SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY REKLAMY Ostrów Wielkopolski oferta pracy POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY REKLAMY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: wyksz.średnie,umiejętności interpersonalne,samodzielność,nastawienie na realizacje celów,praca administracyjno-biurowa, pozyskiwanie i kontakt z klientem,sprzedaż powierzchni reklamowej oraz produktów wydawniczych Grupy Polska Press (m.in. do dziennika "Głos Wielkopolski", tygodnika "Ziemia Kaliska", serwisu naszemiast.pl oraz innych serwisów i tytułów Grupy) miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
Data publikacji: 2016-07-13
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:23 Stycznia 4/3, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyksz.średnie,umiejętności interpersonalne,samodzielność,nastawienie na realizacje celów,praca administracyjno-biurowa, pozyskiwanie i kontakt z klientem,sprzedaż powierzchni reklamowej oraz produktów wydawniczych Grupy Polska Press (m.in. do dziennika "Głos Wielkopolski", tygodnika "Ziemia Kaliska", serwisu naszemiast.pl oraz innych serwisów i tytułów Grupy) miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY REKLAMY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Nazwa pracodawcy:
POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Domaniewska 41, 02-672 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i LM przesłać na adres:justyna.skoczylas (at) polskapress.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Domaniewska
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 13.07.2016
Oferta pracy ważna do: 05.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa urządzenia przeciskowego "KRET" oraz sprężarki, prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Głogów (dolnośląskie)
Rekrutacja pracowników rosyjskojęzycznych. Poszukiwanie pracowników na terenie Ukrainy. Pomoc obcokrajowcom w aklimatyzacji na terenie Polski. Pomoc w wypełnianiu dokumentów zwiazanych z zatrudnieniem i zamieszkaniem.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Katowice (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych. Praca w ramach umowy zlecenie w Bielsku-Białej (przy ul. Długiej). Proponowane wyynagrodzenie 910 zł brutto/m-c.
LUX MEDICAL CARE SP. Z O. O. - 2016-06-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
kontakty z kontrahentami zagranicznymi
TORUŃSKIE ZAKŁADY URZĄDZEŃ MŁYŃSKICH "SPOMASZ" S.A. - 2017-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprawowanie nadzoru nad organizacją procesu produkcyjnego;monitorowanie przebiegu oraz terminowości realizacji umów i zleceń, sporządzanie dokumentacji technicznej;kontrola i organizacja zaopatrzenia w materiały do produkcji;profesjonalne doradztwo w zakresie doboru optymalnych rozwiązań technologicznych zgodnie z potrzebami klienta
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AKCENT" Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Opoczno (łódzkie)
układanie jadłospisów zgodnie z normami żywienia, ustalanie diet, prowadzenie dokumentacji punktu żywienia, nadzór nad stanem higieniczno-sanitarnym
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2016-07-12 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administrachji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z O.O - 2016-02-29 - Świdnica (dolnośląskie)
jw.
Basu Group Saikat Basu - 2018-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
-przygotowywanie stanowiska dot. decyzji środowiskowych-uzupełnienie, uaktulanie baz danych -pomoc przy przygotowaniu postępowaniń administacyjnych-przygotowanie wyposażenia do poboru prób-obsługa administacyjna
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Mielec (podkarpackie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, kontrola umów handlowych, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, kompletowanie dokumentów, planowanie i rozliczanie, przygotowywanie akcji reklamowych, obsługa klientów i kasy fiskalnej.
PNIEWPOL Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,Realizowanie założonych planów sprzedażowych,Pozyskiwanie nowych członków Kasy,Współudział w organizowaniu działań, marketingowych na rynku lokalnym,
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-23 - Bieruń (śląskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kłodzko (dolnośląskie)
wykonywanie zdjęć produktów oraz wprowadzanie ich do sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Dobra (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientem, kontrola nad dokumentacją, podejmowanie działań zapewniających zwiększenie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Kraków (małopolskie)
wg zawodu
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Import-Eksport Michał Sawron - 2016-01-05 - Lubsko (lubuskie)
Identyfikacja i odpowiedzi na zapytania klientów, realizacja zamówień, administracja usługi, rozpatrywanie skarg, zapytania dotyczące płatności, wystawianie faktur, pierwsza linia wsparcia technicznego
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników oraz umów od zleceń. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem. Rozliczanie i ewidencja czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie). Prowadzenie teczek osobowych pracowników. Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne.Kontakt z pracodawcą telefoniczny Sibińska Wanda 71 368 15 05Umowa o pracę na okres próbny.Oferta pracy znajduje się w sali E.
BIURO OCHRONY RANGER Sp. z o.o. - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace stolarskie.
MM MEBLE J. ZAKRZEWSKI, M. KIERSZK SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-23 - Chojnice (pomorskie)
Prowadzenie aktywnej sprzedaży do Klientów biznesowych, obsługa obecnych Klientów oraz pozyskiwanie nowych, nadzorowanie i koordynowanie kampanii reklamowych dla własnych Klientów.
CREAMEDIA Dawid Olejniczak - 2016-01-11 - Płock (mazowieckie)
- Aktualizacja baz danych w systemie rozliczeniowym Subiekt GT. Bieżąca realizacja zamówień klienta. Prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 533-580-003) (9:00-15:00) lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-03-15 - Katowice (śląskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-08-22 - Poznań (wielkopolskie)
telefoniczna sprzedaż profesjonalnych publikacji, programów, szkoleń; realizacja indwidualnych i zespołowych celów sprzedażowych; docieranie do klientów biznesowych; czynny udział w realizacji projektów sprzedażowych
FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
Odpowiadanie za towarowanie produktowe, sporządzanie dokumentów sprzedażowych oraz obsługa programu Optima.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Lublin (lubelskie)
opracowywanie strategii sprzedażyposzerzanie rynku sprzedażynegocjowanie warunków handlowychtworzenie ofert sprzedaży
Fabryka Automatyki Chłodniczej "FACH" S.A. - 2016-02-08 - Cieszyn (śląskie)
prasowanie ręczne odzieży ochronnej
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Kama"Sp. z o. o., - 2016-08-03 - Dębno (zachodniopomorskie)
realizacja zadań słuzby BHP wynikjących z Rozporządzenia Rady Ministrów z 02.09.1997 w sprawie służby bezpieczenia i higieny pracy
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im.Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SPZOZ - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
-załadunek i rozładunek towaru w chłodni z mrożoną żywnością
RENTA Personaldienstleistungen GmbH - 2018-07-20 - Niemcy (Niemcy)