SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Pruszcz Gdański oferta pracy Przedsiębiorstwo Budowlane SZYMICHOWSKI Jacek Szymichowski
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, kompleksowa obsługa klienta w zakresie transakcji sprzedaży, sporządzanie ofert i wycen handlowych. Telefoniczny, mailowy i osobisty kontakt z klientem, analiza i interpretacja wyników prowadzonych działań, proponowanie nowych rozwiązań dbałość o wysoką jakość obsługi klienta, analiza rynku, czynny udział w działaniach marketingowych. Praca od poniedziałku do soboty w godzinach: 8-16 lub 10-18 zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą.
Data publikacji: 2021-03-10
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budowlane SZYMICHOWSKI Jacek Szymichowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Cicha 24, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych klientów, kompleksowa obsługa klienta w zakresie transakcji sprzedaży, sporządzanie ofert i wycen handlowych. Telefoniczny, mailowy i osobisty kontakt z klientem, analiza i interpretacja wyników prowadzonych działań, proponowanie nowych rozwiązań dbałość o wysoką jakość obsługi klienta, analiza rynku, czynny udział w działaniach marketingowych. Praca od poniedziałku do soboty w godzinach: 8-16 lub 10-18 zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie do ustalenia indywidualnie z pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2204
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word)
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, nastawienie na realizację celów, samodyscyplina, asertywność, zaradność oraz optymizm. Doświadczenie w sprzedaży mile widziane. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Budowlane SZYMICHOWSKI Jacek Szymichowski
danePracodawcy_nip: 5891444734
danePracodawcy_regon: 220141931
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Cicha 24, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV wraz z klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)."
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: gdański
danePracodawcy_kodPowiatu: 2204
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934620
Ulica pracodawcy: Cicha
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data dodania oferty pracy: 10.03.2021
Oferta pracy ważna do: 09.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1ec366fa965f4066ea2eec5ca08d3e12
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Nowogard (zachodniopomorskie)
- branża gastronomiczna- przygotowywanie dań kuchni indyjskiej- praca stojąca- wysokie temperatury- praca na dwie zmiany w przedziale godz. 10:00 - 22:00
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Łódź (łódzkie)
Telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientem, obsługa allegro, wystawianie dokumentów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Gdańsk (pomorskie)
Cykliczne wystawianie faktur dla klientów; Przygotowanie dokumentów do URE; Prowadzenie sprawozdawczości w obszarze gazu ziemnego zgodnie z aktualnym stanem prawnym m.in. do Ministerstwa Energii, GUS, ARE itp.; Prowadzenie dokumentacji certyfikującej dot. kontroli nad jakością gazu LNG; Prowadzenie ewidencji notowań paliw płynnych, gazu ziemnego i walut; Bieżąca współpraca z Działem Zakupu; Wsparcie Działu Sprzedaży; Przygotowywanie analiz na potrzeby przełożonych.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie transportów miedzynarodowych, kontakt z klientem polskim i międzynarodowym, przyjmowanie zleceń, organizacja transportów pojazdami firmy oraz podwykonawcami
TERWER LOGISTIC SPÓŁKA Z O.O SP. K. - 2016-01-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzedaż internetowa
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Niegosławice (lubuskie)
Obsługa biura, przygotowywanie i sprzedaż ofert turystycznych i ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2018-03-10 - Wołomin (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
rozwijnie sieci sprzedaży, tłumaczenie umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakty z kontrahentami i klintami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów, w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języka angielskiedo i włoskiego konieczna jest do kontaktu z dostawcami.- Praca: 8:30-17:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch).
AXIS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-25 - Katowice (śląskie)
prowadzenie wymaganych ewidencji i dokumentacji magazynowej, znajomość przepisów, przyjmowanie i wydawanie materiałów i sprzętu na podstawie dokumentów przychodowo - rozchodowych, wystawianie dokumentów magazynowych, potwierdzenie na fakturach przyjęcia sprzętu i materiałów do magazynu, potwierdzenie zgodności ilościowej i jakościowej a także przygotowanie protokołów przyjęcia na podstawie danych zawartych na fakturach w oparciu o Jednolity Indeks Materiałowy, nadzór nad własciwym przechowywaniem w magazynie mienia, dostaw materiałów i sprzętu infrastruktury, porównywanie stanów magazynowych, praca biurowo - magazynowa
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-01-13 - Białystok (podlaskie)
obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów chińskojęzycznych, prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami, prezentowanie przygotowanych ofert oraz doradzanie klientom
kontakt przez PUP - 2020-06-08 - Słubice (lubuskie)
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych przez dodawanie ogłoszeń na portalach ogłoszeniowych; - prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; - zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji pomiędzy pracownikami a pracodawcą; - sporządzanie raportów, wewnętrznej dokumentacji w firmie, np. o ilości zgłoszeń kandydatów, teczek pracowniczych i innych; - koordynowanie i wprowadzanie pracowników do wykonywania zleceń, m.in. zakup i wyposażenie pracowników w środki ochrony i odzieży BHP; - rozliczanie czasu pracowników i przygotowanie wypłat; - poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników tymczasowych i organizacja zakwaterowania; - prawo jazdy kategorii B (zawożenie nowoprzyjętych pracowników na badania lekarskie i szkolenia bhp samochodem służbowym). 168 godzin pracy miesięcznie, czas pracy: w godzianch pracy urzędów, w zależności od zlecenia.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa i organizacja pracy kierowców-staż
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych
Szkoła muzyczna - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klienta, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Grójec (mazowieckie)
przestrzeganie ustalonego harmonogramu pracy, rzetelne wykonywanie wszelkich powierzonych czynności, realizacja poleceń pracodawcy, dbanie o wystrój sklepu, obsługa klienta w punkcie sprzedaży spółki, zapoznanie z zasadą obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Blizne Łaszczyńskiego (mazowieckie)
obsługa sekretariatu, elektroniczna, telefoniczna, bezpośrednia obsługa
ARMATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-19 - Sosnowiec (śląskie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, wprowadzenie zamówień i reklamacji do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka angielskiego. Mile widziana znajomość języka niemieckiego lub francuskiego. Wymagane doświadczenie w sprzedaży, umiejętności komunikacyjne
"DIG-NET" LENART sp. j. - 2019-07-01 - Mroczeń (wielkopolskie)
SPRZEDAŻ CZĘŚCI ZAMIENNYCH, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, WYSTAWIANIE FAKTUR.
