SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU TRANSPORTU Zielona Góra oferta pracy MARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU TRANSPORTU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - Szkoleni pracowników z zakresu czasu pracy kierowców.- Nadzorowanie procesów transportowych w przedsiębiorstwie.- Przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowej do krajów UE.- Prowadzenie korespondencji mailowej i bezpośredniej z klientami i instytucjami.
Data publikacji: 2019-08-20
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: MARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krośnieńska 12, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Szkoleni pracowników z zakresu czasu pracy kierowców.- Nadzorowanie procesów transportowych w przedsiębiorstwie.- Przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowej do krajów UE.- Prowadzenie korespondencji mailowej i bezpośredniej z klientami i instytucjami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU TRANSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane: wykształcenie: wyższe min. licencjat; ogólny staż pracy min. 2 lata; uprawnienia/umiejętności: certyfikat kompetencji zawodowych; język niemiecki min. podstawowy;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
MARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
67-120 Radwanów 5a, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: nowosolski
Gmina pracodawcy: Kożuchów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radwanów
Numer budynku pracodawcy: 5a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Data dodania oferty pracy: 20.08.2019
Oferta pracy ważna do: 28.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d342720cfecc5fe0946a654ffc9d8e30
Podobne oferty pracy
badanie możliwości nawiązywania kontaktów w różnych sektorach rynku indyjskiego i pomoc w wejściu na rynek indyjski
kontakt przez PUP - 2018-01-14 - Piaseczno (mazowieckie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Mońki (podlaskie)
wg programu stażi
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Swarzędz (wielkopolskie)
asystent specjalisty ds. sprzedaży: obsługa sprzeadży w sklepie elektrotechnicznym,przyjmowanie towaru,wydawanie towaru, przygotowywanie ofert
"EL-DRUT WINDING WIRES SP. Z O.O., SP.K." WIELEŃ - 2016-03-16 - Wieleń (wielkopolskie)
Weryfikacja czynności wykonywanych przez mechaników/serwisantów - samochody ciężarowe, pomoc techniczna, wypełnianie dokumentów typu faktury, zestawienia, nadzór nad grupa 8 osób, tłumaczenia instrukcji i reklamacji - j. angielski. Praca w godz. 7.00-15.00 i 14.00-22.00
Firma Handlowo Usługowa "Polcar" Rafał Kopaczewski - 2015-10-23 - Poczesna (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów na terenie całej Europy (kontakt z potencjalnym klientem jest telefoniczny); utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami; obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów w języku angielskim orza niemieckim ( branża IT). Umowa o pracę na czas określony, poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym. Praca jednozmianowa: 9:00-17:00. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Obowiązki: prowadzenie postępowań w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych; przygotowywanie projektów umów przetargowych; współpraca z innymi działami Spółki w zakresie zamówień publicznych; sporządzanie zestawień i analiz w zakresie prowadzonych postępowań.
Szpital SOLEC Sp. z o.o. - 2019-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Kaniewo (kujawsko-pomorskie)
- bezpośrednia obsługa klientów w Punkcie Sprzedaży w zakresie doradztwa i sprzedaży usług i produktów T-Mobile- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, a przede wszystkim zdobywanie serc klientów aby zawsze chętnie do nas wracali i polecali innym
kontakt przez OHP - 2018-07-25 - Słubice (lubuskie)
Wykonywanie stolarki okiennej ALU i PCV i cięcie, zgrzewanie profili, montowanie okuć, nawiercanie otworów, szklenie, klejenie frezerowanie, obsługa centrów CNC, porządkowanie.
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Szalejów Górny (dolnośląskie)
zarządzanie zasobami ludzkimi (większość cudzoziemców), doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
Zarządzanie sklepem internetowym, ustalanie warunków z dostawcami, dodawanie produktów na stronę, kontrola asortymentu, czuwanie nad zawartością strony, wystawianie towarów na aukcję internetową, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie przeglądów technicznych; dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalanie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych; sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykonywaniu programu NORMA PRO; zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie; nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości; prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego; przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
Osiąganie zaplanowanych celów sprzedażowych, przeprowadzanie badań i przygotowywanie analizy wyznaczonych rynków, rozwój rynków sprzedażowych firmy – pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami wraz z analizą ich potrzeb,definiowanie potencjału rynku – badanie konkurencji. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej i w terenie. Proponowane wynagrodzenie 2200 zł brutto + prowizja od sprzedaży.
FABRYKA PIŁ I NARZĘDZI WAPIENICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
Oferta dla osób po 30 roku życia, spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: naprawa i konserwacja sprzętu oraz drobne prace remontowe w budynku hali sportowej; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Gliwice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Powitanie klientów oraz wskazanie właściwego stanowiska obsługi, obsługa kasy - przyjmowanie wpłat.
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-25 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z zagranicznymi kontrahentami, wystawianie faktur
VANSTAR Produkcja Rur Wydechowych - 2017-04-13 - Książe-Skroniów (świętokrzyskie)
•obsługa klienta – międzynarodowej firmy ubezpieczeniowej•rejestracja nowych umów w bazie danych•prowadzenie, aktualizacja i dokonywanie zmian w umowach•przygotowanie dokumentacji i generowanie dokumentów (dokumenty programowe, listy itp.)•kontrola (przegląd) umów terminowych•rozwijanie i utrzymywanie dobrych relacji z członkami zespołu i przedstawicielami klienta
Infosys BPO s.r.o. - 2015-12-30 - Czechy (Czechy)
- Prowadzenie dokumentacji procesów kadrowych, prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, obsługa programów wymienionych w pkt. 25, prowadzenie sprawozdawczości, kontrola dyscypliny czasu pracy, współpraca z działem księgowości i administracji, sporządzanie zaświadczeń, analiza potrzeb szkoleniowych dla pracowników, przygotowywanie materiałów do archiwum.- Wynagrodzenie: 2500 do 2800 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na czas określony. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, karty nauczyciela i aktów wykonawczych. Wymagana umiejętność pracy w zespole, samodzielność i organizacja pracy własnej. Wymagana znajomość programów: Vulcan, Płatnik, SIO, PABS, umiejętność pracy pod presją czasu. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 32-251-64-31 w. 1251, 32-251-64-32 w.1251) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Mikołowska 26, 40-066 Katowice).
PAŁAC MŁODZIEŻY IM. PROF. ALEKSANDRA KAMIŃSKIEGO - 2016-04-28 - Katowice (śląskie)
kontakt z kontrahentami, wystawianie faktur, organizacja transportu, rozliczanie kart drogowych, przygotowywanie ofert
Warmia S.A. - 2019-02-06 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
TWOJE ZADANIA: realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych, realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-07 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie ewidencji odpadowych, kontakt z kontrachentami w zakresie gospodarki odpadami, prowadzenie rozliczeń odbieranych odpadów
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Poznań (wielkopolskie)
specjalista ds. technicznych
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Karmin (wielkopolskie)
Procesowanie zwrotów podatkowych dla międzynarodowych rynków; Regularna weryfikacja procedur podatkowych; Implementacja zmian podatkowych.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-03-18 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo hodowlanesprzedaż produktów firmy hodowcom bydła i trzody chlewnejMIEJSCE PRACY: WOJEWÓDZTWO POMORSKIE
Wielkopolskie Centrum Hodowli i Rozrodu Zwierząt w Poznaniu - 2018-09-06 - Wągrowiec (wielkopolskie)