SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO Kielce oferta pracy ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Data publikacji: 2019-01-04
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Klembowskiego 3, 25-829 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU ZAWODOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość zagadnień z zakresu rynku pracy, dobre umiejętności organizacyjne oraz łatwość nawiązywania kontaktów, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Zakres obowiązków: opracowanie programu szkolenia, ustalenie harmonogramu prac związanych z organizacją szkolenia, opracowanie preliminarza, bezpośrednie kierowanie kursem, prowadzenie dokumentacji i rozliczenie kursu w określonym terminie, nadzór nad racjonalnym wykorzystaniem materiałów, urządzeń, narzędzi, sprzętu itd., wykorzystywanych do prowadzenia zajęć praktycznych, laboratoryjnych i ćwiczeń, sporządzanie i kompletowanie dokumentacji kursu, zaopatrywanie słuchaczy w skrypty, podręczniki i druki np. wniosków egzaminacyjnych, nadzór nad bieżącym prowadzeniem dzienników zajęć. CV, list motywacyjny, zgodę na przetwarzanie danych przesłać (na e-mail: swietokrzyska (at) ohp.pl) do 15.01.2019r
Nazwa pracodawcy:
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV , list motywacyjny, zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Kontakt telefoniczny 41/2001751e-mail: swietokrzyska (at) ohp.pl, Godziny : Kielce, ul. Wrzosowa 44
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Wrzosowa
Numer budynku pracodawcy: 44
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rozwoju zawodowego
Data dodania oferty pracy: 04.01.2019
Oferta pracy ważna do: 15.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; umiejętności: znajomość przynajmniej dwóch języków programowania, znajomość architektury systemów IT, znajomość protokołów sieciowych TCP/IP, znajomość języka SQL i protokołów dostępu do bazy danych, doświadczenie zawodowe: min. półroczne, pożądane 2 letnie, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: tworzenie aplikacji webowych i desktopowych, analiza funkcjonowania systemów IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej i projektowej związanej z tworzeniem aplikacji, sporządzanie raportów , obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Lublin (lubelskie)
kompleksowa obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi, aktywna sprzedaż produktów bankowych, dbanie o pozytywny wizerunek banku, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych
Adamczuk - Serwis Finansowy - 2016-10-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
Rekrutacja pracowników branży IT.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Kraków (małopolskie)
opiniowanie regulacji wewnętrznych pod względem zgodności z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi, rekomendacjami organów nadzoru, interesem klienta, normami etycznymiidentyfikacja potencjalnego ryzyka braku zgodności z przepisami prawaProwadzenie wielu projektów średniej wielkości oraz wspieranie innych projektówkontakt z zagranicznymi partneramiKontrola jakości produktów zgodnie z normami i instrukcjami technologicznymi na każdym etapie produkcjiMiejsce pracy: Bielany Wrocławskie ul. Czekoladowa 1 Kontakt z pracodawca telefoniczny Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
- Wystawianie faktur sprzedażowych. Prowadzenie rejestrów. Rejestracja dokumentów w systemie. Sporządzanie zestawień MS Excel. Analiza powierzonych dokumentów. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi. Pomoc w innych obszarach działalności, zgodnie z zaleceniami przełożonego.- Wynagrodzenie: od 2000 do 2500 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat), kierunek ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziany język angielski w stopniu komunikatywnym / biegłym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: anna.klos (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)
-okablowywanie maszyn i urządzeń -utrzymanie ruchu -analiza błędów,sprawdzanie elementów i szaf sterowniczych -budowa szaf,okablowywanie według planu, usuwanie błędów -montaż orazpodłączanie elektryczne elementów budowlanych i podzespołów wedługplanu -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
Instalacja sprzętu komputerowego, drukującego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz ich awaryjnego zasilania do eksploatacji w miejscu przeznaczenia, serwisowanie sprzętu komputerowego, drukującego urządzeń wielofunkcyjnych oraz obserwacji technicznej. Zgłaszanie awarii ww. sprzętu oraz ich awaryjnego zasilania w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz asysta przy wizytach serwisów firm zewnętrznych, utrzymanie w gotowości do pracy urządzeń wielofunkcyjnych i drukujących poprzez wymainę zużytych materiałów eksploatacyjnych, modernizacja ww. sprzętu oraz urządzeń wchodzących w skład systemów teleinformatycznych i systemu telekopiowego.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2018-03-22 - Lubań (dolnośląskie)
obsługa klienta, spotkań, tłumaczenia bieżace, sporządzanie ofert targów itp
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Katowice (śląskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, tłumaczenia językowe
IGDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, akt osobowych, naliczanie płac, dekretacja dokumentów księgowych, prowadzenie rozliczeń finansowych, sporządzanie deklaracji.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Opalenica (wielkopolskie)
- realizacja zamówień publicznych, - ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Sejny (podlaskie)
Zespalanie konstrukcji stalowych ( nawiercanie, skręcanie, przycinanie, szlifowanie powierzchni), rozładunek i załadunek, transport konstrukcji
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa platformy e-leningowej, tworzenie szkoleń e-leningowej, przygotowanie graficzne materiałów szkoleniowych, modyfikacja strony internetowej, kontakt z użytkownikami plaftormy.
