SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH Buszewo oferta pracy FAIR PACKAGING Sp. z o.o. Sp. k.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH
Wynagrodzenie: 3 300 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie czasu pracy; prowadzenie akt osobowych i innej dokumentacji pracowniczej; organizacja szkoleń bhp; nadzór nad środkami ochrony obuwia i odzieży; administrowanie dokumentacji pracowników tymczasowych; kontakt z urzędami państwowymi
Data publikacji: 2017-06-22
Lokalizacja: Buszewo (wielkopolskie)
Pracodawca: FAIR PACKAGING Sp. z o.o. Sp. k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:62-045 Buszewo 10, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie czasu pracy; prowadzenie akt osobowych i innej dokumentacji pracowniczej; organizacja szkoleń bhp; nadzór nad środkami ochrony obuwia i odzieży; administrowanie dokumentacji pracowników tymczasowych; kontakt z urzędami państwowymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Buszewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szamotulski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pniewy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość podstawowych przepisów prawa pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wykształcenie min. średnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doswiadczenie na podobnym stanowisku w administracji kadrowej
Nazwa pracodawcy: FAIR PACKAGING Sp. z o.o. Sp. k.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Adres pracodawcy:
62-045 Buszewo, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowany kontakt z pracodawcą: telefoniczny, e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: szamotulski
Gmina pracodawcy: Pniewy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Buszewo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.06.2017
Data dodania oferty pracy: 20.06.2017
Oferta pracy ważna do: 19.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dyspozycyjność w racji pojawiania się nagłych problemów, prowadzenie negocjacji z klientami z Turcji i Rumunii
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gdańsk (pomorskie)
Obcinanie, stylizowanie, fryzjerstwo męskie
TOMASZ CAŁA - FRYZJERSTWO MĘSKIE - 2018-09-05 - Pajęczno (łódzkie)
przygotowywanie ofert i kosztorysów dla potrzeb realizowanych inwestycji, wykonywanie schematycznych rzutów przyziemia i przekrojów budynków
FERMY TRZODY "POL-FERM" SP. Z O.O. - 2016-11-30 - Lutol (lubuskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, kontakty z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
1. Kontakt z Klientem. 2. Przygotowywanie ofert incentive. 3. Kontakt z przewodnikami, hotelami, liniami lotniczymi. 4. Koordynacja wyjazdów.
SMART-UP SP.z o.o - 2018-02-04 - Piaseczno (mazowieckie)
-przygotowywanie dokumentacji cent transferowych,-prowadzenie zagadnień związanych z ubezpieczeniem majątku oraz pracowników Spółki,-udział w sporządzaniu sprawozdań miesięcznych,-sporządzanie raportów oraz zestawień,-współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy pracownikami tymczasowymi, agencją a klientem
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, obsługa programu kadrowo-płacowego, prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie zaświadczeń, ewidencjonowanie pracowników w systemach komputerowych, obsługa programu Płatnik oraz sporządzanie deklaracji ZUS, przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Lublin (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych oraz wynagrodzenia za czas choroby,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu, na żądanie pracownika, dokonywanie zgłoszeń i wyrejestrowań pracowników oraz zleceniobiorców, obsługa systemu kadrowo-płacowego SATURN-HR, programu Płatnik oraz programu finansowo-księgowegoFK, kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym w świetle wymogów określonych w ustawie o rachunkowości,wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo-księgowego,Warunki pracy:Praca biurowa w pozycji siedzącej wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce wykonywania pracy znajdują się na 6 piętrze budynku.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-08-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nauka obsługi urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Piła (wielkopolskie)
jw.
TIVRON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Świdnica (dolnośląskie)
Sporządzanie różnego rodzaju potraw,ciast, napoje, desery z zastosowaniem narzędzi, maszyn i urządzeń.
STRZAŁKA MAREK PIZZERIA "DA SALVATORE" - 2018-06-07 - Jarosław (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Olszewo-Borki (mazowieckie)
sporzadzanie zamowień, wystawianie faktur, paragonów, doradztwo przy zakupie, obsługa klienta
Przedsiębiorstwo "Dom Książki" Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Białystok (podlaskie)
1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)
obsługa klientów na stacji paliw. Dbanie o porządek.
