SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Kuźnia Raciborska oferta pracy ODLEWNIA RAFAMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Zadania:- pozyskiwanie nowych klientów- praca w biurze i w terenie (kraj i zagranica) spotkania biznesowe Wymagania: - wykształcenie wyższe, preferowane techniczne- znajomość języka angielskiego- znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem- znajomość branży przemysłowej (przemysł maszynowy, odlewnictwo, obróbka)- znajomość zagadnień handlowych - prawo jazdy kategorii B
Data publikacji: 2020-10-26
Lokalizacja: Kuźnia Raciborska (śląskie)
Pracodawca: ODLEWNIA RAFAMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Staszica 1, 47-420 Kuźnia Raciborska, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania:- pozyskiwanie nowych klientów- praca w biurze i w terenie (kraj i zagranica) spotkania biznesowe Wymagania: - wykształcenie wyższe, preferowane techniczne- znajomość języka angielskiego- znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem- znajomość branży przemysłowej (przemysł maszynowy, odlewnictwo, obróbka)- znajomość zagadnień handlowych - prawo jazdy kategorii B
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
- system premiowy po okresie próbnym uzależniony od efektów- możliwość awansu.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kuźnia Raciborska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2411
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kuźnia Raciborska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.10.2020
Nazwa pracodawcy:
ODLEWNIA RAFAMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6391006954
danePracodawcy_regon: 27283335000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Staszica 1, 47-420 Kuźnia Raciborska, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: raciborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2411
Gmina pracodawcy: Kuźnia Raciborska
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kuźnia Raciborska
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940884
Adres strony pracodawcy: www.zorafamet.pl
Ulica pracodawcy: Staszica
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Odlewnictwo żeliwa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 26.10.2020
Oferta pracy ważna do: 26.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8a8156690d6d4407f72ffc7df745889e
Podobne oferty pracy
Zadania z akresu BHP i PPOŻ.Opracowanie i aktualizacja dokumentacji.Prowadzenie szkoleń.Kontrola warunków pracy, stanu bhp, ppoż
Biuro Kompleksowej Obsługi Firm J&J s.c. w Malborku - 2018-01-30 - Malbork (pomorskie)
Wykształcenie: średnie/wyższe; min. 3 lata doświadczenia; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; umiejętność pracy w zespole, dobra organizacji pracy, terminowość, znajomość programu Symfonia Handel, MS Office; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu spółki, wystawianie dokumentów sprzedaży, wprowadzanie dokumentów zakupu Spółki do programu Symfonia Handel, prowadzenie kasy złotowej, sporządzanie zestawień zobowiązań,należności oraz przychodów w rozbiciu na poszczególne działy, bieżący kontakt z biurem rachunkowym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"WEZTING REMO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-27 - Gliwice (śląskie)
wykonywanie pomiarów elektrycznych
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Żywiec (śląskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Sucha Wola (podkarpackie)
Przyjmowanie i kontrolowanie zleceń na materiały reklamowe.
DOMINIK SUPERNAK DS CONTACT - 2016-12-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa komputera , pakietu MS Office lub innego , urządzeń biurowych, wykonywanie : prac sekretarskich, podstawowych związanych z księgowością i kadrowo - płacowych, zleconych raportów dla zarządu i kadry kierowniczej, przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji księgowej do dekretacji, prowadzenie podstawowych rozliczeń finansowych, proste czynności marketingowe, nawiązywanie i podtrzymywanie niezaawansowanych kontaktówz kontrahentami zagranicznymi.
CENTROTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-05-13 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw kadrowo- księgowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "AZAP" PAWEŁ CHŁOPEK - 2019-12-13 - Sitkówka (świętokrzyskie)
- zapewnianie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie- organizowanie, planowanie i kontrola prac
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Łódź (łódzkie)
administrowanie stroną internetową oraz profilami firmy w mediach społecznościowych
BETAMED SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-12 - Chorzów (śląskie)
zarządzanie jakością z zastosowaniem standardów ISO, wdrażanie i nadzorowanie funkcjonowania tychże systemów w celu zapewnienia maksymalnej wydajności prowadzonej produkcji. Nadzór nad działaniami związanymi z zastosowaniem systemów jakości oraz i weryfikacja dokumentacji powiązanej z tymi działaniami. Przeprowadzanie okresowych szkoleń dla pracowników, a także przygotowywanie planów modernizacji wewnętrznych mechanizmów produkcyjnych. Prowadzenie raportów.
Zakład Garmażeryjny Maria Biesalska Głużek - 2020-06-23 - Głużek (mazowieckie)
Administracja systemem ERP oraz innymi systemami wykorzystywanymi w organizacji, rozbudowa i udoskonalanie procesów biznesowych, anliza wsparcia ich sytemami informatycznymi, wsparcie użytkownika, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez HelpDesk, zarządzanie zmianą, analiza błędów i ich eliminacja, dokumentacja procesów, aktywna współpraca z zewnętrznymi firmami konsultingowymi, poznawanie trendów rozwoju technologii i ich analiza pod kątem znalezienia optymalnych możliwości wdrażania i zastosowania. Praca w godzinach od 8.00 do 16.00
"POLIMEX-MOSTOSTAL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-12-07 - Siedlce (mazowieckie)
Realizacja planów sprzedażowych poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów. Sprzedaż produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa. OBSŁUGA, SPRZEDAŻ (PRODUKTÓW, WYROBÓW). BRANŻA PIEKARNICZA.Miejsce pracy: Lublin, teren kraju.
