SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH/SPECJALISTA DS. TURYSTYKI Szczecin oferta pracy GRELAND-TOUR ANDRZEJ GRELAK
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH/SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: -PRZYGOTOWYWANIE OFERTY TURYSTYCZNEJ,-KONTAKTY HANDLOWE Z KONTRAHENTAMI - ZAMAWIANIE ŚWIADCZEŃ,-OBSŁUGA KLIENTA,-SPRZEDAŻ OFERT TURYSTYCZNYCH,-PRACE BIUROWE,-OBSŁUGA KOMPUTERA (WORD, EXCEL).
Data publikacji: 2019-12-10
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: GRELAND-TOUR ANDRZEJ GRELAK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MILCZAŃSKA 31F, 70-107 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-PRZYGOTOWYWANIE OFERTY TURYSTYCZNEJ,-KONTAKTY HANDLOWE Z KONTRAHENTAMI - ZAMAWIANIE ŚWIADCZEŃ,-OBSŁUGA KLIENTA,-SPRZEDAŻ OFERT TURYSTYCZNYCH,-PRACE BIUROWE,-OBSŁUGA KOMPUTERA (WORD, EXCEL).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: BRUTTO + PREMIA UZNANIOWA
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH/SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA PROGRAMU WORD, EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK ANGIELSKI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: SPRZEDAŻ OFERT I USŁUG TURYSTYCZNYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
PRACA W BIURZE TURYSTYCZNYM (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ROZLICZANIE VAT, MARŻY
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KLIENTA
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: JĘZYK ROSYJSKI
Nazwa pracodawcy: GRELAND-TOUR ANDRZEJ GRELAK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
MILCZAŃSKA 31F, 70-107 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: BRAK
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: MILCZAŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 31F
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.12.2019
Data dodania oferty pracy: 10.12.2019
Oferta pracy ważna do: 09.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c1500ad823b5dc5ef8d65735445448a3
Podobne oferty pracy
organizacja i nagrywanie filmów promocyjnych w języku angielskim, pisanie artykułów promocyjnych w języku angielskim, kontakt interaktywny z odbiorcami w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie w pełnej sprawności urządzeń sanitarnych, cieplnych, nadzór nad nimi.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. - 2017-09-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
W ZAWODZIE
RINV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-08 - Złoty Stok (dolnośląskie)
Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami produktu VEDas w jezyku angielskim, macedońskim oraz serbskim. Odpowiadanie na pytania klientów poprzez maile, telefon i kontakt przez portal. Koordynowanie i zarządzanie komunikacja z operacjami odnośnie zmian i oczekiwań klientów. Regularne raportowanie odnośnie zmian oraz przygotowywanie wymaganych dokumentów dla klientów- prezentacja na życzenie klienta
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Gdynia (pomorskie)
Planowanie i realizacja kampanii i projektów promocyjnych, redagowanie tekstów, prowadzenie lub współprowadzenie strony internetowej i mediów społecznościowych, przygotowywanie materiałów i zamawianie usług promocyjnych, współpraca z wykonawcami (m.in. z grafikami, fotografami i realizatorami filmów, drukarniami, producentami gadżetów), pozyskiwanie partnerów dla Instytutu i dbanie o pozytywne relacje z nimi, uczestnictwo udzielanie pomocy w pracach związanych z działalnością Instytutu Dziedzictwa Solidarności.
Instytut Dziedzictwa Solidarności - 2019-10-09 - Gdańsk (pomorskie)
Zatrudnię osobę do sprzedaży sukien ślubnych (B2B). Praca w biurze, okazyjnie w terenie. Opis stanowiska: - kontakt z butikami ślubnymi w Polsce i w Europie, - umacnianie więzi z współpracującymi salonami, - poszukiwanie nowych salonów do współpracy, - ścisła współpraca z działem produkcji, - kontrola zamówień i przymiarek, - budowanie relacji z klientami, - logistyka wyjazdów i asysta na targach ślubnych w Polsce i w Europie. Wymagania: - biegła znajomość angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny!) - dyspozycyjność, - umiejętność negocjowania i interpersonalne,- dobra organizacja czasu pracy.Oferujemy: - pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- atrakcyjne wynagrodzenie,- ciekawą pracę w miłym zespole. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.
Studio Mody Ślubnej SPOSA Elżbieta Pacyna - 2019-09-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Mailowa korespondencja z klientami ukraińsko i rosyjskojęzycznymi; przygotowywanie zamówień mailowych do wysyłki, kontakt telefoniczny z ukraińsko i rosyjskojęzycznymi klientami. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Janki (mazowieckie)
organizacja załadunków, wprowadzenie zamówień do systemu RAKS, fakturowanie, prowadzenie sekretariatu
FWS, Fabryka Wyrobów Styropianowych, Sp. z o.o. - 2019-03-14 - Żyrardów (mazowieckie)
wyposażenie, doposażenie stanowiska pracy, działalność gospodarcza, przygotowywanie pism
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Lubań (dolnośląskie)
Budowanie dobrych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami banku, profesjonalna telefoniczna obsługa klientow banku w obszarze sprzedaży produktów finansowych, obsługi posprzedażowej. Praca również w weekendy (średnio 2 dni weekendowe w miesiącu).Oferta przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce pracy przystosowane jest dla osób z ograniczeniami ruchowymi. Kontakt telefoniczny lub mailowy z pracodawcą: 71-358-21-89, cc-trenerzy (at) santanderconsumer.plOferta dostępna w sali G, E, C, A.
