SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ Źródła oferta pracy ARAD SERWIS sp.z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: obsługa gospodarki magazynowej, obsługa klienta
Data publikacji: 2018-11-28
Lokalizacja: Źródła (dolnośląskie)
Pracodawca: ARAD SERWIS sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Muzyczna 2, 55-330 Źródła, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa gospodarki magazynowej, obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Źródła
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: średzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Miękinia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
chęci do podnoszenia kwalifikacji i zdobycia zawodu , sumienność i odpowiedzilność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : znajomość gospodarki magazynowej( PZ,PW,RZ,RW,MM)
Nazwa pracodawcy: ARAD SERWIS sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Muzyczna 2, 55-330 Źródła, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: średzki
Gmina pracodawcy: Miękinia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Źródła
Ulica pracodawcy: Muzyczna
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 28.11.2018
Oferta pracy ważna do: 31.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie min. zawodowe lub średnie oraz mile widziane uprawnienia na wózek widłowy, prawo jazdy kat. B . Dobra obsługa komputera (umiejętność obsługi Pakietu MS Office: word, excel). Pnadto przyszły pracownik powinien cechować się: dyspozycyjnością, dokładnością i odpowiedzialnością, umiejętnością pracy w zespole, kierowaniem ludźmi oraz chęcią i gotowością do intensywnej pracy.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2016-04-28 - Racibórz (śląskie)
Planowanie, zarządzanie, koordynowanie, nadzorowanie i realizowanie projektów. Tworzenie standardów, procedur i wzorów dokumentacji projektowej; analizowanie i stosowanie przepisów prawa i zasad realizacji projektu; monitorowanie i koordynowanie realizacji zadań projektowych
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2016-07-19 - Zawiercie (śląskie)
Pozyskuje i obsługuje najważniejszych klientów, współtworzy strategię sprzedażową, zarządza działaniami sprzedażowymi, marketingowymi i promocyjnymi.
ADVANTER-PL Spółka z o.o. - 2018-04-16 - Zamość (lubelskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie w sprzedaży telefonicznej; obsługa MS Office; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; umiejętność nawiązywania kontaktów telefonicznych z klientami; zakres obowiązków: telefoniczne i mailowe pozyskiwanie klientów; umowa zlecenie; praca w godz. 9:00-14:00; miejsce pracy: Gliwice;
"INTEGRA" Zofia Dolecka - 2018-02-02 - Gliwice (śląskie)
Mycie samochodów klientów poprzez użycie odpowiednich środków kosmetycznych oraz urządzeń tj. myjka pod ciśnieniem karcher, odkurzacz samochodowy itp.
Ankris Phu Zpchr Andrzej Kurzak - 2016-08-23 - Słupsk (pomorskie)
pomoc w organizacji dokumentacji kadrowo-płacowej; wsparcie administracyjne biura; prowadzenie akt osobowych pracowników, kontakt z pracownikami.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Skawina (małopolskie)
Prowadzenie rozliczeń kontraktu, sporządzanie wymaganych sprawozdań.Wymagane min. 2 letnie doświadczenie przy realizacji projektów drogowych
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-30 - Kołbiel (mazowieckie)
Praca w dziale sprzedaży, współpraca z kontrahentami polskimi i zagranicznymi
PPHU "MARTPOL" EXPORT-IMPORT BEATA MARTYNOWICZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-30 - Szprotawa (lubuskie)
bezpośrednia sprzedaż samochodów w salonie,realizacja planów sprzedażowych oraz jakościowych,przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji,aktywne pozyskiwanie klientów,dbałość o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi
MAZUREK Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-07-18 - Tychy (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczeń rocznych, zgłaszanie do ZUS, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja dokumentów
GLOBAL SP. Z O.O. - 2017-02-20 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Gliwice (śląskie)
Ustalanie zapotrzebowania na towar, zamawianie towaru, wprowadzanie zakupionego towaru do systemu.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sprzedaż ofert turystycznych; godz. pracy 10-18; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-18; wysokość wynagrodzenia 3000 zł brutto lub do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji
