SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (DRZWI, PODŁOGI) Mińsk Mazowiecki oferta pracy DREWMIN Grzegorz Ślusarczyk
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (DRZWI, PODŁOGI)
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Bezpośrednia obsługa klienta. Wycena i sprzedaż drzwi i podłóg.
Data publikacji: 2019-10-23
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: DREWMIN Grzegorz Ślusarczyk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Arynowska 37, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bezpośrednia obsługa klienta. Wycena i sprzedaż drzwi i podłóg.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (DRZWI, PODŁOGI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie w sprzedaży.
Nazwa pracodawcy: DREWMIN Grzegorz Ślusarczyk
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Arynowska 37, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9-17
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Arynowska
Numer budynku pracodawcy: 37
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.10.2019
Oferta pracy ważna do: 22.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?97bf07d624ce8bbb4ff71bb524f4194a
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Rzeszów (podkarpackie)
bieżąca obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, spotkania handlowe, realizacja zamówień, negocjacje cen i warunków handlowych
BENMAR Beata Szefler - 2017-01-12 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów oraz ich bieżąca obsługa. Realizacja celów sprzedaży samochodów, akcesoriów oraz produktów finansowych. Realizacja standardów jakościowych. Praca w godz. 9-17.
Autopol Michalski Motors Wiesław Michalski - 2018-01-10 - Płock (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Nadleśnictwo Rytel - 2018-07-26 - Rytel (pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów mrożonych ( rynki azjatyckie ) oraz świeżych rynki UE Precyzyjny monitoring poszczególnych elementów na rynkach eksportowych Samodzielne kreowanie sprzedaży exportowej Monitoring stoków na mroźni Prowadzenie projektów związanych z nowościami dla klientów
PRIME FOOD Sp. z o. o. w Przechlewie - 2015-12-07 - Przechlewo (pomorskie)
sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie klientów(godziny pracy 8.30-16.30)
Skok Chmielewskiego - 2018-10-23 - Biała Podlaska (lubelskie)
Specjalista do spraw odszkodowań
Sabina Stokłosa S&S Consulting - 2016-11-10 - Tarnów (małopolskie)
- udział w projektowaniu układów/systemów automatyki: dobór urządzeń i materiałów zgodnie z normami i wymaganiami klienta, wykonywanie dokumentacji projektowej, współpraca z innymi specjalistami.- udział w przygotowaniu ofert na prace serwisowe, montażowe lub remontowe układów/systemów automatyki: kosztorysowanie prac, opracowywanie dokumentacji ofertowej.- udział w realizacji prac serwisowych, montażowych lub remontowych układów/systemów automatyki: wsparcie techniczne wykonawstwa, przygotowywanie dokumentacji powykonawczej, odbiorowej.- przygotowywanie zamówień na urządzenia i materiały, udział w odbiorach dostaw materiałowych, współpraca z działem zakupów i magazynem,- udział w specjalistycznych szkoleniach.
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta; sprzedaż okien i drzwi. Praca w Bielsku-Białej w godz. 9-17.00.
HANDEL-TRANSPORT ZYZAK PIOTR - 2016-01-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa bieżących Klientów przyjmowanie zamówień, telefoniczne informowanie klientów na temat nowości, promocji (wykonywanie min. 30 rozmów wychodzących dziennie), pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie trwałych relacji, przygotowywanie raportów, a także prowadzenie bazy Klientów. obsługa kursów edukacyjnych dla stomatologów
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie reklami ogłoszęń do pism wydawanych przez firmę , podejmowanie działań marketingowych i promocyjnych
TRADYCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Rzeszów (podkarpackie)
poszerzanie bazy odbiorców kontenerów, kontakt z klientem zagraniczną, nadzór nad realizacją pozyskanych zamówień, bieżąca analaiza rynku, pozyskiwanie nowym kanałów dystrybucji
Wielobranżowa Spółka Produkcyjna MIROSŁAWICE Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Mirosławice (dolnośląskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa komputera, wystawianie faktur. Miejsce wykonywania pracy: Bolszewo, Reda.Docelowo umowa na czas nieokreślony.
BUDULEC Sp. z o.o. - 2019-04-19 - Bolszewo (pomorskie)
- organizacja procesów logistycznych- koordynowanie załadunku pociągów głównie na terenie Polski, Czech, Słowacji oraz Niemiec- kontrola jakości i ilości towaru- stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami- przygotowywanie dokumentów przewozowych-sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych.Praca na terenie całego kraju oraz Czech, Słowacji, Niemiec (delegacje max. 7 dni). Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy, praca od pn. do pt. sporadycznie sobota/niedziela w zadaniowym systemie czasu pracy, w godzinach między 7.00 a 22.00.Wynagrodzenie 3486,00 zł brutto + premia uznaniowa; możliwość podniesienia kwalifikacji, Pracodawca zapewnia samochód, laptop, telefon, itp.
