SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SZWEDZKI), K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SZWEDZKI), K/M
Wynagrodzenie: od 6 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-05-10
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 3000-5000zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK SZWEDZKI), K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
szwedzki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Znajomość języka szwedzkiego na poziomie C1 - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości języka polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą. Gotowość do przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie w przypadku pracy zdalnej. Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne. Doskonała organizacja czasu pracy własnej. Samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów. Motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego - kontakt z klientami oraz sprzedaż produktów; promowanie produktów. Dbanie o relacje z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Oferowane: system premiowy, pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań. Możliwość wsparcia przy relokacji. Praca stacjonarna w biurze w Warszawie lub praca zdalna. Zgłoszenia: CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości: Nr ref. SP/SE/2018
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 10.05.2018
Oferta pracy ważna do: 28.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż kosmetyków, obsługa klientów, praca na komputerze, analiza sprzedaży, zamawianie towarów u dostawców, dbanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Głogów (dolnośląskie)
-obsługa drukarki wielkoformatowej,-przygotowywanie projektów graficznych,-obróbka wydruków wielkoformatowych,-obsługa klienta
MAGENTA STUDIO Magdalena Czerniatowicz - 2016-10-13 - Świdnica (dolnośląskie)
Wiedza i umiejętność w zakresie obsługi instalacji elektrycznych i automatyki.Drobne naprawy urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych na terenie woj.podkarpackiego.
W.U.H."SERWIS-AC" Chłodnictwo-Klimatyzacja-Wentylacja - 2016-06-10 - Brzeźnica (podkarpackie)
-planowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacji i selekcji kandydatów (publikacja ogłoszeń, selekcja aplikacji,prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,sporządzanie opinii)-prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z planami zatrudnienia i bieżącymi potrzebami firmy (m.in. udział w Targach Pracy, współpraca z PUP, poszukiwania alternatywnych źródeł pozyskania kandydatów)-przygotowanie do zatrudnienia i opieka nad kandydatami,-budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów, koordynacja dokumentacji personalnej kandydatów, udział w bieżących pracach administracyjno-biurowych,kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Probetreuung Proprofit Sp.z o.o. sp.k - 2016-04-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa, przezbrajanie i drobne naprawy maszyn produkcyjnych. Możliwość rozwoju zawodowego w dużej międzynarodowej firmie. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Colep Polska Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Kleszczów (łódzkie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Częstochowa (śląskie)
- Obsługa klienta internetowego przez telefon i maili,- Obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
W zależności od predyspozycji i wykształcenia:obsługa maszyn i liniiprodukcyjnych CNC, automatycznych i półautomatycznych związanych zprocesem rozkroju, obróbki, hartowania, laminowania, emaliowania,magazynowania i ekspedycji szklanych elementów elementówizolacyjnych i konstrukcyjnych. Praca w godzinach: 06.00-14.00; 14.00-21.00; 21.00-06.00.
Vitroterm Murów S.A. - 2016-02-01 - Murów (opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów agencji - samodzielne wykonywanie przydzielonych zadań, zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych oraz organizowanie kampanii promocyjnych, analiza serwisów internetowych, przygotowanie zestawień, raportów, efektywna współpraca z osobami w zespole.
Capital Work - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy (nawiązanie, przebieg, zakończenie współpracy); prowadzenie akt osobowych oraz ewidencji pracowniczej; zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS; terminowa i prawidłowa obsługa kadrowa pracowników;prowadzenie sekretariatu i obsługa Klientów.
