SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Ostrów Wielkopolski oferta pracy PRESTIGE MJM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 270 PLN
Zakres obowiązków: wyksz. średnie,dobra znajomość zagadnień informatycznych,dobra znajomość w mowie i w piśmie języka angielskiego;obsługa informatycznego systemu sprzedaży biletów, wysyłanie biletów
Data publikacji: 2018-11-02
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: PRESTIGE MJM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 72, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyksz. średnie,dobra znajomość zagadnień informatycznych,dobra znajomość w mowie i w piśmie języka angielskiego;obsługa informatycznego systemu sprzedaży biletów, wysyłanie biletów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 270 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 270 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Nazwa pracodawcy:
PRESTIGE MJM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Poznańska 72, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV nalezy przesłać na adres: rekrutacja (at) imprezyprestige.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 72
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 02.11.2018
Oferta pracy ważna do: 01.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Wytwórnia Cukiernicza Walczak Sp.J. - 2017-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa maszyny blistrującej żarówki KOCH, obsługa foliarki PPA-024, praca w hałasie i znacznym zapyleniu;
PRACA-PARTNER Elżbieta Wasilewska - 2016-05-25 - Łódź (łódzkie)
Planowanie, prowadzenie i optymalizacja działań SEM/SEO. Obsługa kanałów social media. Marketing szeptany na forach i grupach dyskusyjnych. Przygotowanie raportów, prezentacji.
GK BETA sp. z o.o. - 2016-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
Obowiązki: - realizacja projektów rekrutacyjnych: koordynacja działań w zakresie pozyskiwania oraz selekcji pracowników oddelegowanych do pracy w Holandii;- prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z oddelegowaniem pracowników (nadzór nad dokumentacją, organizacja transportu, współpraca z koordynatorami etc.);- współpraca z biurami firmy w Holandii w zakresie bieżących spraw personalnych;- doskonalenie metod rekrutacyjnych, tworzenie i rozwój narzędzi pozyskiwania kandydatów.Wymagania: - kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku;- praktyczne znajomości zasad i metod rekrutacyjnych: publikacja ogłoszeń, wykorzystywania mediów społecznościowych, prowadzenie rozmów z kandydatami, selekcja oraz komunikacja z kandydatem;- komunikatywna znajomość języka angielskiego;- umiejętność samodzielnej pracy;- wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;- wysoka kultura osobista.Pracodawca oferuje:- odpowiedzialną i ciekawą pracę;- stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kwalifikacjom;- szerokie możliwości rozwoju.Praca na 1/2 etatu z możliwością zwiększenia do 3/4 lub pełnego etatu.
IN PERSON - POLSKA Sp. z o. o. - 2017-02-08 - Racibórz (śląskie)
obsługa klientów, doradztwo w doborze roślin, szykowanie roślin pod zamówienia, pielęgnacja roślin
SZKÓŁKA ROŚLIN OZDOBNYCH KIERZKOWSCY - 2017-04-11 - Jasin (wielkopolskie)
SPRZEDAŻ BILETÓW, UDZIELANIE INFORMACJI TELEFONICZNEJ, DRUKOWANIE ROZKŁADÓW JAZDY DLA PASAŻERÓW; GODZ. PRACY 8-16; KONTAKT OSOBISTY Z PRACODAWCĄ GODZ. 7-15
PRZEDSIEBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W SŁUPSKU S.A. - 2017-10-06 - Słupsk (pomorskie)
Telefoniczna sprzedaż reklam do gazet i portali, przygotowywanie ofert, obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów, uczestnictwo w targach krajowych i zagranicznych.
EXCELIA D. OPALA S. JASTRZĘBSKI S.C. - 2018-05-10 - Gdynia (pomorskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów
1. MYRLAND Szymon Myrlak 2. FOREVER sp. c. Tomasz Rydz, Szymon Myrlak - 2018-04-10 - Brzeźnica (małopolskie)
Identyfikowanie potencjalnych odbiorców usług marketingu internetowego i licencji na oprogramowanie zwiazane z marketingiem, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów z klientami biznesowymi.
U4P SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-31 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Kompleksowa obsługa klienta za pośrednictwem telefonu, maila, chatu, obsługa zamówień sklepu internetowego, doradztwo w zakresie doboru produktów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, redagowanie tekstów w języku polskim, obsługa social media, współpraca z pozostałymi działami firmy.
