SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - ART. 60D DOF. WYNAGRODZENIA 50+ Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - ART. 60D DOF. WYNAGRODZENIA 50+
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: * samodzielne prowadzeniek.h. 3 -4 spółek Sp. z o.o.* Podatki* Deklaracje
Data publikacji: 2019-04-15
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
* samodzielne prowadzeniek.h. 3 -4 spółek Sp. z o.o.* Podatki* Deklaracje
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - ART. 60D DOF. WYNAGRODZENIA 50+
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oferta pracy w ramach art. 60d - dofinansowanie wynagrodzenia 50 + - tylko ze skierowaniemOferta pracy dla osób w przedziale wiekowym 50-60 latWymagania:Wykształcenie pomaturalne/wyższe na kierunku ekonomia/księgowość.Umiejętność obsługi programów Office oraz pragramów księgowych.Mile widziane uprawnienia TIK SOFT oraz licencja.Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat na stanowisku samodzielnej księgowej.Osobami uprawnionymi do ubiegania się o wsparcie są osoby bezrobotne po 50r.ż, dla których ustalono II profil pomocy.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: DO i CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.04.2019
Data dodania oferty pracy: 15.04.2019
Oferta pracy ważna do: 14.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a1ba9019ef30ea4735d535a311b6d63b
Podobne oferty pracy
obsługa klienta w zakresie wszelkiego rodzaju odszkodowań, w dziedzinie wynajmu pojazdów, kompletowanie dokumentacji medycznej, prowadzenie spraw na drodze polubownej oraz sądowej
HADES FINANSE SP. Z O.O. - 2016-07-07 - Lubin (dolnośląskie)
w/g stanowiska
ARCOP PIECABA RAFAŁ - 2019-01-23 - Kielce (świętokrzyskie)
dekretacja i księgowanie dowodów sprzedazy, zakupu w systemie finansowo- księgowym, weryfikacja dokumentów pod względem formalno- rachunkowym i podatkowym, prowadzenie i uzgadnianie rejestrów VAT w zakresie księgowanych dokumentów, księgowanie raportów kasowych, rozliczanie kart płatniczych, sporządzanie kompensat, uzgadnianie sald, rozliczanie sald, rozliczanie rozrachunków wraz z ewidencją różnic kursowych
SOLVERA GAWEL TECHNOLOGY SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-20 - Łąka (podkarpackie)
- Kształtowanie wizerunku medialnego 13. ŚBOT, poprzez przygotowywanie, autoryzowanie i przekazywanie informacji dla mediów w imieniu 13.ŚBOT; organizacja i obsługa medialna spotkań z przedstawicielami mediów. Inicjowanie artykułów, wywiadów i innych informacji w mediach poświęconych działaniom Wojsk Obrony Terytorialnej; redagowanie i przesyłanie informacji przeznaczonych do publikacji na stronie internetowej Wojsk Obrony Terytorialnej; dokumentacja fotograficzna/video eventów oraz spotkań przedstawicieli 13 ŚBOT z mediami, władzami lokalnymi i organizacjami; monitoring prasy ogólnopolskiej i lokalnej pod kątem tematyki związanej z Wojskami Obrony Terytorialnej; gromadzenie informacji prasowych dotyczących działalności Wojsk Obrony Terytorialnej; udzielanie odpowiedzi na publikacje prasowe, programy radiowe i telewizyjne dotyczące 13. ŚBOT oraz zapytania ze strony mediów; działania z zakresu public relations, w tym z wykorzystaniem narzędzi internetowych.- Wynagrodzenie: 3050,00 zł bruto + 10% premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:30, w piątki 7:00-13:00. Wymagania: wyższe (preferowane dziennikarstwo, komunikacja, public relations). Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku rzecznika prasowego lub podobnym, np. dziennikarz, redaktor. Umiejętności: wiedza z zakresu marketingu, w szczególności; komunikacji marketingowej, społecznej, public relations, mediów; wysoka kultura słowa; znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne (otwartość, empatia). Umiejętność pisania i redagowania tekstów, łatwość w budowaniu pisemnych i ustnych wypowiedzi; swoboda w wystąpieniach publicznych wystąpienia publiczne przed kamerą, umiejętność prowadzenia prezentacji i konferencji prasowych, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności samodzielnego zarządzania projektami; kreatywność w działaniu i chęć podejmowania inicjatyw; umiejętność organizacji pracy, w tym pod presją czasu; biegła znajomość obsługi pakietu MS Office; znajomość środowiska mediów lokalnych, mile widziana znajomość środowiska mediów ogólnokrajowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i pismie w stopniu biegłym. Kontakt e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie kontrahentów z Turcji na dostawę odzieży do Polski
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Opracowywanie strategii marketingowych dla obecnych i nowych produktów, tworzenie materiałów marketingowych, współpraca z innymi działami.
