SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - pozyskiwanie nowych klientów- utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami- realizowanie planów sprzedażowych- sporządzanie dokumentacji dotyczącej magazynu i sprzedaży- analizowanie rynku i ofert konkurencji- wyjaśnianie reklamacji - stała kontrola magazynów
Data publikacji: 2019-02-07
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie nowych klientów- utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami- realizowanie planów sprzedażowych- sporządzanie dokumentacji dotyczącej magazynu i sprzedaży- analizowanie rynku i ofert konkurencji- wyjaśnianie reklamacji - stała kontrola magazynów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- minimum 1 rok stażu pracy na podobnym stanowisku- znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych- mile widziana znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.02.2019
Oferta pracy ważna do: 06.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Doradztwo i obsługa klienta
OPTYK KAROLINA s.c. K. Łukasiak- Nowak i S. Nowak - 2017-11-08 - Wronki (wielkopolskie)
Przygotowanie towaru zgodnie z dokumentacją do wysyłki, sporządzanie dokumentacji magazynowej, przyjmowanie i wydawanie towaru. Wymagane: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera, min. roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 519 326 229 Kanarek Genowefa. Adres e-mail: sekretariat (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-07-15 - Sulęcin (lubuskie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planówszkoleniowych,- koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM,- nadzorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń,- odpowiedzialność za pozyskiwanie danych z jednostek podległych utrzymujących rezultatyprojektu OHP jako realizator usług rynku pracy- analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych. Pierwsza umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony.
OCHOTNICZE HUFCE PRACY WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2016-12-16 - Piła (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa budów w zakresie kontaktów z inwestorami, podwykonawcami i dostawcami. Ofertowanie materiałowe, zamówienia materiałowe. Sporządzanie umów i wykonywanie harmonogramów - wg uzgodnień wewnętrznych.
Przedsiębiorstwo Budowlane "Stawal" Spółka Jawna - 2019-03-28 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Murowanie ścian, tynkowanie.
ZAKŁAD INSTALACJI BUDOWLANYCH S.C. - 2017-01-10 - Oleśnica (dolnośląskie)
obsługa klienta.Godziny pracy 9-17
Mirosław Miłaszewski Biuro Podróży i Ubezpieczeń - 2018-08-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA, OBSŁUGA ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY I ZAKUPU, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, UTRZYMYWANIE BIEŻĄCYCH RELACJI Z KLIENTAMI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO, CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; praca (at) temca.pl
TEMCA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola wyrobów gotowych
Przedsiębiorstwo Drzewne "JAWOR"A.J Gawiński - 2018-11-17 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-05-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastuktury budowlanej zgodnie z obowiązującymi przepisami, organizowanie lub przeprowadzanie obowiązkowych przeglądów obiektów i sporządzanie wymaganych przepisami dokumentów, zlecanie wymaganych przepisami kontroli obiektów, prowadzenie książek obiektów, przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów, przebudowy obiektów istniejących lub budowy nowych obiektów w tym: dokumentacji projektowej, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowych, uczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań projektowych, przygotowywanie zleceń i projektów umów, nadzór nad realizacją robót, rozliczanie wykonanych robót, pozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń itp.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
przyjmowanie zamówień, ofertowanie, fakturowanie, obsługa klienta detalicznego i hurtowego, obsługa kasy fiskalnej, prowadzenie dokumentacji biurowej.Wykształcenie:wyższe lubśrednie, prawo jazdy kat.B, znajomość języków obcych mile widziana, dyspozycyjność.
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2017-01-10 - Trzebnica (dolnośląskie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp. z o.o. w Rzeszowie - 2016-02-25 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztą,- rejestracja zamówień,- rejestracja zwrotów,- rejestracja innych dokumentów magazynowych tj.: MM, RW, PW,- przygotowywanie zestawień Excel i obróbka otrzymywanych analiz,- analizy w systemie.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Zgierz (łódzkie)
Wykonywanie przeglądów technicznych; dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalanie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych; sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykonywaniu programu NORMA PRO; zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie; nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości; prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego; przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-25 - Leźnica Wielka (łódzkie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-08 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Gdańsk (pomorskie)
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:•Odpowiedzialność za planowanie produkcji;•Przeprowadzanie analiz, porównań i zestawień niezbędnych do prawidłowego sformułowania planów produkcji;•Organizowanie sprawnego przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;•Koordynowanie produkcji z działem zakupów, sprzedaży, jakości i magazynem wyrobów gotowych;•Kontrola stanu magazynu surowców wsadowych;•Zabezpieczenie surowców i materiałów pod produkcję;•Raportowanie;Od osoby ubiegającej się o w/w stanowisko oczekujemy:•Wykształcenia wyższego – (preferowany kierunek: Odlewnictwo lub Metalurgia)•Doświadczenia na podobnym stanowisku - dodatkowy atut;•Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym ko
Alumetal Poland Sp. z o.o. Zakład Gorzyce - 2017-03-27 - Gorzyce (podkarpackie)
Zgodny
Zakład Ogolnobudowlany "RECO" Rafał Łysakowski - 2017-09-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wymagania konieczne:- Wykształcenie: wyższe magisterskie- przygotowanie pedagogiczneZakres obowiązków: Prowadzenie zajęć dydaktycznych w liceum. Praca w soboty i niedziele co dwa tygodnie.
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-23 - Racibórz (śląskie)
wspieranie i administrowanie podróży służbowych zwiazanych z działaniami udziałowców i specjalistów (jak np. bookingi przejazdów i hoteli, akceptacja podróży, administrowanie deklarowanych sprawozdan i kosztów); utrzymywanie zorganizowania w systemie kadrowym firmy; dostarczanie raportów związanych z procesami i wymaganiami w kontekscie podrózy; wspieranie działu kadrowego i terminowe procesowanie oraz raportowanie danych dotyczących podróżujących/relokowanych udziałowców i specjalistów
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa klienta zagranicznego; koordynacja poczty przychodzącej i wychodzącej
PROGRES Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-01-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
- wprowadzanie danych kadrowych i płacowych do systemów ADP
ADP Polska Sp z o.o. - 2019-03-28 - Bielsko-Biała (śląskie)
pozyskiwanie klientów zgodnie ze strategią szkoły
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" spółka z o.o. - 2016-04-21 - Ostrołęka (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)