SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Rzeszów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: przygotowanie i publikacja ofert pracy, przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
Data publikacji: 2020-03-13
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowanie i publikacja ofert pracy, przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 153
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość technik rekrutacji i selekcji
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv przesyłać na adres mail z dopiskiem zgody. Nie będą rozpatrywane cv bez umieszczonej klauzuli zgodyKlauzula zgody Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie w celu niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko stpr/20/1019 zgodnie z art. 6 ust.1 pkt. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej RODO.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 16.03.2020
Oferta pracy ważna do: 23.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a79945d101f0dfbd7280f738e46b91ee
Podobne oferty pracy
Sporządzanie dokumentów szkoleniowych i poradnictwa, kontakt z trenerami i specjalistami, ustalanie harmonogramu poradnictwa i warsztatów, sporządzanie wykazów danych, obsługa beneficjentów, przygotowywanie matrialów szkoleniowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
praca w zespole opiniodawczym
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2019-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych, rekrutacja pracowników, wykonywanie innych prac związanych z przebiegiem zatrudnienia pracownika.
PAŃSTWOWA OGÓLNOKSZTAŁCĄCA SZKOŁA MUZYCZNA I ST. IM. GRAŻYNY BACEWICZ W WARSZAWIE - 2019-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-12 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
prace biurowe w dziale usług serwisowych firmy
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Trzebinia (małopolskie)
1. Organizacja wystaw.2. Oprowadzanie wycieczek.3. Realizacja projektów.
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Włodawa (lubelskie)
- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10, e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2019-07-15 - Tczew (pomorskie)
handel branża drobiarska, pozyskiwanie klientów, sprzedaż
Zakład Drobiarski LECH-DRÓB Sp. z o.o. - 2020-02-03 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa i wspieranie procesu sprzedaży, pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami, budowa i obsługa sieci dystrybucyjnej, prowadzenie działań marketingowych, prowadzenie biura.
"KUREK" SZYMON KUREK - 2015-10-27 - Bulowice (małopolskie)
Zakres obowiązków:- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia- współpraca z dostawcami i klientami firmy- ścisła współpraca z magazynem oraz z działem sprzedaży- terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży- kontrolowanie efektywnego ekonomicznie przepływu towarów/produktów/surowców,-kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze logistyki, tj. zaopatrzenia, przepływu i dystrybucji materiałów wewnątrz firmy, a także bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo - transportowej,- przyjmowanie i ewidencjonowanie zamówień klientowskich,- współuczestnictwo w inwentaryzacji i zużycia materiałów,- przygotowanie dokumentacji produkcyjnej,- komunikacja z klientami w zakresie realizacji zamówień i spełniania wymagań klienta,- ustalanie w razie konieczności zmiany terminu dostawy wyrobów do klienta,- realizacja celów logistycznych- uczestnictwo w audytach zewnętrznych i wewnętrznych
MPT Poland Spółka z o.o. - 2018-03-06 - Mielec (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Czuwanie nad prawidłowym działaniem sieci i instalacji wod-kan, c.o., gaz na terenie i w obiektach GUMed. Uczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań technicznych,przygotowywanie zleceń i projektów umów,nadzór nad realizacją robót,przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów lub przebudowy instalacji wewnętrznych i zewnętrznych wod-kan, c.o., w tym przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowych,rozliczenia wykonanych robót,pozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń itp.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2017-09-19 - Gdańsk (pomorskie)
telefoniczna obłsuga klienta, obsługa mailowasala C
IPT CALL CENTER Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa transportu materiałów - import i eksport zgodnie z zasadami ochrony środowiska na terenie UE oraz WNP (Ukraina, Bialoruś, Rosja, Kazachstan), obsluga programów magazynowych, obsługa programów do fakturowania Comarch Optima, częste delegacje UE+WNP
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Kraków (małopolskie)
1.Bieżące prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z polityką rachunkowości,2. Prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,3. Ustalanie różnic inwentaryzacyjnych 4. Prowadzenie ewidencji rozliczeń międzyokresowych kosztów,5. Rozliczenie podatku VAT – prowadzenie rejestrów, sporządzanie deklaracji VAT, sporządzanie i wysyłanie JPK,6. Prowadzenie ogółu spraw związanych z podatkiem od nieruchomości,7. Kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych.
Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna - 2019-04-25 - Polkowice (dolnośląskie)
Sprzedaż artykułów w sklepie ogólnospożywczym
PPHU MAJA Dawid Banasiak - 2017-08-21 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
utrzymanie wymaganego stanu technicznego maszyn,urządzeń i instalacji elektryczno-energetycznych
TESCO (Polska) Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
realizacja planów sprzedaży - produkty z zakresu klimatyzacji, wentylacji, chłodnictwa (HVAC&R), kompleksowa obsługa klientów: ofertowanie, realizacja zamówień, doradztwo techniczne, obsługa posprzedażowa
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2017-11-07 - Kwidzyn (pomorskie)
- zawieranie i przedłużanie umów na usługi Netia Internet, Telewizja,Telefon - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - budowanie iutrzymywanie relacji z Klientem - udział w akcjach marketingowych -obsługa klientów
Calipso.pl Haber Robert - 2017-07-24 - Opole (opolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku wykonywać będzie zadania polegajace na: nadzorze BHP w zakładzie, opracowaniu procedór wynikających z przepisów BHP , braniu udziału w przeprowadzaniu ORZ, weryfikacji dokumentów BHP firm podwykonawczych, braniu udziału w okresowych przeglądach stanu BHP, przeprowadzaniu kontroli warunków pracy oraz egzekwowania przestrzegania przepisów i zasad BHP, organizacji i przeprowadzaniu szkoleń dla pracowników z zakresu BHP
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Chojnice (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: kreatywność, praca w zespole, znajomość rynku europy Wschodniej (branża- handel hurtowy), uprawnienia: prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 1 rok na w/w stanowisku, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego biegle, angielskiego dobrze. Ogólny zakres obowiązków: planowanie , koordynowanie i optymalizacja procesów logistycznych, współpraca z dostawcami przedsiębiorstwa, pozyskiwanie kontrahentów z rynków Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji i ewidencja kosztów jednostek organizacyjnych WWK OHP związanych z wynajętymi lokalami, monitorowanie prawidłowości realizacji umów dokonywanie opisu faktur za usługi i produkty nabywane przez jednostki organizacyjne, współudział w sporządzaniu planów pracy, ocen, sprawozdań, współudział w przygotowywaniu narad i spotkań organizacyjnych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-03-23 - Poznań (wielkopolskie)
- Nadzór nad gospodarką magazynową budowy: sprawdzanie zgodności dostarczanych i wydawanych urządzeń i materiałów z odpowiednią dokumentacją. Nadzór i kontrola nad dokumentacją magazynową, przygotowywanie bieżących raportów i analiz. Odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych. Wykonywanie zadań administracyjnych powierzonych przez kierownika budowy.Nadzór nad powierzonym mieniem. Współpraca z firmami kurierskimi i transportowymi. Terminowa realizacja zadań zgodnie z instrukcjami.- Wynagrodzenie: od 3800 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z gospodarką magazynową oraz z dostawami materiałów na budowę. Prawo jazdy kat. B, uprawnienia do obsługi wózków widłowych (wymagane). Obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Olsztyn (śląskie)
Wymagana wykształcenie średnie, min. rok doświadczenia, znajomość przepisów prawa w określonej dziedzinie, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, sumienność. Ogólny zakres obowiązków: obsługa kadrowa pracowników, realizacja procesów personalnych w zakresie zatrudniania, zmiany warunków, rozwiązywania umów o pracę, świadectw pracy, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: kadry (at) biuro-strzalka.pl
KADRY I BHP STRZAŁKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-06 - Rybnik (śląskie)
składanie zleceń w firmach logistycznych, przyjmowanie zamówień, nadzór nad terminowością dostaw
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA MLECZ Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Pakowanie lub sortowanie, układanie produktów spożywczych, segregowanie kontenerów.
kontakt przez OHP - 2016-11-21 - Lublin (lubelskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa obecnego i potencjalnego klienta zagranicznego w języku ukraińskim i rosyjskim. Organizowanie i przeprowadzanie procesu sprzedaży, wdrażanie strategii promocyjnych i marketingowych, pozyskiwanie nowego klienta, przygotowywanie raportów, sprawozdań oraz statystyk sprzedażowych, przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz negocjacja warunków, koordynowanie zleceń produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zespołem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, w szczególności:- wykonywanie przeglądów technicznych,- dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali,- sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO,- nadzór nad realizacją/odbieranie prac remontowych i usług wykonywanych zna zasobie,- sporządzanie ocen technicznych usterek występujących na zarządzanym zasobie,- zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-10 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert, koordynowanie procesów sprzedażowych, przyjmowanie zamówień, czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem umów, zleceń, fakturowanie, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Mielec (podkarpackie)