SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO Rzeszów oferta pracy Signum Pracownia Reklamy S.C. Tomasz Michno, Sebastian Wacławek
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: kontakt e-mailowy i telefoniczny z klientem niemieckojęzycznym, sporządzanie wycen, koordynacja zleceń
Data publikacji: 2016-04-01
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: Signum Pracownia Reklamy S.C. Tomasz Michno, Sebastian Wacławek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PRZEMYSŁOWA 3, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt e-mailowy i telefoniczny z klientem niemieckojęzycznym, sporządzanie wycen, koordynacja zleceń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT B
Nazwa pracodawcy:
Signum Pracownia Reklamy S.C. Tomasz Michno, Sebastian Wacławek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
PRZEMYSŁOWA 3, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: PRZEMYSŁOWA
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 01.04.2016
Oferta pracy ważna do: 29.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-realizacja zadań w zakresie wyznaczonej strategii zakupów,-negocjowanie z dostawcami warunków handlowych,-przesyłanie zamówień oraz nadzór nad ich prawidłową i terminową realizacją,-współpraca z innymi działami, - pozyskiwanie nowych dostawców,-utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi dostawcami,-analiza rynku oraz monitoring konkurencji. Wymagania pracodawcy:-bardzo dobra znajomość języka angielskiego, -znajomość zagadnień dotyczących handlu międzynarodowego,-umiejętność organizacji pracy w sposób pozwalający szybką realizację zadań,-wysokie umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne,-umiejętność pracy w zespole,-bardzo dobra organizacja pracy,-mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Albert - Polska Sp. z o.o. - 2015-11-18 - Dobczyce (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów w saloniku prasowym, sprzedaż książek, prasy, składanie zamówień, obsługa kasy fiskalnej.
HD PLUS Jerzy ŻURAWSKI - 2018-03-22 - Jarosław (podkarpackie)
jw.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2017-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka niemieckiego.
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2017-08-16 - Mroczeń (wielkopolskie)
1.Księgowanie dokumentów finansowych w systemie komputerowym 2.Klasyfikacja kosztów związanych z działalnością spółki według zakładowego planu kont (Cost Center) oraz prowadzenie ewidencji kosztów.3.Wystawienie faktur sprzedaży dla klientów 4.Realizacja procedury płatności dostawcom lokalnym, krajowym i międzynarodowym, zapewniające zgodność z terminami płatności. 5.Realizacja płatności obowiązkowych gwarantujące zgodność z terminami płatności.6.Zarządzanie kasą 7.Uzgodnienie kont: miedzy wewnętrzną księgowością i wynikami zewnętrznego biura rachunkowego.8.Nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych
MERALLIANCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników i współpracowników firmy, rejestracja pracowników i członków ich rodzin w ZUS, dokonywanie zmian w rejestracji ZUS, wyrejestrowania po ustaniu zatrudnienia,sporządzanie deklaracji i przesyłanie do PFRON, sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, itp.). Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.) Sporządzanie umów cywilno-prawnych. Obsługa płacowa pracowników i współpracowników: sporządzanie i rozliczanie list płac, rachunków do umów, wystawianie zaświadczeń. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT. Raportowanie, sporządzanie sprawozdań i statystyk kadr.Praca na pół etatu (możliwośc dopasowania godzin). Kontakt kandydatów e-mail: b.majewska (at) bonifraterskiecentrumzdrowia.plOferta dostępna w sali E.
Bonifraterskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów i utrzymywanie kontaktów handlowych na rynku wschodnim
P.P.H.U. MAZplus Hanna Zdrojewska - 2017-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie brygadą remontowo-budowlaną, nadzór nad stanem technicznym obiektów i pomieszczeń, prowadzenie dokumentacji inwestycji budowlanych, sporządzanie końcowych rozliczeń zakończonych inwestycji.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2017-03-10 - Żary (lubuskie)
- - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca w godz.: 7:30-15:30.Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa,12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych.Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. - Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie towaru zgodnie z dokumentacją do wysyłki, sporządzanie dokumentacji magazynowej, przyjmowanie i wydawanie towaru. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, obsługa komputera. Mile widziane min. roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 519 321 669/95 755 32 51 Agnieszka Waga. Adres e-mail: sekretariat (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Sulęcin (lubuskie)
sprzedaż bezpośrednia, pozyskiwanie klientów
P.H.U. "MONTEX" Cedzidło Grzegorz - 2018-01-04 - Świebodzice (dolnośląskie)
obsługa klienta zagranicznego w formie korespondencji mailowej lub telefonicznej
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Poznań (wielkopolskie)
Prace administracyjne, obsługa dokumentacji biura, fakturowanie. Obsługa kadr i płac. Przygotowanie ofert i kosztorysów.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Nasielsk (mazowieckie)
bieżące zatrudnianie personelu z rynku rosyjskiego, białoruskiego i ukraińskiego na potrzeby projektów. Praca w terenie (prawo jazdy B)
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Dębówka (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji i akt osobowych pracowników, organizacja spotkań z klientami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Armenii, Mołdawii
WORK 365 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
specjalista do spraw logistyki
DR HOHN sp z o.o Ostróda - 2015-12-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2018-06-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Szypliszki (podlaskie)
Staż organizowany przez GUP.Wymiana tonerów i tuszy w drukarkach, wymiana, przenoszenie i serwisowanie komuterów oraz innego sprzętu komputerowego-drukarki, skanery itp, podłączanie telefonów oraz nowych stanowisk komputerowych do sieci oraz ich konfiguracja, diagnozowanie problemów sieciowych, udzielanie pomocy użytkownikom komputerów, instalacja i konfiguracja oprogramowania oraz aktualizacja do nowych wersji.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Gdańsk (pomorskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Marcelów (łódzkie)
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy;monitorowanie potencjału klientów na danym rynku;pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy;budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy;prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi;sprawowanie opieki nad klientami korporacyjnymi;przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie klientówprowizja do wynagrodzenia
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO "3 D" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, fakturzakupu, faktur sprzedaży i wybranych poleceń księgowania-Przygotowywanie rejestrów,uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT orazwysyłka JPK -Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartościniematerialnych i prawnych z uwzględnieniem przepisów podatkowych-Aktywny udział w pracach zamknięcia okresów księgowych, w tymuzgodnienia kont syntetycznych i analitycznych - Sporządzaniesprawozdawczości finansowej m.in. do GUS -Monitorowanie bieżącychzmian prawa podatkowego, bilansowego .Praca od 7-15
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2017-12-04 - Opole (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczne nawiązywanie kontaktu z dłużnikami; negocjowanie warunków spłaty zadłużenia; motywowanie dłużników do zapłaty.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie dekoracji roślinnych, aranżacja wystroju wnętrza sklepu, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Świdnica (dolnośląskie)
poszukiwanie nowych klientów w Polsce i za granicami, wyjazdy na Ukraine w celu uruchomienia dostawy towaru i kontroli jakości , poszukiwanie nowych dostawców
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Rzeszów (podkarpackie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2018-01-26 - Gdynia (pomorskie)
Kontrola monitoring produkcji,
Ferroplast, Z.E.D.Rybiccy Spółka Jawna - 2016-09-20 - Świdwinek (zachodniopomorskie)