SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI SPRZEDAŻY DYSTRYBUCYJNEJ Ełk oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "PLASTIMET" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI SPRZEDAŻY DYSTRYBUCYJNEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: aktywna i profesjonalna obsługa procesu sprzedaży dystrybucyjnej zgodnie z przyjetą polityką handlową i marketingową firmy, pozyskiwanie i analizowanie zapytań ofertowych, udzielanie informacji w zakresie oferty firmy i jej technologicznych aspektów, monitorin płatności i spływu należności, praca w oparciu o funkcjonujące w firmie systemy komputerowe
Data publikacji: 2020-02-26
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "PLASTIMET" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Suwalska 82, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywna i profesjonalna obsługa procesu sprzedaży dystrybucyjnej zgodnie z przyjetą polityką handlową i marketingową firmy, pozyskiwanie i analizowanie zapytań ofertowych, udzielanie informacji w zakresie oferty firmy i jej technologicznych aspektów, monitorin płatności i spływu należności, praca w oparciu o funkcjonujące w firmie systemy komputerowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI SPRZEDAŻY DYSTRYBUCYJNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ełk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- komunikatywność i umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych z klientami- umiejętność rozumienia procesu sprzedaży oraz pozytywne nastawienie do klienta- zdolności organizacyjne, zaangażowanie w powierzone zadania oraz pracę całego zespołu- chęci do nauki oraz motywacji do doskonalenia i rozwoju kompetencji- znajomość rynku stolarki budowlanej oraz oprogramowania WinCon, Stolcad, MB-CAD będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "PLASTIMET" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Suwalska 82, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ełcki
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ełk
Ulica pracodawcy: Suwalska
Numer budynku pracodawcy: 82
Profil działalności pracodawcy: produkcja stolarki budowlanej z PCV i aluminium
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 26.02.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?428932a189e0b615af116e77a6093b60
Podobne oferty pracy
nadzór nad pracą urządzeń na danej stacji
Industry Personnel Services Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Zygmuntowo (mazowieckie)
Wykonywanie czynności określonych w ustawie "Prawo zamówień publicznych" z dnia 29 stycznia 2004r. oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy
POWIATOWY ZESPÓŁ SZPITALI W OLEŚNICY - 2016-02-24 - Oleśnica (dolnośląskie)
Wydawanie zamówionych potraw, ewidencja zamówień na kasie fiskalnej.Praca w Krakowie (bary podległe spółdzielni).
KRAKOWSKA SPÓŁDZIELNIA GASTRONOMICZNA - 2019-06-12 - Kraków (małopolskie)
koordynacja projektów przyznanych do realizacji
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Poznań (wielkopolskie)
Kompletacja towarów i wyrobów na wysyłkę.Załadunek oraz rozładunek towarów i wyrobówWeryfikacja ilościowa i jakościowa dostaw zgodnie z przyjętymi normami i proceduramiOdbiór towaru ze stref produkcyjnychRozstawienie towaru na magazynieObsługa programu Comarch CDN XLOznakowanie towaru na magazynie Przestrzeganie procedur przyjętych wewnątrz organizacji.(godziny pracy : 8.00 - 16.00 10.00 - 18.00 wg grafiku)
BOZAMET Sp. z o.o. - 2018-04-12 - Siedlce (mazowieckie)
administrowanie siecią informatyczną oraz zapewnienie ciągłości pracy sieci i systemów komputerowych
Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie projektów systemów oświetleniowych i systemów teletechnicznych, doradztwo techniczne, prowadzenie negocjacji
"ANMAR" Marian Przybył Spółka Jawna - 2018-04-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, obsługa kasy, obsługa dostaw, zamówień. Praca w godzinach: 06:00-14:00, 10:00-18:00. Miejsce pracy Konstantynów Łodzki ul. Łaska 11 oraz w Łodzi ul. Przełajowa 6 lok. 5
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Strzyżewice (lubelskie)
zapewnienie dostępności komponentów do produkcji, monitorowanie dostaw, kontakty z dostawcami
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Kwidzyn (pomorskie)
Podstawowe obowiązki:1. Obsługa komputera MS Office.2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich.3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługa księgowa i ewidencja w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej.6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową.7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca.8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności.9. Współpraca z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem.10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnęterznych.11. Ewidencja i kontrola działalności związanej z działalnością podstawową.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych i profesjonalna obsługa stałych i nowych klientów, sprzedaż materiałów eksploatacyjnych - etykiet i taśm termotransferowych oraz realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wyników. Wymagane wykształcenie min.średnie, doświadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaangażowanie.
