SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ Koszalin oferta pracy P4H Sp. z o .o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa zamówień do dostawców
Data publikacji: 2015-12-10
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: P4H Sp. z o .o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:75-339 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa zamówień do dostawców
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2016
Data zakończenia pracy: 01.02.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: praca w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: organizowanie własnej pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 1 rok doświadczenia zawodowego, podstawowa znajomość języka angielskiego, znajomość oprogramowania Office, poprawna gramatyka i ortografia
Nazwa pracodawcy: P4H Sp. z o .o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą drogą e-mailową na adres l.nowik (at) aswo.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Wąwozowa
Numer budynku pracodawcy: 7B
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.12.2015
Oferta pracy ważna do: 08.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie materiałów do działań PR w mediach i portalach społecznościowych. Opisywanie produktów, monitoring sklepu, monitoring rynku, obsługa strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Legionowo (mazowieckie)
Obsługa klientów firmy, nadzorowanie umów z kontrahentami, prowadzenie korespondencji administracyjnej. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - wyłącznie mailowy: eureka (at) eureka.wroclaw.pl,
EUREKA Gleń Alicja - 2016-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie sklepu internetowego C-Store, sprzedaż na Allegro, prowadzenie i aktualizowanie strony www, prowadzenie i aktualizowanie facebooka, promowanie i reklama e-sklepu w internecie, aktualizacja produktów w programie Wf Mag, mile widziana znajomość Pfoto Shop, InDesign, Ilustrator
F.H.U KERN Tomasz Kasiłowski - 2016-03-02 - Kobyłka (mazowieckie)
obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową i telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji i stanu zamówień
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
-szycie odzieży sportowej/dzianiny-obsługa maszyn pomocniczych: guzikarka, zgrzewarka.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Łódź (łódzkie)
komunikacja telefoniczna oraz e-mailowa z potencjalnymi klientami, zamieszczanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, wywiady telefoniczne z kandydatami
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Czempiń (wielkopolskie)
Przejmowanie zamówień od klientów - Wprowadzanienowych produktów do systemu oraz tłumaczenie ich składówna język Niemiecki.Praca w godzinie: 8-16
Waldfurter Polska Sp. z o.o - 2017-12-11 - Opole (opolskie)
kontakt z kontrahentem z Niemiec, Ukrainy przygotowanie ofert handlowych w języku ukraińskim, rosujskim, angielskim i niemieckim. Utrzymanie relacji z kontrahentami, z zagranicy
FHU ARTUR PONIKOWSKI - 2016-05-23 - Ciecierzyn (lubelskie)
Realizacja zamówień klientów hurtowych i detalicznych. Raportowanie braków towarowych . Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami . Zarządzanie produktami.
YOVEE Grzegorz Mokobodzki - 2017-03-17 - Józefów (mazowieckie)
wystawianie aukcji, przywożenie i wysyłanie towaru z Niemiec, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta sieciowego
EUFORIA Izabela Rurarz - 2016-12-14 - Gubin (lubuskie)
Aktywne poszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,wraz z weryfikacją poziomu znajomości języka niemieckiego, przygotowywanie ofert, ogłoszeń i aplikacji, również w języku niemieckim, utrzymywanie stałegokontaktu z pracownikami, prace administracyjne, dbanie o dobry wizerunek firmy.
Premium Work Sp. z o.o - 2017-01-12 - Opole (opolskie)
Nadzorowanie wszystkich aspektów związanych z księgowością oraz sprawami kadrowo – płacowymi, dekretacja i księgowanie wszystkich dokumentów księgowych, kontrola sald należności i zobowiązań, odpowiedzialność za stan dokumentacji kadrowej i księgowej oraz jej archiwizację, sporządzanie deklaracji CIT i VAT, sprawozdań do GUS, prowadzenie akt osobowych pracowników, dbanie o ich poprawność oraz aktualność, przygotowywanie i rozliczanie umów o pracę, umów cywilno – prawnych oraz pełnej dokumentacji związanej z zatrudnieniem, zgłaszanie pracowników do ZUS oraz dokonywanie zmian w tym zakresie, nadzór nad prawidłowością przebiegu procesów obrotu magazynowego. Praca w godz. 8-16.
FRUCTOPLANT SP.ZO.O. - 2018-03-07 - Gąbin (mazowieckie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
znajomość zasad rozpisywania projektów unijnych, zasad przyznawania, wykorzystywania i rozliczania środków.
Spółdzielnia Inwalidów "ZJEDNOCZENIE" - 2016-04-15 - Nowa Dęba (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja usług
Przedsiębiorstwo Turystyczne "SZOT" Agnieszka Maria Zyzało - 2017-02-21 - Augustów (podlaskie)
wystawianie faktur, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz inne bieżące z zakresu księgowości
MEBLE MATKOWSKI Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Drawiny (lubuskie)
sprzedaż drewna
FH TRADE POL Sp. z o.o. - 2016-01-18 - Piaseczno (mazowieckie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Gilowice (śląskie)
Projektowanie i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, poszukiwanie i wdrażanie nowości technicznych, znajomość systemów CAD i CAM, aktualizacja i emisja dokumentacji konstrukcyjno - technologicznej, techniczne przygotowanie produkcji, udział w pracach projektowo - rozwojowych, doradztwo techniczne.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-02-28 - Głuchołazy (opolskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Zabrze (śląskie)
Pakowanie, brakowanie, kontrola jakości odzieży niemowlęcej. Praca na umowę o dzieło (do 3 miesięcy), docelowo umowa zlecenie. Praca na jedną zmianę od 6.00 do 14.00. Akord.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Zabrze (śląskie)
- nadzór nad BHP, - organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla pracowników, - ocena ryzyka zawodowego, opracowanie instrukcji stanowiskowych, tworzenie dokumentacji powypadkowej,- tworzenie harmonogramów stanu BHP w firmie, - prowadzenie dokumentacjiwynagrodzenie do uzgodnienia
INTER GROUP POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów w obszarze kadrowo-płacowym, sporządzanie dokumentów kadrowych, naliczanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS (program Płatnik) realizacja zadań wyznaczonych przez przełożonego.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Tax - 2016-06-29 - Nysa (opolskie)
prowadzenie procesu rekrutacji
kontakt przez OHP - 2016-03-30 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
1. Kontakt z Klientem. 2. Przygotowywanie ofert incentive. 3. Kontakt z przewodnikami, hotelami, liniami lotniczymi. 4. Koordynacja wyjazdów.
SMART-UP SP.z o.o - 2018-02-04 - Piaseczno (mazowieckie)
Opis stanowiska: Telefoniczne wsparcie użytkowników sprzętu elektronicznego (RTV), udzielanie pomocy technicznej w obsłudze sprzętu, kierowanie do serwisów, wyszukiwanie adresów najbliższych serwisów, wysyłanie instrukcji obsługi itp., administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
Prace budowlane związane ze wznoszeniem budynków i wykonywaniem prac wykończeniowych wewznątrznych i zewnętrznych.
FIRMA USŁUGOWO -HANDLOWA "TADEX" TADEUSZ BRUZDA - 2017-06-09 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
obsługa płacowa pracowników tymczasowych, przygotowanie lista płac, obliczanie zasiłków chorobowych, rozliczanie czasu pracy i nieobecności itp.
POLLUX ACCOUNTANT SP. Z O.O. - 2016-04-18 - Świdnica (dolnośląskie)
weryfikacja wniosków o refundację wynagrodzeń, kontakty z pracodawcami
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)