SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI Runowo Krajeńskie oferta pracy GABI-BIS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa Zakład Produkcyjny Runowo Krajeńskie 115
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie rekrutacji w zatrudnianiu obywateli z Ukrainy,Tłumaczenie dokumentów.
Data publikacji: 2019-06-26
Lokalizacja: Runowo Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: GABI-BIS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa Zakład Produkcyjny Runowo Krajeńskie 115
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:89-410 Runowo Krajeńskie 115, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rekrutacji w zatrudnianiu obywateli z Ukrainy,Tłumaczenie dokumentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Rozkład godzinowy czasu pracy od godz. 07:00 do godz.15:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Runowo Krajeńskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sępoleński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Więcbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019
Data zakończenia pracy: 15.07.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej półroczny staż na podobnym stanowisku i komunikatywność.Biegła znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie wymagana z uwagi na nabór pracowników z Ukrainy.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
GABI-BIS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa Zakład Produkcyjny Runowo Krajeńskie 115
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim
Adres pracodawcy:
Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, powiat: sępoleński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: sępoleński
Gmina pracodawcy: Sępólno Krajeńskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sępólno Krajeńskie
Adres strony pracodawcy: www.gabibis.pl
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Fabryka mebli - produkcja mebli tapicerowanych.
Nazwisko osoby zgłaszającej: Lucyna Szlezer
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 26.06.2019
Oferta pracy ważna do: 17.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?86ad22ada773c0e8cca26b16df98bed2
Podobne oferty pracy
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-06-14 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem, w tym udzielanie informacji oraz rozwiązywanie problemów, doradztwo w zakresie gamy produktowej, promowanie wyrobów na targach, zdobywanie zamówień oraz monitoring ich realizacji, prezentowanie produktów oraz usług firmy, obróbka graficzna zdjęć, prospektów, podnoszenie wiedzy z zakresu techniki oraz sprzedaży
FURINEO Sp. z o. o. - 2016-10-07 - Siedlce (mazowieckie)
utrzymanie w czystości biur * odkurzaniewykładzin w pomieszczeniach biurowych * odkurzanie i mycie podłóg* wycieranie kurzu na meblach, grzejnikach i parapetach * mycieokien, zamiatanie chodnika, * opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie śmieci, praca w godz 6-10/15-19
Agencja artEv S.C Anna Rosowska Monika Kula - 2018-01-05 - Opole (opolskie)
opracowanie i prowadzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów,- współpracaz agencjami reklamowymi w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych oraz analiza działań marketingowych,-opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych i wspieranie działu sprzedaży,- ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług,-poszukiwanie nowych rynków zbytu i nowych klientów firmy,-nawiązywanie i pielęgnowanie kontaktów w kraju i za granicą (B2B prowadzenie korespondencji z klientami firmy),-pełnienie funckji reporezentacyjnych i dbałość o dobry wizerunek firmy,-wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy,-współudział w kreowaniu strategii obsługi klientów i stałe raportowanie prowadzonych przez siebie prac.
Świdnicka Fabryka Urządzeń Przemysłowych ŚFUP Sp. z o.o. Świdnica - 2017-01-27 - Świdnica (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów. Praca pn-pt 8-16
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Bełchatów (łódzkie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. projektów unijnych w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: nadzór nad prawidłową realizacją projektów, w szczególności współfinansowanych ze środków unijnych, zgodnie z umową o dofinansowanie, harmonogramem i budżetem; rozliczanie projektów unijnych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność oraz zmiany w projekcie; weryfikacja wydatków pod kątem ich poprawności i kwalifikowalności w zakresie zgodności z zapisami wniosku o dofinansowanie; opisywanie faktur w powiązaniu z zatwierdzony harmonogramem; rejestrowanie i analizowanie stanu środków finansowych projektu; monitorowanie przyjętych w projekcie wskaźników produktu i rezultatu, ocenianie osiągnięcia zamierzonych rezultatów i celów; podejmowanie działań naprawczych w procesie realizacji projektu, wdrażanie zaleceń pokontrolnych; sporządzanie umów, formularzy, sprawozdań, raportów, analiz oraz innych dokumentów niezbędnych dla właściwej realizacji projektu; współpraca z instytucjami zarządzającymi programami regionalnymi i krajowymi; udział w kontrolach przeprowadzanych na etapie realizacji projektów oraz w okresie trwałości, w tym sporządzanie dokumentacji pokontrolnej; prowadzenie korespondencji z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie projektów, urzędami i zainteresowanymi stronami; archiwizowanie dokumentów.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2; praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W lutym 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 10.04.2017r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-13 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż art. medycznych, prowadzenie sklepu internetowego.I zmiana 9-17 pn-ptWynagrodzenie 2000 zł brutto
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż okien i drzwi, dokonywnie pomiarów w ternie
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Konin (wielkopolskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, zakładanie akt osobowych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego - IMPULS, bieżące uzupełnianie dokumentów, archiwizacja dokumentów, ewidencja czasu pracy, sprawozdawczość GUS, naliczanie wynagrodzeń. -Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Wymagane 5 lat doświadczenia na w/w stanowisku. Mile widziana znajomość programu IMPULS. Wymagana znajomość zagadnień prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków. Mile widziana znajomość tematyki warunków szczególnych. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-207-12-13) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 109, 40-833 Katowice) lub e-mail: kadry (at) gonar.com.pl
GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
dekarz:doświadczenie i staz pracy mile widziane,pomocnik dekarza: osoba do przyuczenia,praca na budowach i na terenie tartaku,prawo jazdy kat. B
TARTAK Ostrów Centrum Dachowo-Budowlane - 2016-02-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wystawianie umów cywilnoprawnych, naliczanie składek ZUS i PDOF, przygotowanie rejestracji i wyrejestrowania osób w ZUS, zatwierdzanie do zapłaty rachunków do umów, przygotowywanie paczek płacowych wraz z pochodnymi od wynagrodzeń, weryfikacja danych na podstawie informacji i zapisów otrzymanych z księgowości, współpraca z osobami z działów administracji (księgowość, finanse) i z osobami z działów programowych
Capital Work - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
dowóz pracowników do miejsca pracy, drobne prace budowlane
"ZIBEX"-ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY Zbigniew Zaborowski - 2016-11-03 - Glewice (zachodniopomorskie)
koordynowanie swojej pracy, nadzór nad obiegiem domukentacji , dbałość o obsługę klienta, pozyskiwanie i opieka nad klientem
ON ROAD TRUCK SERVICES S.A. - 2016-08-26 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa merytoryczna projektów dofinansowywanych z UE. Okres zatrudnienia 12 m-cy. Godz. pracy 8-16.
