SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kołobrzeg oferta pracy GK4 ENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 18,3 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz biznesowych w sprzedaży bezpośredniej (akwizycja domowa lub telefoniczna), sprzedaż instalacji fotowoltaicznych. Praca w godz. 8-16, 12-20 (elastyczne godziny pracy) na terenie woj. zachodniopomorskiego.
Data publikacji: 2021-03-09
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: GK4 ENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz biznesowych w sprzedaży bezpośredniej (akwizycja domowa lub telefoniczna), sprzedaż instalacji fotowoltaicznych. Praca w godz. 8-16, 12-20 (elastyczne godziny pracy) na terenie woj. zachodniopomorskiego.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 18,3 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
stawka godzinowa. Wynagrodzenie zależne od wyników/prowizyjny system wynagrodzenia.
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 18,3 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
GK4 ENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8571930446
danePracodawcy_regon: 38799681500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
WOJSKA POLSKIEGO 13, 72-320 Trzebiatów, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: gryficki
danePracodawcy_kodPowiatu: 3205
Gmina pracodawcy: Trzebiatów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Trzebiatów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0979969
Ulica pracodawcy: WOJSKA POLSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2021
Data dodania oferty pracy: 09.03.2021
Oferta pracy ważna do: 08.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?39d088583a47359154a9ef2139ba9352
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie wyższe, umijętność obsługi pakietu Office. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za zaopatrzenie oraz za zamówienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
RUE SP. Z O.O. - 2016-11-25 - Radlin (śląskie)
Prowadzenie ewidencji faktur i nakładów inwestycyjnych z podziałem na poszczególne zadania, obiekty oraz na środki unijne i środki budżetowe,Opisywanie i sprawdzanie faktur,Przygotowywanie dokumentacji końcowej rozliczeniowej Projektu w tym dowodów OT,Sporządzanie planów rzeczowo-finansowych miesięcznych, rocznych i wieloletnich w zakresie działalności inwestycyjnej z uwzględnieniem rozbicia na środki Funduszu Spójności i środki budżetu Państwa,Sporządzanie, aktualizacja i kontrola realizacji planów finansowych dla Projektu przy współpracy Inspektorów Nadzoru, Sporządzanie harmonogramu zapotrzebowania na środki finansowe na poszczególne miesiące w rozbiciu kwot na dekady,Współudział w przygotowaniu załączników do umowy o dofinansowanie,Raportowanie o postępie rzeczowym i finansowym, Sporządzanie kwartalnych wniosków beneficjenta o płatność i wniosku o płatność końcową w ramach umowy o dofinansowanie projektu.Praca w godz. 08:00-16:00
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2020-10-06 - Opole (opolskie)
wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, archiwizacja dokumentów, rejestrowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Produkcja, przetwarzanie kebaba, opiekanie, nabijanie, przyprawianie, pakowanie
INTER PRODUKTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl zakładka Oferty pracy- Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:a)realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b)stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;c)sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d)wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin. - Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. - Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godziny 7:30.Wymagania: 1.pełna zdolność do czynności prawnych,2.posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3.nieposzlakowana opinia,4.nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe5.nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7.ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8.co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-09-12 - Sosnowiec (śląskie)
Przestrzeganie jakości wyrobów, nadzór nad podległymi pracownikami.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2017-12-14 - Bieruń (śląskie)
- przegląd i przetwarzanie pytań od klientów- projektowanie sprężarek odśrodkowych- opracowywanie ofert technicznych i handlowych- przegląd i weryfikacja ofert od poddostawców- koordynacja i udział w spotkaniach z klientami- koordynacja harmonogramów projektów
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw handlowych. Opieka i pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Piastów (mazowieckie)
w/g zakrsu
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Sejny (podlaskie)
Obróbka wykonanych zdjęć produkowanych przedmiotów, umieszczenie zdjęć i opis na stronie sklepu internetowego, obsługa programów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wawrochy (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynku ukraińskim, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami, realizowanie planów sprzedażowych, tworzenie ofert handlowych w języku ukraińskim(godziny pracy 8-16)
kontakt przez PUP - 2019-09-17 - Łomazy (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie współpracy z krajowymi i zagranicznymi kontrahentami firmy w zakresie ofertowania, przyjmowania zamówień i nadzorowania nad ich realizacją.Pozyskiwanie nowychklientów i budowanie z nimi trwałych relacji, aktywnych udział w targach branżowych w kraju i za granicą, realizacja założonej polityki sprzedażowej firmy.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta zagranicznego w jezyku rosyjskim oraz ukraińskim
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Warszowice (śląskie)
Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, umowy o prace, świadectwa pracy. Praca w godz. 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2020-06-03 - Nowy Sącz (małopolskie)
kontakt telefoniczny z klientami zagranicznymi, budowanie bazy klientów, obsługa zamówień, kontakt z dostawcami
EUROSTOCKER TOMASZ BRONIKOWSKI - 2016-11-22 - Lublin (lubelskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Siedlce (mazowieckie)
kompleksowe przygotowywanie ofert w przetagrach publicznych, zapytaniach ofertowych i zapytaniach o cenę na terenie całego kraju przygotowywanych na podstawie przepisów Prawa Zamówień Publicznych, Kodeksu Cywilnego i Prawa Oświatowego, samodzielne sporządzanie dokumentacji odwoławczej do Krajowej Izby Odwoławczej, prowadzenie monitoringu popstępowań przetargowych, prowadzenie bazy danych postępowań i raportowanie wyników, sporządzanie opinii prawnych
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa księgowa spółek prawa handlowego.Wymagane wykształcenie kierunkowe, minimum 2 lata stażu pracy, znajomość jęz.angielskiego na poziomie bardzo dobrym.
