SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI Katowice oferta pracy kontakt przez PUP
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji zus, urzędu skarbowego. Ewidencja zwolnień lekarskich. Nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi pracowników. Znajomość języka angielskiego wymagana ze względu na różną narodowość pracowników firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Minimum 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagany certyfikat ukończenia kursu obsługi programu PŁATNIK. biegła obsługa pakietów WORD, EXCEL. Wymagana zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Data publikacji: 2016-04-04
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji zus, urzędu skarbowego. Ewidencja zwolnień lekarskich. Nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi pracowników. Znajomość języka angielskiego wymagana ze względu na różną narodowość pracowników firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Minimum 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagany certyfikat ukończenia kursu obsługi programu PŁATNIK. biegła obsługa pakietów WORD, EXCEL. Wymagana zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Minimum 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagany certyfikat ukończenia kursu obsługi programu PŁATNIK. biegła obsługa pakietów WORD, EXCEL. Wymagana zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 14:00-15:30 lub osobisty w godzinach: 8:00-14:00. Prosimy NIE wysyłać CV lub Życiorysów na podany adres e-mail.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Pośpiecha
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
SPRZEDAŻ HURTOWA DREWNA, MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYPOSAŻENIA SANITARNEGO. HOTELE I PODOBNE OBIEKTY ZAKWATEROWANIA. OBIEKTY NOCLEGOWE TURYSTYCZNE I MIEJSCA KRÓTKOTRWAŁEGO ZAKWATEROWANIA. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE TELEKOMUNIKACJI BEZPRZEWODOWEJ, Z WYŁĄCZENIEM TELEKOMUNIKACJI SATELITARNEJ. POZOSTAŁE POŚREDNICTWO PIENIĘŻNE. DZIAŁALNOŚĆ HOLDINGÓW FINANSOWYCH. LEASING FINANSOWY. DZIAŁALNOŚĆ MAKLERSKA ZWIĄZANA Z RYNKIEM PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I TOWARÓW GIEŁDOWYCH. DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZARZĄDZANIEM FUNDUSZAMI. POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.04.2016
Data dodania oferty pracy: 04.04.2016
Oferta pracy ważna do: 18.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja planów sprzedaży, osiąganie stałego wzrostu sprzedaży, poprawa zyskowności na sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie działań konkurencji;praca od zaraz; wynagrodzenie 2800zł+ premia; jedna zmiana (8-16); kontakt e-mailowy z pracodawcą
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast-Box S.A. - 2015-11-04 - Słupsk (pomorskie)
weryfikacja faktur kosztowych, wprowadzanie danych oraz dokumentów do systemu, współpraca z działem księgowym oraz HR, kontakt z odstwcami krajowymi oraz zagranizaczn ymi, wsparci eadminisacyjne działą, przygotowanie analiz i raportó w j. koreańskim, raportowanie do Managera Działu Administracji w j.koreańskim
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Żory (śląskie)
Handel międzynarodowy z firmami pakistańskimi i indyjskimi, prowadzenie negocjacji w języku pakistańskim i indyjskim, wyszukiwanie ofert w internecie i kontakt z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Starogard Gdański (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, naliczanie wynagrodzeń pracowniczych
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Staszów (świętokrzyskie)
obsluga linii do produkcji nawęglaczy i spieniaczy, załadunek worków big-bag wózkiem widłowym
"PEGAS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Olkusz (małopolskie)
Zadania: - sprawdzanie i kwalifikowanie do napraw urządzeń sejsmicznych,- wykonywanie pomiarów specjalistycznych, napraw i instalacji aparatury sejsmicznej oraz jej uruchamianie i kontrola na powierzchni i pod ziemią,- opracowywanie dokumentacji technicznych oraz udział w pracach badawczo- rozwojowych prowadzonych w Oddziale
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-12-21 - Lubin (dolnośląskie)
wprowadzanie produktów na stronę internetową (tworzenie i redagowanie opisów, obróbka i dodawanie zdjęć), telefoniczna obsługa klienta, realizacja zamówień, aktualizacja cen i promocji na stronie internetowej, obsługa portalu Allegro, obróbka zdjeć w programach graficznych (Photoshop), (branża metalowa- siatki, ogrodzenia, elementy metalowe)
SITARSTWO Z DRUTU I TWORZYWA - 2016-02-19 - Składowice (dolnośląskie)
bezpośredni kontakt z klientami ,zgłoszenie szkody w systemie ubezpieczyciela, współpraca z ubezpieczycielami, warsztatami, koordynacja całego procesu obsługi technicznej Klienta przestrzeganie standardów i procedur w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych oraz jakości obsługi klienta
AUTOKLIMAT Sp. z o.o. - 2018-08-06 - Tychy (śląskie)
specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Brzyście (podkarpackie)
Prowadzenie obsługi mieszkaniowej policjantów Centrum Szkolenia Policji, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczacych uprawnień i świadczeń mieszkaniowych. ZADANIA PODSTAWOWE - prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów; - inicjowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w tym zakresie; - inicjowanie i prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-06-23 - Legionowo (mazowieckie)
koordynacja wdrazania szkoleń,kursów jezykowych oraz innych narzędzi rozwojowych dla pracowników Avon Operatins,koordynacjia działań organizacyjnych tj. umów z dostawcami rozwiązań szkoleniowych,zarządzanie kalendarzem,rezerwacja sal,zbieranie ankiet ewaluacyjnych etc. koordynacja szkoleń onboardingowych dla nowych pracowników,wsparcie HR Business Partnerów w procesie ocen pracowniczych,przygotowywanie komunikacji na temat prowadzonych działan rozwojowych i szkoleń
