SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA PROCESU REKRUTACJI. Gdańsk oferta pracy 'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA PROCESU REKRUTACJI.
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Kontaktowanie się za pośrednictwem maila lub telefonicznie z Menadżerami oraz z wyselekcjonowanymi kandydatami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi; Aktywne wspieranie zepołu w zakresie poszerzania wiedzy i doświadczenia przy rozwiązywaniu problemów ad hoc; Monitorowanie pracy zespołu oraz priorytetyzacja i rozdzielanie zadań dla zespołu administracyjnego; Zbieranie i organizacja danych o bieżących zadaniach oraz ich analiza pod kątem prognoz; Współpraca z przełożonym lub wyznaczonym Specjalistą, w zakresie analizy procesu i obowiązujących praktyk w celu ich usprawnienia i standaryzacji; Proponowanie rozwiązań dla bieżących zagadnień w obrębie trudności z wdrożeniem lub przeprowadzeniem procesu rekrutacyjnego; Wspieranie nowych pracowników w kwestiach technologii, sprzętu i wdrożenia w rolę.
Data publikacji: 2018-12-05
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: 'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańsk Oliwa, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontaktowanie się za pośrednictwem maila lub telefonicznie z Menadżerami oraz z wyselekcjonowanymi kandydatami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi; Aktywne wspieranie zepołu w zakresie poszerzania wiedzy i doświadczenia przy rozwiązywaniu problemów ad hoc; Monitorowanie pracy zespołu oraz priorytetyzacja i rozdzielanie zadań dla zespołu administracyjnego; Zbieranie i organizacja danych o bieżących zadaniach oraz ich analiza pod kątem prognoz; Współpraca z przełożonym lub wyznaczonym Specjalistą, w zakresie analizy procesu i obowiązujących praktyk w celu ich usprawnienia i standaryzacji; Proponowanie rozwiązań dla bieżących zagadnień w obrębie trudności z wdrożeniem lub przeprowadzeniem procesu rekrutacyjnego; Wspieranie nowych pracowników w kwestiach technologii, sprzętu i wdrożenia w rolę.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:30 (godziny pracy ustalane wewnątrz zespołu). Wynagrodzenie uzależnione od kompetencji kandydata.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW WSPARCIA PROCESU REKRUTACJI.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1-2 lata doświadczenia w administrowaniu procesu rekrutacyjnego, dobra znajomość Pakietu MS Office (exel), bardzo dobra znajomość języka ankielskiego, analityczny styl poznawczy oraz pragmatyczne podejście w implementowaniu rozwiązań.Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:30 (godziny pracy ustalane wewnątrz zespołu). Wynagrodzenie uzależnione od kompetencji kandydata. Miejsce pracy: Gdańsk Oliwa. Kandydat przesyła cv za pomocą formularza zgłoszeniowego: https://joboffice.traffit.com/public/form/a/218. Pracodawca zatrudni na stanowisko 2 osoby.Oferujemy: atrakcyjną i stabilną karierę w uznanej na całym Świecie, nowatorskiej firmie. Doskonałe warunki do rozwoju w międzynarodowym i bogatym kulturowo otoczeniu. Szansę na pracę przy wielu projektach o globalnym zakresie. Współpracę z wiodącymi specjalistami rynku pracy z różnych krajów. Niezależność jak i możliwość pracy z doświadczonymi specjalistami. Profesjonalne szkolenia i możliwość korzystania z innowacyjnych rozwiązań rekrutacyjnych.
Nazwa pracodawcy:
'ALEXANDER MANN SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ'
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Puszkarska 7F, 30-644 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Puszkarska
Numer budynku pracodawcy: 7F
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.12.2018
Data dodania oferty pracy: 05.12.2018
Oferta pracy ważna do: 04.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opracowywanie wniosków dot. wszczęcia postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletność.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2017-10-02 - Lublin (lubelskie)
obsługa klientów, ofertowanie i sprzedaż produktów, fakturowanie
"Zieliński -System Dach" Sp z o.o. - 2018-04-06 - Jarocin (wielkopolskie)
Zapisywanie przepływu komponentów i wyrobów gotowych pomiędzy poszczególnymi lokacjami, dostarczanie komponentów i opakowań do produkcji
AUTOLIV POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-15 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów na kursy języka polskiego, budowa zespołu sprzedawców, stworzenie systemu prowizyjnego dla sprzedawców i ich rozliczanie.Umowa o pracę, jedna zmiana w godz. 9:00-18:00.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Kobylnica (pomorskie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Mały Rudnik (kujawsko-pomorskie)
-promowanie produktów i usług firmy;-prowadzenie analiza rynku; przygotowanie raportów-wyzanczanie i monnitorowanie tras przewozu towarów-monitorowanie realizacji zadań spedycynych
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)
- przygotowywanie i prezentowanie ofert hotelu,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów,- obsługa bieżących zapytań,- nadzór nad przebiegiem organizowanych imprez,- budowanie długofalowych relacji biznesowych,- tworzenie planów marketingowych hotelu,- sporządzanie raportów sprzedaży i analizy wyników.
Piotr Szostak Hotel Port 110 - 2018-02-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
jw.
