SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW Turek oferta pracy POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: a)przygotowanie i realizacja projektów w zakresie promocji zatrudnienia, w tym przeciwdziałania bezrobociu, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych, wynikających z programów operacyjnych finansowanych i współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; b)współudział w realizacji projektów w zakresie promocji zatrudnienia w tym przeciwdziałania bezrobociu, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych, wynikających z programów operacyjnych finansowanych i współfinansowanych z Funduszu Pracy oraz innych funduszy;c)udział w realizacji programów specjalnych i programów pilotażowych;d)przygotowywanie informacji dla potrzeb monitorowania finansowego i merytorycznego projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego;e)sporządzanie wniosków o płatność w części merytorycznej i w części postępu rzeczowego oraz pozostałych informacji o wszystkich uczestnikach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego;f)realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
Data publikacji: 2020-10-28
Lokalizacja: Turek (wielkopolskie)
Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komunalna 6, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a)przygotowanie i realizacja projektów w zakresie promocji zatrudnienia, w tym przeciwdziałania bezrobociu, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych, wynikających z programów operacyjnych finansowanych i współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; b)współudział w realizacji projektów w zakresie promocji zatrudnienia w tym przeciwdziałania bezrobociu, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych, wynikających z programów operacyjnych finansowanych i współfinansowanych z Funduszu Pracy oraz innych funduszy;c)udział w realizacji programów specjalnych i programów pilotażowych;d)przygotowywanie informacji dla potrzeb monitorowania finansowego i merytorycznego projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego;e)sporządzanie wniosków o płatność w części merytorycznej i w części postępu rzeczowego oraz pozostałych informacji o wszystkich uczestnikach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego;f)realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Turek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: turecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3027
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Turek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) niezbędne:a)posiadanie obywatelstwa polskiego;b)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;c)posiadanie wykształcenia wyższego kierunek: administracja; d)posiadanie stażu pracy rok w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania realizacji programów rynku pracy;e)kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;f)kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią. 2) dodatkowe:a)mile widziany staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia;b)znajomość ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1409);c)dobra znajomość obsługi komputera, w tym mile widziana znajomość systemu SYRIUSZ STD;d)umiejętność pracy w zespole; e)komunikatywność;f)umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach;g)umiejętność planowania i organizacji własnej pracy.
Nazwa pracodawcy: POWIATOWY URZĄD PRACY W TURKU
danePracodawcy_nip: 6681364395
danePracodawcy_regon: 311096640
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Adres pracodawcy:
Komunalna 6, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) Niezbędne:a)wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej pup.turek.ibip.pl lub w siedzibie PUP w Turku w Punkcie Obsługi Klienta);b)list motywacyjny;c)CV;d)kserokopia dokumentu tożsamości;e)kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie;f)kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy;g)oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);h)oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;i)oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;j)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedłożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalisty do spraw programów, prowadzonego przez Powiatowy Urząd Pracy w Turku zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.2) Dodatkowe:a)kserokopie dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.Dokumenty aplikacyjne należy składać tylko w formie pisemnej. Dokumenty aplikacyjne należy własnoręcznie podpisać. Kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata. W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.Termin i miejsce składania dokumentów:Do dnia 09.11.2020 r., do godz. 15.30 pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, 62-700 Turek, ul. Komunalna 6, w Punkcie Obsługi Klienta, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko urzędnicze: Specjalista do spraw programów.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 63 280 23 45.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po dniu 09.11.2020 r. nie będą rozpatrywane.Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej (pup.turek.ibip.pl) oraz na drzwiach wejścia głównego w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Turku przy ul. Komunalnej 6.W załączeniu obowiązek informacyjny dla kandydatów.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: turecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 3027
Gmina pracodawcy: Turek
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Turek
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949336
Ulica pracodawcy: Komunalna
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.10.2020
Data dodania oferty pracy: 28.10.2020
Oferta pracy ważna do: 09.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?339320dba6c4f23261b3b05b115ff4d5
Podobne oferty pracy
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta detalicznego.
