SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Trzebnica oferta pracy PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: 2 775 - 4 211 PLN
Zakres obowiązków: Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
Data publikacji: 2018-09-11
Lokalizacja: Trzebnica (dolnośląskie)
Pracodawca: PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Milicka 34, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych firmy, wprowadzanie do systemu dystrybucji nowego produktu, opracowywanie i prowdzenie kampanii medialnych, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, kontakt bezpośredni z klientami firmy.warunek konieczny : posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności , min. 1 rok stażu pracy w marketingu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 775 - 4 211 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 775 - 4 211 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Staż pracy- powyżej 1 roku w marketingu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
PLAST-MET SYSTEMY OGRODZENIOWE Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
Milicka 34, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: trzebnicki
Gmina pracodawcy: Trzebnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebnica
Ulica pracodawcy: Milicka
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 11.09.2018
Oferta pracy ważna do: 10.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
•WPROWADZANIE DO SYSTEMU KADROWO-PAŁACOWEGO DANYCH NIEZBĘDNYCH DO NALICZANIA PŁAC ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI,•NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, •PRZYGOTOWYWANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH, ROZLICZENIOWYCH DO ZUS I PFRON ORAZ SPRAWOZDAŃ GUS,•ROZLICZANIE CZASU PRACY I NIEOBECNOŚCI (URLOPY, ZWOLNIENIA LEKARSKIE, ITP.),•KONTROLOWANIE AKTUALNOŚCI OBOWIĄZKOWYCH BADAŃ LEKARSKICH ORAZ SZKOLEŃ.
KARPAT-BUD SP. Z O.O. - 2016-07-29 - Rogoźnica (podkarpackie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocenianie szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowywanie i wprowadzanie do systemu kadrowo - płacowego danych niezbędnych do poprawnego przeliczenia listy płac, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy, przygotowywanie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa oraz administrowanie tą dokumnetacją, współpraca z instytucjami ZUS, US, PIP, PEFRON, GUS, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych pracowników, przygotowywanie róznorodnych raportów i analiz dotyczacych czasu pracy i wynagrodzeń pracowników
MATPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-21 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
obsługa klientów z rynków wschodnich, rejestracja zleceń, badanie rynku i potrzeb klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Chrzanów (małopolskie)
prace nad produktami istniejącymi oraz nowymi
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2016-03-18 - Pawłowice (śląskie)
Specjalista do spraw obsługi i konserwacji urządezń akustycznych, audiowizualnych. Wynagrodzenie 2000-2300 zł brutto+wysługa lat+premia uznaniowa.
Bolesławiecki Ośrodek Kultury Międzynarodowe Centrum Ceramiki w Bolesławcu - 2017-01-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Tarcie sera. Praca na umowę zlecenie w godz. 7-13 (ok.80 h/mies) w Kołobrzegu.
Firma Handlowo- Usługowa "Pizza-Ser" Maria Pyza - 2017-05-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
•kompletowanie dokumentacji•pozyskiwanie ofert cenowych•redagowanie dokumentów
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Klucze (małopolskie)
transport materiałów, zapewnienie bezpiecznych warunków transportu poprzez monitoring płynów oraz bieżącą kontrolę stanu technicznego, praca w systemie tygoniowym, sporadyczne zmiany w weekendy. Miejsce wykonywania pracy: Kraków + delegacje zagraniczne
OK JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-11 - Kraków (małopolskie)
wsparcie w planowaniu , prowadzeniu i optymalizacji kampanii internetowej oraz akcji e-marketingowych, opieka nad serwisami internetowymi firmy, opieka nad komunikacją marki w kanałach inernetowych(ePR/Socal Media
STEGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-05 - Jełowa (opolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży/ nabór staż do 30 r. ż. PO WER
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Pabianice (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Głogów (dolnośląskie)
1. Przygotowywanie reze-ptuur nowych produktów;2. Przygotowywanie i przeprowadzanie prób produkcyjnych;3.Rozwiązywanie procesowych problemów produkcyjnych4. Usprawnianie procesów produkcji karmy dla zwierząt.3. Rozwiązywanie procesowych problemów produkcyjnych4.Usprawnianie procesów produkcji karmy dla zwierząt. Miejsce pracy: Nowa Wieś Wrocławska Kontakt kandydatów z pracdawcą: telefonicznyOferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie ofert handlowych,sprzedaż oferowanego produktu,wystawianie faktur,nawiązywanie,podtrzymywanie współpracy z klientami
Serwis Budowy S.A - 2017-02-24 - Trzebinia (małopolskie)
SPRAWOWANIE NADZORU NAD REALIZACJĄ PROCESU PRODUKCYJNEGO Z UWZGLĘDNIENIEM TERMINÓW REALIZACJI ZLECEŃ I UMÓW, OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ I JAKOŚCIOWEJ , KONTROLA I ORGANIZACJA ZAOPATRZENIA W MATERIAŁY DO PRODUKCJI, KONTAKT Z FIRMAMI ZEWNĘTRZNYMI, INSTYTUCJAMI PUBLICZNYMI I KLIENTAMI INDYWIDUALNYMI.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AKCENT" Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Opoczno (łódzkie)
obsługa i kontakt z klientami, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-07-04 - Zawadzkie (opolskie)
Kontakt z klientami i sprzedaż asortymentu, kontakt z dostawcami.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kęty (małopolskie)
Prowadzenie kadr i płac.
Spółdzielnia Inwalidów " Współpraca" - 2016-06-03 - Sopot (pomorskie)
Planowanie i koordynowanie akcji promocyjnych.
EMOTIVO Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Puławy (lubelskie)
wykonywanie zadań sprzedażowych, obsługa i doradztwo techniczne klientów z branży obróbki skrawaniem, utrzymywanie i pozyskiwanie kontaktów handlowych
PAFANA Pabianicka Fabryka Narzędzi SA - 2017-05-11 - Pabianice (łódzkie)
określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Łobez (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,przyjmowanie reklamacji,udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-15 - Rzeszów (podkarpackie)
W/g zawodu.
MIDAS Małgorzata Wesołowska Kielce - 2018-09-10 - Kielce (świętokrzyskie)
- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
Organizowanie i koordynowanie robót budowlanych
Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowo Transportowe "PeZet-BUD" Piotr Zdun - 2017-09-22 - Puławy (lubelskie)
Kalkulacja podatku wg danych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zHolandii w holenderskim programie księgowym. Obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Holandii. Praca w godz.8-16.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Opole (opolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu, 7-18 w soboty.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)