SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Katowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: - Współtworzenie profilu kandydata. Planowanie procesu rekrutacji. Tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych na ukraińskie, białoruskie, rosyjskie, gruzińskie, mołdawskie portale z pracą. Przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy z terenu Ukrainy, Białorusi, Rosji, Gruzji i Mołdawii i dokonywanie ich selekcji. Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami z Ukrainy, Białorusi, Rosji, Gruzji i Mołdawii. Monitorowanie rynku pracy. Sporządzanie i prowadzenia bazy danych CV. Sporządzanie raportów, opinii i rekomendacji. Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko. Odbieranie samochodem służbowym pracowników z dworca / lotniska. Pomocy w załatwianiu spraw urzędowych. Czynności związane z przygotowaniem i kompletowaniem niezbędnej dokumentacji dla nowych pracowników. Pomoc w uzupełnianiu kwestionariuszy osobowych. Pomoc w załatwianiu spraw związanych z zakwaterowaniem. Informowanie kandydatów o poszczególnych etapach przygotowania do pracy, w tym statusu ich dokumentów legalizujących pracę.- Praca na 1/2 etatu w godzinach: 9:00-13:00.
Data publikacji: 2020-03-03
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Współtworzenie profilu kandydata. Planowanie procesu rekrutacji. Tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych na ukraińskie, białoruskie, rosyjskie, gruzińskie, mołdawskie portale z pracą. Przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy z terenu Ukrainy, Białorusi, Rosji, Gruzji i Mołdawii i dokonywanie ich selekcji. Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami z Ukrainy, Białorusi, Rosji, Gruzji i Mołdawii. Monitorowanie rynku pracy. Sporządzanie i prowadzenia bazy danych CV. Sporządzanie raportów, opinii i rekomendacji. Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko. Odbieranie samochodem służbowym pracowników z dworca / lotniska. Pomocy w załatwianiu spraw urzędowych. Czynności związane z przygotowaniem i kompletowaniem niezbędnej dokumentacji dla nowych pracowników. Pomoc w uzupełnianiu kwestionariuszy osobowych. Pomoc w załatwianiu spraw związanych z zakwaterowaniem. Informowanie kandydatów o poszczególnych etapach przygotowania do pracy, w tym statusu ich dokumentów legalizujących pracę.- Praca na 1/2 etatu w godzinach: 9:00-13:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 1300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 14:00-15:30 lub osobisty w godzinach: 8:00-14:00.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Pośpiecha
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ AGENCJI PRACY TYMCZASOWEJ. ROBOTY ZWIĄZANE Z BUDOWĄ DRÓG I AUTOSTRAD.
danePracodawcy_nrKraz: 20931
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 03.03.2020
Oferta pracy ważna do: 17.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6cbe365c3a44468c73010f1343ea4d56
Podobne oferty pracy
Jesteśmy zgranym zespołem wspólnie możemy osiągać bardzo wiele sprawdź nas i siebie -zapraszamy. Nad czym będziemy pracować- pozyskanie nowych partnerów biznesowych B2B , budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku PL, oraz kontaktów w rozbudowie portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert – negocjacje.Umiejętność podejmowania decyzji wprowadzania projektów w realizacje, doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz szybki i efektywny sposób pracy, zdolności negocjacyjne i finalizacjiumów, samodzielność, inicjatywa i aktywność w działaniu, Firma zapewnia system Benefit/Medyczny oraz możliwość awansu.
MSX Internacional NOX Groupe sp z o.o. Sp.K - 2020-09-09 - Opole (opolskie)
Praca na stanowisku specjalista ds. obsługi urządzeń. Umowa na okres próbny, następnie na czas określony. System czasu pracy: równoważny wg grafiku.
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-11-28 - Wejherowo (pomorskie)
sporządzanie list płac, naliczanie składek zus, prowadzenie dokumentacji kadrowej
KANCELARIA EKONOMICZNA FRANCISZEK MÜLLER - 2019-11-19 - Międzyrzecz (lubuskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; znajomość rynku materiałów budowlanych; doświadczenie w branży budowlanej; obsługa komputera oraz kasy fiskalnej; prawo jazdy kat.B; uprawnienia na wózek widłowy podnośnikowy; rozwijanie sprzedaży; nawiązywanie kontaktów handlowych; obsługa klientów kluczowych; wystawianie dokumentacji finansowych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
przewóz pasażerów na trasach międzymiastowych i międzynarodowych
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta (sprzedaż okien), telefony, poczta, sporządzanie ofert. Mile widziane doświadczenie w branży okienno - drzwiowej.