kontakt przez OHP - 2016-01-26 - Poznań (wielkopolskie)
doradztwo w zakresie formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, budowanie, utrzymanie oraz rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów kancelarii, windykacja niezapłaconych nalezności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczeniami podatkowymi klientów ze wschodu w urzędachpraca na umowę zlecenie 154 godziny w miesiącu, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Wrocław (dolnośląskie)
- Badanie krajowych i zagranicznych rynków zbytu. Pozyskiwanie nowych klientów. Współpraca z obecnymi klientami firmy. Prowadzenie rozmów oraz negocjacji handlowych. Sprzedaż produktów oferowanych przez firmę. Współpraca z działem technicznym.- Firma oferuje: możliwość związania się z firmą o stabilnej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę, wynagrodzenie stałe + prowizje od wyników sprzedaży,pakiet socjalny, narzędzia umożliwiające efektywną pracę (telefon, laptop etc.).- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe inżynierskie lub wyższe handlowe. Znajomość języka angielskiego. Doświadczenie w sprzedaży w branży mechanicznej. Znajomość zagadnień technicznych. Samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność. Bardzo dobra organizacja pracy. Czynne prawo jazdy kat. B. Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych. Miele widziane doświadczenie w pracy na w/w stanowiskach. Kontakt e-mail: kadry (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-29 - Mikołów (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Ruszowice (dolnośląskie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU I BIURA ZARZĄDU, REDAGOWANIE PISM, PROWADZENIE REJESTU UMÓW, PRZYGOTOWYWANIE ZARZĄDZEŃ, UCHWAŁ, KOMUNIKATÓW; ROZDZIELANIE KORESPONDENCJI; PROWADZENIE TERMINARZA I OBSŁUGA SPOTKAŃ.DEKL.ZATR.: umowa zlecenie na min. 3 m-ce, "pełen wymiar godzin"
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Warszawa (mazowieckie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-01-05 - Katowice (śląskie)
oklejanie pojazdów, obsługa plotera tnącego, , drukującego, obsługa maszyny laminującej, oklejanie szyb, rozklejanie pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Wierzbie (łódzkie)
sprzątanie terenu osiedla. Praca w Katowicach. Pracodawca zapewnia dojazd z terenu Piekar Śląskich.
USŁUGI CZYSTOŚCIOWO-PORZĄDKOWE I DEKORATORSKIE "MEGA - AN" - 2017-12-05 - Katowice (śląskie)
przygotowanie ofert dla klienta krajowego oraz z krajów niemieckojęzycznych, prezentacja firmy podczas targów i spotkań z kontrahentem,poszukiwanie nowych partnerów handlowych, budowanie wizerunku firmy i dobrych relacji, zaangażowanie
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Wodzisław Śląski (śląskie)
realizacja zakupów materiałów do produkcji zgodnie z zapotrzebowaniem produkcyjnym; opracowywanie dokumentacji zakupowej (zapytania ofertowe, zamówienia); prowadzenie negocjacji handlowych; współpraca z innymi działami w zakresie realizacji procesów zakupowych; zarządzanie portfelem dostawców (kontrola jakościowo-ilościowa, terminowość dostaw, obsługa reklamacji); obsługa narzędzi wspomagających procesy zakupowe; przygotowywanie raportów, analiza i monitoring tych procesów
JOBHOUSE SP. Z O. O. - 2017-02-09 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa realizacja tematów kadrowych i płacowych, prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy (m.in. badania lekarskie, umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu), rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, sporządzanie listy płac: rozliczanie nadgodzin, urlopów, zwolnień lekarskich, premii, świadczeń dodatkowych, współpraca z ZUS, US, GUS, PEFRON (sporządzanie deklaracji), prowadzenie sraw Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, przygotowywanie zestawień i statystyk dla Zarządu.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Jasło (podkarpackie)
obsługa klienta, zamawianie towaru, wspołpraca z dostawcami zagranicznymi, częste odbywanie podróży służbowych poza granice Unii Europejskiej,
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Opole (opolskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, organizacja spotkań z klientami ze wschodu
KRISMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-07-17 - Mielec (podkarpackie)
Prowadzenie spraw kadrowych i obliczanie wynagrodzeń.
Ostrowiecki Kombinat Budowlany S.A. - 2018-08-14 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Powszechny Zakład Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Wykształcenie średnie/ wyższe, doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: składanie zamówień, prowadzenie rozmów handlowych, ewidencja transportu, rozliczanie kart drogowych, odbiór towaru; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ENKO" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-04 - Gliwice (śląskie)
kontakt i współpraca z klientem
Adriana S.A. - 2017-03-03 - Kosowizna (kujawsko-pomorskie)