SETON Spółka Jawna Krzysztof Cichocki,Ryszard Matusiewicz - 2015-12-02 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań,- kontrola stanu materiałów, prowadzenie ewidencji magazynowej,- indeksowanie bazy surowcowej,- zarządzanie normatywem surowcowym,- kontrola i obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, ewidencji,a także współpraca z klientem zewnętrznym - badanie rynku, weryfikacja kosztowa, poszukiwanie nowych dostawców na rynku oraz prowadzenie rozliczeń z dostawcami firmy, zgłaszanie reklamacji do dostawców.
CSY Spółka Akcyjna - 2018-10-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
pakowanie produktów
CLAR SYSTEM S.A. - 2016-06-21 - Swarzędz (wielkopolskie)
rekrutacja kompleksowa pracowników tymczasowych w tym : pozyskanie klienta, pozyskanie kandydata do pracy z Ukrainy, monitorowanie realizacji zadań, dojeżdzanie do klienta, nadzór nad powierzonymi pracownikami, wprowadzanie danych do komputera, przygotowanie dokumentacji do zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Pozyskiwanie klientów, prowadzenie aktywnej sprzedaży oferty deweloperskiej, opracowywanie biznes planów, wyszukiwanie funduszy unijnych, rozliczanie środków unijnych, poszukiwanie i analiza różnych form pozyskiwania gotówki, kredyty, fundusze inwestycyjne, private equlity, venture capital, inwestorzy prywatni.
Dorbud S.A. - 2017-01-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Nauczyciel wspomagający dla ucznia klasy IV
Szkoła Podstawowa w Żukowie - 2017-08-04 - Żuków (mazowieckie)
-opracowanie dokumentacji elektrycznej ( schematy elektryczne , zestawienia, rysunki elewacji i zabudowy rozdzielnic , dokumentacja montażowa)-kontrola zgodności wykonanych prac z projektem i przyjętymi założeniami-współpraca z działami technicznymi , handlowymi oraz dostawcami w zakresie doboru rozwiązań i uwzględniania elementów elektryki i automatyki w projekcie-analizowanie dokumentacji technicznej i wprowadzanie poprawek-udział w koordynacji i planowaniu prac-udział w pracach projektowych i przygotowaniu koncepcji układów sterowania i zasilania
Mateusz Gorkowski Instalacje Elektryczne - 2018-09-21 - Margonin (wielkopolskie)
ORGANIZOWANIE ZAOPATRZENIA, PRZYJMOWANIE DOSTAW TOWARU, PRZYGOTOWANIE TOWARU NA DOSTAWY
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW BIZNESOWYCH I OBSŁUGĘ DOTYCHCZASOWYCHZROZUMIENIE ICH POTRZEB I WYBÓR WŁAŚCIWEGO ROZWIĄZANIA Z NASZEJ OFERTYPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHOBSERWACJĘ DZIAŁAŃ KONKURENCJI I BRANŻOWYCH TRENDÓW DOTYCZĄCYCH BRANŻY BEZPIECZEŃSTWA ITISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ
KOMBIAN MICHAŁ NIEWIADOMSKI - 2017-04-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż oferowanych produktów i rozwiązań technicznych . Budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych. Klientów również zagranicznych. Przygotowywanie ofert handlowych dostosowanych do wymagań klientów Realizacja zleceń
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Brzeszcze (małopolskie)
Kontrola jakości obróbki skrawaniem produkowanych elementów metalowych.
A.P.J. SIKORA SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-20 - Częstochowa (śląskie)
bieżące zatrudnianie personelu z rynku rosyjskiego, białoruskiego i ukraińskiego na potrzeby projektów.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Dębówka (mazowieckie)
jakościowe łączenie elementów skrzyń wg. rysunku technicznego, projektowanie skrzyń drewnianych pod zamówienie klienta
"KADOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-14 - Miłków (dolnośląskie)