SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA WD 5/1354/98/16 Szpetal Górny oferta pracy DOORMAX SC KALECKI DARIUSZ MIŁECKI ROBERT
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA WD 5/1354/98/16
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: ...
Data publikacji: 2016-04-01
Lokalizacja: Szpetal Górny (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: DOORMAX SC KALECKI DARIUSZ MIŁECKI ROBERT
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Włocławska 38, 87-811 Szpetal Górny, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: ...
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA WD 5/1354/98/16
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szpetal Górny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Fabianki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2016
Data zakończenia pracy: 28.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Doradca klienta
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: DOORMAX SC KALECKI DARIUSZ MIŁECKI ROBERT
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: Kapitulna
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 01.04.2016
Oferta pracy ważna do: 25.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
opracowywanie dokumentacji przetargowej, zamieszczanie ogłoszeń o zamównieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazanie ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej albo przekazanie zaproszenia do składania ofert lub udział w negocjacjach, zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach w siedzibie Zamawiającego (na tablicy ogłoszeń) oraz na stronie Internetowej, przekazywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawcom, zamieszczanie odpowiedzi na zapytania oraz modyfikacja do SIWZ na stronie Internetowej Zamawiającego, udział w pracach komisji przetargowej, przestrzeganie terminów ustawowych wynikających z obowiązujących przepisów, prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentówpraca na umowę na czas okreslony (1 rok) poprzedzona okresem próbnym, możliwe przdłużenie umowy na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe z zakresu ochrony środowiska, doświadczenie w sprzedaży, znajomość problemów ochrony środowiska, znajomość języka francuskiego i angielskiego, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, prawo jazdy kat. B, pozyskiwanie klientów i sprzedaż biopreparatów w wybranym przez pracodawcę segmencie rynku (telemarketing), doradztwo w zakresie stosowania biopreparatów, 1 zmiana, miejsce pracy: Gliwice
EKOB-TBA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-05 - Gliwice (śląskie)
j.w
NOWA BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
X
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Mirocin (podkarpackie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych oraz wynagrodzenia za czas choroby,- sporządzanie listy płac wynagrodzeń osobowych i bezosobowych,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu, na żądanie pracownika,prowadzenie dokumentacji ZUS,rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych dot. ubezpieczeń społecznychi zdrowotnych pracowników i zleceniobiorcówdokonywanie zgłoszeń i wyrejestrowań pracowników oraz zleceniobiorców,obsługa systemu kadrowo-płacowego SATURN-HR oraz programu Płatnik,- analiza prawidłowości dokonywanych wypłat wynagrodzeń, zasiłków, podatków oraz potrąceńobowiązkowych i dobrowolnych,wprowadzanie danych do systemu bankowego celem dokonania wypłaty,Warunki pracy:Praca biurowa w pozycji siedzącej wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na 6 piętrze budynku.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wszelkie prace związane z utrzymaniem porządku wokół obiektu.
Polskie Fermy Grupa Producentów sp. z o.o. - 2018-03-09 - Włostowa (opolskie)
Centrum PISOP w ramach realizowanego projektu współpracuje z 22 liderami lokalnymi (osoby pracujące poza Centrum PISOP), których zadaniem jest prowadzenie działań lokalnych, organizacja wydarzeń w terenie. Obowiązki:- koordynowanie tej współpracy w obszarze niezbędnej dokumentacji merytorycznej tj. listy obecności dokumentujące wydarzenia, sprawozdania liderów, ale też rozliczenia finansowe organizowanych wydarzeń;- koordynowanie naboru ofert w ramach konkursu grantowego, prac komisji oceny, podpisywanie umów z organizacjami na grant, rozliczenie organizacji);- wsparcie i nadzór nad wydarzeniami realizowanymi przez liderów lokalnych - 100 spotkań (poprawność realizowanych działań zgodnie z wytycznymi);- rozliczanie działań prowadzonych przez liderów lokalnych (archiwizacja dokumentów, rozliczanie finansowe wydarzeń, weryfikacja wspólnie z animatorką i ekspertką ds. rozwoju lokalnego koncepcji spotkań animacyjnych);- współorganizacja lokalnych Targów ekonomii społecznej (rekrutacja, realizacja, rozliczenia finansowe we współpracy z liderami); - organizacja wizyt studyjnych;- współorganizacja Targów Ekonomii Społecznej;- nadzór i monitorowanie wskaźników w zakresie wsparcia, inkubacji, rozwoju lokalnego; - ocena formalna złożonych wniosków w ramach konkursu grantowego;- organizacja Komisji Oceny Wniosków (ocena formalna złożonych biznesplanów, przygotowanie niezbędnych dokumentów, kart oceny, protokołowanie działań komisji); - zbieranie dokumentów niezbędnych do złożenia wniosków od uczestników;- kontakt z członkami Komisji Oceny Wniosków;- prowadzenie dokumentacji w zakresie Komisji Oceny Wniosków;- rozliczanie dotacji inwestycyjnych w obszarze wsparcia, kontrola wydatkowania.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
prace związane zrealizacja programów RPO i POWER
POWIATOWY URZĄD PRACY w Opolu Lubelskim - 2016-08-10 - Opole Lubelskie (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
1) przygotowanie korespondencji do doręczenia,2) obsługa klienta w zakresie doręczania przesyłek i przekazów pieniężnych do klientów,3) dbanie o dobry wizerunek pracodawcy,4) realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów m. in.znaczki, prenumeraty.
