SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA ZAGRAMICZNEGO Z AMERYKI ŁACIŃSKIEJ Częstochowa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA ZAGRAMICZNEGO Z AMERYKI ŁACIŃSKIEJ
Wynagrodzenie: od 1 560 PLN
Zakres obowiązków: Kontakty z biurami z Ameryki Łacińskiej, poszukiwanie nowych klientów w krajach Ameryki Łacińskiej, prowadzenie negocacji z klientami z Ameryki Łacińskiej.
Data publikacji: 2017-09-07
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakty z biurami z Ameryki Łacińskiej, poszukiwanie nowych klientów w krajach Ameryki Łacińskiej, prowadzenie negocacji z klientami z Ameryki Łacińskiej.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 560 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
13 zł / godz do przepracowania 120 godz. w m-cu
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA ZAGRAMICZNEGO Z AMERYKI ŁACIŃSKIEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 560 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
portugalski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
hiszpański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość stosunków interpersonalnych w krajach Ameryki Łacińskiej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.09.2017
Oferta pracy ważna do: 14.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyn Savio FTC - L, Zinser 421/450.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Łódź (łódzkie)
jw.
INPHOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
adminuistracja syst. informatycznymi oraz zapewnienie ich sprawnego działalnia, obsługa zgłoszeń użytkowników syst. informat., aktualizacja i odpowiedzialnośc tech. za str. internetową Banku
BANK SPÓŁDZIELCZY w Cycowie - 2018-02-13 - Cyców (lubelskie)
•Obsługa Klientów Firmy•Przyjmowanie, rejestrowanie i klasyfikacja zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych•Zapewnienie Klientom sprawnej i kompetentnej obsługi•Nadzorowanie procesu obsługi zgłoszenia wewnątrz firmy - współpraca z innymi zespołami•Dbanie o dobry wizerunek firmyWymagania •Doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta•Wykształcenie min. Średnie, mile widziane techniczne•Komunikatywność•Orientacja na cel•Operatywność i skrupulatność•Łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów interpersonalnych•Umiejętności organizacyjne•Wysoka kultura osobista•Miły głos, dobra dykcja•Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office•Dobra znajomość języka angielskiego
LUSTREX Sp. z o.o. - 2016-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Brak danych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
•kontakt telefoniczny z klientem w celu wyjaśnienia przyczyn opóźnień w płatności•windykacja telefoniczna - doprowadzenie do jak najszybszej wpłaty należności•codzienny monitoring spłaty należności•kontrola wpłat należności po terminie zapłaty,•raportowanie działań•prowadzenie działań monitoringowych/windykacyjnych i kontrolnych zgodniez ustalonymi procedurami,•kontakt telefoniczny i mailowy z dłużnikiem,•współpraca z działem kontroli kredytowej i siecią handlową
"AGROCHEM PUŁAWY" Sp. z o.o. O/Człuchów - 2017-06-07 - Człuchów (pomorskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
staż - prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Modła-Kolonia (wielkopolskie)
Zakres obowiązków: doradztwo w zakresie doboru materiałów budowlanych związanych ze stolarką otworową; sprzedaż komponentów do montażu okien, drzwi; sporządzanie i wysyłanie ofert; pozyskiwanie nowych klientów; obsługa posprzedażowa klientów;obsługa sklepu internetowego. Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki budowlane); zaangażowanie w pracę; umiejętność pracy w zespole; odpowiedzialność, dokładność, samodzielność i kreatywność w podejmowanych działaniach; prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość języków obcych (angielski lub niemiecki). Firma oferuje:umowę na krótki okres próbny, a następnie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; pracę w rozwijającej się firmie; dobrą atmosferę w pracy; szkolenia wewnętrzne. Osoby zainteresowane oferta pracy proszone są o kontakt telefoniczny bądź e-mailowy w celu złożenia dokumentów aplikacyjnychds (at) e-widerski.pl.
WIDERSKI - WIDERSKI MICHAŁ - 2015-12-10 - Nędza (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych. Prowadzenie mediacji, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich oraz ich rodzin. Współpraca z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu. Wykonywanie obowiązków wynikających z odrębnych decyzji prezesa Sądu Okręgowego w Lublinie.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2016-05-05 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie klientów ze wschodniej części Europy, sporządzanie ofert handlowych w języku ukraińskim, specyfikacji.Praca na terenie kraju, Ukrainy, Litwy oraz Łotwy.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Rogoźnik (śląskie)
sprzedaż eksportowa produktów firmy, kontakty osobiste z klientami zagranicznymi, prowadzenie negocjacji handlowych, udział w promocji zagranicznej wyrobów
HIRSCH - POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-16 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska pracy
INVEST-BUD Sp.z o.o. - 2016-08-19 - Kraków (małopolskie)
Współtworzenie i realizacja planów sprzedaży usług spółki, realizacja kampanii marketingowych, monitorowanie działań konkurencji, zarządzanie stroną internetową, przygotowywanie ofert handlowych dla aktualnych i przyszłych klientów, bezpośrednia współpraca z zarządem. Wymagania: wykształcenie wyższe, staż pracy min. 2 lata doświadczenia, umiejętności nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności sprzedażowe, analityczne i organizacyjne, samodzielność i umiejętność organizacji pracy, znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działów promocyjnych/marketingowych. Forma kontaktu z Pracodawcą: tel. 58-671-03-98, osobisty w godz. 7-15.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. - 2016-04-19 - Rumia (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż podzespołów do automatyki bram i rolet.