"ŚWIAT PŁYTEK" PROJEKTOWANIE I ARANŻACJA WNĘTRZ S.C. - 2017-08-04 - Kępno (wielkopolskie)
Przeprowadzanie badań selekcyjno kwalifikacyjnych osób zgłaszających chęć pełnienia służby wojskowej.Miejsce wykonywania pracy : Wojskowa Pracownia Psychologiczna, Piła, ul. Kossaka 16
14 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W POZNANIU - 2020-11-02 - Piła (wielkopolskie)
zarządzanie produkcją - planowanie produkcji, nadzorowanie zrealizowanych planów
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Dobrzany (zachodniopomorskie)
1. Konfigurowanie nowego sklepu pod kątem systemów płatności, wysyłek, artykułów, aplikacji, kategorii produktów, innych boxów na stronie głównej wraz ze stopką. 2. Zakładanie i konfiguracja kont Skąpiec, Ceneo, Nokaut, Opineo, Paypal, dPay.3. Sprawdzanie sklepu pod kątem graficznym i gramatycznym4. Przeprowadzanie testów sprzedażowych pod kątem działania formularza sprzedaży we wszystkich kategoriach sklepowych.5. Sprawdzenie panelu klienta logowanie, odzyskiwanie hasła.6. Konfiguracja emaili wychodzących do klienta7. Konfiguracja programu lojalnościowego rabatowego8. Współpraca z programistami z Maneuver9. Czynny udział w projekcie10. Koordynowanie pracy zespołu 4-5 osób pod kątem poszukiwania produktów i wdrażania ich do sklepu oraz tworzenia artykułów pod pozycjonowanie, pozyskiwania kontaktów do przedstawicieli, logowania do platform sprzedażowych online B2B, zawierania umów z hurtowniami, pozyskiwania cenników w pliku xml i współudział w tych działaniach.
TOMASZ RONATOWICZ TOP SOCZEWKI - 2016-02-10 - Kraków (małopolskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania:Znasz język niemiecki na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO OKNA S.A - 2017-07-31 - Łódź (łódzkie)
- wprowadzanie informacji do komputerowej bazy danych,- układanie i upinanie dokumentów, prace archiwizacyjne,- wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego;
kontakt przez PUP - 2020-09-02 - Starogard Gdański (pomorskie)
aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy, tworzenie bazy klientów, kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia cudzoziemców, tworzenie oraz zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych, utrzymywanie stałego kontaktu z kandydatami do pracy oraz pracownikami, obsługa oraz wsparcie strony internetowej agencji, stron w sieciach społecznościowych, realizowanie bieżących zadań wyznaczonych przez dyrektora.
kontakt przez PUP - 2020-10-14 - Poznań (wielkopolskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-09-01 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż części samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
Zakres zgodny z programem praktyk
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W SIEDLCACH - 2016-02-05 - Siedlce (mazowieckie)
czyszczenie wnętrza pojazdów wrza z praniem tapicerki, mycie zewnętrzne pojazdów, korekta lakieru poprzez polerowanie, nakładanie warstw ochronnych (kwarcowa i ceramiczna, woskowanie pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Jaworzno (śląskie)
prowadzenie ksiag rachunkowych, w programach Comarch ERP Optima, wyliczanie podatków na podstawie ksiąg, sporzadzanie wydruków, archiwizacja dokumentów,rozliczanie wynagrodzeń pracowników w programach Comarch ERP Optima, sporzadzenie deklaracji ZUZ w programie Płatnik,
kontakt przez PUP - 2020-09-16 - Żywiec (śląskie)
prowadzenie dokumentacji procesu walidacji, kontakt ze stronami procesu, marketing procesu, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Kraków (małopolskie)
organizowanie i koordynowanie procesu produkcji, nadzór nad sprawnym działaniem urządzeń, maszyn, opracowanie dokumentacji technicznej
BASE GROUP Sp. z o.o. - 2019-02-20 - Koszwały (pomorskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji, selekcji pracowników, kreowanie i wdrażanie działań z zakresu employer branding, wsparcie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, przygotowywanie czasu pracy oraz dokumentów pracowniczych dla firmy rozliczającej
KCP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-21 - Żarów (dolnośląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
MULTEAFIL SP. Z O.O - 2016-12-19 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, utrzymywanie trwałych kontaków z dotychczasowymi kontrahentami. Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 7.00-15.00 lub 8.00-16.00, w Mazańcowicach.