MERINGER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Kalisz (wielkopolskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem bengalskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami bengalskimi, obsługa mailingu z klientami Bangladeszu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku bengalskim
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
tworzenie video w języku angielskim; zarządzanie społecznością internetową; pisanie artykułów na temat blockchain i tematów pobocznych po angielsku
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Gliwice (śląskie)
sprzątanie terenów zielonych, zamiatanie ulic i chodników na terenie miasta i okolic za pomocą zamiatarki ciągnionej.
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż usług restauracji: pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i utrzymywanie kontaktów z aktualnymi, sporządzanie ofert i umów handlowych, raportów i analiz.
LJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-09 - Rzeszów (podkarpackie)
współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywanych umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim, możliwość pracy w delegacji
PHU BIZNES-SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ - 2016-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g potrzeb
10 ŚWIĘTOKRZYSKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 33 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2018-01-31 - Kielce (świętokrzyskie)
koordynacja współpracy z klientami w zakresie wsparcia sprzedaży, przygotowanie i redakcja treści marketingowych, udział w opracowywaniu i wdrażaniu projektów marketingowych,
FILATI MIROSŁAW KUBIAK - 2018-09-13 - Opiesin (łódzkie)
- przygotowanie oraz realizacja planu działalności klubu,- nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy w instytucjami, firmami i innymi organizacjami,- opracowywanie scenariuszy oraz organizowanie przedsięwzięć kulturalnych i środowiskowych,- udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej klubu,- sporządzanie sprawozdań z działalności klubu,- prowadzenie klubowej kawiarenki,- dokonywanie zakupów na potrzeby klubowej kawiarenki
CENTRUM AKTYWNOŚCI SENIORA - 2017-08-04 - Gdynia (pomorskie)
nadzór i opieka nad sprzętem komputerowym, sieciowym i oprogramowaniem, administracja Windows Serwer 20013-2012, usługami katalogowymi Active Directory oraz programami zarządzającymi szkołą
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
Opis zadań:•Prowadzenie sprzedaży wolnych miejsc w Ośrodku Wczasowym „Leśna Przystań” w Rewalu, zarówno online jaki i sprzedaży bezpośredniej,•Prowadzenie aktywnej polityki reklamowej i marketingowej, w tym prowadzenie strony Internetowej, kompleksowe przygotowywanie materiałów reklamowych, informacyjnych, promocyjnych oraz nadzór nad ich dystrybucją, •Analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, •Współpraca z podmiotami prowadzącymi działalność z zakresu usług turystycznych, z agencjami świadczącymi usługi eventowe oraz z firmami szkoleniowymi, w celu pozyskania Gości,•Administrowanie bazą lokalową Ośrodka, •Kreowanie pozytywnego wizerunku Ośrodka.
Leśny Ośrodek Szkoleniowy w Puszczykowie - 2018-10-31 - Rewal (zachodniopomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Brzeg (opolskie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Lubin (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych, odpowiedzialność za realizowanie budżetu sprzedaży, przygotowanie kalkulacji, opracowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnej relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami
ATC S.C. - 2016-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, obsługa klientów hurtowych
"KANO" SPÓŁKA JAWNA - KRZYSZTOF KANIEWSKI I ZDZISŁAW KANIEWSKI - 2018-01-17 - Zgierz (łódzkie)
przygotowywanie ofert przetargowych w ramach zamówień publicznych pod względem technicznym
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z.BIELECKI - 2016-03-21 - Kwidzyn (pomorskie)
tworzenie ofert handlowych, wystawianie produktów w sklepie
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Żywiec (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa maszyn CNC.- Wynagrodzenie: 2000 do 3500 zł/btutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Możliwa również praca na drugą zmianę: 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe kierunkowe: Obróbka Skrawaniem (Tokarz lub Frezer) -lub- nabyte umiejętności / doświadczenie w obróbce skrawaniem. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 602-664-042) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Oswobodzenia 1B, 40-403 Katowice).
MPS-MECHANIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-25 - Katowice (śląskie)
Rektutacja uczestników; obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń(rezerwacja sal, zarządzenie listą uczestników); koordynacja zajęć językowych we współpracy z zewnętrznymi dostawcami; przygotowywanie raportów oraz statysty dotyczących działań szkoleniowych.Godziny pracy 8-16
POLSKI INSTYTUT ROZWOJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie i sprzedaż produktów hotelowych, utrzymanie relacji z partnerami biznesowymi hotelu, miejsce pracy: Tristan Hotel & Spa- Kąty Rybackie, CV na adres: dyrektor (at) tristan.com.pl
Przedsiębiorstwo Produkcji Łożysk Ślizgowych Andrzej Szumko Spółka Jawna - 2017-01-09 - Kąty Rybackie (pomorskie)
Obsługa kadrowa pracowników firmy (praca w godz. 7-15)
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie z dokumentacją, przeprowadzanie kontroli, przeprowadzanie szkoleń, prowadzenie rejestrów.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie płac
Agencja Ochrony "SZABEL" Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)