SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY PCV Borowa oferta pracy KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUSŁAW, KLESZCZ-WÓJCIK EWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY PCV
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji obsługi, podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami itp
Data publikacji: 2019-04-09
Lokalizacja: Borowa (podkarpackie)
Pracodawca: KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUSŁAW, KLESZCZ-WÓJCIK EWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:39-215 Borowa 171, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji obsługi, podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami itp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY PCV
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Borowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czarna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANE
Nazwa pracodawcy:
KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUSŁAW, KLESZCZ-WÓJCIK EWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
39-215 Borowa 171, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na email: kmokno (at) kmokno.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: Czarna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Borowa
Numer budynku pracodawcy: 171
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 09.04.2019
Oferta pracy ważna do: 09.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Staż w TESCO POLSKA Sp. zo. o.Program stażu do zapoznania w pokoju 66
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż internetetowa, pozyskiwanie klientów, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Świętno (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu biura zarządu, nadzór nad korespondencją, obsługa
NOWY SZPITAL w Kostrzynie nad Odrą Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
jw.
Fallwork Sp. z o.o. (Agencja pracy 6231) - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Opis stanowiska:Poszukiwanie nowych dostawców w celu optymalizacji wydatków związanych z zakupami , utrzymanie dobrych relacji z kluczowymi dostawcami i podwykonawcami , zapytania ofertowe do dostawców , analiza ofert i wybór dostawców , prowadzenie skutecznych negocjacji z dostawcami , zapewnienie płynnego przebiegu procesu zakupowego w zakresie zakupów nieprodukcyjnych i usług logistycznych , w tym transportu , obsługa i archiwizacja procesu reklamacji , inicjowanie działań obniżających koszt surowców , tworzenie zleceń zakupu i transportu oraz kontrola ich prawidłowej realizacji , nadzór nad poziomem zapasów wybranych surowców i komponentów , przeprowadzanie przetargów na dostawy towarów i usług , kompletowanie dokumentacji zakupowej w firmie oraz nadzór nad wskaźnikami zakupowymi oraz okresowa ocena dostawców.Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie , umowę o pracę , pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania , szkolenia i możliwość rozwoju kompetencji zawodowych.
Industrial Brush Manufakturers - 2018-07-06 - Komorniki (dolnośląskie)
prace interwencyjne: obsługa klientów na stoisku mięsnym, ekspozycja towarów handlowych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Sulęcin (lubuskie)
Planowanie, wdrażanie strategii i metod promocji, aktywne wspieranie sprzedaży, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi, fakturowanie i śledzenie przepisów prawnych.Praca w godz. 8-16 w Ustroniu Morskim. Dodatkowe inf. na temat warunków pracy, typu praca w dni wolne czy zakwaterowanie, do uzgodnienia z pracodawcą.
OŚRODEK REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY "MAX" BEATA GRONKIEWICZ - 2018-12-10 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
realizacja zadań związanych z procesem, kształtowania i wykonywania polityki zagospodarowania wojskowych kompleksów zamkniętych, dokonywanie przeglądów wojskowych kompleksów zamknietych pod względem zagospodarowania przestrzennego, ocena zgodności wykorzystania terenu z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i ustaleniamiresortowymi
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-10-20 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klientów, przygotowywanie ofert i zamówień, doradztwo techniczne, tworzenuie dokumentacji, archiwizacja dokumentacji sprzedazowej
ADS CONSTRUCTION DOMINIK SUŁKOWSKI - 2018-10-17 - Limanowa (małopolskie)
Zapoznanie z procesami występującymi w dziale (transport krajowy, międzynarodowy, transfery międzymagazynowe), zapoznanie z procesem komunikacji i obiegiem dokumentów, zapoznanie z wymogami dotyczącymi rozliczania faktur transportowych, zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu realiacji dostaw towarów i surowców, weryfikacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Leszcze (świętokrzyskie)
Obsługa profilów firmowych,
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Jasło (podkarpackie)
realizacja zamówień na materiały do produkcji, realizacja zamówień na materiały, analiza stanów magazynowych, zapewnienie i kontrola terminowości dostaw złożonych zamówień, wstępne ofertowanie i zapytania cenowe, nadzór nad dokumentacją, ocena dostawców, podwykonawców; okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony lub nieokreślony; godziny pracy: 8.00- 16.00; system wynagrodzenia miesięczny, płaca zasadnicza, premia uznaniowa
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-05 - Słupsk (pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw kadrow-płacowych klientów biura. Kontakt z klientem.
TAX FINANCE Sp. z o. o. - 2016-09-29 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż produktów bankowych nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientem
BANK PKO S.A. I o/Kluczbork - 2018-02-14 - Kluczbork (opolskie)
rekrutacja pracowników, pozyskiwanie nowych zleceniobiorców, tworzenie raportów.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-21 - Świdnica (dolnośląskie)
Przygotowanie ofert i prowadzenie negocjacji
Complex-Bud Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2019-02-12 - Szczucin (małopolskie)
- obsługa kadrowo-płacowa klientów (podmioty ponad 100 osobowe),- przygotowywanie zestawień.