kontakt przez PUP - 2020-05-14 - Lublin (lubelskie)
sortowanie ikontrola jakości produktówwprowadzanie towaru na stan magazynowyredagowanie poczty elektronicznejprocesowanie towarów luksusowychprocesowanie artykułów bez koduobsługa programu Return Client
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Świebodzin (lubuskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
osoba zajmuje się wyszukiwaniem potencjalnych kandydatów z Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, do pracy, a następnie oceną ich predyspozycji oraz stopnia zgodności prezentowanego przez nich doświadczenia i umiejętności z wymaganiami stawianymi przez firmę
WEEGREE SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-21 - Opole (opolskie)
- Kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej. Prowadzenie akt osobowych pracowników. Monitorowanie, kontrola, rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji (absencji, chorobowych i innych). Sporządzanie dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, aneksy, rozwiązania umów o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia). Naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków chorobowych. Sporządzanie deklaracji ZUS, US, PFRON, PIT, sprawozdań GUS. Nadzór nad obiegiem dokumentacji kadrowo-płacowej.- Wynagrodzenie: 3000 zł brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony do 3 lat. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymarze czasu pracy. Istnieje również możliwość pracy w mniejszym niepełnym wymiarze czasy pracy - do uzgodnienia.- Praca: 8:00-16:00. Istnieje możliwość pracy również w innych godzinach pracy - do uzgodnienia z pracodawcą. Wykształcenie min. średnie, Wymagane doświadczenie na w.w. stanowisku pracy. Wymagana znajomość programu kadrowo-płacowego SYMFONIA One Payroll. Wymagana znajomość i stosowanie przepisów: Kodeksu Pracy, prawa ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego, prawa cywilnego. Kontakt e-mail: BIURO (at) BRABIS.PL
BIURO RACHUNKOWE ABIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Katowice (śląskie)
Opis stanowiska •Weryfikacja aplikacji pożyczkowych•Telefoniczna i mailowa obsługa klientów•Obsługa reklamacji. •Przeciwdziałanie wyłudzeniom•Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Spółki•Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Białystok (podlaskie)
Główne zadania: - obsługa beneficjantów oraz doradztwo w ramach inicjatywy LEADER, w szczególności w zakresie rozliczania projektów; - monitoring działań prowadzonych przez LGD, w tym monitoring małych projektów;- aktualizacja strony internetowej LGD w szczególności dot. informowania o zrealizowanych projektach w ramach inicjatywy LEADER; - zadania w ramach rozliczania działalności LGD w ramach inicjatywy LEADER, przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych, w tym także prezentacji z zakresu rozliczania i monitoringu oraz sporządzanie sprawozdań na potrzeby Instytucji Pośredniczącej; - obsługa posiedzeń Komisji Rewizyjnej, w tym protokołowanie; - pomoc w realizacji pozostałych zadań podejmowanych w ramach inicjatywy LEADER; - ocena formalna, formalno-merytoryczna, wstępna weryfikacja zgodności z PROW wniosków składanych w ramach realizacji LSR; - wykonywanie innych poleceń kierownika biura.Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie;- znajomość tematyki rozwoju obszarów wiejskich i podejścia LEADER;- znajomość pakietu MS Office;- prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu w celu używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe;- udział w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE;- dobra organizacja pracy;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność i dokładność w pracy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "PARTNERSTWO DLA ROZWOJU" - 2016-05-31 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
sprzedaż produktów kosmetycznych, obsługa klientów, profesjonalne doradztwo, sporządzanie raportów sprzedaży w języku chińskim
MULTI EUROPE Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Monitoring rynku spożywczego, wyszukiwanie dostawców, prowadzenie negocjacji warunków zakupu, cen, umów. Inicjowanie i organizowanie przetargów, realizacji zakupów towarów.
Nowakowski Gorąco Polecam Sp. z o. o - 2016-12-22 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Realizacja założonych działań marketingowych.
Grupa Pascal sp. z o.o. - 2016-06-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)
przygotowywanie dań
EMIK Emilian Kaczmarek - 2018-10-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
obsługa klientów, sprzedaż materiałów hutniczych, sporządzanie wycen i ofert
P.U.H. Stal Alicja Onsowicz - 2017-05-19 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Osoba odpowiedzialna za kontakt z klientem - tefefoniczny, mailowy, poprzez różnego rodzaju komunikatory internetowe oraz osobisty. Prezentowanie towaru z oferty firmy klientowi końcowemu - zarówno w siedzibie firmy jak i w obiekcie wskazanym przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Płock (mazowieckie)
pisanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- nawiązywane telefonicznego kontaktu z potencjalnymi klientami, sprzedaż oferowanego produktu, aranżowanie spotkań handlowcom
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2019-01-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wyszukiwanie pracowników z Ukrainy i Rosji, weryfikacja kandydatów , kierowanie do pracy, poszukiwanie miejsc pracy i pozyskiwanie pracowników z Rosji , Ukrainy i Białorusi
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Opracowywanie dokumentów związanych z transportem, informowanie klientów o terminach wysyłki produktów.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klientów w języku niemieckim, rejestracja reklamacji w systemie. Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
Armatura Kraków S.A. - 2017-09-20 - Nisko (podkarpackie)
specjalista do spraw marketingu
Zbigniew Wiśniewski, Violetta Wiśniewska PSB AURA Spółka Cywilna - 2016-08-29 - Rypin (kujawsko-pomorskie)