SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Goleniów oferta pracy kontakt przez PUP
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 14,7 PLN
Zakres obowiązków: REKRUTACJA, SELEKCJA PRACOWNIKÓW
Data publikacji: 2019-10-14
Lokalizacja: Goleniów (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Goleniów, powiat: goleniowski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: REKRUTACJA, SELEKCJA PRACOWNIKÓW
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14,7 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: INFORMACJA STAROSTY - ZATRUDNIENIE CUDZOZIEMCA
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Goleniów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: goleniowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14,7 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Data zakończenia pracy: 03.11.2021
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Łatwość nawiązywania kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Doświadczenie zawodowe- min. 6 miesięcy (mile widziane)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: INFORMACJA STAROSTY - ZATRUDNIENIE CUDZOZIEMCA
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Adres pracodawcy:
Zakładowa 3, 72-100 Goleniów, powiat: goleniowski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: INFORMACJA STAROSTY - ZATRUDNIENIE CUDZOZIEMCA
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: goleniowski
Gmina pracodawcy: Goleniów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Goleniów
Ulica pracodawcy: Zakładowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 20
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 15.10.2019
Oferta pracy ważna do: 27.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7895a5e3d977669b651229757677db0e
Podobne oferty pracy
PREZENTOWANIE OFERTY FIRMY NOWYM I DOTYCHCZASOWYM KLIENTOM, PRZYGOTOWANIE UMÓW ORAZ KOORDYNOWANIE ICH REALIZACJI, BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY NA RYNKU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZADZEŃ BIUROWYCH,DOSWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 1 ROK, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Pozyskiwanie i obsługa kontraktów sprzedażowych,- Sporządzanie ofert i prowadzenie rozmów handlowych z Klientami zagranicznymi,- Budowanie długofalowych relacji z klientami,- Wprowadzanie i monitorowanie zamówień,- Nadzór nad wysyłaniem faktur oraz spływem należności, - Bezpośrednia współpraca z magazynem, - Logistyka, koordynacja wysyłki towaru, - Raportowanie o stanie zamówień, należności i wysyłkach produktów,- Negocjowanie warunków umów.
BLUE IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Łajsy (warmińsko-mazurskie)
1 stanowisko min. rozliczanie raportów sprzedaży z kas fiskalnych, uzgadnianie sald, analiza stanów kont rozrachunkowych, ewidencja dokumentów bankowych, prowadzenie rejetrów, rozliczanie inwentaryzacji.2 stanowisko min. kontrola zgodności oraz formalno-rachunkowej prawidłowości dowodów finansowo księgowych i kasowych, prowadzenie ewidencji analitycznej ilościowo-wartościowej konta, rozliczanie inwentaryzacji, dekretacja, rejestrowanie i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych. Znajomość gospodarki materiałowej, windykacji i podatków.Praca na okres próbny, jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą ewa.roszkowska (at) spartan.wroc.pl tel. 71 738 82 02, 71 738 82 03.Informacja o ofercie w sali E
Wrocławskie Centrum Treningowe SPARTAN Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa i pozyskiwanie klientów, realizacja celów w zakresie sprzedaży produktów tekstylnych
INVEST-LINE Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Pabianice (łódzkie)
Prowadzenie i zadzór nad budowami lub remontami: 1). nawierzchni dróg, chodników, ścieżek rowerowych, placów, parkingów, modernizacja infrastruktury drogowej budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego i indywidualnego (posesje prywatne); 2). sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej - (budowa lub przebudowa linii energetycznej, oświetlenia ulicznego), teletechnicznej. Wysokość wynagrodzenia: podstawa (od 3 500 zł brutto do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji) + premia + dodatek stażowy.
Zakład Usług Komunalnych Sp. zo.o. w Wejherowie - 2017-11-22 - Wejherowo (pomorskie)
Bieżąca obsługa kontrahentów, przygotowanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie sprzedawanych produktów, podtrzymywanie relacji z klientami.
ATLAS MEBLE KUCHENNE SPÓŁKA Z O.O. - 2016-03-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
tworzenie pism, przygotowywanie afiszy, folderów, zaproszeń, pomoc w dystrybucji materiałów promocyjnych, pomoc w obsłudze i obiegu dokumentów w jednostce, redakcja artykułów, obsługa relacji fotograficznych z wydarzeń, archiwizacja dokumentacji biurowej i prasowej, współtworzenie programów wydarzeń kulturalnych i ich promocja
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Wieliczka (małopolskie)
obsługa sklepu ALLEGRO oraz sklepu inter., wprowadzanie artykułów do sprzedaży, realizacja zamówień i przygotowanie ich do wysyłki
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
samodzielna obsługa kadrowa pracowników, w tym rozliczanie czasu pracy, współpraca z Działem Księgowości w zakresie naliczania wynagrodzeń, sprawozdawczość GUS oraz pozostała na potrzeby Dyrekcji, prowadzenie spraw ZFŚS.
Główna Biblioteka Lekarska - 2019-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Szatkowanie warzyw, lepienie pierogów, wydawanie posiłków. Praca w godz.: 07.00-15.00, system wynagradzania godzinowy.