LD HOLDING SA - 2015-12-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- Zakres obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrzne regulacje prawne, 2. Ewidencjonowanie elektroniczne dokumentów finansowych składanych przez jednostki realizujące, 3. Przygotowywanie dokumentów związanych z procedurą udzielania zamówień publicznych tj. ogłoszeń, SIWZ, itp., 4. Przyjmowanie i ewidencjonowanie ofert, 5. Prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych, 6. Bieżące monitorowanie zmian w prawie zamówień publicznych i ich właściwe uwzględnianie w prowadzonych postępowaniach, 7. Opracowywanie sprawozdań i raportów z udzielonych przez Uczelnię zamówień publicznych, administracyjno-techniczną obsługę Komisji ds. Przetargów Publicznych itp.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:30-15:30.Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze, 2. Co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych,3. Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych,4. Samodzielność i dobra organizacja pracy,5. dobra znajomość pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe:- Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych,- Doświadczenie w realizacji zamówień dofinansowywanych ze środków pochodzących z funduszy unijnych, w tym znajomość zasad kwalifikowalności wydatków.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-21 - Katowice (śląskie)
Obsługa gości restauracji
ANDY MAX Sp. z o.o. (Hotel Spa & Wellness Kazimierski Zdrój) - 2016-10-17 - Oblasy (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa dotychczasowych klientów, sprzedaż produktów i usług, obsługa urządzeń
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Chorzów (śląskie)
•OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ SPRZEDAŻY I ZAKUPU•WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW W SYSTEMIE INFORMATYCZNYM•KONTROLA GENEROWANEJ W DZIALE DOKUMENTACJI, KOMPLETOWANIE I ARCHIWIZOWANIE•OBSŁUGA KLIENTA ZEWNĘTRZNEGO I WEWNĘTRZNEGO SPÓŁKI•ROZLICZANIE KIEROWCÓW Z DOKUMENTÓW I GOTÓWKI•PLANOWANIE TRAS DLA KIEROWCÓW W OPARCIU O ZAMÓWIENIA•REALIZOWANIE I DOKUMENTOWANIE OPERACJI KASOWYCH•ODPOWIEDZIALNOŚĆ MATERIALNA ZA POWIERZONE MIENIE •PRACA W SYSTEMIE ZMIANOWYM
DRIMPOL SP. Z O.O. - 2017-05-16 - Wysoka Głogowska (podkarpackie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: chat, emails, tickets , RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMANIE PORZADKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów firmy drogą mailową oraz na portalach internetowych.
Staff Service Sp. z o.o. - 2019-01-14 - Rudziczka (śląskie)
Organizowanie i prowadzenie działalności handlowej przedsiębiorstwa w zakresie lokalnego oraz międzynarodowego handlu. Prowadzenie prac w zakresie przyjmowania dostaw oraz przygotowywania towarów do sprzedaży. Wykonywanie prac związanych z obsługą klientów oraz realizacją transakcji kupna i sprzedaży. Prowadzenie działań reklamowych i marketingowych. Reprezentowanie firmy na licznych spotkaniach (targach, ekspozycjach) międzynarodowych. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00 w Ligocie.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Ligota (śląskie)
składanie wniosków o wydanie dokumentów legalizacyjnych, współpraca z pracownikami zagranicznymi, kontakt z urzędami, przygotowywanie oraz wypełnianie wniosków, wizyty w urzędach
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Piaseczno (mazowieckie)
Obsługa administracji kadrowej związanej z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych (umowy o pracę i umowy cywilnoprawne) Rozliczanie i kontrolę czasu pracy Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej Kontrola ważności badań lekarskich Sporządzanie raportów, analiz i symulacji kadrowo-płacowych (w tym sprawozdawczość GUS, ZUS, PFRON) Sporządzanie i przesyłanie dokumentacji do ZUS, US, PFRON, GUS Obsługa ZFŚS Interpretacja i analiza przepisów prawnych w zakresie prawa pracy Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi oraz dostawcami usług medycznych, sportowych
AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-03 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elemrntami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Kraków (małopolskie)
- Uzgadnianie i analiza technicznych wymagań dotyczących realizowanych projektow IT,- Przygotowanie i modyfikowanie technicznej dokumentacji projektowej,- Planowanie i opracowywanie harmonogramu oraz kosztorysu projektow IT,- Planowanie i koordynowanie zadań osób i jednostki organizacyjnej realizujących projekt IT,- Tworzenie narzedzi potrzebnych do realizacji projektow IT.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprawdzanie jakości owoców i warzyw przy przyjeciu, sortowaniu, pakowaniu i wysyłaniu, kontrola temperatury przechowywania owoców i warzyw, czynności magazynowe.
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Ostrowiec (mazowieckie)
OBSŁUGA MAGAZYNU, PRACE PORZĄDKOWE, ZAŁADUNEK I ROZŁADUNEK POJAZDÓW, OBSŁUGA WÓZKA WIDŁOWEGO, KIEROWANIE POJAZDEM DO 3,5 TONY (WG. POTRZEB)WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE,UPRAWNIENIA DO OBSŁUGI WÓZKA WIDŁOWEGO, PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE BADANIE LEKARSKIE O BRAKU PRZECIWWSKAZAŃ DO WYKONYWANIA PRACY, ZAŚWIADCZENIE O NIEKARALNOŚCI, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie usług firmy, udzielanie informacji, przyjmowanie zleceń i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, przyjmowanie reklamacji od klientów, przygotowywanie zestawień oraz raportów oraz wsparcie realizacji przedsięwzięć.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Głogów (dolnośląskie)
prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji z klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
konfiguracja i integracja komponentów sieci w systemach NMS, IP/MPLS domain, opracowanie i rozwiązanie zwyczajnych problemów inżynieryjnych, przygotowanie dokumentacji technicznej, zarządzanie wymaganiami (zbieranie, śledzenie, walidacja, dokumentowanie), wspracie w zakresie oprogramowania dla innych członków zespołu
NATEK POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)