SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ Kraków oferta pracy Cezak Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ
Wynagrodzenie: ##wynagrodzenie##
Zakres obowiązków: Pomoc w kompletowaniu zamówień w sklepie internetowym, wystawianie aukcji na portalach sprzedażowych
Data publikacji: 2020-07-01
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Cezak Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przewóz 41, 30-716 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pomoc w kompletowaniu zamówień w sklepie internetowym, wystawianie aukcji na portalach sprzedażowych
Forma zatrudnienia: Praktyka absolwencka
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|24
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Forma zatrudnienia: Inny
warunkiPracyIPlacy_odplatny: 1
Data rozpoczęcia pracy: 06.07.2020
Data zakończenia pracy: 30.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: Cezak Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 6793013301
danePracodawcy_regon: 121026951
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: MPiPS - PGP
Adres pracodawcy:
Przewóz 41, 30-716 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta stażu lub praktyki.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: • kontakt osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: PGP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Adres strony pracodawcy: milionczesci.pl
Ulica pracodawcy: Przewóz
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Pracodawca
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
pozostaleDane_celeEdukacyjne:
Wiedza na temat działania sklepów internetowych, logistyki, handlu internetowego, współpracy z kontrahentami, pozycjonowania sklepów internetowych.
pozostaleDane_potwierdzenieWiedzy: Pisemne zaświadczenie odbycia stażu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|434
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.07.2020
Data dodania oferty pracy: 30.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2020
Typ oferowanej pracy: Staż
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3e414ce26e061cd92a2f64ce2bf6576a
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, tłumaczenie rozmów, przygotowywanie reklamy i promocji
PANNU TRADING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Ząbki (mazowieckie)
ogólne czynności w dziedzinie księgowości zamykanie miesięcznych zdań, przeprowadzanie analiz i tworzenie raportów, zapewnienie tworzenia zeznań i raportów finansowych, np. Balance Sheet, P&L, Cash Flow, rozliczenia rachunków, aplikacja funduszy, korygowanie błędów, stosowanie technik rachunkowości, standardowych praktyk w klasyfikacji i raportowaniu transakcji finansowych, aby rozwiązywać sytuacje nadzwyczajne, udział w wewnętrznych testach kontroli i przygotowywaniu stosownej dokumentacji, udział w rozwoju i wdrażaniu procesów i procedur, utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kraków (małopolskie)
Praca na budowie - wykonywanie zbrojeń.
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Płock (mazowieckie)
Opracowanie strategii promocji, wyjazdów firmowych, wycieczek szkolnych, zarządzanie stronami www, opieka nad social media
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Niepołomice (małopolskie)
Diagnoza usterek na sieci i ich naprawa, podłączenie do sieci telefonicznej, przygotowanie ofert
Sigma A Sp. z o.o. w Jędrzejowie - 2019-11-14 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
kontrola jakościowa procesu produkcyjnego , szkolenie pracowników z zakresu jakości wytwarzanych produktów.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-07-06 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Dobiegniew (lubuskie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowej- ewidencja czasu pracy- prowadzenie akt osobowych- kontrola badań lekarskich- sporządzanie dokumentów zw. z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy
kontakt przez PUP - 2019-11-27 - Łódź (łódzkie)
Obsługa korespondnecji i obsługa kont socjal media, promocvja i marketiong fundacji, obsługa bieżąca biura fundacji.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie konstrukcji, spawanie.
SORMET Konstrukcje i Urzadzenia Ryszard Sokołowski - 2018-04-24 - Sitaniec (lubelskie)
przygotowywanie opinii i porad prawnych w sprawach stosowania prawa w jednostce, realizacja zadań w celu zapewnienia bezpieczeństwa administrowania danymi osobowymi, analiza pod względem formalno-prawnym umów i porozumień zawieranych przez dyrektora COBORU, opracowywanie pełnomocnictw, upoważnień i zarządzeń dyrektora COBORU, administrowanie i rejestracja zarządzeń oraz decyzji dyrektora COBORU, prowadzenie niektórych spraw pracowniczych, przygotowywanie sprawozdań i analiz z zakresu spraw osobowych, współredagowanie strony internetowej COBORU i Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) COBORU
CENTRALNY OŚRODEK BADANIA DOŚWIADCZALNEGO ROŚLIN UPRAWNYCH - 2019-06-04 - Słupia Wielka (wielkopolskie)
sprzedaż systemów alarmowych i telewizji przemysłowej za pośrednictwem Allegro; obsługa magazynu, pakowanie i kompletowanie zamówień
PROMITEL DĄBROWSKI I DROGOSZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-06 - Chorzów (śląskie)
wspieranie aktualnych prac działu administracyjnego,wykonywanie prac biurowychPraca w godz. 8-16
BIXEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego; Kontrola jakości wyrobów gotowych; Opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową; Pracodawca oferuje szkolenia z zakresu GHP/GMP/HACCP/BRC/IFS dla pracowników oraz podejmujących zatrudnienie
"ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-24 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
promocja firmy, pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingow
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Tychy (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
•Podnoszenie jakości usług, wynajdywanie rozbieżności faktur w celu ich rozwiazywania•Koordynacja zakupów z wewnętrznym Klientem•Rozwiązanie nietechnicznych zadań klientów wewnętrznych•Monitorowanie i odpowiadanie na maile, zapytania na portalu internetowym, poczcie głosowej i faksach•Dbanie o to, aby wszystkie pytania / wnioski / zobowiązania klienta zostały zrealizowane lub rozwiązane zgodnie z oczekiwaniami klienta.•Sprawdzanie i analizowanie dokładności, kompletności odpowiedniego zapotrzebowania na zamówienia •Tworzenie zleceń kupna (w systemie PO) w umowach o usługi przy wykorzystaniu programu SAP •Kontrola wszystkich zamówień i zapytań o zamówienia.•Kontrola wszystkich oszczędności, takich jak: kredyty, negocjowane rabaty, obniżone lub wyeliminowane koszty podróży i
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość języka szwedzkiego na poziomie min. B2; obsługa komputera; zakres obowiązków: prezentacja i promocja produktów firmy jako alternatywy płatności internetowych; aktywne pozyskiwanie klientów serwisu na rynku krajowym i zagranicznym; wsparcie klienta w czasie wdrożenia systemu; rozwijanie i utrzymywanie kontaktów z pracownikami firm współpracujących; realizacja planów sprzedażowych; planowanie wyjazdów (rezerwacja biletów lotniczych, wynajem samochodów itd.); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Gliwice (śląskie)
czynności związane z wyklejaniem stelaży meblowych -przygotowanie mebla pod tapicerowanie
FMT TOMTEQ Sp.z o.o. - 2018-01-18 - Łowęcin (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,prowadzenie teczek akt osobowych oraz kontrola badań lekarskich, przygotowywanie dokumentów dla pracowników zgodnie z Kodeksem Pracy,kontrolaniezbędnych uprawnień pracowników
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Słubice (lubuskie)
Praca zgodna ze stanowiskiem.
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2019-02-04 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Archiwizacja dokumentacji, zakładanie spraw
kontakt przez PUP - 2020-08-12 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Współpraca z Działem Zamówień Publicznych, w szczególności przygotowywanie: wnioskówo udzielenie zamówienia publicznego, dokumentacji technicznej, umów o udzielenie zamówieniapublicznego, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szacowania wartości zamówień,weryfikacji kosztorysów i innych. Uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy. Prowadzenie postępowań administracyjnych, o których mowa w art. 191 ustawy prawo wodne. Prowadzenie analizy w zakresie potrzeb utrzymania we właściwym stanie rzek i urządzeń wodnych. Opracowywanie programów, planów wieloletnich i rocznych oraz realizacja zadań w zakresie:utrzymania wód i urządzeń wodnych, utrzymania śródlądowych dróg wodnych, utrzymania budowliprzeciwpowodziowych. Określenie potrzeb finansowych dla planowanych zadań utrzymaniowych i wnioskowanieo środki na realizację. Ocena szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi. Nadzór nad utrzymaniem wód oraz utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych. Bieżąca analiza kosztów zadań utrzymaniowych i końcowe rozliczanie zadań. Prowadzenie spraw związanych ze współpracą z innymi podmiotami w zakresie współfinansowanialub partycypacji w kosztach utrzymania wód i urządzeń wodnych. Uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji pozwalających na prowadzenie prac utrzymaniowych. Współpraca z podmiotami gospodarczymi prowadzącymi działalność żeglugową w zakresieutrzymania i rozwoju śródlądowych dróg wodnych
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy - 2019-09-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Sosnowiec (śląskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne). Sporządzanie raportów i deklaracji PFRON ZUS GUS, obsługa programu kadrowego ERP Optima oraz programu PŁATNIK. Obsługa sekretariatu.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert dla klientów, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o wygląd salonu i ekspozycje. Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku salonu. Praca od pn. - pt. w godz. 09:00-17:00 soboty-10-14:00 w salonie HABEMA w Otyniu
HABEMA Beata Smolicz-Moroz - 2018-11-02 - Otyń (lubuskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-19 - Bieruń (śląskie)
Budowanie i realizacja strategii sprzedaży HR, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientem, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-06-11 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie i edytowanie dokumentów, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w języku obcym, przedstawianie warunków zatrudnienia, negocjowanie warunków pracy, występowanie w roli tłumacza, sporządzanie raportów i statystyk, prowadzenie dokumentacji firmowej ( w tym akt osobowych pracowników), kserowanie, drukowanie, skanowanie
BAMA BARTOSZ JANKOWSKI - 2020-06-25 - Gdańsk (pomorskie)
*CHARAKTERYZACJA AKTORÓW, UKŁADANIE FRYZUR, UPINANIE PERUK, BRANIE UDZIAŁU W UBIERANIU I PRZEBIERANIU SIĘ AKTORÓW PRZED, W TRAKCIE I PO PRZEDSTAWIENIU, OBSŁUGA CHARAKTERYZATORSKO-GARDEROBIANA WSZYSTKICH SZTUK, PRZYGOTOWYWANIE GARBERÓB DLA AKTORÓW
TEATR IM. WANDY SIEMASZKOWEJ W RZESZOWIE - 2018-10-25 - Rzeszów (podkarpackie)