SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Szczecin oferta pracy JPP MARINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: REKRUTACJAPRACOWNIKÓW Z OBSZARU EOG I AZJI, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW WYMAGANYCH PRZEZ URZĘDY (PUP, ZUW, ECT.)NAWIĄZYWANE I UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z URZĘDAMI PRACY I AGENCJAMI PRACY W ZAKRESIE REKRUTACJI PRACOWNIKÓW, ANALIZA I SELEKCJA APLIKACJI, PROWADZENIE ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, MILE WIDZIANE KIERUNKOWE(ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PAKIETU MS OFICCE, ZNAJOMOŚĆ PRAWAPRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ORAZ ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z ZATRUDNIANIEM PRACOWNIKÓW, UMIEJĘTNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYSLENIA I SAMODZIELNOŚĆ, KULTURA OSOBISTA, PRAWO JAZDY KAT B, DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE MIN 3 LATA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO , NIEMIECKIEGO I UKRAIŃSKIEGO W STOPNIU BARDZO DOBRYM, GODZINY PRACY 8-16,

Data publikacji: 2018-10-03

Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: JPP MARINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
PAPIEŻA JANA PAWŁA II 44/2, 70-415 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
REKRUTACJAPRACOWNIKÓW Z OBSZARU EOG I AZJI, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW WYMAGANYCH PRZEZ URZĘDY (PUP, ZUW, ECT.)NAWIĄZYWANE I UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z URZĘDAMI PRACY I AGENCJAMI PRACY W ZAKRESIE REKRUTACJI PRACOWNIKÓW, ANALIZA I SELEKCJA APLIKACJI, PROWADZENIE ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, MILE WIDZIANE KIERUNKOWE(ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PAKIETU MS OFICCE, ZNAJOMOŚĆ PRAWAPRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ORAZ ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z ZATRUDNIANIEM PRACOWNIKÓW, UMIEJĘTNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYSLENIA I SAMODZIELNOŚĆ, KULTURA OSOBISTA, PRAWO JAZDY KAT B, DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE MIN 3 LATA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO , NIEMIECKIEGO I UKRAIŃSKIEGO W STOPNIU BARDZO DOBRYM, GODZINY PRACY 8-16,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników (wymagany staż - lata: 3)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZDOLNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYŚLENIA

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRAWO JAZDY B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZAANGAŻOWANIE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ZAGADNIENIA ZWIĄZANE Z ZATRUDNIANIEM PRACOWNIKÓW

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: SAMODZIELNOŚĆ W ZAWODZIE

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, NIEMIECKIEGO I UKRAIŃSKIEGO

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
JPP MARINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Adres pracodawcy:
CELNA 1/13, 71-627 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: BRAK

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Szczecin

Gmina pracodawcy: Szczecin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szczecin

Ulica pracodawcy: CELNA

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników

Data dodania oferty pracy: 03.10.2018

Oferta pracy ważna do: 02.11.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH I ROZWOJOWYCH(NR 0865) - od 3 000 PLN

- analiza możliwości pozyskania środków na realizację projektów dofinansowanych z funduszy UE- informowanie o możliwości realizowania projektów, źródłach finansowania, wytycznych i założeniach programowych, w tym dotyczących form zatrudnienia określonych jednostek i zespołów- udzielanie konsultacji w zakresie przygotowania dokumentów aplikacyjnych projektów, w tym zakresie opracowania budżetów oraz analiz finansowych- monitoring działań związanych z przygotowaniem wniosków o dofinansowanie
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TURYSTYKI - od 2 100 PLN

bieżąca obsługa klientów w siedzibie pracodawcy, obsługa zapytań mailowych i telefonicznych, sprzedaż wycieczek i usług turystycznych, obsługa posprzedażowa klienta,
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Piła (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - PRUSZKÓW - od 14 PLN

identyfikacja i określenie wymogów, ograniczeń oraz przesłanek procesu rekrutacji wykwalifikowanych pracowników z państw wschodnich, przeprowadzenia procesu wyboru i kontakt z kandydatami w ukraińskim i rosyjskim języku, praca 25 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Pruszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 2 100 PLN

organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz
kontakt przez OHP - 2018-02-06 - Kościerzyna (pomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ - od 3 350 PLN

Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych, firmowych i na życie oraz bieżąca obsługa klienta w biurze.Praca w godzianch 9:00 do 17:00.
EURO OFFICE KAMILA ZIELIŃSKA - 2018-01-10 - Nowa Dęba (podkarpackie)

TECHNIK MECHANIK - od 3 000 PLN

Wymagane 10-cio letnie doświadczenie, prawo jazdy kat. "B", dobra znajomość języka niemieckiego/angielskiego.
"LB RAIL SYSTEMS" Sp. z o. o. - 2016-09-20 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

sprzedaż produktów firmy na wyznaczonym obszarze, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, rozwój współpracy z obecnymi klientami i zozyskiwanie nowych .Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie szczegółowego CV na e-mail : s.popek (at) ehoryzont.com w tytule proszę wpisać PRACA, proszę również o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami
HORYZONT AGENCJA REKLAMOWA POPEK SŁAWOMIR - 2016-03-08 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - od 2 600 PLN

księgowanie dokumentów finansowych (faktury sprzedaży, fakatury zakupu, wyciągi bankowe, raporty kasowe, polecenia księgowania);Godziny pracy 7-15
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2018-08-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - od 1 900 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminala do kart płatniczych, właściwa ekspozycja towarów w sklepie, pomoc nabywcy przy wyborze produktu, dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży, pomoc pozostałym pracownikom w codziennej dziłalności sklepu, przyjmowanie dostaw towarów, monitorowanie stanu zapasów i towarów, metkowanie produktów. W firmie obowiązuję równoważny system czasu pracy, w którym dopuszczalne jest przedłużenie dobowego wymiaru czasu pracy maksymalnie do 12 godzin. Okres rozliczeniowy wynosi 3 miesiące.
Pepco Poland Spółka z o. o. POZNAŃ - 2016-10-25 - Bełchatów (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 500 PLN

Obsługa korespondencji dla klienta niemieckojęzycznego; tworzenie ofert handlowych; tworzenie zamówień; organizacja transportu;
Falubaz Polska SA S.K.A. - 2018-07-12 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 750 PLN

pomoc w obsłudze zatrudnienia pracowników spoza UE,pomoc w obsłudze procesu legalizacji pobytu pracowników spoza UE,kontrola obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 2 108,07 PLN

obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-01-09 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA INFORMACJI NAUKOWEJ, TECHNICZNEJ I EKONOMICZNEJ - od 14 PLN

STANOWISKO: SPECJALISTA INFORMACJI TECHNICZNEJANALIZA, GROMADZENIE, PRZETWARZANIE ORAZ UDOSTĘPNIANIE I ROZPOWSZECHNIANIE INFORMACJI TECHNICZNEJ I NAUKOWEJ, TWORZENIE METADANYCH NIEZBEDNYCH DO IDENTYFIKACJI ŹRÓDEŁ, KLASYFIKACJA ZASOBÓW.WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMÓW BIUROWYCH, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGOPRACA: 80 GODZIN W MIESIĄCU Z WYNAGRODZENIEM 14,00 ZŁ BRUTTO ZA GODZINĘ
PIOTR KOWALCZYK - 2018-09-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 3 000 PLN

- planowanie i realizacja dostaw wysyłek importowych i eksportowych- kontakt z dostawcami i odbiorcami- kompleksowa obsługa zamówień klientów- prowadzenie dokumentacji- kontrola terminowości dostaw- organizacja i nadzorowanie pracy kilkuosobowego zespołu pracowników
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2015-12-07 - Blękwit (wielkopolskie)