Santander Consumer Bank S.A. - 2017-05-24 - Wrocław (dolnośląskie)
- Koordynowanie zamówień klientów. Ustalanie / sporządzanie ofert handlowych. Sporządzanie raportów sprzedażowych. Prowadzenie korespondencji z powierzoną grupą klientów w językach obcych. Prowadzenie raportów ze spotkań z klientami w językach obcych. Analiza sprzedażowa. Raportowanie wyników sprzedaży. Nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami na podległych rynkach. Wykonywanie innych poleceń przełożonego. Współpraca z działem marketingu, zakupów, księgowości i Controllingu.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Wymagana znajomość języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Katowice (śląskie)
obsługa profilu w mediach społecznościowych,przygotowywanie strony internetowej, dobór treści reklamowych i sposób ich prezentacji.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż towaru na rynek Ukraiński, komunikowanie się z pracownikami z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Utrzymywanie trwałych relacji z klientami, bieżąca obsługa klientów, rozwijanie nowych relacji biznesowych samodzielne i całościowe zarządzenie procesem sprzedaży, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta. Możliwość rozwoju osobistego i zdobywania doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie handlowej; Ciekawa praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym. Miła atmosfera oraz dobre warunki pracy. Narzędzia pracy niezbędne na danym stanowisku. Dodatkowe ubezpieczenie grupowe.Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe uzupełnione systemem premiowym.
"ELPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-29 - Bełchatów (łódzkie)
Współpraca z kontrahentami, pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad transportem, spedycja
Przedsiębiorstwo Handlowe "WEGA" Robert Karbownik - 2016-11-30 - Sosnowiec (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Przasnysz (mazowieckie)
obsługa ubezpieczeniowa klientów
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Czeladź (śląskie)
Zarządzanie zamówieniami klienta w ENOVA zgodnie z obowiązującymi zasadamiObsługa zgłoszeń z Działu Sprzedaży Nadzorowanie statusów zleceń i przekazywanie informacji do Działu SprzedażyZarządzanie statusem reklamacjiWspółpraca z działami: Sprzedaży, Planowania, Produkcji, Logistyki, JakościDbanie o prawidłowy przepływ dokumentów oraz informacji Wdrażanie strategii zarządzania stworzonej przez firmę
COMBINATH SPÓŁKA JAWNA M. I E. NATH - 2019-05-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
Do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Sanok (podkarpackie)
sporządzanie deklaracji PFRON, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie umów dla pracowników oraz prowadzenie akt osobowych , sporządzanie raportów kadrowych, mile widziana znajomość przepisów odnośnie zatrudniania cudzoziemców
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ROLMAG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-12 - Opalenie (pomorskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny jest za:
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż materiałów aluminiowych, sprzedaż usług budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
• prowadzenie ewidencji analitycznej wkładów mieszkaniowych i budowlanychw Spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,• dokonywanie rozliczeń związanych z zamianą lokali, wyodrębnieniem własności oraz ustaniem prawa do lokalu,• rozliczanie inwestycji mieszkaniowych realizowanych przez Spółdzielnię,• obsługa klienta w w/w zakresie,• weryfikacja, klasyfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów źródłowych w systemie księgowym ze szczególnym uwzględnieniem faktur zakupowych,• uzgadnianie sald kontrahentów.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
m.in. nadzór nad realizacją zawartych umów, nadzór nad jakością świadczonych usług, przygotwywanie rentowności zawartych umów, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2015-11-20 - Porosły-Kolonia (podlaskie)
PLANOWANIE PRODUKCJI,PLANOWANIE NAWOŻENIA,PRACE POLOWE(DROBNE), NADZOROWANIE PRAC POLOWYCH, PRACA PRZY KOMPUTERZE
CENTRALNY OŚRODEK BADANIA ODMIAN ROŚLIN UPRAWNYCH STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY OCENY ODMIAN W BIA - 2019-05-14 - Białogard (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, rozkładanie towaru na magazynie i w sklepie, dbanie o porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Poznań (wielkopolskie)
Rekrutacja pracowników do pracy w Holandii.Organizacja przyjazdu izakwaterowania. Przeprowadzenia testów języka angielskiego.Nawiązywanie kontaktu z partnerami, poszukiwanie nowych partnerówdo rekrutacji w Europie. Praca w godzinach 8-16
Time2work sp. z o.o. - 2017-05-22 - Opole (opolskie)
wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji,przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2018-02-26 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż towaru, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-07-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)