SPECJALISTA DO SPRAW ROZRACHUNKÓW Elbląg oferta pracy FHU MAK-CHEMIA, M. OSIŃSKI I B. PÓŁTORAK- OSIŃSKA SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZRACHUNKÓW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie wpłat i wypłat, raporty kasowe itp; wynagrodzenie zasadnicze + premia
Data publikacji: 2016-03-24
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: FHU MAK-CHEMIA, M. OSIŃSKI I B. PÓŁTORAK- OSIŃSKA SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Panieńska 17/18, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanie wpłat i wypłat, raporty kasowe itp; wynagrodzenie zasadnicze + premia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZRACHUNKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik rachunkowości*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wymagana znajomość podstaw księgowości
Nazwa pracodawcy:
FHU MAK-CHEMIA, M. OSIŃSKI I B. PÓŁTORAK- OSIŃSKA SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Panieńska 17/18, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: osobiście, Godziny : 08:30-10:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Panieńska
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik rachunkowości*
Data dodania oferty pracy: 24.03.2016
Oferta pracy ważna do: 08.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pomoc przy produkcji wyrobów garmażeryjnych
PPHU "Rarytas" , M. Chrukin - 2016-04-29 - Zawiercie (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Utrzymanie sprawności linii produkcyjnej w zakresie hydrauliki, mechaniki. Kontrola stanu technicznego maszyn, urządzeń, usuwanie awarii. Organizacja procesu produkcji, zapewnianie obsady.
SUPERBET J. ZAWADZKI I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-09 - Zakrze (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Bangladeszu, wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-04-14 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie biura, prowadzenie kadr, wydawanie faktur,wydawanie paragonów
P.P.H.U. "AGBO" Bogdan Nawrotek - 2016-04-22 - Dęblin (lubelskie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-17 - Wola (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji płacowej, ewidencja kadrowo - płacowa.
GLASPO Sp. z o.o. - 2015-11-17 - Domanin (wielkopolskie)
utrzymanie czystosci podłóg u klienta, praca na maszynie czyszczącej z siedziskiem oraz mopowanie , wprowadzanie usprawnień do codziennej pracy, dbałość o wysoka jakość obsługi z uwzględnieniem standardów Firmy, współpraca ze wszystkimi pracownikami firmy oparta na szeroko rozumianym szacunku
Firma Handlowo-Usługowa FRESH Magdalena Smolińska-Kornowicz - 2016-12-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-02-16 - Tychy (śląskie)
Kierowanie i nadzorowanie wybranym obszarem statutowej działalności spółdzielni socjalnej, dokonywanie czynności prawnych w tym zakresie, współdziałanie z organami, instytucjami i organizacjami w podejmowaniu przedsięwzięć zamierzających do pełnej realizacji zadań wynikających z procesu reintegracji zawodowej i społecznej, reprezentowanie jednostki, określanie zadań i obowiązków podległych pracowników, dysponowanie środkami określonymi w budżecie podmiotu oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie, realizacja innych zadań wynikających ze statutu podmiotu.
Spółdzielnia Socjalna Parasol - 2017-04-27 - Nysa (opolskie)
- prowadzenie projektów tworzenia wyrobu - zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami klienta,- obsługa przydzielonej bazy klientów krajowych i zagranicznychoraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców,- kreowanie potrzeb budowanie trwałych relacji z klientami,- komplekssowe sporządzanie ofert,- aktywna współpraca z wszystkimi działami firmy, w tym z konstruktorami i technologami,- kształtowanie pozytwynego wizerunku firmy,- aktywna promocja działań i produktów firmy,- działania marketingowe, uczestnictwo i organizacja targów.
Spółdzielnia SIP ZPCH Krosno - 2018-11-06 - Krosno (podkarpackie)
prowadzenie sekretariatu,praw kadrowo-płacowych,przelewów,ZUS, PFRON
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Kraków (małopolskie)
Nadzorowanie stanu technicznego budynku, instalacji i urządzeń technicznych oraz czystości w administrowanych budynkach, sporządzanie wzorów dokumentów i przekazywanie ich do akceptacji przełożonym, prowadzenie ewidencji i kartotek zasobów oraz dokumentacji nieruchomości, przygotowywanie danych do rozliczeń mediów komunalnych, kontrolowanie i nadzorowanie jakości prac wykonanych w budynkach przez podwykonawców, współpracowanie z najemcami, przełożonym, podwykonawcami, administracją, urzędami i innymi służbami w zakresie obsługi nieruchomości, kontrolowanie poprawności sporządzania i realizowania umów (najmu, z serwisami/podwykonawcami), nadzorowanie prac związanych z usuwaniem awarii i usterek technicznych, przygotowywanie informacji, zestawień i danych do planów budżetowych (finansowych). praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17. Wynagrodzenie 2100 zł brutto na okresie próbnym.
GREMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-17 - Kraków (małopolskie)
pomoc przy obsłudze maszyn i urządzeń w obszarze linni produkcyjnej
"U JĘDRUSIA" Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Wieliczka (małopolskie)
zadania:obsŁuga klienta, przyjmowanie dostaw, obsługa kasy fiskalnejprzyjmowanie reklamacjizatwierdzanie transakcji sprzedazy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Gliwice (śląskie)
Obsługa techniczno-handlowa
Roosens Betons-Polska Sp. z o.o. w Połchowie - 2017-03-16 - Połchowo (zachodniopomorskie)
Wykonywanie rezerwacji i bilansów finansowych; Wykonywanie różnych czynności związanych z zamknięciem, w tym: przeszacowanie walutowe, podatek dochodowy odroczony, przegrupowanie, bilans walutowy; Dostarczanie raportowania grupowego; Dostarczanie zewnętrznego raportowania; Dostarczanie bilansów między przedsiębiorstwami; Wsparcie / współpraca w różnych projektach, takich jak analiza i wdrażanie zmian ; Poprawianie/aktualizacja procedur pulpitu, jeśli jest to wymagane.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Kraków (małopolskie)
Reprezentowanie firmy na rynku ormiańskim, budowanie bazy klientów, monitorowanie rynku ormiańskiego, utrzymywanie relacji biznesowych z kontrahentami ormiańskimi, gotowość do odbywania zagranicznych podróży służbowych
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)
-wprowadzenie dokumentó do programów Buchalter-wyliczanie podatku VAT,PIT,PPE-naliczanie wynagrodzeń, ekwiwalentów,-Eksportowanie list płac do programu Płatnik
Biuro Rachunkowe "IKA" Iwona Konkel - 2016-07-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
Rejestrowanie i przetwarzanie zamówień i/lub zapytań otrzymanych pocztą, telefonicznie lub przez EDI; udostępnianie informacji o cenach, dostępności i harmonogramach; sugerowanie dodatkowych produktów lub usług dla klienta, sprawdzanie ograniczeń kredytowych i potwierdzenie zamówień; badanie i rozwiązywanie bardzo złożonych reklamacji i problemów klientów; komunikacja z klientami; śledzenie aktywności zleceń.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)
- wykonywanie prostych, rutynowych prac związanych z różnymi etapami budowy i rozbiórki
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Pruchnik (podkarpackie)
Budowanie stron www - internetowych i intranetowych, edycja treści i administrowanie stronami internetowymi i intranetowymi klientów, zarządzanie serwerem, sporządzanie kopii zapasowych, bieżące realizowanie zleceń klientów. Praca w godzinach 8-16.
Pro and Com Agata Zwolan - 2016-09-05 - Płock (mazowieckie)
PRZEPROWADZANIE KONTROLI WARUNKÓW PRACY W FIRMIE ORAZ NA TERENIE FARM WIATROWYCH, DOPRADZTWO W ZAKRESIE STOSOWANIA PRZEPISÓW ORAZ ZASAD BHP, PROWADZENIE DOCHODZEŃ POWYPADKOWYCH, ORGANIZACJA I PROWADZENIE SZKOLEŃ BHP, PROWADZENIE I ZARZĄDZANIE DOKUMENTACJĄ ZWIĄZANĄ Z OBSZAREM BHP I PPOŻ, PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE PRACOWNIKOM TECHNICZNYM SPRZĘTU OCHRONY OSOBISTEJ, WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ZADAŃ OKREŚLONYCH W ROZPORZĄDZENIU W SPRAWIE SŁUŻBY BHP, WSPARCIE INNYCH DZIAŁÓW W FIRMIEWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE BHP LUB WYŻSZE UZUPEŁNIONE STUDNIAMI PODYPLOMOWYMI Z ZAKRESU BHPUMIEJĘTNOŚCI:ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU BHP, OCHRONY ŚRODOWISKA I OCHRONY PRZECIWPOOŻAROWEJ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, DUŻA SAMODZIELNOŚĆ W WYKONYWANIU ZADAŃ, UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE ORAZ ODPORNOŚĆ NA STRES, UMIEJĘTNOŚĆ SZYBKIEGO REAGOWANIA, DOKŁADNOŚĆ, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ,PRAWO JAZDY B, DOŚWIADCZENIE W SŁUŻBIE BHP, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B2CV WYSŁAĆ NA E-MAIL; biuro (at) wpm.com.pl
WPM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zamawianie materiałów zg. z otrzymanym wykazem,Negocjowanie warunków handlowych,Poszukiwanie nowych dostawców,Analiza stanów magazynowych.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ce(docelowo na czas nieokreślony)MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:WyryPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 6-14
SILESIA SHREDDERS S.C. - 2018-10-18 - Wyry (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży - kontakt z kontrahentami niemieckojęzycznymi
Monster Print Janusz Mordec - 2016-11-25 - Chorzelów (podkarpackie)
kontakt telefoniczny oraz emailowy z klientem niemieckojezycznym, rekrutacja pracowników
PROHELP24 Aneta Suchocka - 2016-09-05 - Gdynia (pomorskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami(praca w środowisku międzynarodowym), przeprowadzanie procesów zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i potrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Łęczeszyce (mazowieckie)
Praca przy produkcji lodów.
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Kalisz (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)