Bar Gastronomiczny Agnieszka Chojecka - 2018-01-24 - Siedlce (mazowieckie)
kontakt z klientami krajowymi oraz zagranicznymi w zakresie jakości produkowanych wyrobów
Odlewnie Polskie S.A. - 2019-07-15 - Starachowice (świętokrzyskie)
Przygotowywanie posiłków, obsługa klientów, pakowanie zamówień wyjazdowych, utrzymanie czystości stanowiska pracy.
AmRest Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa giełd transportowych, kontakt i nadzór nad kierowcami zatrudnionymi u pracodawcy, ewidencja i kontrola czasu pracy kierowców za pomocą zakupionego oprogramowania po wcześniejszym przeszkoleniu przez producenta
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Wrząca (wielkopolskie)
Nawiązywanie nowych kontaktów, pozyskiwanie klientów narodowości ukraińskiej, gruzińskiej i rosyjskiej do stałej współpracy (lub długoterminowej), pozyskiwanie klientów - drogą telefoniczną, podczas osobistych kontaktów, przedstawianie ofert z branży gstronomicznej - catering. Praca dwuzmianowa, od 60 do 200 godzin w miesiącu. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Ruska 46, teren m. Wrocławia.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
prace związane z prowadzeniem kadr.
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II w Ostródzie - 2018-02-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
SPRZĄTANIE MIEJSC PRACY, MYCIE ORAZ DEZYNFEKCJA MASZYN I URZĄDZEŃ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W HALI PRODUKCYJNEJ, PRZESTRZEGANIE PROCEDUR MYCIA I DEZYNFEKCJI W OKREŚLONYM CZASIE,PRZEKAZYWANIE UMYTEGO I ZDEZYNFEKOWANEGO POMIESZCZENIA PRZEŁOŻONEMU, WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI ZLECONYCH PRZEZ PRZEŁOŻONEGO, WYNAGRODZENIE BRUTTO 17,00 ZŁ/H, PRACA NA TRZY ZMIANY W GODZINACH 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00
DRAKO INVEST SP. Z O.O. - 2019-07-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie umów, zakresów czynności, prowadzenie statystyk i sprawozdawczości, przygotowywanie dokumentów do naliczania płac (umowy cywilno-prawne), przygotowywanie rocznego planu szkoleń, prowadzenie spraw socjalno-bytowych (roczne plany ZFŚS), rozliczanie kartotek odzieży ochronnej, organizowanie szkoleń BHP i p.poż.
CENTRUM KULTURY - 2016-12-12 - Piaseczno (mazowieckie)
- świadczenie usług informacyjnych w tematyce Funduszy Europejskich, - organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych i szkoleń z zakresu Funduszy Europejskich, - zbieranie oraz bieżące aktualizowanie informacji na temat dostępnych programów UE
Stowarzyszenie Wdzydzko - Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka "Morenka" - 2017-02-20 - Chojnice (pomorskie)
skałdanie pełnych ofert do kontrahentów, monitorowanie przebiegu zamówień, obliczanie kosztorysu produkcyjnego krzeseł, obliczanie kosztorysu prodykcyjnego mebli, kontakt z instytucjami typu KIO, UZP, Ministerstwo Sprawiedliwości
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Praca doradcy klienta w zakresie programów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i medycznych.Obsługa klientów kluczowych, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę agencyjną lub umowę zlecenia. Praca w biurze - BSA PZU Łódź, ul. Zamenhofa 16 i poza biurem. Zgłoszenia CV na adres: pzu.rekrutacja2015 (at) wp.pl
HITB - 2015-12-11 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert.Budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Proponowane wynagrodzenie brutto 2500 podstawa + premia.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 9.00-17.00
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2018-11-22 - Kęty (małopolskie)
przygotowanie ofert pracy w języku ukraińskim, wyjazdy na Ukrainę w delegację, tłumaczenie dokumentów kadrowych z języka ukraińskiego na polski, wypełnianie dokumentów w języku polskim, kontakt w języku ukraińskim z osobami zainteresowanymi pracą
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Zielona Góra (lubuskie)
liczenie towaru za pomocy skanera
kontakt przez OHP - 2016-07-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Białobrzegi (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert i tłumaczenie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Chełm (lubelskie)
prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy; prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich; przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników; monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy; udzielanie informacji z zakresu prawa pracy pracownikom;
EXCELSIOR Delikatesy Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Kowalewice (zachodniopomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności:wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalanie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowanie projektów umów w powyższym zakresie, nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego,przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznychWYMAGANIA: Wykształcenie średnie/wyższe, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego,znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office,NORMA PRO- bezwzględnie wymagane, prawo jazdy kat. B, pożądane cechy kandydata: umiejętność rozwiązywania problemów technicznych, wysoka kultura osobista, dobra organizacja czasu pracy, sumienność, rzetelność, mile widziany samochód prywatny (rekompensata kosztów w formie ryczałtu samochodowego),budowlane-bezwzględnie budowlane
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Lubliniec (śląskie)
obsługa posprzedażowa i administracja biura
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Czadrów (dolnośląskie)
• Wykonywanie pomiarów emisji substancji do powietrza atmosferycznego,• Obsługę wyposażenia pomiarowego wraz z analizą danych pomiarowych;• Prace monterskie i inne prace pomocnicze.
L&P Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Wodzisław Śląski (śląskie)