SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Częstochowa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 2 352 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie oraz rekrutacja pracowników.
Data publikacji: 2019-01-25
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie oraz rekrutacja pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 352 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Stawka godzinowa wynosi 14,70 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. godz
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 352 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 25.01.2019
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
danePracodawcy_nrKraz: 17259
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 31.01.2019
Oferta pracy ważna do: 08.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2018-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych odbiorców krajowych i zagranicznych, inicjowanie produkcji nowych wyrobów.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "START" - 2017-07-04 - Przemyśl (podkarpackie)
Przyjmowanie zamówień, kontakt telefoniczny z kientami, obsługa dokumentacji, obsługa logistyczna dostaw, współpraca z innymi działami firmy.
Firma Handlowa WITOSPOL Wierzchosławice Józef Szwiec - 2018-03-14 - Wola Rzędzińska (małopolskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych na pozyskiwanie dotacji z funduszy zewnętrznych, przygotowywanie dokumentacji formalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami dla wybranego instrumentu wsparcia oraz rozliczanie pozyskanych środków.
Chorzowsko-Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów-Kanalizacji Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Chorzów (śląskie)
praca na elewatorze, pobór i analiza prób ocena jakości zbóż ,sporządzanie dokumentacji z badań. Współpraca z klientem
POLSKIE ZAKŁADY ZBOŻOWE SP. Z O.O. - 2017-02-01 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
- Realizacja uprawnień mieszkaniowych funkcjonariuszy Szkoły; prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów; prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz opracowywanie rozstrzygnięć w tym zakresie; prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów; organizowanie zakwaterowania w akademikach o podwyższonym standardzie.- Wynagrodzenie: 2380 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na okres od 01.09.2017 -31.12.2017r.. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymaganie wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie wyższe administracyjne). Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu. średnim wymagane 3 lata, przy wykształceniu wyższym 1 rok (wyłącznie ze stosunku pracy). Wymagana umiejętność stosowania przepisów kpa. Wymagana umiejętność obsługi komputera, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excell i edytora tekstu Word.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2017-08-11 - Katowice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej,- sporządzanie umów o pracę,- sporządzanie list plac,- sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego,- ewidencja zwolnień lekarskich.
TEXPOL Sp. z o.o. - 2018-11-06 - Tłuszcz (mazowieckie)
- zapewnienie wsparcia procesów technicznych i biznesowych dla poszczególnych modułów SAP ( MM, SD, PM, FI / CO, PP, APO, GTS, EWM, TM) i / lub aplikacji wspomagających ( VISTEX, VENDAVO, HYBRIS, SALESFORCE CRM); - współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu identyfikacji i rozwiązywania problemów biznesowych wprowadzania innowacyjnych rozwiązań; - zapewnienie, iż odpowiednia jakość obsługi klienta jest dostarczana do poszczególnych systemów SAP i związanych z nimi procesów biznesowych i klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego,- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,- prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji płacowej,- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem pracownika oraz rozwiązaniem umowy o pracę);- rozliczanie czasu pracy,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne,- praktyczna znajomość prawa pracy, ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień płacowych, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz podatkowych, -dokładność, wnikliwość i terminowość w podejściu do realizowanych
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-09-14 - Blękwit (wielkopolskie)
Sprzedaż, analiza cen zakupu i sprzedaży, nadanie indeksu i wprowadzenie do systemu
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Sieradz (łódzkie)
prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy,przygotowanie dokumentow zw z nawiązywaniem i rozwiazywniem stosunku pracy także na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Świebodzin (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Swarzędz (wielkopolskie)
sprzedażowa obsługa klientów firmy przez telefon i email. Proaktywne prowadzenie działań sprzedażowych. Tworzenie raportów z prowadzonych działań
CodeTwo spółka z.o.o - 2017-02-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Przetwarzanie wniosków i zapytań zgodnie ze źródłem kontroli i dokumentacją, prowadzenie ewidencji i dokumentacji sprawozdawczej
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Kraków (małopolskie)
terapia indywidualna i grupa z osobami uzależnionymi
Stowarzyszenie MONAR Ośrodek Leczenie, Terapii i Rehabilitacji Uzależnień - 2016-05-27 - Rożnowice (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne opracowywanie kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego; prace związane z zawieraniem umów i porozumień dot. zakupów towarów i usług, wynajmu pomieszczeń.
Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu - 2017-10-26 - Nowy Targ (małopolskie)
j.w.
Lemarpol-Wózki Widłowe Sp. zoo - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa Klientów hurtowych firmy w zakresie spraw administracyjnych i handlowych /wyłącznie kontakty telefoniczne/ Zakładanie kartotek Klientów w systemie Wsparcie w obsłudze zamówień Sprawdzanie dostępności towarów Kontrola procesów reklamacji Edycja materiałów graficznych Przygotowywanie ofert handlowych dla Klientów Współpraca z działem księgowości w zakresie płatności Współpraca z działem logistyki w zakresie ustalania terminów i kosztów dostaw Podtrzymywanie dobrych relacji z Klientami Ciągłe poszerzanie i aktualizacja wiedzy technicznej z zakresu oferowanych produktów
p.h.podlasiak Andrzej Cylwik - 2016-11-03 - Białystok (podlaskie)
Działania związane z marketingiem, w tym pozyskiwanie nowych klientów, wyjazdy marketingowe, PR, przygotowywanie ofert handlowych. Miejsce pracy: Wrocław ul. Baciarellego 54 Kontakt kandydatów z pracodawcą telegoniczny: 71 37-05-118 lub 071 347-79-15Oferta znajduje się w sali: C,B
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Wrocław (dolnośląskie)
praca pod presją czasu, negocjowanie warunków zakupów i dostaw, bieżący kontakt z dostawcami, analiza stanów magazynowych, samodzielność w działaniu, kreatywność,
ATHLETIC Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Kluczbork (opolskie)
Praca w branży instrumentów muzycznych: prowadzenie korespondencji handlowej międzynarodowej i krajowej, kontakty z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Kętach. Proponowane wynagrodzenie 2200 zł brutto miesięcznie + premia.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2016-09-23 - Kęty (małopolskie)
Przyjmowanie zamówień od klientów, wypisywanie dokumentacji handlowej, utrzymywanie trwałych kontaktów, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie klientów, obsługa sklepu internetowego
Jolanta Marjańska BEPPE, BIURO-SET JJ. Marjańscy - 2015-12-01 - Zawiercie (śląskie)
-wprowadzenie w systemie danych uzyskiwanych z zamówień,rejestracji i innych dokumentów-wprowadzenie do systemu danych z dokumentacji finansowej-korekta i aktualizowanie w systemie danych osobowych klientów-współpraca z innymi działami i zagranicznymi oddziałami firmy-weryfikacja dokumentów pod względem kompletności i poprawności danych-usprawnienie procesu przepływu dokumentów i informacji wewnątrz działu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Zabierzów (małopolskie)
-tworzenie grafiki w programie Corel Draw,-obługa Comarch Optima-tworzenie i edycja aukcji Allegro-opieka nad stroną internetową
Adamczyk Dominik - 2017-08-25 - Bielawa (dolnośląskie)
Obsługa biurowa klientów Spółki. Pozyskiwanie nowych klientów.
"TABEX-OZMO" Sp zo.o. - 2017-08-08 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
-planowanie i nadzorowanie transportu-wprowadzanie ,modyfikowanie kart drogowych-obsługa programów branżowych-zestawienia paliwowe-przyjmowanie zgłoszen i reklamacji
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Przygotowanie dokumentacji technicznej produkcji
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2017-08-11 - Szepietowo (podlaskie)