SPECJALISTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: - sporządzanie wzorów dokumentów i przekazywanie ich do akceptacji przełożonym- poszukiwanie nieruchomości dla najmu - poszukiwanie kontrahentów dla podnajmu nieruchomości dla pracowników z Ukrainy- kwaterowanie pracowników z Ukrainy, podpisywanie z nimi umów najmuUmowa zlecenie na okres: 03.03.2020 - 31.12.2020.System czasu pracy - dwuzmianowy.
Data publikacji: 2020-02-12
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sporządzanie wzorów dokumentów i przekazywanie ich do akceptacji przełożonym- poszukiwanie nieruchomości dla najmu - poszukiwanie kontrahentów dla podnajmu nieruchomości dla pracowników z Ukrainy- kwaterowanie pracowników z Ukrainy, podpisywanie z nimi umów najmuUmowa zlecenie na okres: 03.03.2020 - 31.12.2020.System czasu pracy - dwuzmianowy.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: /godz.
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.02.2020
Data dodania oferty pracy: 12.02.2020
Oferta pracy ważna do: 26.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ea7586d291af13f303a1c034669f9d53
Podobne oferty pracy
- Analiza dokumentacji dotyczącej tematyki instrumentów pochodnych w języku francuskim i angielskim, tworzenie raportów zawierających informacje wymagane przez klientów zagranicznych, kontakt mailowy i telefoniczny z klientami zagranicznymi, eskalacja pojawiających sie błędów, ulepszeń procesów lub brakujących doprecyzowań w ramach analizowanej dokumentacji, tworzenie prostych umów w oparciu o wzorce klienta i ich negocjacja.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)
1. Prasowanie spodni
Zakład Krawiecki A. Sieradzki - 2019-03-27 - Błonie (łódzkie)
PRACA W AUTORYZOWANYM SERWISIE SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH MAN
PP PKS SP. Z O.O. - 2020-07-20 - Rzeszów (podkarpackie)
planowanie strategii rekrutacyjnej, prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska menedżerskie i wysokospecjalistyczne, raportowanie wyników i aktywności do przełożonego, prowadzenie dokumentacji
SPE Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
w/g potrzeb
APR SYSTEM Piotr Such - 2018-08-29 - Nowiny (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Kładzenie dachówki.
Firma Ogólnobudowlana KARTEX Henryk Kardas - 2017-02-10 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwią-zywaniem umów o pracę, prowadzenie akt osobowych, opracowywanie regulaminów i procedur wymaganych w procesie zatrudniania pracowników, obsługa kontrahentów rosyjskojęzycznych
ALMAG Sp. z o. o. - 2018-12-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
telefoniczna sprzedaż profesjonalnych publikacji, programów, szkoleń; realizacja indwidualnych i zespołowych celów sprzedażowych; docieranie do klientów biznesowych; czynny udział w realizacji projektów sprzedażowych
FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie prawidłowej dokumentacji przyjęć i rozchodów magazynowych, sporządzanie dokumentów magazynowych WZ, PZ, MM, kontrola dokumentacji magazynowej oraz jej archiwizacja, zgłaszanie kierownictwu magazynu niezgodności w dostawach zewnętrznych
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO- WARZYWNEGO SP. Z O.O. KWIDZYN - 2018-02-23 - Kwidzyn (pomorskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera, w tym MS Office; zakres obowiązków: przygotowywanie dok., obsługa korespondencji, sporządzanie pism, kontakt z klientem, umawianie spotkań; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Knurów (śląskie)
staż w dziale rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Kraków (małopolskie)
księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Poznań (wielkopolskie)
realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych, kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych,realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-18 - Tajęcina (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie, organizowanie oraz rozliczanie projektów rozwojowych
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Chorzów (śląskie)
Oferta ważna do: 28.02.2020 r. Wymiar etatu: 0,5 (pół) Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Racibórz Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 i 15.30 na podstawie harmonogramu, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała; - miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; - możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Oferujemy: - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13-stkę"; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach; - możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy; - stabilne zatrudnienie; - możliwość rozwoju i nauki od specjalistów; - możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów. ZAKRES ZADAŃ: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE: - wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego; - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2020-02-17 - Racibórz (śląskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Rokitki (pomorskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami wietnamskimi, obsługa maili od klientów z Wietnamu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klienta zagranicznego;realizacja zamówień i aktualizacja ofert eksportowych;analiza raportów sprzedażowych;komunikacja z działami współpracującymi;umiejętność negocjowania z klientem wielokulturowym.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
jw.
