SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Opole oferta pracy WEEGREE SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: osoba zajmuje się wyszukiwaniem potencjalnych kandydatów z Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, do pracy, a następnie oceną ich predyspozycji oraz stopnia zgodności prezentowanego przez nich doświadczenia i umiejętności z wymaganiami stawianymi przez firmę
Data publikacji: 2019-05-21
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: WEEGREE SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 26/1, 45-018 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
osoba zajmuje się wyszukiwaniem potencjalnych kandydatów z Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, do pracy, a następnie oceną ich predyspozycji oraz stopnia zgodności prezentowanego przez nich doświadczenia i umiejętności z wymaganiami stawianymi przez firmę
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : obsługa portalu ES-Candidate[Umiejętność 1] : obsługa pakietu Microsoft Office (głównie Excel, Access, Word, Outlook)
Nazwa pracodawcy: WEEGREE SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Krakowska 26/1, 45-018 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 21.05.2019
Oferta pracy ważna do: 21.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1a631d2ca078c1d19576640cf88727fe
Podobne oferty pracy
- Obsługa Klienta , sprzedaż artykułów- Godziny pracy do ustalenia z pracodawcą,- Miejsce pracy: Tczew - Kontakt tel.: 58-532-73-47
FHU KOHLAND - 2018-05-10 - Tczew (pomorskie)
Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno - biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 1720,18 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39, (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-10-29 - Racibórz (śląskie)
Sprzedaż wyrobów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych.
Firma KIM Krystian Banach - 2016-09-07 - Zabrze (śląskie)
kontrola stanu technicznego samochodów służbowych, kontrola wykorzystania przyznanego limitu kilometrów pojazdów, wykoywanie przeglądów technicznych, ubezpieczeń itp, dokonywanie zakupów druków, materiałów, wysposażenia dla potrzeb biura WWK OHP, przymowanie usterek dot budynku Biura WWK
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa kadrowa X L.O.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Gdańsk (pomorskie)
Określenie, aktualizacja ksiegi jakośc, opracowanie i aktualizacja procedur i instrukcji. Nadzór oraz szkolenia w zakresie systemu zaopatrzenia.
1 Wojskowy Ośrodek Metrologii - 2016-10-13 - Gdynia (pomorskie)
Praca jako specjalista ds. marketingu i handlu.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Jasło (podkarpackie)
obsługa programu Płatnik (zgłoszenia, wyrejestrowania, dokumenty rozliczeniowe, korygowanie dokumentów)
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opis stanowiska: - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z klientami; - sporządzanie zestawień i raportów sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office- szczególnie programu Excel; - znajomość technik
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)
Przedstawianie ofert handlowych na odbiór odpadów komunalnych, sporządzanie sprawozdań.
P.H.U. PAVER Karol Sienkiewicz - 2019-03-13 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Projektowanie w branży metalowej. Wykonywanie dokumentacji technicznej.
PROTOMEX Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Ksawerów (łódzkie)
praca z klientem,praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Bieżące utrzymanie czystośći pomieszczeń biurowych w Opolu.
ABC Service Sp. z o.o. - 2016-10-20 - Opole (opolskie)
Przyjmowanie i prowadzenie rejestru zamówień klienta, wystawianie faktur, zlecanie wysyłek, organizowanie transportu, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Łódź (łódzkie)
obsługa reklamodawców, pozyskiwanie reklamodawców do kampanii radiowych
Reklama J&E sp. z o.o. - 2019-02-01 - Łódź (łódzkie)
telefoniczna obsługa i kontakt z klientem stałym
kontakt przez OHP - 2018-01-09 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds wykonawstwa - organizacja przetargów na roboty budowlane, sporządzanie i negocjowanie umów na roboty budowlane, kontrola przedmiarów i harmonogramów prac, współpraca z kierownikiem budowy w zakresie zapewnienia podwykonawstwa, prowadzenie korespondencji w sprawach budowyInżynier budowy - realizowanie kontraktu, organizowanie i kierowanie robotami budowlanymi w zakresie zleconym przez kierownika budowy, nadzór nad pracą podległych pracowników
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2016-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- Przygotowywanie wniosków na zbieranie, przetwarzanie odpadów, pozwoleń na emisję do powietrza, operaty wodno-prawne. Przygotowywanie sprawozdań środowiskowych. Prowadzenie ewidencji. Kontakt z klientami w trakcie postępowań i kontroli.- Wynagrodzenie: 3500 - 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Umiejętność przygotowywania wniosków o wydanie decyzji środowiskowych. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie lub języka niemieckiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (Tel. 32-725-49-24) w godzinach 9:00-14:00 lub e-mail: ewelina.michalik (at) amber-eco.pl
"AMBER ECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-13 - Katowice (śląskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego; promowanie produktów; dbanie o relacje z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-07 - Gdańsk (pomorskie)
aktywizacja sprzedaży na rynku arabskim, planowanie, wdrażanie i monitorowanie w branży spożywczej
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Sosnowiec (śląskie)
publikacja treści internetowych, ofert, marketing internetowy, angażowanie klienta w internecie, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Zielona Góra (lubuskie)
- czynny udział w procesach logistycznych, - koordynowanie i nadzorowanie pracy niewielkiego zespołu pracowników, - codzienne monitorowanie oraz raportowanie stanów magazynowych, - prowadzenie inspekcji magazynowej w zakresie jakości prefabrykatów zdawanych na magazyn przez pion produkcji, - monitorowanie prawidłowego poziomu eksploatacji i zapotrzebowania na wybrane pozycje magazynowe lub surowce.
WPŻ ELBUD Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Owśnice (pomorskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-09-05 - Opole (opolskie)
Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastuktury budowlanej zgodnie z obowiązującymi przepisami, organizowanie lub przeprowadzanie obowiązkowych przeglądów obiektów i sporządzanie wymaganych przepisami dokumentów, zlecanie wymaganych przepisami kontroli obiektów, prowadzenie książek obiektów, przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów, przebudowy obiektów istniejących lub budowy nowych obiektów w tym: dokumentacji projektowej, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowych, uczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań projektowych, przygotowywanie zleceń i projektów umów, nadzór nad realizacją robót, rozliczanie wykonanych robót, pozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń itp.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznegolub planu wieloletniego; przygotowanie danych niezbędnych do monitorowania realizacji świadczeń przez medyczne komórki organizacyjne; monitorowanie i raportowanie planu kosztów pod kątem zgodności z założeniami planu; prowadzenie analiz efektywności świadczonych usług;przygotowywanie analiz finansowo-ekonomicznych dotyczących różnych przekrojów działalności ZOZ;wycena procedur medycznych i kosztów leczenia pacjenta;sporządzanie raportów i analiz finansowych
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2017-10-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa oraz pozyskiwanie klientów, przygotowanie oraz prezentacja ofert, sprzedaż samochodów oraz wyszukiwanie ciekawych ofert na rynku
"MAZUREK" Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sporządzanie i przestrzeganie harmonogramów wydatków, sporządzanie wniosków o płatność, prowadzenie finansowej dokumentacji projektów, sporządzanie umów cywilnoprawnych, umów finansowych i ich rozliczanie
4system Polska Sp. z o.o. - 2018-09-14 - Zielona Góra (lubuskie)