SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/MAGAZYNIER Mielec oferta pracy TABAL Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/MAGAZYNIER
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa Klienta, wystawianie faktur, przyjmowanie towaru na magazyn, obsługa poczty elektronicznej, obsługa wózka widłowego.
Data publikacji: 2020-01-22
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: TABAL Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Racławicka 7B, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa Klienta, wystawianie faktur, przyjmowanie towaru na magazyn, obsługa poczty elektronicznej, obsługa wózka widłowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/MAGAZYNIER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Uprawnienia na wózek widłowy mile widziane,umiejętność posługiwania się wóżkiem widłowym, umiejętność obsługi komputera, chęć do pracy, sumienność, zaangażowanie, mile widziana podstawowa wiedza na temat stali nierdzewnej i aluminium.
Nazwa pracodawcy: TABAL Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Racławicka 7B, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: pn.-pt.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Racławicka
Numer budynku pracodawcy: 7B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 22.01.2020
Oferta pracy ważna do: 21.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1d03ba349678641fe20905203ff11270
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-12-12 - Wola (śląskie)
- stały monitoring bieżącego stanu należności powierzonej grupy kontrahentów,- prowadzenie negocjacji telefonicznych i korespondencji z zadłużonymi kontrahentami, ustalanie harmonogramu spłat,- wyjaśnianie ewentualnych niezgodności w rozrachunkach z Klientami,- prowadzenie windykacji należności zgodnie z przyjętymi w firmie procedurami wewnętrznymi- współpraca z Radcą Prawnym- raportowanie do przełożonych
Piotr Szczerbiński TRANS-LOGISTIC DĘBICA - 2020-07-03 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa komputera w tym programu EXCEL, kompletowanie dokumentów w celu sporządzenia i podpisania umów dla odbiorców usług, przyjmowanie i kompletowanie wniosków o wydanie warunków technicznych, nadzór nad realizacją usług.
GNIEWIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Kostkowo (pomorskie)
jw.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2018-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z dołączonym Programem Stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Węgierska Górka (śląskie)
specjalista ds. jakościZadania:Planowanie i doskonalenie jakości wyrobówIdentyfikowanie przyczyn niezgodności i wdrażanie działań korygującychKontakt z Klientem w zakresie reklamacji i uzgodnień jakościowychObsługa niezgodności wewnętrznychKontrola jakości produkowanych wyrobówMonitorowanie wskaźników jakościowychPrzeprowadzanie auditów produktu i procesów produkcyjnychRealizacja procedur jakościowychPromowanie działań projakościowychNadzór nad działalnością środowiskową firmyAktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy
Agmar S.A. - 2019-05-22 - Mielec (podkarpackie)
wykonywanie kalkulacji cenowych wyrobów wg zapytania klienta,kompletowanie informacji niezbędnych do wykazywania kosztów produkcji, szczegółowa analiza zapytania ofertowego oraz weryfikacja dokumentacji.
DAM-ROB Sp. z o.o. Spółka Komandytowa dawniej DAM-ROB S.A. Zalewo - 2018-08-01 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie raportów i sprawozda finansowych, codzienny kontakt z klientem obcojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kraków (małopolskie)
samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych wyszukiwanie pracowników z Wschoduwyszukiwanie agentów na Ukrainie spotkanie z pracownikami wsparcie kierowników działów w sprawach personalnychwyszukiwanie i identyfikacja potencjalnych kandydatów zgodnie z profilem stanowiska weryfikacja i selekcja nadesłanych aplikacjiaktualizowanie bazy danych kandydatówprowadzenie wstępnych rozmów telefonicznych oraz rozmów rekrutacyjnychprzygotowanie i publikacja ogłoszeń o pracę udział w targach pracy i konferencjachwsparcie w prowadzeniu projektów dotyczących polityki personalnej, w tym: szkolenia i rozwój, ocena pracownicza, motywacja pracowników
EWKA-BUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-06-11 - Węgrów (mazowieckie)
samodzielne prowadzenie sekretariatu oraz dokumentacji pracowniczej MDK
Miejski Dom Kultury - 2019-09-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
przygotowanie towarów do sprzedaży,przyjmowanie dostaw, realizacja zamówień.
kontakt przez PUP - 2019-11-26 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w biurze; zapoznanie się z dokumentacją kadrową, aktami osobowymi; samodzielna próba komplementowania akt, zapoznanie się z zasadami dotyczącymi ewidencji czasu pracy i rozliczaniu czasu pracy; zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy; tworzenie dokumentów dotyczących umów, świadczeń pracy; tworzenie raportów, zestawień kadrowych, zapoznanie się z programem kadrowym.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Dolsk (zachodniopomorskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Zgłaszanie pracowników do ZUS, aktualizacja ich danych oraz ich wyrejestrowywanie. Naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie deklaracji: ZUS, PIT.