"OPEN" Agnieszka Ślęzak Robert Tomczak spółka cywilna - 2018-06-01 - Kępno (wielkopolskie)
- Umawianie spotkań rekrutacyjnych i uczestnictwo w nich,- Analiza i weryfikacja aplikacji i kompetencji kandydatów,- Zarządzanie bazą kandydatów,- Organizacja szkoleń, nadzorowanie wszystkich etapów projektu- Wsparcie zespołu HR w codziennych obowiązkach,- Przygotowywanie umów i archiwizowanie dokumentów,- Naliczanie wynagrodzeń, - Udział w realizacji procesów i projektów HR oraz kadrowo-płacowych,- Współpraca w zakresie zgłaszania pracowników na benefity i rozliczania,- Dbanie o przepływ komunikacji wewnątrz i na zewnątrz organizacji w obszarze personalnym,- Prowadzenie działań mających na celu integrację pracowników wokół misji i strategii firmy,
RADPOL S.A. - 2019-10-29 - Człuchów (pomorskie)
wyszukiwanie przetargów, przygotowywanie przetargów do wysyłki dla klienta, przygotowywanie materiałów na szkolenia, wydruk materiałów szkoleniowych i wysyłka,(podręczniki, ćwiczenia), kontakt z trenerami
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Sprzedaż ryb
Sprzedaż Ryb z Własnego Połowu Krzysztof Kruk - 2019-09-12 - Mielno (zachodniopomorskie)
Zbieranie zamówień na wapno nawozowe, zbieranie informacji o potrzebach rolnictwa w rejonie działania na nawozy wapniowo - magnezowe w perspektywie kilkuletniej, zbieranie i zabezpieczanie dokumentacji, zawieranie umów z jednostkami handlowymi. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny - 1 m-c. Praca na ternie Piły i okolic oraz Wałcza i okolic.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PROMAG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Piła (wielkopolskie)
kontrola jakości produkowanych wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie dokumentacji i ich archiwizacja, pełnienie funkcji sekretarza Komisji Przetargowych, reprezentacja przed KIO, itp. Mile widziane osoby niepełnosprawne
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Ząbki (mazowieckie)
Obsługa kadrowo - płacowa podmiotów gospodarczych. Wysokość wynagrodzenia 4000 złotych brutto. Umowa o pracę na czas nieokreślony, praca w systemie jednozmianowym w godzinach 08:00 do 16:00. Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec, ulica Łokietka 10. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Atcom S.C. Agnieszka i Tomasz Kowal - 2019-11-20 - Bolesławiec (dolnośląskie)
-udział w ustalaniu kosztów produkcji wyrobu -sporządzanie rysunków oraz dokumentacji ofertowej -przygotowywanie i nadzór nad dokumentacjązwiązaną z przekształcaniem wyrobów oraz z wdrożeniami nowych wyrobów-udział w przygotowywaniu procedur produkcji-współpraca z innymi działami -praca w biurze w siedzibie firmy
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2017-09-11 - Polkowice (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji i umów dotyczącej realizacji projektów ze środków UE, udział w realizacji krajowych i zagranicznych programów wsparcia dla rolnictwa, sporządzanie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków funduszy UE lub innych, realizacja zadań objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2018-08-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-utrzymywanie kontaktów z agencjami pracy na Ukrainie i Białorusi-delegacje na terenie Ukrainy i Białorusi, prowadzenie rejestrów pracowników-wypisywanie oświadczeń, tłumaczenie oferty handlowych, rozliczanie zleceniobiorców ukraińskich.Wymagania pracodawcy:wykształcenie wyższe ekonomiczne, znajomość funkcjonowania agencji pracy na Ukrainie, umiejętność wypełniania oświadczeń, przygotowanie ofert w jęz. ukraińskim, prawo jazdy kat. B., 3 letnie doświadczenie w pracy w agencji pracy na Ukrainie, biegła znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Lublin (lubelskie)
Negocjacje cen płatności, warunków handlowych, umów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2020-08-24 - Sulbiny (mazowieckie)
Operowanie wózkiem widłowym, załadunki i rozładunki towaru, przyjęcia towaru na magazyn
"De Wave Polska" sp. z o.o. - 2020-08-19 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