AVON OPERATIONS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Garwolin (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klienta banku, sprzedaż usług bankowych , kart kredytowych, obsługa komputera
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-02-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Instalowanie, programowanie i serwis systemów technicznej ochrony mienia:SSWN, CCTV, SSP na terenie całego kraju
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO PROJEKTOWE "ALPREX"C.C. - 2018-03-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
na stanowisku - specjalista/referent ds. administrowania obiektów oraz ds. budowlano - remontowych : bieżące administrowanie obiektów będących własnością DODR, sprawdzanie stanu technicznego obiektów, sporządzanie planów kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.Prosimy o złożenie - CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji - do dnia - 06-02-2017r.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycieska 8, 53-033 Wrocław[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[Praca na czas określony] : 12 miesięcyKontakt z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl lub 713398021
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
OBOWIĄZKI:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA, – POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
EUROLOGIC ZENON GŁODOWSKI - 2017-03-13 - Siedliska (podkarpackie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów biznesowych realizujących projekty współfinansowane ze środków unijnych (wybór dostawców, wnioski o płatność, kontrola projektów), badanie potrzeb klientów i wparcie w doborze odpowiednich rozwiązań przy realizacji projektu, doradztwo na rzecz klientów w zakresie przestrzegania przepisów, interpretacji, wytycznych dotyczących realizacji projektu i zapisów umowy o dofinansowanie, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z nowymi oraz obecnymi klientami firmy, sporządzanie niezbędnej dokumentacji
AP VECTOR Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-05-02 - Poznań (wielkopolskie)
Prace magazynowe i konserwatorskie.
Certfor Sp z o. o. - 2016-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
praca biurowa
ATRADIUS CREDIT INSURANCE - 2016-06-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wyksz. zawodowe,min. 1 rok doświadczenia na ww stanowisku,wynagrodzenie: od 2100 do 4000 zł brutto,miejsce pracy: teren kraju
Łukasz Matuszewski DTM - 2018-06-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane; opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją; weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów; wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego; przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów; na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów; na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów; przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata pracy( umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego (Dz U 2017 poz 1257); znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych,sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów,realizacja celów firmy,realizacja zamówień,edycje produktów,wystawianie aukcji allegro,ebay,analiza cen konkurencji,przeceny produktów,dbanie o dobrą prezentację produktów oraz porządek na sklepie,przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-10-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w sklepie. Sprzedaż artykułów medycznych za gotówkę i na refundację. Kontakt ze środowiskiem medycznym/reklama sklepu w środowisku medycznym.
LEMAR E. Czyża, P. Bieleń Sp.j. - 2016-11-04 - Gdańsk (pomorskie)
1. Prowadzenie dziennika korespondencji i dokumentacji kancelaryjnej;2. Prowadzenie list obecności pracowników;3. Kontrolowanie aktualności badań lekarskich, książeczek zdrowia pracowników;4. Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników;5. Prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji z przestrzeganiem ustawy o ochronie danych osobowych;6. Dbałość o prawidłową organizację pracy;7. Zakup materiałów biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gryfino (zachodniopomorskie)
sporządzanie fotografii towarów handlowych, wystawianie na portalach aukcyjnych wraz ze sporządzonymi zdjęciami, obsługa bezpośrednia klientów, obsługa i kontrola zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
poszukiwanie kontrahentów i klientów, realizacja planu sprzedażowego, obsługa zamówień, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Śrem (wielkopolskie)
Współpraca z dostawcami, zamawianie materiałów produkcyjnych i pomocnicznych, nadzorowanie oraz bieżąca kontrola dostaw, prognozowanie, tworzenie harmonogramów dostaw, wdrożenie systemów oraz standaryzowani4e procesów zakupowych, nadzorowanie i raportowanie wskaźników jakościowych, współpraca z projektantem. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00, w Bielsku-Białej. Oferta skierowana do osób zarejestrowanych w PUP z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
Analiza przychodów, kosztów i marż, forecastowanie, budżetowanie, przygotowywanie planów przepływów pieniężnych, sporządzanie i interpretacja raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych, współpraca ze wszystkimi działami firmy w ramach wykonywanych zadań.
Job Impulse Polska Sp. z o.o. - 2016-11-10 - Opalenica (wielkopolskie)
obsługa klientów z rynku francuskiego
IGOPAK Sp. z O. O. Sp. Komandytowo- Akcyjna - 2016-02-23 - Świdnica (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)