"Gotec Polska" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
- doradztwo w zakresie hodowli i rozrodu bydła i trzody chlewnej- aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa
WIELKOPOLSKIE CENTRUM HODOWLI I ROZRODU ZWIERZĄT W POZNANIU Z SIEDZIBĄ W TULCACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-15 - Łódź (łódzkie)
sprzątanie terenu zewnętrznego
Clar System S.A. - 2017-11-27 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień pozyskanych przez doradców techniczno-handlowych. Zamawianie oraz negocjowanie warunków zakupu i dostaw maszyn rolniczych od dostawców zewnętrznych. Zlecenie i sprawdzenie przygotowania przez serwis maszyn do wydania dla klientów. Organizacja transportów od dostawców spółki oraz do klientów. Wystawianie dokumentów sprzedażowych i magazynowych. Raportowanie ustalonych wskaźników dotyczących działu maszyn.
''JASKOT'' SPÓŁKA JAWNA -T.JASKOT, G. JASKOT - 2017-12-18 - Budziszów Wielki (dolnośląskie)
pracownik będzie odpowiedzialny za negocjacje handlowe z klientami posługującymi się zarówno językiem angielskim jak również rosyjskim. Dokonywanie zapisów w księgach rachunkowych za pomocą programu SKP. Kształtowanie struktury asortymentowej oraz transport pracowników fizycznych do miejsc docelowych wykonywanej przez nich pracy. Budowanie dobrych relacji z klientami.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE KRYSTYNA FRYDRYCH - 2017-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie danych w systemie płacowym o wypłaconych wynagrodzeniach stanowiących podstawę do rozliczeń z ZUS, sprawdzanie zgodności z danymi przetworzonymi w programie płatnik, sporządzanie miesięcznych raportów i deklaracji rozliczeniowych i przekazywanie ich do ZUS, sporządzanie zestawień o wypłaconych wynagrodzeniach podlegających ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu dla pracowników UMP, utrzymywanie korespondencji z ZUS, wyjaśnianie niezgodności i dokonywanie ewentualnych korekt
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2017-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
praca biurowa przy komputerze, tworzenie raportów i zestawień cyklicznych, kontrola i analiza danych na potrzeby działu handlowego
kontakt przez OHP - 2019-07-05 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na hali sprzedaży ,tworzenie zamówień,zarządzania personelem,prowadzenie marketu wg standardów firmy
DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA KROTOSZYN - 2016-06-01 - Kębłowo (wielkopolskie)
Sporządzanie obmiarów, ofert, kosztorysów. Wykonywanie przedmiarów robót i kosztorysów branży instalacji technologicznych, przygotowywanie ofert przetargowych, analiza dokumentacji projektowej i zapytań ofertowych, weryfikowanie przedmiarów, możliwość wyjazdów służbowych.
Przedsiębiorstwo Usługowo - Produkcyjno - Handlowe NIWA J. J. Niwa Sp. Jawna - 2016-04-01 - Ropczyce (podkarpackie)
Tworzenie ofert sprzedażowych, koordynacje procesu sprzedazy produktow, realizacja założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży prpduktów lub usługi
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Zduńska Wola (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Uzbekistanu i Indii, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców, pomoc w adaptacji i wdrażaniu pracowników zagranicznych do pracy w Polsce
Vitworker Sp. z o.o. - 2020-02-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- tworzenie bazy klientów,- przygotowanie ofert dla klienta,- wysyłanie ofert dla klientów,- podtrzymywanie kontaków z klientem,- nawiązywanie kontaktów(osobistych,telefonicznych).
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Świebodzin (lubuskie)
Kontakty z klientami oraz sieciami afiliacyjnymi; współprowadzenie serwisów internetowych picodi.com; redagowanie tekstów; tworzenie komentarzy, wpisów na forach, blogach; tworzenie opisów sklepów internetowych.
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługa klienta eksportowego na rynku szwedzkim w tym: bieżąca obsługa klienta, przygotowywanie ofert i zamówień handlowych, utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientem.Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjny Pakiet darmowej Opieki Medycznej.
PAGEN Sp. z o.o - 2019-07-11 - Gnojnik (małopolskie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, składanie zamówień, doradztwo techniczne, pozyskiwanie nowych i utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami, raportowanie działań sprzedażowych. Okres próbny trwa 3 miesiące. Miejsce pracy: Śrem (w nowotworzonym oddziale)
MAJA PLUS PIOTR SZREJDER - 2015-12-23 - Śrem (wielkopolskie)