SPECJALIST DS ROZWOJU OPROGRAMOWANIA SYSSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - do 4 000 PLN

Konserwacja, dostosowywanie i rozwój oprogramowania napisanego w języku MSV, JCL i REXX, projektowanie nowych funkcji oprogramowania (język MSV, JCL, REXX), programowanie i integracja systemów,prowadzenie dokumentacji pracy, praca w anglojęzycznym zespole.
Twój StartUp - 2017-09-13 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

pozyskiwanie i bieząca obsługa klientów, monitorowanie płatności, miejsce wykonywania pracy: woj. lubuskie
Petrotrans Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Międzyrzecz (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

OBSŁUGA PRACOWNIKÓW W ZAKRESIE BIEŻACYCH SPRAW PRACOWNICZYCH
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kaźmierzów (dolnośląskie)

POMOC BIUROWA - 997,4 PLN

skanowanie, archiwizacja zasobu geodezyjnego,obsługa sprzętu biurowego
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Gniezno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 3 500 PLN

Wsparcie działu handlowego i zarządu, obsługa administracyjno - biurowa, obsługa reklamacji.
POLGARD S.C. - 2018-08-30 - Stare Babice (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 200 PLN

Odbieranie telefonów od klientow w języku angielskim. Roziwązywanie problemów klienta w języku tureckim lub perskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - 2 500 - 3 500 PLN

Obsługa klientów firmy. Pozyskiwanie zamówień, dostawa towarów. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
SPRZĘT-POŻ Przeds.Specjalistyczne - 2017-03-23 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW TRANSAKCYJNYCH - od 5 700 PLN

Dokonywanie zakupów w imieniu klientów konsultacja i dokonywanie transakcji. Bezpośredni kontakt z klientem w języku hiszpańskim
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA MARKETINGU I HANDLU - od 3 500 PLN

przeprowadzaniem badań rynkowych i gromadzeniem informacji rynkowej,planowaniem i wdrażaniem metodpromocji,organizacją i doskonaleniem procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie,przygotowaniem i szkoleniem personeluhandlowego,zawiązywaniem i podtrzymywaniem kontaktów z klientami,analizą danych marketingowych, służącą wyborowistrategii działań handlowych.
Saturn Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 2 250 PLN

-Upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;-Koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;-Pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,-Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat,: bezrobotnych i młodzieży szkolnej
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-05-10 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 800 PLN

Znajomość bieżących potrzeb zakładu. Wyszukiwanie potencjalnych dostawców. Analiza cen, warunków dostawy. Zbieranie i analiza informacji na temat potencjalnych kontrahentów. Negocjowanie warunków z kontrahentami. Wybór kontrahentów. Określenie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów. Prowadzenie rejestrów dostawców i towarów. Współudział w planowaniu produkcji i wielkości potrzebnych zapasów. Nadzór nad transportem zamówionych materiałów. Magazynowanie towarów. Gospodarowanie zgromadzonymi zapasami. Fakturowanie.
Zakład Usługowy ROSA Spółka z o.o. - 2016-09-07 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 400 PLN

1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

wprowadzanie danych do bazy laboratoryjnej,przygotowanie prezentacji,przygotowanie analiz zestawień,porządkowanie dokumentów,obsługa sprzętu laboratoryjnego,kontrola produkcji w toku,archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 1 850 PLN

Zapewnienie realizacji zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy wynikających z przepisów prawnych, prowadzenie szkoleń BHP i PPOŻ, doradztwo w zakresie doboru odzieży, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje uprawnień), sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego.
P.P.H "LOGIS" Sp. z o.o. - 2016-06-27 - Kielce (świętokrzyskie)

POMOCNIK TAPICERA - od 2 000 PLN

Prace pomocnicze przy produkcji mebli tapicerowanych. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
PPUH IWOPOL Iwona Habrajska - 2017-10-23 - Bralin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kiełczewo (wielkopolskie)