Reeko Organizacja Odzysku Opakowań Spółka Akcyjna - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie elementów i materiałów do spawania zgodnie z dokumentacją techniczną,- wykonywanie operacji spawania różnymi technikami, za pomocą urządzeń spawalniczych,- wykonywanie operacji lutowania miękkiego i twardego, lutospawania i lutowania twardych metali kolorowych za pomocą kolby lutowniczej lub palnika acetylenowo - tlenowego. 20 godzin tygodniowo. Prace na wg zleceń spółki.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Wyszków (mazowieckie)
-obsługa kasy fiskalnej obsługa programu sprzedażowego SMALL BUSINES obsługa pupilometru (pomiar odległości żrenic) obsługa dioptromierza (pomiar wartości korekcyjnych mocy soczewek okularowych) układanie ekspozycji oraz dbanie o jej stan wizualny i estetyczny dbałość o czystość całego salonu ( część sprzedażowa, gabinet, pomieszczenie socjalne, zaplecze ) stosowanie technik sprzedaży zgodnych ze strategią salonu stosowanie procedur obsługi klienta zgodnych z polityką salonu optycznego zapoznanie sie z prawami konsumenta przysfojenie materiału branżowego związanego z wiedzą produktowa wymaganą do obsługi klienta systematyczne pogłębianie wiedzy merytorycznej wypełnianie dokumentacji sprzedażowej
Salon Optyczny Medi-Optic Andżelika Michalska - 2016-02-09 - Września (wielkopolskie)
Przygotowanie i zszywanie elementów składowych worków kontenerowych typu Big-Bag.Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY "CERPLAST" Sp. z o.o - 2017-06-27 - Ropczyce (podkarpackie)
•obsługa i nadzorowanie zamówień od ich złożenia aż po weryfikację jakości dostarczonego towaru oraz ewentualne składanie reklamacji•poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia na rynku, negocjowanie warunków zakupowych z dostawcami•przyjmowanie, wydawanie i kontrola dostaw•prace związane z logistyką wysyłek, zamawianie, organizacja transportu•inwentaryzowanie oraz aktualizowanie stanu magazynowego w programie magazynowo-księgowym•ewidencja elektronarzędzi, kontrola kompletności i stanu technicznego urządzeń, kontrola terminu zwrotu i wymiany urządzeń w ramach umowy flotowej oraz zamawianie nowych w systemie•organizacja zaplecza budowlanego (kontenery socjalne, kontenery na śmieci) oraz sprzętu budowlanego (podnośniki, zgrzewarki)•przygotowywanie dok. odbiorowej inwestycji;godz. pracy 7-15; praca na czas określony: 12 M-CY - przedłużenie na czas nieokreślony
IGNACZAK TECHNIKA GRZEWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-10 - Słupsk (pomorskie)
jw
Bioton S.A. - 2017-07-05 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
tworzenie dokumentacji magazynowych, nadzór i praca w magazynie, zamawianie i przyjmowanie towarów.
ARTEKS SP Z O O - 2016-07-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie skeretraiatu, obsługa systemów komputerowych obsługiwanych w firmie. I zmiana 9-17
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie rozmów z kontrahentami, wystawianie dokumentów WZ i faktur, działaność marketingowa
PROFEL INVEST Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Szydłowiec (mazowieckie)
prowadzenie rozliczeń, nadzór nad stanem technicznym budynku, organizowanie serwisów i kontrola
Centrum Kultury ZAMEK - 2017-08-18 - Poznań (wielkopolskie)
zakupy, remonty, logistyka
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "PRINŻ-1" Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Katowice (śląskie)
weryfikacja sprzedaży, składanie zamówień.
Rolmix Mirosław Gwóźdź - 2016-10-11 - Psary Witowskie (łódzkie)
Zgodnie z oczekiwaniami pracodawcy, zarządzanie infrastrukturą informatyczną.
SPZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 4 - 2016-09-29 - Bytom (śląskie)
obsługa klientów w biurzeprzygotowywanie ofertpodpisywanie umówkoordynacja zamówień i montażypozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Cieszyn (śląskie)
Kreowanie spójnego i pozytywnego wizerunku firmy,budowanie relacji z otoczeniem zewnętrznym - mediami,odbiorcami indywidualnymi i firmami,władzami lokalnymi. Współpraca z pracownikami firmy,radą nadzorczą oraz udziałowcami firmy.Przygotowywanie materiałów promocyjno-komunikacyjnych,prasowych ,do mediów. Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych,rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów,prognozowanie popytu rynkowego na produkty firmy.
REM II SPÓŁKA z o.o. - 2016-10-17 - Przemyśl (podkarpackie)
Codzienny monitoring należności klientów, księgowanie wyciągów bankowych, koordynacja ubezpieczeń należności, działania przypominające i informujące o saldach zadłużenia, miesięczna kalkulacja odpisów na należności, sporządzanie raportów w obszarze kontroli należności, udział w realizowanych projektach w dziale księgowości
MLECZARNIA "TUREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Turek (wielkopolskie)
Głównym zadaniem specjalisty ds. wsparcia sprzedaży i administracji będzie merytoryczne i bezpośrednie wspomaganie działu sprzedaży firmy. Pomoc w sporządzaniu ofert handlowych, przyjmowaniu zleceń i zamówień, a także nadzór nad ich terminowym dostarczeniem lub realizacją. Obsługa klientów firmy, poszukiwanie nowych kontrahentów, ewidencjonowanie dokumentów oraz wsparcie pracy biura w zakresie obiegu informacji i dokumentów.
ABATEC SP. Z O. O. - 2016-09-09 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych firm.
Biuro Rachunkowe PLUS S.C. Małgorzata i Jerzy Misiura - 2017-11-28 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja imprez zamkniętych oraz okolicznościowych.
AMAZONKA - 2015-11-20 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)