HERKULES EXPRESS BIURO TURYSTYCZNE JÓZEF BONDARCZUK - 2018-11-16 - Słupsk (pomorskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KONTRAKTÓW ZGODNIE ZE STANDARDAMI FIRMY, ORGANIZACJA I KOORDYNACJA WYJAZDU ORAZ POBYTU PERSONELU OPIEKUŃCZEGO ZA GRANICĄ, BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH TELACJI Z KLIENTEM ZEWNĘTRZNYM I WEWNĘTRZNYM, BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (MILE WIDZIANA FILOLOGIA GERMAŃSKA), BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO, 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO (MILE WIDZIANE W OBSŁUDZE KLIENTA)KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEFONICZNY W GODZINACH 09:00-17:00, LUB CV PRZESŁAĆ NA ADRES: kariera (at) promedica24.plMIEJSCE PRACY-AL. NIEPODLEGŁOŚCI 31wynagrodzenie: kwota podstawy + prowizja kwartalna
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Znajomość przepisów ustawy - Prawo Energetyczne, uzyskanie uprawnień dozoru bez ograniczeń napięcia w zakresie urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych. Kontakt z Urzędem Regulacji Energetyki w zakresie działalności koncesjonowanych (obrót i dystrybucja energii elektrycznej), bieżąca kontrola pracy sieci elektroenergetycznej 110/15/04kV, określania warunków przyłączenia odbiorców, kształtowanie taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej, sporządzanie dokumentacji i sprawozdań wynikających z przepisów, wskazania znajomości przepisów - Prawo Budowlane (uprawnienia budowlane branży elektrycznej) I zmiana pn-pt sporadycznie w dni wolne.Wynagrodzenie od 3000zł brutto 1 umowa na 2 lata docelowo na stałe.
Zakład Usług Technicznych MEGA Sp.z o.o. - 2016-11-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW BIZNESOWYCH I OBSŁUGĘ DOTYCHCZASOWYCHZROZUMIENIE ICH POTRZEB I WYBÓR WŁAŚCIWEGO ROZWIĄZANIA Z NASZEJ OFERTYPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHOBSERWACJĘ DZIAŁAŃ KONKURENCJI I BRANŻOWYCH TRENDÓW DOTYCZĄCYCH BRANŻY BEZPIECZEŃSTWA ITISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ
KOMBIAN MICHAŁ NIEWIADOMSKI - 2017-04-24 - Rzeszów (podkarpackie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Koordynacja i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych; opracowywanie wniosków na realizację projektów; Pozyskiwanie grantów ze środków publicznych oraz instytucji i organizacji pozarządowych; Udzielanie wsparcia merytorycznego osobom odpowiedzialnym za realizację projektów w jednostkach podległych WK OHP, kontrole realizacji projektów;
kontakt przez OHP - 2016-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie budżetem marketingowym w celu wyboru najefektywniejszych działańSamodzielna realizacja zadań z zakresu PR, w tym m.in. tworzenie materiałów prasowych, kontakt z mediami oraz monitoring mediówMedia społecznościowe - pełna koordynacjaAktualizacja i rozbudowa strony www oraz landing pageNewslettery - przygotowanie, wysyłka i analiza
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Konin (wielkopolskie)
wg zawodu
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Miedzna - 2017-07-07 - Miedzna (mazowieckie)
Planowanie, koordynacja, kontrola działań marketingowych i przedażowych. Nawiązywanie kontaktów z klientami. Zarządzanie reklamą firmy. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klienta.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Brzeźnica (małopolskie)
Projektowanie graficzne, obróbka fotografii. Wystawianie aukcji w serwisie internetowym.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-10-16 - Krosno (podkarpackie)
administrowanie,zarządzanie nieruchomościami i lokalami, obsługa obiektów, przygotowywanie i nadzór nad remontami
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Otwock (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie kadr i płac.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2015-12-21 - Częstochowa (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
4 GRANTS SP. Z O.O. SP. K. - 2016-01-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zarządzanie i rozwijanie procesów relokacyjnych, zarządzanie procesami pozyskiwania wiz do USA oraz pozyskiwania pozwoleń na pracę w USA. Współpraca z pracownikami firmy z Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Kraków (małopolskie)
opracowwywanie i realziacja strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Krzeszów (dolnośląskie)
obsługa klientów,przyjmowanie zleceń,wystawianie faktur,sprzedaż
PIOTREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Wójtowo (warmińsko-mazurskie)