SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO Rzeszów oferta pracy Signum Pracownia Reklamy S.C. Tomasz Michno, Sebastian Wacławek

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: kontakt e-mailowy i telefoniczny z klientem niemieckojęzycznym, sporządzanie wycen, koordynacja zleceń

Data publikacji: 2016-04-01

Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)

Pracodawca: Signum Pracownia Reklamy S.C. Tomasz Michno, Sebastian Wacławek

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
PRZEMYSŁOWA 3, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
kontakt e-mailowy i telefoniczny z klientem niemieckojęzycznym, sporządzanie wycen, koordynacja zleceń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: doradca klienta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT B

Nazwa pracodawcy:
Signum Pracownia Reklamy S.C. Tomasz Michno, Sebastian Wacławek

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Adres pracodawcy:
PRZEMYSŁOWA 3, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: m. Rzeszów

Gmina pracodawcy: Rzeszów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Rzeszów

Ulica pracodawcy: PRZEMYSŁOWA

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta

Data dodania oferty pracy: 01.04.2016

Oferta pracy ważna do: 29.04.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 01.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 1 750 PLN

-realizacja zadań w zakresie wyznaczonej strategii zakupów,-negocjowanie z dostawcami warunków handlowych,-przesyłanie zamówień oraz nadzór nad ich prawidłową i terminową realizacją,-współpraca z innymi działami, - pozyskiwanie nowych dostawców,-utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi dostawcami,-analiza rynku oraz monitoring konkurencji. Wymagania pracodawcy:-bardzo dobra znajomość języka angielskiego, -znajomość zagadnień dotyczących handlu międzynarodowego,-umiejętność organizacji pracy w sposób pozwalający szybką realizację zadań,-wysokie umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne,-umiejętność pracy w zespole,-bardzo dobra organizacja pracy,-mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Albert - Polska Sp. z o.o. - 2015-11-18 - Dobczyce (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

Obsługa klientów w saloniku prasowym, sprzedaż książek, prasy, składanie zamówień, obsługa kasy fiskalnej.
HD PLUS Jerzy ŻURAWSKI - 2018-03-22 - Jarosław (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 4 000 PLN

Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka niemieckiego.
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2017-08-16 - Mroczeń (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH(NR 8659) - od 3 000 PLN

1.Księgowanie dokumentów finansowych w systemie komputerowym 2.Klasyfikacja kosztów związanych z działalnością spółki według zakładowego planu kont (Cost Center) oraz prowadzenie ewidencji kosztów.3.Wystawienie faktur sprzedaży dla klientów 4.Realizacja procedury płatności dostawcom lokalnym, krajowym i międzynarodowym, zapewniające zgodność z terminami płatności. 5.Realizacja płatności obowiązkowych gwarantujące zgodność z terminami płatności.6.Zarządzanie kasą 7.Uzgodnienie kont: miedzy wewnętrzną księgowością i wynikami zewnętrznego biura rachunkowego.8.Nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych
MERALLIANCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH - od 925 PLN

Obsługa kadrowo-płacowa pracowników i współpracowników firmy, rejestracja pracowników i członków ich rodzin w ZUS, dokonywanie zmian w rejestracji ZUS, wyrejestrowania po ustaniu zatrudnienia,sporządzanie deklaracji i przesyłanie do PFRON, sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby wewnętrzne oraz GUS. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy, itp.). Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.) Sporządzanie umów cywilno-prawnych. Obsługa płacowa pracowników i współpracowników: sporządzanie i rozliczanie list płac, rachunków do umów, wystawianie zaświadczeń. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT. Raportowanie, sporządzanie sprawozdań i statystyk kadr.Praca na pół etatu (możliwośc dopasowania godzin). Kontakt kandydatów e-mail: b.majewska (at) bonifraterskiecentrumzdrowia.plOferta dostępna w sali E.
Bonifraterskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU I POZYSKIWANIA KLIENTÓW (NR 8663) - od 1 000 PLN

pozyskiwanie klientów i utrzymywanie kontaktów handlowych na rynku wschodnim
P.P.H.U. MAZplus Hanna Zdrojewska - 2017-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCJI - od 3 000 PLN