ECCO WOOD SP Z O.O. - 2018-05-10 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Time S.A. - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji analit. i syntet. środków trwałych. Układanie i wpinanie faktur sprzedaży do segregatorów.Naliczanie comiesięczne odpisów amortyzacyjnych.Rozliczanie produkcji oraz uzgadnianie kont analit. środków trwałych.Pomoc w dziale kadr i płac.
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "MATEO" Stanisław Cabaj - 2019-02-06 - Dębica (podkarpackie)
Koordynowanie szkoleń specjalistycznych dla pielęgniarek i położnych. Praca od poniedziałku do soboty w godzinach 8-16
LIMED Kształcenie Ustawiczne Dorosłych - 2016-04-28 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
- opracowywanie strategii komunikacyjnych i promocyjnych,- współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,- działalność marketingowa i reklamowa,- pozyskiwanie kontaktów, kontrahentów,- zarządzanie stroną internetową Muzeum oraz profilami Muzeum na portalach społecznościowych,- nadzór nad powstawaniem i dystrybucją materiałów promocyjnych,- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,- organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,- dokumentacja działalności kulturalno- edukacyjnej,
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-03-28 - Markowa (podkarpackie)
1. Kontrola procesu produkcyjnego.2. Znajomość wymogów jakościowych.3. Prowadzenie dokumentacji.
DRIVIA Sp. z o.o. - 2019-04-15 - Grabów (łódzkie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Przedbórz (łódzkie)
EDUKACJA DZIECI, POMOC W CZYNNOŚCIACH SMOOBSŁUGOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE INSCENIZACJI NA UROCZYSTOŚCI PRZEDSZKOLNE, DEKORACJA SALI PRZEDSZKOLNEJ, OPIEKA NAD DZIEĆMI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-EDUKACJA PRZEDSZKOLNA, KREATYWNOŚĆ, ZDOLNOŚCI PLASTYCZNE, MUZYCZNE
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
analizowanie i optymalizowanie prowadzonych działańopracowywanie analiz i strategii promocyjnychzatwierdzanie treści informacji i ogłoszeńwspółpraca z mediamiorganizacja targów i imprez branżowychplanowanie budżetu marketingowego i jego realizacja monitorowanie działań konkurencji przygotowanie i prowadzenie akcji promocyjnych współpraca z grafikami, drukarniami i agencjami reklamowymi
POJAZDY KOMUNALNE GAMON Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Łódź (łódzkie)
Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 2020. Przygotowywanie opracowań,analiz finansowych wg zapotrzebowania Biura LGD. Prowadzenie procedury badania ceny,rozeznania rynku, przygotowywanie umów zwykonawcami. Monitoring realizacji umów i rozliczeń, Współpraca z bankami współpracującymi ze stowarzyszeniem i prowadzenie spraw z tym związanych.Sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo- księgową Stowarzyszenia. Przygotowanie wniosków o płatność wraz z załącznikami. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków owsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innychwydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkami LGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej, Wsparcie Biura LGD w zakresie doradztwa finansowego związanego z wdrażaniem programu. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacji operacji/ powierzeniegrantu, wniosków o płatność w ramach LSR w szczególności w zakresie spraw finansowych i przepisów podatkowych. Prowadzenie innych spraw na polecenie Dyrektora Biura.
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-05-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Zapoznanie się z organizacją, strukturą i podziałem kompetencji w urzędzie, 2. Sczegółowe zapoznanie się z zakresem zadań, kompetencji oraz dokumentacją wytwarzaną w Oddziale Paszportów , 3. Zapoznanie się z aktami prawnymi niezbędnymi w pracy oddziału, 4. Prace kancelaryjno- biurowe i pomocnicze, 5. Przygotowanie powierzonej dokumentacji do archiwizacji
OPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OPOLU - 2015-07-21 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie potraw dla klientów(kuchnia grecka i polska) , obsługa cateringów. Praca w systemie 1 dzień pracy/1 dzień wolny. Restauracja jest czynna od poniedziałku do niedzieli w godz. 12.00-22.00.
Restauracja U GREKA s.c. Anna Maciulewicz, Robert Maciulewicz - 2017-06-09 - Zabrze (śląskie)
Planowanie produkcji, wykonywanie wyrobów z drewna zgodnie z rysunkiem technicznym, nadzór nad urządzeniami.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Krzyżowa (śląskie)
Przygotowywanie ofert i tłumaczenie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Chełm (lubelskie)
- realizacja założonych planów sprzedaży- bieżące kontakty z klientem- prezentacja oferty produktów- opracowywanie ofert handlowych- odpowiedzialność za realizacje zamówień klienta- współpraca ze spedycjami w zakresie frachtów eksportowych i importowych;okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony; godz. pracy 8-16; wynagrodzenie 3500 zł brutto plus premia kwartalna
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE " GRAS " PIOTR GRABOWSKI - 2019-06-10 - Korzybie (pomorskie)
degustacje
kontakt przez OHP - 2016-04-21 - Bielsko-Biała (śląskie)