudnia 2019 r.Wymiar etatu: 1 (pełny)Liczba stanowisk pracy: 1Miejsce wykonywania pracy: RacibórzPierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; miejsce pracy na 4 piętrze;- możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Oferujemy:- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13-stkę"; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach;- możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy;- stabilne zatrudnienie;- możliwość rozwoju i nauki od specjalistów;- możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów.ZAKRES ZADAŃ:- tłumaczenie pism, opracowań, materiałów o charakterze informacyjnym m.in. z Agencji Frontex do wykorzystania przy sporządzaniu dokumentów na potrzeby Komendanta Oddziału i jego zastępców;- koordynowanie na poziomie Oddziału działań dotyczących współpracy z Biurem Współpracy Międzynarodowej KGSG w zakresie współdziałania z Agencją Frontex;- koordynowanie na poziomie Oddziału realizacji międzynarodowych przedsięwzięć o charakterze regionalnym;- obsługa merytoryczna na poziomie Oddziału wizyt i spotkań międzynarodowych oraz podróży służbowych poza granicami kraju Komendanta Oddziału i jego zastępców;- współpraca z komórkami organizacyjnymi KGSG oraz komórkami Komendy Oddziału w zakresie opracowywania opinii, materiałów analitycznych, informacyjnych, raportów, odpowiedzi na kwestionariusze i zapytania oraz innych dokumentów do wykorzystania w kontaktach z partnerami zagranicznymi, organami UE, przedstawicielstwami dyplomatycznymi i innymi podmiotami zagranicznymi oraz organizacjami międzynarodowymi.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE:- wykształcenie wyższe;- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE";- posiadanie obywatelstwa polskiego;- korzystanie z pełni praw publicznych;- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-12-16 - Racibórz (śląskie)
Zarządzanie stronami www, dbanie o wizerunek firmy w Internecie, obsługa sklepu internetowego, tworzenie kampanii reklamowych, Adwords, fb, raportowanie Google Analitics, przygotowywanie newsletterów i e-mailingu
BOOMGAARDEN MEDIEN SP. Z O.O. - 2017-04-14 - Ruszków Drugi (wielkopolskie)