HYPROTECH POLSKA - 2017-05-22 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie ofert handlowych dla klientów polsko- i obcojęzycznych (rosyjski, angielski)). Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla firmy. Opracowanie mechanizmów działań promocyjnych. Przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy. 20 godzin pracy tygodniowo, dyspozycyjność w godzinach pracy biura: 9:00-17:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 1.03.2018-28.02.2021.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: -Zapewnienie telefonicznej diagnozy / rozwiązania problemu ze sprzętem / oprogramowaniem / siecią użytkownikom końcowym klienta -Kierowanie problemów do odpowiedniej wewnętrznej grupy wsparcia -Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i pracownikami pomocy technicznej zapewniającymi rozwiązywanie problemów ze sprzętem / oprogramowaniem / siecią -Administrowanie i zapewnianie dostępu użytkownika w różnych systemach -Używanie systemu śledzenia połączeń do dokumentowania i zarządzania problemami i żądaniami pracy oraz ich odpowiednimi rozwiązaniami i obchodzeniem.
kontakt przez PUP - 2020-07-15 - Kraków (małopolskie)
Obsługa stron internetowych oraz portali aukcyjnych.Utworzenie kont na platformach sprzedażowych i wprowadzanie produktów do sprzedaży (Empik, E-mag, Etsy, Ceneo itp). Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem wystawionych aukcji, zgodnie z wymaganiami danego serwisu. Optymalizacja i rozwój procesów sprzedaży e-commerce. Monitoring rynku i konkurencji.Raportowanie do przełożonych. Współtworzenie strategii marketingowo-sprzedażowej. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomości MS Office (szczególnie Excel).
Feniks sp.zo.o. - 2019-11-05 - Chocianów (dolnośląskie)
Sporządzanie dokumentów kadrowych, rozliczanie i ewidencja czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS i PFRON, a także PPK, sporzadanie dokumentów legalizujących zatrudnienie i pobyt cudzoziemców w Polsce (oświadczenia, zezwolenia), współpraca z agencjami pracy.
SUEMPOL Sp. z o.o. - 2020-06-05 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
obsługa klientów, ogsługa bazy rezerwacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Kraków (małopolskie)
nadzór i praca w magazynie
ARTEKS SP Z O O - 2016-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Poznań (wielkopolskie)
-
SANPRO INTERIM BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-13 - Świętochłowice (śląskie)
praca przy montażu okien
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Trzebinia (małopolskie)
Sprzedaż materiałów wykończeniowych, budowlanych, drzwi, podłóg, ścian. Wydawanie towaru oraz dostarczanie do klienta.
"BAS" S.C., BEATA I ANDRZEJ SMOGORZEWSCY - 2019-05-15 - Michałów-Reginów (mazowieckie)
PRACA PRZY URZĄDZENIACH CIĄGU TECHNOLOGICZNEGO, SELEKCJA WYROBÓW POD WZGLĘDEM JAKOŚCIOWYM, SPRZĄTANIE POD ZASYPAMI KRUSZYW I MASZYN, PRACA PRZY OWIJARCE PALET. POMOC PRZY ZAKŁADANIU FORM. UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA STANOWISKU PRACY. PRZESTRZEGANIE ZASAD BEZPIECZEŃSTWA BHP I PPOŻ
FABRYKA ELEMENTÓW BUDOWLANYCH SP. Z O.O. CJ BLOK - 2018-10-19 - Rudna Mała (podkarpackie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji poszukiwanie nowych producentów, bezposredni kontakt z klientem hinduskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie prac i odpowiedzialność za politykę przedsiębiorstwa, prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesu zatrudniania i rozwiązywania umów, zarządzanie zasobami ludzkimi, obsługa komputera, telefonu, ksero praca na umowe na czas określony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Staż organizowany przez GUP.Wsparcie przy organizacji wydarzeń dla studentów zagarnicznych, pomoc przy wprowadzeniu danych do systemu, pomoc w procesie rekrutacji cudzoziemców, pomoc w archiwizacji dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta sprzedaż środków, nasion, nawozów
"OSADKOWSKI" Spółka Akcyjna - 2018-02-01 - Strzelin (dolnośląskie)
sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS, sprawozdania do GUSprtaca w godz. 8-16
WYTWÓRNIA HYDRAULIKI OKRĘTOWEJ Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Obsługa komputera 4-7,5 h. Organizowanie transportu, towarów i usług. Współpraca z firmami zewnętrznymi. Kontrola załadunku oraz rozładunku. Wprowadzenie danych do komputera. Inne czynności zlecone przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2019-09-30 - Ociąż (wielkopolskie)
tworzenie stategii rozwoju przedszkola, pomoc w organizacji zajęć z dziećmi, praca biurowa
Niepubliczne Przedszkole MINILAND - 2020-09-11 - Pułtusk (mazowieckie)