HRT Witold Gębuś - 2016-01-05 - Kraków (małopolskie)
Praca przy sprzedaży i marketingu w zakresie oferowanych produktów ( stolarki okiennej, drzwiowej itp) na terenie całej Polski, przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych w postaci ofert, ulotek reklamowych, wykonywanie prezentacji audiowizualnych, przygotowywanie umów z kontrahentami, negocjacje, uczestnictwo w targach i spotkaniach biznesowych
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
WPROWADZANIE DANYCH DO KOMPUTERA;WYMAGANIA: ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO;MIEJSCE PRACY: ŁOZIENICA UL.PROSTA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL rekrutacja (at) klinet.pl
KLINET Sp. z o.o. - 2017-07-05 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie mile widziane; chęci do pracy; sprzątanie powierzchni biurowych; umowa zlecenie; praca w godz. 15:00-19:00; miejsce pracy: Gliwice;
ALPINECO s.c. J. Małyszewicz, W. Burczy - 2017-06-01 - Gliwice (śląskie)
aktywna sprzedaż produktów bankowych, bieżąca obsługa operacyjna klientów, pozyskiwanie klientów na produkty finansowe, realizacja planów sprzedażowych, sporządzanie umów kredytowych, kompletowanie dokumentacji
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-03-21 - Rawicz (mazowieckie)
Prowadzenie całości spraw wynagrodzeń pracowników zatrudnionych na umowę o pracę i umowy zlecenia, zgłoszanie do ZUS, sporządzanie PIT 4, PIT 11, sporządzanie informacji dla NFZ, PFRON.Szczegółowe informacje na stronie Urzędu Miasta Siechnice, BIP zakładka "oferty pracy", link: http://bip.siechnice.dolnyslask.pl/dokument,iddok,4118,idmp,30,r,rUmowa o pracę, jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą: dokumenty proszę składać w terminie do dnia 08.02.2016r. w kancelarii Urzędu Miejskiego w Siechnicach ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice lub na adres e-mail: biuro (at) umsiechnice.plInformacje o ofercie w sali E
Urząd Miejski w Siechnicach - 2016-01-29 - Święta Katarzyna (dolnośląskie)
prowadzenie kadr, rozliczanie płac
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Szprotawa (lubuskie)
obsługa kluczowych klientów spółki z Białorusi, Rosji, Ukrainy, rozszerzanie bazy klientów, doradztwo techniczne klientom, stały kontakt z agencjami celnymi oraz firmami logistycznymi z Polski, Białorusi, Rosji i Ukriany
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Kraków (małopolskie)
współpraca z jednostkami Uczelni w zakresie prawidłowego postępowania z dokumentacją (instruktaż dotyczący przestrzegania przepisów kancelaryjno- archiwalnych); przejmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej z jednostek Uczelni i opracowywanie przyjętego zasobu; bieżąca obsługa interesantów Archiwum (różnego rodzaju zaświadczenia absolwentów, byłym pracownikom, udzielanie informacji organom ścigania, sądom, instytucjom zagranicznym, udostępnianie materiałów archiwalnych studentom, doktorantom, w celach służbowych- zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa); tworzenie Archiwum Prac Dyplomowych; brakowanie dokumentacji niearchiwalnej; promocji Uczelni ( wystawy, otwarte spotkania archiwalne); Pracodawca oferuje: umowe o pracę po okresie próbnym; możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej organizacji; przyjazny klimat pracy i współpracy; Umowa styczeń- marzec; godziny pracy: 7.30- 15.30
Akademia Pomorska w Słupsku - 2018-12-05 - Słupsk (pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Kraśnik (lubelskie)
Aktywna sprzedaż powierzchni magazynowych, pozyskiwanie potencjalnych klientów, analiza rynku, budowanie i utrzymywanie relacji z nowymi jak i dotychczasowymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje handlowe. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2016-08-17 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Wykonywanie wszelkich czynności dotyczących księgowości w zakresie podatków pośrednich, na której oparte są zeznania dotyczące podatków pośrednich, w tym sprawdzanie danych transakcyjnych w celu identyfikacji wszelkich błędów lub anomalii.Praca z Zespołami ds. Transakcji Finansowych w celu zapewniania właściwej korekty błędów oraz podejmowania działań naprawczych w celu maksymalnego ograniczenia prawdopodobieństwa wystąpienia podobnych błędów w przyszłości.Zapewnianie poprawnego wprowadzania wszelkich korekt i poprawek dotyczących podatków pośrednich.Uzgadnianie podatków VAT, podatku akcyzowego oraz wszelkich innych podatków pośrednich.Sporządzanie oraz punktualne przedkładanie odpowiednich zeznań dotyczących podatków pośrednich do organów zajmujących się podatkami pośrednimi.Opracowywanie sprawozdań.Wsparcie w zakresie weryfikacji podatków pośrednich i ustawowych badań ksiąg.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie akt osobowych- administracja dokumentów pracowniczych - tworzenie oświadczeń o powierzeniu pracy- rejestracja pracowników do wewnętrznego systemu- koordynowanie poprawności zatrudnienia obcokrajowców- komunikacja z pracownikami w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Łódź (łódzkie)
współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich,prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim,kontrola wykonywania umów cywilno-prawnych,prowadzenie dokumentacjipracowniczej w języku polskim i ukraińskim,praca w delegacji
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)