CGO LEGAL M.GAWLAK I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-10 - Łódź (łódzkie)
x
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Białystok (podlaskie)
Sporządzanie ofert handlowych, kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Złotoryja (dolnośląskie)
współpraca z konstruktorem, obliczanie norm zużycia tkanin, dodatków, sporządzanie dokumentacji techniczno-technologicznej
ARLEN S.A. - 2018-08-07 - Żyrardów (mazowieckie)
Nadzór nad konsserwacją i naprawą wszystkich instalacji i urządzeń technicznych oraz zabezpieczających. Prowadzenie dokumentacji technicznej. Analiza ryzyka związana z podejmowanymi projektami. Nadzór nad prowadzonymi inwestycjami.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-06-06 - Wyszków (mazowieckie)
Wspomaganie zarządzania projektami w zakresie merytorycznym, formalno-prawnym i administracyjnym, zapewnienie właściwego obiegu dokumentacji, przygotowywanie korespondencji w zakresie finansowo-czasowym, rekomendowanie do realizacji płatności związanych z projektami, weryfikacja opisów i kwalifikowalności ponoszonych wydatków zgodnie z wytycznymi zewnętrznymi oraz wewnętrznymi regulacjami firmy, realizowanie działań formalno-organizacyjnych prowadzących do zakończonego sukcesem zrealizowania projektu, zgodnego z przyjętą polityką/strategią firmy, prowadzenie terminarza/grafika projektu, monitorowanie spraw wymagających terminowego działania, obsługa spotkań/zebrań dot. realizacji projektu w zakresie spraw organizacyjnych, przygotowywanie prezentacji, materiałów i zestawień m. in. Na spotkania wewnętrzne-podsumowujące oraz zewnętrzne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie danych dla kierujących projektem w podejmowanych czynnościach i obowiązkach, gromadzenie i informowanie przełożonych o zmianach w zakresie realizacji projektów i współpracy z jednostkami b + r, śledzenie na bieżąco zmian w regulacjach i ważnych informacjach dot. współpracy b + r, zwłaszcza projektów, monitorowanie wszelkich regulacji formalno-prawnych dotyczących projektów i funduszy UE i proponowanie stosownych dla firmy rozwiązań, zgodnych z obowiązującymi przepisami
LFC Spółka z o.o. - 2017-07-07 - Czerwieńsk (lubuskie)
Obsługa bazy krajowych i zagranicznych klientów; kompleksowe sporządzanie ofert i kalkulacji; opracowywanie planów sprzedażowych; aktywne budowanie trwałych relacji z klientem; kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; działania marktingowe; uczestnictwo i organizacja targów; aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy.
Zakład Produkcyjno-Handlowy "MIKRO-MET" Grzegorz Kłosowski - 2018-03-20 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
jw.
DELTA S. A. - 2017-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
TWORZENIE PROJEKTÓW STRON GRAFICZNYCH, OBSŁUGA urządzeń do produkcji reklamy, kontakt z klientem ,praca w godzinach 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Obsługa sklepu internetowego
GRUPAFULL Jacek Kopczyński - 2017-02-01 - Drzecin (lubuskie)
Przygotowywanie ofert cenowych nasion, uzupełnianie towaru, fakturowanie i wycena.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AGRO-TERS" EDWARD SOLAK I STANISŁAW SOLAK SPÓŁKA JAWNA - 2020-09-17 - Chełm (lubelskie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe; dwie zmiany; miejsce pracy: Knurów
MILLENNIUM PHARMA WOJCIECH NAMYSŁOWSKI - 2015-12-02 - Knurów (śląskie)