"Manpower Polska"" Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Niepołomice (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Krotoszyn (wielkopolskie)
kontrola poprawności dokumentacji technicznej, zgłoszenia dokumentacji odbiorowej w systemie, rozliczanie kosztów wykonanych prac
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Bramki (mazowieckie)
kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej oraz płac w odniesieniu do pracowników etatowych oraz osób współpracujących w ramach umów cywilno-prawnych, samodzielne naliczanie i kontrola poprawności naliczania wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac, przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, sporządzanie deklaracji PIT oraz sprawozdań do US, GUS, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi, opracowywanie raportów i sprawozdań kadrowo-płacowych, bieżące monitorowanie zmian w przepisach, prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, rozliczanie i nadzór nad ewidencją czasu pracy.
TAXTEAM Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Łódź (łódzkie)
przede wszystkim biegłe posługiwanie się językiem niemieckim do nawiązywania i utrzymywania kontaktów z zagranicznymi klientami.
GOSCO FP SP.Z O.O> SP. KOMANDYTOWA - 2016-04-13 - Chomino (zachodniopomorskie)
- Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji (OD ZARAZ).- Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami oraz weryfikacja językowa; przedstawianie warunków zatrudnienia oraz odpowiadanie na pytania kandydatek; analizowanie ofert w języku niemieckim; przedstawianie profili kandydatek koordynatorom z Niemiec; koordynacja procesu rekrutacyjnego; Prace administracyjno - biurowe; organizowanie przejazdów opiekunek na ofertę oraz do kraju.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Wymagana komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-03 - Katowice (śląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-09-01 - Katowice (śląskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:zarządzanie oraz emisję dokumentacji technicznej,koordynacja przepływu dokumentacji na projekcie,nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentacji,sprawdzanie dokumentacji technicznej pod względem kompletności, z uwzględnieniem standardów i procedur przyjętych na projekcie,archiwizację dokumentacji w systemie Project Wise,
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Jaworzno (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•WPROWADZANIE PRODUKTÓW DO SKLEPU INTERNETOWEGO ORAZ AKTUALIZACJA OFERTY,•DBANIE O OFERTĘ PRODUKTOWĄ NA MEBLE.PL ORAZ NA INNYCH PLATFORMACH ( NP. HOMEBOOK, CENEO ),•PRZYPORZĄDKOWANIE REKOMENDOWANYCH PRODUKTÓW DO ARTYKUŁÓW PORADNIKOWYCH,•MONITOROWANIE PROWADZONYCH DZIAŁAŃ, ANALIZA EFEKTYWNOŚCI ORAZ RAPORTOWANIE WYNIKÓW.WYMAGANIA:•SPRAWNA OBSŁUGA KOMPUTERA ORAZ BIEGŁE PORUSZANIE SIĘ W INTERNECIE,•PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU INTERNETOWEGO,•MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO,•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY.
MEBLE.PL SA - 2017-05-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie: wyższe; znajomość języka angielskiego na poziomie B2+; zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta, na czacie lub online, przedstawianie ogólnych informacji, odpowiadanie na bieżące pytania klientów, rozmowy w zakresie zakładania kont użytkownikom, weryfikacja użytkowników, zarządzanie korespondencją biura, pomoc w rozwiązywaniu bieżących (technicznych) problemów użytkowników; jedna zmiana: miejsce pracy: Katowice;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Katowice (śląskie)
staż w dziale jakości w zakładzie produkcyjnym
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Bażanowice (śląskie)
wykonywanie szeregu wyspecjalizowanych czynności związanych czynności związanych z operacjami na papierach wartościowych; - identyfikowanie niezgodności między księgami pracodawcy a księgami depozytariuszy oraz operacjami na rachunkach banków korespondentów; - współpraca z innymi zespołami w ramach struktur pracodawcy oraz instytucjami zewnętrznymi w celu prawidłowej priorytetyzacji oraz zapewnienia rozwiązania dla zidentyfikowanych niezgodności w księgach; udział w projektach i inicjatywach związanych z poprawą efektywności procesów wewnątrz zespołu oraz w ramach procesów pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Kraków (małopolskie)
Utrzymanie ruchu maszyn, urządzeń, instalacji i obiektów zakładu, prace regulacyjne, naprawczo-remontowe i konserwacyjne. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 15-23 w Kukini, praca w soboty.
KORAL S. A. - 2018-01-26 - Kukinia (zachodniopomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)