JANUSZ KANIA AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2017-01-18 - Dębica (podkarpackie)
- sprzedaż za pomocą portali sprzedażowych produktów na zagraniczny rynek (głównie Niemcy)- wystawianie , redagowanie opisów produktów w języku niemieckim- przyjmowanie zamówień od klientów- raportowanie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Chmielno (pomorskie)
Prowadzenie pełnej gospodarki wędkarsko - rybackiej na terenie działania PZW Okręg w Słupsku w szczególności: organizacja i przeprowadzanie zarybień, odłowów, sztucznego tarła, budowy tarlisk. Transportowanie ryb specjalistycznym samochodem materiał zarybieniowy, tarlaki. Prowadzenie dokumentacji gospodarki wędkarsko rybackiej tj. powiadomień, weterynaryjnych świadectw zdrowotności ryb, pozwoleń, protokołów dotyczących zarybień i odłowów, a także sporządzanie wszelkich sprawozdań do: Zarządu Głównego PZW, właścicieli użytkowanych wód (PGW Wody Polskie, Starostwa, Gminy, Nadleśnictwa), Urzędów Marszałkowskich, Instytutu Rybactwa Śródlądowego. Prowadzenie produkcji wraz z dokumentacją oraz fizyczna praca na ośrodku zarybieniowym. Właściwa eksploatacja sprzętu; Umowa do 3 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Zarząd Okręgu Polskiego Związku Wędkarskiego - 2019-07-16 - Damnica (pomorskie)
obsługa programów księgowych, obsługa programów płacowych + płatnik ZUS,obsługa urządzeń biurowych, szkolenie z podstaw prawa podatkowego i rachunkowego
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Pszczyna (śląskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów, obsuga klientów hurtowni materiałów tapicerskich.Wymagane prawo jazdy kat. B.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe BYLICKI Sławomir Bylicki - 2017-03-09 - Baranów (wielkopolskie)
Praca przy produkcji chemii budowlanej, sortowanie chemii, załadunek produktów do maszyn, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy
NORDSTAFF CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-16 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
pracwe związane z wyszukiwaniem kandydatów do pracy tłumaczenia językowe tekstów
Eurostaff Service Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2019-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zapewnienie ciągłości dostaw materiałów i produktów niezbędnych dla funkcjonowania zakładu,kontrolowanie terminowości dostaw,wspieranie procesu selekcji dostawców poprzez wyszukiwanie i tworzenie list potencjalnych dostawców, pozyskiwanie ofert, ich wycenę, określenie poziomu jakości i analizę warunków finansowych dostawców,wspieranie relacji z wybranymi dostawcami poprzez negocjowanie warunków umowy, rejestrowanie informacji dot. dostawców, cen, warunków kontraktu,zapewnienie technicznej i operacyjnej pomocy dla działań wszystkich działów związanych z zakupami,analizowanie i ocena informacji dotyczących krajowych i międzynarodowych rynków w celu skupienia uwagi na poszczególnych dostawcach lub pozyskaniu alternatywnych źródeł dostaw.
"SOKPOL" Sp.z o.o. - 2016-01-27 - Myszków (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, kontrola badań lekarskich, sporządzanie dokumentów zw. z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Łódź (łódzkie)
wystawianie faktur sprzedaży, terminowe prowadzenie rozliczeń sprzedaży- windykacja, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie deklaracji PFRON, sporządzanie sprawozdań GUS, przygotowywanie dokumentów pracowniczych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodno-Ściekowej H=GEA-NOVA Sp. zo.o. - 2017-07-18 - Józefów (mazowieckie)
sprawy kadrowe
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Wąsosz (dolnośląskie)