BRASTY GROUP s.r.o. - 2016-09-09 - Czechy (Czechy)
marketing dla firm zagranicznych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Michałowice (małopolskie)
negocjacje warunków sprzedaży z klientami z UE, pozytywne nastawienie do klientów, przygotowanie raportówi zestawień, kontakt bezpośredni z klientem ze Wschodu, prowadzenie rozmów negocjacje
TEXTIL TRADE Jacek Szramke - 2017-01-31 - Skarszewy (pomorskie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych na kursy językowe. Praca na terenie Wadowic.
Żak Krystian Blue Education - 2018-07-31 - Wadowice (małopolskie)
badanie możliwości nawiązywania kontaktów w różnych sektorach rynku indyjskiego i pomoc w wejściu na rynek indyjski
kontakt przez PUP - 2018-01-14 - Piaseczno (mazowieckie)
Odpowiedzialność za rozbudowę struktury dostawców, utrzymanie dobrychrelacji z parterami handlowymi. Ciągły monitoring rynków motoryzacyjnych.Realizacja założonych celów, Raportowanie wyników. Wdrażanie iprowadzenie nowych projektów handlowych., praca w godzinach 9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-10-10 - Opole (opolskie)
Szycie lekkiej odzieży damskiej, szycie kompletnych sztuk. UMIEJĘTNOŚC SZYCIA KOMPLEKSOWEGO
kontakt przez PUP - 2015-12-12 - Częstochowa (śląskie)
Odbieranie telefonów od klientow w języku angielskim. Roziwązywanie problemów klienta w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie prac biurowych, administracyjnych związanych z siecią komputerową w firmie, dla bezrob. zarejestrowanych 30-
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bobrówka (podkarpackie)
obsługa klienta, kasy, promocja towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Lubin (dolnośląskie)
Tworzenie, nadzór i realizacja planu przeglądów maszyn i urządzeń. Odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń. Tworzenie , nadzór i realizacja planów remontowych maszyn i urządzeń. Prowadzenie i udział w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury. Zarządzanie i obsługa dokumentacji technicznej dotyczącej Utrzymania Ruchu. Obsługa i zarządzanie w systemie Przeglądów maszyn i urządzeń. Diagnozowanie i usuwanie awarii urządzeń i podzespołów. Uzupełnienie i aktualizacja wykazów części zamiennych. Przeprowadzanie napraw mechanicznych. Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie napraw serwisowych maszyn i urządzeń.
EUROCERAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
współtworzenie oraz realizacja strategii sprzedaży i dystrybucji na rynku krajowym i ze wschodem, realizacja ustalonych planów sprzedaży; umowa o pracę na 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
jw.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż kursów i szkoleń, klocków lego, tworzenie terminarza szkoleń, kontakt z wykładowcami, wystawianie zaświadczeń
"AKTIN" Jerzy Wiltosiński - 2017-08-24 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
PRECIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-07 - Gdańsk (pomorskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-01 - Tajęcina (podkarpackie)
Obsługa zleceń internetowych. Obsługa systemu informatycznego, przygotowywanie dokumentów oraz towaru do wysyłek. Obsługa kasy fiaskalnej. Fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Babice Nowe (mazowieckie)
1. Poszukiwanie i monitorowanie źródeł finansowania działalności i inwestycji SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów do funduszy UE i innych,2. Realizacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych,3. Realizacja działań w zakresie wdrażanych projektów pomiędzy SPSZOZ w Lęborku, a innymi partnerami projektów,4. Organizowanie oraz uczestniczenie w spotkaniach, konferencjach oraz seminariach w imieniu SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów, a także organizacja wyjazdów pracowników SPSZOZ w Lęborku, uczestniczących w projekcie, na spotkania partnerów projektu,• Uczestnictwo w spotkaniach mających na celu skoordynowanie prac związanych z aplikowaniem do funduszy UE i innych,• Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie przygotowania projektów
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-07-27 - Lębork (pomorskie)
Prezentacja klientom produktów: system silosowy "Silmach" produktów piekarniczych Piekarni "Mach". Tworzenie, weryfikacja bieżąca bazy klientów BZB, obłsuga programu CRM.
SILMACH sp. z o.o., spółka komandytowa - 2017-11-27 - Zawiercie (śląskie)
prowadzenie ksiąg firmy z różnych branż gospodarczych, prowadzenie rozliczeń podatkowych,analiza otrzymanych dokumentów,bezpośredni kontakt z prowadzącymi działalność gospodarczą, rzetelność, sumienność, odpowiedzialność, poufność
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)