wsparcie działu sprzedaży, przygotowanie ofert handlowych, aktywne poszukiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny, mailowy z obecnymi oraz potencjalnymi klientami, umawianie spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Pianowo (wielkopolskie)
Administrownie systemem teleinformatycznym, w tym: weryfikacja zgodności systemu teleinformatycznego z jego dokumentacją bezpieczeństwa, wdrażanie zabezpieczenia w systemie teleinformatycznym, zakładanie, usuwanie oraz edycja uprawnień użytkownikom kont dostępu do narzędzi teleinformatycznych, uczestniczenie w procesie zarządzania ryzykiem w systemie teleinformatycznym, administrowanie systemami EUROBILET, DziekanatXP, URVE, Cogisoft, ePUAP, POL-on, stroną www uczelni, stroną BIP uczelni; organizacja i zapewnienie dostępu do informacji publicznej, koordynacja spraw informatycznych w AST, tworzenie koncepcji rozwoju zarządzania informatycznego w AST, organizowanie bezpieczeństwa informatycznego w uczelni, opracowanie koncepcji rozwoju sprzętowego, udział w przygotowaniu postępowań przetargowych, udział w pracach związanych z utrzymaniem i rozbudową bazy informatycznej, pomoc w tworzeniu systemu digitalizacji zasobów.
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2019-04-18 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie przepływu informacji pochodzących z aplikacji wewnątrz firmy; Instalowanie typowych aplikacji; Testowanie poprawności instalacji aplikacji; Obsługiwanie programów pakietu biurowego oraz podstawowych aplikacji internetowych; Archiwizowanie danych z obsługiwanych aplikacji; Aktualizowanie obsługiwanej aplikacji
"KOMPOZYTY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
organizacja, dokonywanie zakupów, nadzór nad zakupami, negocjowanie cen i warunków dostaw, poszukiwanie nowych dostawców, koordynacja i kontrola dostaw, nadzór nad realizacją reklamacji
GJH-KOŁO H.JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - KOŁO - 2019-06-04 - Zawadzkie (opolskie)
KSZTAŁTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI ZASPOKAJANIA PODSTAWOWYCH POTRZEB ŻYCIOWYCH I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNEGO FUNKCJONOWANIA, MOTYWOWANIE DO AKTYWNOŚCI, LECZENIA I REHABILITACJI; PROWADZENIE TRENINGÓW UMIEJĘTNOŚCI SAMOOBSŁUGI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH ORAZ WSPIERANIE, TAKŻE W FORMIE ASYSTOWANIA W CODZIENNYCH CZYNNOŚCIACH ŻYCIOWYCH; PIELĘGNACJA JAKO WSPIERANIE PROCESU LECZENIA
Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Karlino - 2020-06-05 - Karlino (zachodniopomorskie)
analiza działań prowadzonych przez przedsiebiorstwa funkcjonujace w branży, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uruchomienia i prowadzenia działalnosci gospodarczej, prowadzenie korespondencji, obsługa biura, obsługa urządzeń biurowych, programów komputerowych, działania marketingowe prowadzonej dzialalnosci, wprowadzanie danych, opisywanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Mielec (podkarpackie)
zapytania ofertowe, pozysiwanie nowych klientów
Hotel Niedźwiadek- Spa & Natura - 2019-01-14 - Wdzydze (pomorskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie - 2018-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
- planowanie, organizacja i kontrola procesów logistycznych w firmie,- tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań,- kontrola stanów materiałów,- prowadzenie ewidencji magazynowej,- utrzymanie dobrych relacji z dostawcami i klientami,- współpraca z innymi działami firmy; okres próbny 3 m-ce; godz. pracy 7-15
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "TRIO-SKORPION" SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ MIELEWCZYK, ELŻBIETA MIELEWCZYK - 2018-07-17 - Słupsk (pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów bankowych dla klientów indywidualnych oraz firm, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych, edukowanie klienta w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji, prowadzenie akcji promocyjnych, budowanie pozycji rynkowej banku
Pieniński Bank Spółdzielczy Krościenko n/D - 2019-08-23 - Krościenko nad Dunajcem (małopolskie)