ELGO SP. Z O.O. SP. K. - 2016-06-30 - Mazańcowice (śląskie)
nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingu z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika,– kierowanie ewidencją czasu pracy,– przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych,– obliczanie wynagrodzeń pracowników i przekazywanie środków pieniężnych na ich konta, rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy– nadzór nad wykonywaniem wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,– rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ubezpieczeniowych od wynagrodzeń, dokonywanie wpłat
Stowarzyszenie Wsparcie Społeczne "Ja-Ty-My" - 2019-01-30 - Łódź (łódzkie)
Wyszukiwanie pracodawców, wyszukiwanie pracowników wg. specjalności.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Kraków (małopolskie)
Telefoniczna sprzedaż szkoleń, dbanie o dobry wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Zabrze (śląskie)
nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów w centrali Spółkiprofesjonalną obsługę gości i spotkań biznesowychorganizację podróży służbowych (krajowych i zagranicznych)zakupy materiałów biurowych oraz zaopatrzenie biura w niezbędne artykułynadzór nad kalendarzem spotkań i dostępności sal konferencyjnychbezpośrednią współpracę z administratorem obiektu, dostawcami usługwewnętrzne raportowanie, sporządzanie materiałów, dokumentów, pism oraz bieżące archiwizowanie dokumentówobsługa poczty, przesyłek pocztowych i kurierskichzałatwianie spraw urzędowych, wizyty w urzędach i instytucjach
Hongbo Clean Energy Europe sp. z o.o. - 2020-07-13 - Opole (opolskie)
prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy i umów cywilnych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, nadzorowanie aktualności badań lekarskich i BHP, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie przewoźników, wysyłka deklaracji do ZUS(godziny pracy 7-15)
Zakład Produkcyjno-Handlowy ZIELEŃ Sp. z o.o. - 2019-11-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
- administrowanie budynkami Teatru- planowanie remontów, inwestycji i modernizacji oraz przygotowanie dokumentacji przetargowej (SIWZ, Umowy, Zlecenia)- nadzór nad realizacją robót- współpraca z inspektorami- nadzór nad konserwacją i eksploatacją urządzeń dźwigowych, bram i urządzeń kontroli dostępu
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
•Zarządzanie bazą kandydatów•Aktualizacja bazy kandydatów•Wsparcie rekrutacji•Obsługa połączeń przychodzących oraz wychodzących w systemie komunikacyjnym•Przedstawianie usług świadczonych przez Adecco klientowi•Proponowanie usprawnień, inicjowanie i optymalizowanie procesów oraz standardów•Utrzymanie wysokiej jakości rozmów z kandydatami oraz Klientami•Przeprowadzanie badań ankietowych•Prowadzenie wywiadów z kandydatami i rejestracja ich w bazie•Umawianie spotkań w biurach lokalnych•Komunikacja w mediach społecznościowych z kandydatami•Bieżące informowanie przełożonego o stanie realizowanych projektów- zarządzenie bazą kandydatów z Ukrainy (znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego) - telefoniczna obsługa Klienta- umiejętność pracy pod presją czasu
kontakt przez PUP - 2020-08-28 - Opole (opolskie)
- aktualizacja i paszportyzacja zajęstości sieci - programowanie urządzeń abonamenckich - serwis techniczny
ZAKŁAD WYKONAWSTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH "TELMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Gdynia (pomorskie)
poszukiwanie osób zainteresowanych pracą w Holandii, Niemczech, Belgii w branżach: logistyka, rolnictwo, ogrodnictwo, produkcja, prowadzenie terenowych spotkań informacyjnych dla kandydatów, przeprowadzanie wstępnych rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami telefonicznych, bezpośrednich, prowadzenie i uaktualnianie bazy kandydatów i pracowników. Praca: całe woj. pomorskie.Kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-16. Kontakt osobisty z pracodawcą ul. 3 Maja 14a Łódź. Wynagrodzenie do 2000zł brutto.
CONTRAIN GROUP Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
Administracja aukcji na platformie sprzedażowej Ebay, Amazon. Wystawianie nowych aukcji oraz zarządzanie i wznawianie już istniejących aukcji. Obsługa posprzedażowa klienta niemieckojęzycznego.
zakupowo Maria Dyras - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
Praca w zawodzie
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Kraków (małopolskie)