Poczta Polska S.A. - 2018-08-24 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowywanie kosztorysów, wycen i ofert handlowych, kontakty z klientami, uszczegółowienie/korekta ofert/wycen i ustalenia techniczne zakresu realizacji projektu, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych ofertą firmy, w tym kontakty z współpracującymi architektami i biurami projektowymi, wyszukiwanie nowych zleceń m.in. na portalach internetowych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.160 godzin pracy w miesiącu/40 godzin w tygodniu, dyspozycyjność w godz.: 08:00-17:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Czerwin (mazowieckie)
Księgowanie rozliczeń inwentaryzacyjnych oraz ich koordynacja;
Rozliczanie pracowników i osób materialnie odpowiedzialnych,
Kontakty z pracownikami,
Przygotowywanie raportów rozliczeniowych i zestawień,
Opieka nad prawidłowym obiegiem dokumentacji rozliczenia inwentaryzacji;
Dbałość o udokumentowanie rozliczeń;
Zapewnienie terminowości rozliczeń inwentaryzacyjnych.
Media Expert - 2016-09-27 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Prowadzanie dokumentacji biurowej. Prowadzenie kalendarza biura. Archiwizacja dokumentów. Prowadzenie księgi korespondencji firmowej. Przygotowywanie dokumentów handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
SZPACHLOWANIE POMIESZCZEŃ BUDOWLANYCHWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ SZPACHLOWANIA
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
POMOC PRZY PEŁNEJ STYLIZACJI
WIZAŻYSTA-STYLISTA-FRYZJER LEMO JACEK WYSOCKI - 2018-07-09 - Polkowice (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Czerwin (mazowieckie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
kompleksowy nadzór nad procesem zakupu: rozeznanie rynku, składanie zapytań ofertowych, negocjacje, przyjmowanie i sprawdzanie jakości towarów, zakupy na rynku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Redagowanie informacji prasowych oraz tekstów wykorzystywanych w działalności marketingowej pracodawcy min. na portalu internetowym BPC GUIDE, w publikacjach książkowych, raportach branżowych. Organizowanie spotkań merytorycznych oraz debat eksperckich z przedstawicielami branży informatycznej.Współpraca z dostawcami IT, przedsiębiorcami i podmiotami opiniotwórczymi.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Min. 2 lata doświadczenia zawodowego. Umiejętności: lekkie pióro, komunikatywność i marketing (at) bpc-group.pl
BPC GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-18 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
SPAWACZ MAG - wymagane wykształcenie min. podstawowe, uprawnienia na spawanie metodą MAG
PPHU "TEL-BET" Tomasz Wójciak - 2017-05-24 - Marcinkowice (małopolskie)
przygotowanie ofert, negocjacje z klientami, planowanie i nadzorowanie procesu wdrożenia nowych wyrobów, opracowanie dokumentacji technicznej , projektowanie nowych produktów i rozwiazań w systemie CATIA V5
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Chorzów (śląskie)
obsługa recepcji
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
g
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
SZKOLENIA NA TEMAT SPRZEDAWANYCH URZĄDZEŃ TECHNIKI GRZEWCZEJ POPRZEZ OSOBISTE SZKOLENIA WIZYTUJĄCYCH FIRMĘ PRZEDSTAWICIELI PRODUCENTÓW ORAZ POPRZEZ SŁUCHANIE ROZMÓW DOŚWIADCZONYCH PRACOWNIKÓW Z KLIENTAMI, SPORZĄDZANIE PRZYKŁADANYCH OFERT I DOBÓR URZĄDZEŃ W CELACH SZKOLENIOWYCH, NAUKA SPORZĄDZANIA UMÓW RATALNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI SPORZĄDZANIA UMÓW MONTAŻOWYCH INSTALACJI I URZĄDZEŃ, ZAPOZNANIE SIĘ Z FUNKCJAMI PROGRAMU HERMES HUMANSOFT, NA KTÓRYCH PRACUJE FIRMA FABA, PRZYGOTOWYWANIE W PROGRAMIE KOMPUTEROWYM REKLAM I ULOTEK
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Specjalista do spraw kadr. Praca w godz. od 7:00-15:00 lub 6:30-14:30
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Kolbuszowa (podkarpackie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie zdjęć artykułów i wzorów do gazetek handlowych, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umowami handlowymi, wystawianie faktur sprzedaży, wystawianie faktur korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów.godziny pracy 8-16. umowa na okres 3 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Piła (wielkopolskie)