Kierowanie brygadą remontowo-budowlaną, nadzór nad stanem technicznym obiektów i pomieszczeń, prowadzenie dokumentacji inwestycji budowlanych, sporządzanie końcowych rozliczeń zakończonych inwestycji.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2017-03-10 - Żary (lubuskie)

SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I REMONTÓW (OGŁOSZENIE O.KDR.110-1102-3/18) - od 4 000 PLN

- - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca w godz.: 7:30-15:30.Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa,12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych.Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. - Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 200 PLN

Przygotowanie towaru zgodnie z dokumentacją do wysyłki, sporządzanie dokumentacji magazynowej, przyjmowanie i wydawanie towaru. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, obsługa komputera. Mile widziane min. roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 519 321 669/95 755 32 51 Agnieszka Waga. Adres e-mail: sekretariat (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Sulęcin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY STOLARKI OKIENNEJ FŚW - od 2 100 PLN

sprzedaż bezpośrednia, pozyskiwanie klientów
P.H.U. "MONTEX" Cedzidło Grzegorz - 2018-01-04 - Świebodzice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KORESPONDENCJI Z KLIENTAMI - od 2 750 PLN

obsługa klienta zagranicznego w formie korespondencji mailowej lub telefonicznej
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI - od 2 500 PLN

Prace administracyjne, obsługa dokumentacji biura, fakturowanie. Obsługa kadr i płac. Przygotowanie ofert i kosztorysów.
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Nasielsk (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 1 040 PLN

bieżące zatrudnianie personelu z rynku rosyjskiego, białoruskiego i ukraińskiego na potrzeby projektów. Praca w terenie (prawo jazdy B)
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Dębówka (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI PRACOWNIKÓW, KADR I OBSŁUGI BIUROWEJ (NR 1474) - od 2 000 PLN

prowadzenie dokumentacji i akt osobowych pracowników, organizacja spotkań z klientami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Armenii, Mołdawii
WORK 365 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 700 PLN

specjalista do spraw logistyki
DR HOHN sp z o.o Ostróda - 2015-12-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 800 PLN

Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2018-06-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 1 850 PLN

w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Szypliszki (podlaskie)

TECHNIK INFORMATYK - 997,4 PLN

Staż organizowany przez GUP.Wymiana tonerów i tuszy w drukarkach, wymiana, przenoszenie i serwisowanie komuterów oraz innego sprzętu komputerowego-drukarki, skanery itp, podłączanie telefonów oraz nowych stanowisk komputerowych do sieci oraz ich konfiguracja, diagnozowanie problemów sieciowych, udzielanie pomocy użytkownikom komputerów, instalacja i konfiguracja oprogramowania oraz aktualizacja do nowych wersji.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

program stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Marcelów (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 615 PLN

budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy;monitorowanie potencjału klientów na danym rynku;pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy;budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy;prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi;sprawowanie opieki nad klientami korporacyjnymi;przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWO - FINANSOWYCH - od 2 300 PLN

- Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, fakturzakupu, faktur sprzedaży i wybranych poleceń księgowania-Przygotowywanie rejestrów,uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT orazwysyłka JPK -Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartościniematerialnych i prawnych z uwzględnieniem przepisów podatkowych-Aktywny udział w pracach zamknięcia okresów księgowych, w tymuzgodnienia kont syntetycznych i analitycznych - Sporządzaniesprawozdawczości finansowej m.in. do GUS -Monitorowanie bieżącychzmian prawa podatkowego, bilansowego .Praca od 7-15
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2017-12-04 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI TELEFONICZNEJ - do 2 400 PLN

Telefoniczne nawiązywanie kontaktu z dłużnikami; negocjowanie warunków spłaty zadłużenia; motywowanie dłużników do zapłaty.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)

FLORYSTA - - 2 000 - 2 500 PLN

wykonywanie dekoracji roślinnych, aranżacja wystroju wnętrza sklepu, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

poszukiwanie nowych klientów w Polsce i za granicami, wyjazdy na Ukraine w celu uruchomienia dostawy towaru i kontroli jakości , poszukiwanie nowych dostawców
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO/SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - STAŻYSTA - od 2 100 PLN

• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2018-01-26 - Gdynia (pomorskie)


Wybierz powiat