CENTRUM EDUKACYJNE TECHNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-30 - Słupsk (pomorskie)
Transkrypcja testów w języku niemieckim.
MANPOWER GROUP SP. Z O.O. - 2018-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowejRozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorcówProwadzenie płacowej bazy danych osób zatrudnionych oraz bieżąca ich aktualizacjaSporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUSObsługa systemu kadrowo - płacowego oraz programu PłatnikPrzygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowychWspółpracowanie z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymiPraca od pn do pt w godz. 8.00-16.00.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI - 2017-07-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zaopatrzenie pracowników w odzież roboczą - zamawianie, wydawanie, prowadzenie ewidencji, monitorowanie zmian zgodnie z obowiązującą procedurą. Administrowanie i zaopatrzenie stanowisk pracy pracowników biurowych oraz zaplecza socjalnego firmy. Zamawianie środków czystości na potrzeby firmy. Zamawianie artykułów biurowych na potrzeby działu. Nadzór nad apteczkami pierwszej pomocy zgodnie z Zakładowym Programem BHP. Przygotowywanie, administrowanie oraz wydawanie identyfikatorów dla pracowników oraz gości firmy. Realizacja bieżących zadań administracyjnych. Zastępstwo na recepcji.
Nowel Piekarnia Nowakowski Sp. z o.o. Sp. Komandytowo-Akcyjna - 2017-05-24 - Legionowo (mazowieckie)
Praca w Dziale Polityki Kadrowo-Płacowej. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 334 95 28, 529, 564, e-mail: d.erdmanska (at) dcchp.pl, i.wlosik (at) dcchp.pl, g.dabrowska (at) dcchp.pl, s.paszkowska (at) dcchp.pl
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu - 2019-03-20 - Wrocław (dolnośląskie)
według stanowiska
SNC Sp.j. Bożena Gąsiorowska,Krzysztof Gąsiorowski - 2016-02-11 - Niegoszowice (małopolskie)
analiza rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa transakcji handlowych, realizacja planów sprzedażowych, utrzymywanie kontaktów z kontrahentem
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Zgierz (łódzkie)
Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych kontrahentów, tworzenie ofert handlowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku.
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe VENTI Piotr Suława - 2017-07-26 - Mazańcowice (śląskie)
obsługa klientów,przyjmowanie zleceń,wystawianie faktur,sprzedaż
PIOTREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Wójtowo (warmińsko-mazurskie)
wpisywianie faktur do dokmu.magazynu, obsługa klienta
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2017-12-08 - Ługi (pomorskie)
Czytanie projektu, przygotowywanie ofert, przygotowywanie protokołu rozliczeń, obsługa dokumentacji technicznej, projektowej, przygotowanie obmiarów do wyceny
Transport Ciężarowy Mariusz Grzyb - 2019-01-16 - Oleśnica (dolnośląskie)
- analiza zapytań ofertowych- przygotowywanie ofert oraz doradztwo dla klientów Hotelu i Restauracji (konferencje, bankiety, przyjęcia okolicznościowe) - realizacja spotkań w celu prezentacji oferty obiektu - koordynowanie i nadzór nad realizacją zleconych konferencji, bankietów, zamówień indywidualnych - odpowiedzialność za najwyższy standard obsługi w zakresie realizowanych zleceń - moderowanie strony internetowej Hotelu- ścisła współpraca z Kierownictwem Hotelu, Szefem Kuchni oraz Recepcją Hotelu w zakresie realizowanych zadań- analiza rynku, nawiązywanie kontaktów oraz budowanie relacji z klientami
Hotel Port 110 - 2016-09-05 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zamawianie wyrobów gotowych na podstawie zamówień klientów w zakładach produkcyjnych.Zarządzanie wyrobami gotowymi w magazynach, organizowanie dostaw do klienta, kontakt z klientem i zakładami produkcyjnymi. Zarządzanie i uaktualnianie bazy danych w systemie. Regularne księgowanie dostaw w systemie.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Kraków (małopolskie)