Zespół Szkół Fototechnicznych - 2016-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA TELEINFORMATYCZNA PRACODAWCÓW W JĘZYKU ANGIELSKIM, NIEMIECKIM I POLSKIM, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW W KRAJU I ZA GRANICĄ, PODTRZYMYWANIE RELACJI Z OBECNYMI KLIENTAMI ZA POMOCĄ ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA SIĘ NA ODLEGŁOŚĆ (TELEFON, INTERNET), UDZIELANIE INFORMACJI KANDYDATOM DO PRACY W JĘZYKU ROSYJSKIM, UKRAIŃSKIM I POLSKIM, ANALIZA WSTĘPNA PRZYSŁANYCH CV, ROZDZIAŁ KANDYDATÓW W/G KWALIFIKACJI, WSPÓŁPRACA Z POLSKO UKRAIŃSKĄ IZBĄ GOSPODARCZĄ W ZAKRESIE REALIZACJI OBECNYCH I NOWYCH PROJEKTÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PREFEROWANE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU (E-MAIL, SKYPE, VIBER), PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW Z PAKIETU OFFICE, OTWARTOŚĆ NA KLIENTÓW, ODPORNOŚĆ NA STRES, ZDOLNOŚĆ KONWERSACJI Z KLIENTEM TRUDNYM, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE PRZY OBSŁUDZE KLIENTA ZAGRANICZNEGO, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, MINIMUM DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA POLSKIEGO I NIEMIECKIEGO; PRACA W SYSTEMIE 1 ZMIANOWYM OKOŁO 8 GODZIN DZIENNIE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU;
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem (zamówienia, umowy, rozliczenia);- utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami;- nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami (pozyskiwanie nowych klientów)- przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy.
MAK-CHEMIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-02 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
- Realizacja celów sprzedażowych i założeń budżetowych. Pozyskiwanie nowych Kontrahentów i rozwijanie trwałych relacji z Klientami, prowadzenie korespondencji telefonicznej i mailowej. Negocjowanie warunków handlowych u Dostawców i nadzór nad realizacją dostaw. Obsługa istniejącej bazy klientów. Przygotowanie oferty (kalkulacji) według zapytania klienta przy uwzględnieniu wymogów klienta oraz możliwości firmy. Kontrolowanie stanów magazynowych i przygotowanie zamówienia u Dostawcy. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
ARRIBA SPÓŁKA CYWILNA MARIA JULIA BARBOZA DE SZTYLER, JACEK SZTYLER - 2020-08-13 - Katowice (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż towarów, pozyskiwanie klientów praca przy telefonie
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Chorzów (śląskie)
SPECJALISTA DS. MARKETINGU TO OSOBA, KTÓRA PLANUJE, KOORDYNUJE I KONTROLUJE WSZYSTKIE DZIAŁANIA MARKETINGOWE KLUBU. DO GŁÓWNYCH ZADAŃ PRACOWNIKA TEGO NALEŻY, M.IN.: WYSZUKIWANIE I PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH (WSPÓŁPRACA Z GRAFIKIEM, AGENCJĄ ZEWNĘTRZNĄ), BYWA TEŻ TAK, ŻE SPECJALISTA DS. MARKETINGU ZAJMUJE SIĘ PROJEKTAMI PLAKATÓW INFORMACYJNYCH O WYŚLIGACH KOLARSKICH , CIEKAWOSTEKACH KOLARSKICH, UMIESZCZENIE BIEŻĄCYCH INFORMACJI NA BILBORDACH, NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI.
CCC TEAM - 2018-04-18 - Polkowice (dolnośląskie)
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników. rozliczanie czasu pracy. przygotowywanie umów oraz zaświadczeń. prowadzenie ewidencji kadrowej.
ILPEA Sp. z o. o. - 2016-02-15 - Chełstówek (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Zielona Góra (lubuskie)